Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТЕГРАТИВНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-31 
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Хитра З. М.
Назва : Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 74-76 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинюк М.Т., Декарчук М.В., Хитрук В.І.
Назва : Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 74-81. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

6.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. № 21
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :125 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Педагогічна освіта
Освіта-- Педагогіка
Педагогіка-- Психологія
Психологія
Зміст : Життя і творчість: приклад для наслідування (до 200-річчя від Дня народження Тараса Шевченка)/ А. А. Марушкевич. Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50-60-і роки XX століття/ В. В. Примакова. Ретроспективний аналіз проблеми формування професійних цінностей вчителя/ В. Є. Сергєєва. Загальна характеристика університетської освіти в Україні у повоєнний період (50—70-і роки XX століття) 21/ Н. О. Терентьєва. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ І. Г. Брижата. Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів/ Г. Б. Захарова. Педагогічні умови формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва 35/ Ю. О. Зенькович. Дидактичний і світоглядний потенціал шкільних предметів гуманітарного циклу/ І. С. Павленко. Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів/ В. В. Садова. Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників/ І. Я. Сафонова. Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації/ Я. С. Фруктова. Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя/ Л. В. Чумак. Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку/ М. Ф. Бирка. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів 73/ О. А. Гаманюк. Професіоналізм майбутнього вчителя як складова його професійної кар'єри/ Ю. М. Котєнева. Використання проектних технологій в навчально-виховному процесі для розвитку пізнавальних потреб учнів/ В. М. Лисицький. Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи/ Ю. А. Щербяк. Вплив соціально-історичних умов на формування теорії соціальної роботи Мері Елен Річмонд (1900—1928 pp.)/ Л. Ю. Ворначева. Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості/ Н. К. Лебідь. Психологічні закономірності та механізми розвитку професійної компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7/М 65
Назва : Мистецтвознавчі записки . Вип. 26
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2014
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв :
ДРНТІ : 12.21.41 + 18.41 + 18.45 + 18.67
УДК : 7
Предметні рубрики: Мистецтво-- театр-- музика --Україна
Культурологія
Зміст : Санкт-Петербурзька класична школа: міф чи реальність?/ В. В. Гливинський, І. С. Федосєєв. П. І. Чайковський - С. І. Танєєв: з історії педагогічних відносин/ О. Є. Полоцька. Музично-інформаційні технології: специфіка раннього етапу розвитку/ Г. В. Юферова. Твори для інструмента соло у сучасній музичній практиці: виконавський аспект/ В. В. Громченко. Нова лексика українського музичного постмодернізму/ Г. Л. Астолош. Стильова валентність мінімалізму в українському музичному просторі/ О. Ю. Сєрова. Особливості взаємодії рок-музики та фольклору (на прикладі гурту "Брати Гадюкіни")/ В. М. Тормахова. Закономірності побутування джазу в обласних центрах України на межі XX - XXI ст./ С. С. Безпела. Хук як невід’ємний компонент пісні-шлягеру (на прикладі російськомовної естрадної пісні України та Росії рубежу XX -XXI ст.)/ І. В. Шнур. Піаністи-композитори з України у системі фахового музичного виконавства та освіти Франції міжвоєнного періоду/ М. Ю. Чорнобай. Іван Гнатович Паливода - викладач Київського вищого музичного училища ім. Р. М. Глієра/ І. В. Ганджа. Професійна адаптація співака в умовах еміграції (на прикладі творчої долі Н. Петренко-Матвійчук)/ І. М. Бойко. Звуковий образ цимбал як автономний компонент транскрипторської діяльності/ І. П. Теуту. Музична сфера України під наглядом радянської цензури/ О. О. Федотова. Донецький теарт опери та балету як територія невідчуженої комунікації/ О. М. Ущапівська. Сакральне крізь призму європейської музичної ментальності XX століття/ Н. В. Ліва. Феномен " подвійного кодування" в філософській і культурологічній думці XX - XXI століть/ О. С. Афоніна. Проблемно-понятійна