Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 266
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Bodnenko, D.
    Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work [Електронний ресурс] / D. Bodnenko, N. Ostapenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 1. - С. 49-55, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
хмарні сервіси -- електронне навчання -- дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ostapenko, N.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Gao, W.
    Socio-cultural determinants of Malaysia and Singapore innovative development = Соціокультурні детермінанти інноваційного розвитку Малайзії та Сингапуру / W. Gao // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне суспільство -- Малайзія -- Сингапур -- соціально-філософський аналіз -- соціокультурні механізми інноваційного розвитку -- Східноазійський соціокультурний ландшафт
Анотація: Поточна соціокультурна динаміка висуває на передній план питання здатності національних суспільств забезпечувати актуалізацію власного інноваційного потенціалу. У межах даної статті здійснено спробу виявити соціокультурні детермінанти інноваційного розвитку Малайзії та Сингапуру. Станом на сьогодні у соціальнофілософському дискурсі не накопичено достатньо комплексних узагальнень відносно соціокультурних механізмів забезпечення інноваційного розвитку суспільств Малайзії та Сингапуру. Було здійснено соціальнофілософське узагальнення напрацювань щодо інноваційного розвитку цих двох суспільств, запропонованих у межах політологічних, економічних, освітологічних дискурсів. В якості методології дослідження використано підходи культурологічних та релігієзнавчих студій для аналізу соціокультурного контексту інноваційного розвитку досліджуваних суспільств, а також класичні та сучасні підходи теорій постіндустріального (інформаційного, знаннєвого) суспільств. Є підстави стверджувати, що інноваційне суспільство Східноазійських країн, таких як Сингапур та Малайзія, наближається у своєму розвитку до якісно нового періоду, що характеризується фактично парадигмальним зрушенням у ролі інформації та ІКТ в усіх сферах суспільного життя. Вдалося обґрунтувати тезу, що парадигмальне зрушення до інформаційного суспільства нового зразка, а саме інноваційного суспільства, у Малайзії та Сингапурі є акцентуацією інтелектуальної складової інформації. Зокрема, продемонстровано, що структурна організація цілісності, як на рівні соціуму цих держав, так і на рівні окремих установ, набуває характерних рис ризоморфності, мережевості, що йдуть на зміну ієрархічності та жорсткої вертикалі управління. Вдалося продемонструвати, що державні управлінські стратегії Малайзії та Сингапуру, як-то урядові програми, або масштабні бізнес-проекти, часто побудовані за принципами інтегративності, комплементарності і взаємозамінності.
Дод.точки доступу:
Вейчжень Гао


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
   004.5
   I-66


   
    Intel. Навчання для майбутнього : навчальний посібник / Д. Кендау [та ін.] ; автор адаптації до українського видання, укладач: Н. В. Морзе, Н. П. Дементієвська. - Київ : "Нора-прінт", 2006. - 478 с. : табл. - ISBN 966-8659-08-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Інформаційні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
портфоліо проекту -- план навчального проекту -- пошук ресурсів для Портфоліо проекту -- Створення учнівської презентації -- Створення учнівської публікації -- створення учнівського веб-сайта -- створення дидактичних матеріалів
Анотація: Мета книги - підготувати вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
Дод.точки доступу:
Кендау, Дебі
Доерті, Дженніфер
Йост, Джуді
Куні, Пейдж
Морзе, Н. В. \автор адаптації до українського видання, укладач.\
Дементієвська, Н. П. \автор адаптації до українського видання, укладач.\


Примірників всього: 59
Фаховий коледж «Універсум» (59)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (59)

Знайти схожі

8.


    Kuzminska, O. H.
    Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 20-26, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.c2026 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
краудсорсинґ -- вища школа -- ІКТ -- соціальна мережа -- досвід
Анотація: Матеріали статті присвячено питанням імплементації технології краудсорсингу в діяльність вищого навчального закладу. Розроблено класифікацію краудсорсингових проектів та визначено характеристики їх складових. Запропоновано приклад реалізації в НУБіП України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Lewandowska, D.
    Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku / D. Lewandowska, D. Korzan // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 113-127, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.12 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- інформаційні технології -- виховний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Korzan, D.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Makhachashvili, R. K.
    Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 27-33, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.e2733 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкрите вербальне е-середовище -- феноменологічний підхід -- ІКТ інструменти
Анотація: Феноменологічні ознаки різнорівневих інноваційних елементів англійської мови сфери комп’ютерних технологій виокремлюють новий напрям неологічних студій – феноменологічну неоанглістику. У роботі параметризовано англомовну інноваційну логосферу комп’ютерного буття як макро- та мікроконсолідований об’єкт, що кваліфікується феноменологічними й динамічними характеристиками. Статичні й динамічні характеристики елементів плану змісту англомовного інноваційного комп’ютерного терміноса уможливлюють оцінку обсягу, меж, змістових характеристик макро- та мікродинаміки англомовної інноваційної логосфери КБ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)