Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (47)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 266
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bodnenko D., Ostapenko N.
Назва : Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 1. - С. 49-55. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 (Шифр К667665926/2018/1). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмарні сервіси--електронне навчання--дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kuzminska O. H.
Назва : Crowdsourcing and higher education
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 20-26. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.c2026 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.c2026
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краудсорсинґ--вища школа--ікт--соціальна мережа--досвід
Анотація: Матеріали статті присвячено питанням імплементації технології краудсорсингу в діяльність вищого навчального закладу. Розроблено класифікацію краудсорсингових проектів та визначено характеристики їх складових. Запропоновано приклад реалізації в НУБіП України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Makhachashvili R., Semenist I., Bakhtina А.
Назва : Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
Паралельн. назви :Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 54-68. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт інструменти та практики--підсумкова кваліфікаційна атестація--цифрова грамотність--змішане навчання--метод опитування--європейські мови--східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezemchuk, Larysa, Sokolova, Alla, Binytska, Kateryna
Назва : Engaging music-pedagogy students in online course [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 91-103. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--музично-педагогічний факультет--педагогічна майстерність--дистанційне навчання--засоби ікт--онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купава О. М.
Назва : Go Pollock - сучасний помічник учителя
Місце публікування : Географія: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 7/8. - С. 2-8 (Шифр Г149085/2019/7/8)
Предметні рубрики: Учитель-- ІКТ для вчителя-- покрокова інструкція зі створення тестів
ІКТ для вчителя-- покрокова інструкція зі створення тестів-- комп"ютерні сервіси для вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп"ютерний сервіс для вчителя--онлайн-тести--учительский комп"ютерний сервіс
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas А., Harbuza Т., Borshchovetska V., Radchenko Y., Starosta H.
Назва : Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 25-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--якість освіти--міжнародні впливи--глобалізація--масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.5/I-66
Автор(и) : Кендау, Дебі, Доерті, Дженніфер, Йост, Джуді, Куні, Пейдж
Назва : Intel. Навчання для майбутнього : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: "Нора-прінт", 2006
Кільк.характеристики :478 с.: табл.
ISBN, Ціна 966-8659-08-2: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.5
Предметні рубрики: Комп’ютерні науки-- Інформаційні технології
Анотація: Мета книги - підготувати вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
Примірники : всього 141: Ф3(59)
Вільні : Ф3(59)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N.
Назва : Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 33-42. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний дискурс--мовна модель--вища освіта--мовні зразки--дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.42(072)/Ч-26
Автор(и) : Чатіл, Іржі, Чатіл, Борис
Назва : Microsoft Office PowerPoint 2007 : методичний посібник для вчителів
Вихідні дані : Б.м., 2008
Кільк.характеристики :28 с
Серія: Дізнайся більше...
Примітки : В рамках програми Microsoft "Партнери в навчанні"
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.42(072)
Предметні рубрики: Комп’ютерні системи-- Microsoft Office PowerPoint 2007
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): динамічні презентації--smartart--макет слайда--таблиці у перзентаціях--діаграми у презентаціях--формування тексту в презентаціях
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Makhachashvili R. K.
Назва : Open verbal e-environment: research pemises and ict tools
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 27-33. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.e2733 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.e2733
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкрите вербальне е-середовище--феноменологічний підхід--ікт інструменти
Анотація: Феноменологічні ознаки різнорівневих інноваційних елементів англійської мови сфери комп’ютерних технологій виокремлюють новий напрям неологічних студій – феноменологічну неоанглістику. У роботі параметризовано англомовну інноваційну логосферу комп’ютерного буття як макро- та мікроконсолідований об’єкт, що кваліфікується феноменологічними й динамічними характеристиками. Статичні й динамічні характеристики елементів плану змісту англомовного інноваційного комп’ютерного терміноса уможливлюють оцінку обсягу, меж, змістових характеристик макро- та мікродинаміки англомовної інноваційної логосфери КБ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)