стратифікація музично-історіографічного знання/ В. І. Іонов. Гімн мученикам Віктору, набору і Феліксу Св. Амвросія медіоланського та східнохристиянські проповіді про воїнів-мучеників: паралелі і перетини/ Ю. О. Сітарська. Семантика католицького символу "Ave Maria" та варіативність його втілень у різних видах мистецтва/ О. В. Гоблик. Роль обряду як важливої складової народної худлжньої культури у процесі міжетнічної культурної взаємодії/ Т. М. Князєва. Національно-художня образність у мас-медійному екранному контенті сучасності/ А. Я. Скорик. Соціокультурна спрямованість радикальних напрямів мистецтва останньої третини XX століття/ А. В. Приходько. Мистецька галерея як феномен арт-простору сучасної України/ В. В. Михальчук. Вплив сучасного естрадного шоу на свідомість мас/ С. М. Зайченко. Розвиток дефініції "зброя" у давній міфопоетичній традиції/ С. Д. Устинов. Особливості іконографії та стилістики зображень на іконах Печерської церкви Прп.Варлама Печерського (Свято-Успенська Києво-Печерська Лавра)/ О. О. Рижова. Світлотональний ритм як фактор формування художнього образу в реалістичному живописі/ Л. П. Горбатенко. Традиційна символіка і орнаментика у сучасній етнодизайнерській освіті/ Л. О. Паславська. Мотив з деревом у краєвидах Абрама Маневича із зібрання Національного художнього музею України/ І. А. Павельчук. З історії досліджень орнаментики Трипільської культури/ О. П. Годенко-Наконечна. Дибинецька керамічна скульптура гончарів Тарасенків (друга половина XX ст.)/ О. О. Руденко. "Нова хвиля" сценографів українського театру 80-х років XX століття/ В. О. Фіалко. Фільм "Сонце" Олександра Сокурова. Драма влади/ Л. Є. Галкін. Інтегративний потенціал простору музичного твору: музично-хореографічні взаємодії/ І. М. Ільєнко. Професійне становлення М. Трегубова (1928-1935рр.)/ Т. М. Чупріна. До проблеми вивчення чоловічих віртуозних рухів в українському народно-сценічному танці/ А. І. Морозов.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/Д 44
Назва : Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти : збірник наукових праць. Вип. 7
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :542 с
ISBN, Ціна 966-666-015-6
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Філософія освіти
Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких розкрито проблеми сучасної філософії освіти у контексті процесів європейської інтеграції, порівняльний аналіз, досвід і перспективи освітніх реформ в Україні та Польщі, науково-педагогічні інновації.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Чумак, Лариса Володимирівна
Назва : Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 63-68 (Шифр 74.0я43/П 24-737198)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогічна інноватика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--майстерність учителя--здібності--розвиток--інтегративний феномен
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбатов, Сергій (доктор філософських наук; Інститут вищої освіти НАПН України)
Назва : "ПОБАЧИТИ СЛОНА..."
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис/ за заг. ред.: Т. В. Фінікова, О. І. Шарова. - Київ: Педагогічна преса, 2016. - № 1. - С. 83 (Шифр В748746/2016/1)
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--образование--моніторинг освіти--мониторинг образования--інтеграція вищої освіти--интеграция высшего образования
Анотація: В статті розглянуто моніторингове дослідження та його значення для місця та ролі української системи вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти. Інтегративний характер моніторингу та опора на європейські теоретико-методологічні підходи дозволяє констатувати, що зроблено важливий крок для усвідомлення реалій української системи університетської освіти.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.035(477)/Р 15
Автор(и) : Радул, Валерій
Назва : Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 3/4. - С. 6-10. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/3/4). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 37.035(477)
Предметні рубрики: Соціальне виховання-- особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність--соціальне виховання--особистість
Анотація: Автор статті зазначає, що соціальна відповідальність за своєю структурою є складним утворенням, має інтегративний характер, тісний зв'язок з усіма якостями особистості, її емоційно-вольовою й інтелектуальною сферами діяльності.
