Пошуковий запит: (<.>K=ІННОВАЦІЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/О. Олійник // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.88-93
|
>2.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.70-76
|
>4.
| Освітологічний дискурс - 2021г. т.Т. 34,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/О. Г. Кузьмінська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.103-115
|
>6.
| Хоружа Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію/Л. Хоружа // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.103-117
|
>7.
| Михалюк А. Творчість та інновація: сучасний контент/А. Михалюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.32-45
|
>8.
| Yereskova T. Social dimension of innovation research in the conditions of social transformations/T. Yereskova, O. Mazuryk // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 9/10.-С.21-28
|
>9.
| Антонова Л. Е-урядування як сервісно-орієнтований інструмент державного управління соціальною сферою/Л. Антонова, А. Антонов // Публічне управління та регіональний розвиток. -Миколаїв, 2020,N № 7.-С.37-56
|
>10.
| Минка Д. Особливості суфіксального словотворення неологізмів на позначення осіб у сучасній українській мові/Д. Минка // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 5.-С.29-33
|
|
|