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мороз О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку/ О. О. Мороз (стр.1-11)
Алексеєв О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування/ О. М. Алексеєв (стр.12-23)
Хорошайло О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду)/ О. С. Хорошайло (стр.24-34)
Чудіна О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії/ О. Л. Чудіна (стр.35-45)
Шовковий В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю/ В. М. Шовковий (стр.46-58)
Ляшенко І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування/ І. В. Ляшенко (стр.59-67)
Олексенко В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці/ В. М. Олексенко (стр.68-77)
Сенчук О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі/ О. В. Сенчук (стр.78-89)
Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/ Л. С. Сметаніна (стр.90-102)
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі/ О. В. Безпалько (стр.103-111)
Кузьменко О. М. До проблеми становлення освітології в Україні/ О. М. Кузьменко (стр.112-120)
Литовченко О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості/ О. В. Литовченко (стр.121-133)
Байталюк О. М. Дитина в сімейних правовідносинах/ О. М. Байталюк (стр.134-142)
Калашнікова С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів/ С. А. Калашнікова (стр.143-167)
Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/ А. Г. Панченко (стр.168-176)
Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/ О. М. Стороженко, О. Б. Німко (стр.177-184)
Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/ Г. П. Канафоцька (стр.185-196)
Пішун С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента/ С. Г. Пішун (стр.197-210)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушеннями зору/ В. Кобильченко (стр.7-16)
Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/ К. Довгопола (стр.17-24)
Кравець Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Н. Кравець (стр.25-35)
Соколова Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях/ Г. Соколова (стр.36-44)
Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.45-54)
Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/ С. Березка (стр.55-64)
Каплієнко А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/ А. Каплієнко (стр.65-75)
Федоренко О. Інклюзивне навчання оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/ О. Федоренко (стр.76-86)
Журовська Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії/ Б. Журовська (стр.87-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довгопола, Катерина
Назва : Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2(86). - С. 17-24. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2018/2). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): незрячі діти--рельєфне малювання--інтегративний підхід
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гільберг Т., Тарнавська С.
Назва : Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ"
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 8. - С. 36–43. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/8). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:087.5](073) + 373.3.016:087.5](075)
Предметні рубрики: Інтегровані курси-- Календарно-тематичне планування-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані курси--підручники--календарно-тематичне планування--інтегративний підхід--інтеграція змісту--я досліджую світ, курс--початкова школа--1 клас
Анотація: Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я досліджую світ", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лотоцька, Алевтина
Назва : Адаптація учнів першого класу в Новій українській школі
Місце публікування : Заступник директора школи: спеціалізований журнал/ Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна. - Київ: ТОВ МЦФЕР-Україна, 2018. - № 9. - С. 4-8 (Шифр З578747689/2018/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегративний підхід у навчанні--інтегровані тематичні тижні--мобільне освітнє середовище
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.33(075./І-99-780817144
Назва : Інтегративний підхід: актуальність, сутність, особливості впровадження в умовах початкової школи : навчально - методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Друкарня Мадрид, 2018
Кільк.характеристики :76 с
Колективи : Департамент освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-617-7683-38-3: 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.33(075.8)
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Організація навчання та виховання-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--інтегроване навчання--інтегроване заняття--інтеграція освітніх галузей
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панчак О.
Назва : Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 4. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/4). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Реформування освіти-- Нова українська школа-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--нова українська школа--навчальні осередки--навчально-пізнавальна діяльність--змінний тематичний осередок--ігровий осередок--художньо-творча діяльність--осередок читача--інтегративний підхід--предметна інтеграція--педагогіка партнерства--ключові компетентності--початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 68-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--interdisciplinary connections--інтеграційні класи--integration classes--професійна підготовка--interdisciplinary integration--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.56я031/Н 16 рукописний текст
Автор(и) : Нагул, Олена Леонідівна
Назва : Психологічні умови формування батьківської компетентності у молодого подружжя : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :195 арк. ; [8] арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ББК : 88.56я031
Предметні рубрики: Психологія-- психологія особистості
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.480я031/Л 59 рукописний текст
Автор(и) : Линник, Юрій Миколайович
Назва : Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Луцьк, 2014
Кільк.характеристики :269 арк.
Колективи : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
ДРНТІ : 14.35.09
ББК : 74.480я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- професійна освіта-- дистанційне навчання --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.014.3(477)(/К 43-473065026
Автор(и) : Кірик, Марія, Данилова, Людмила
Назва : Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: Світ, 2019
Кільк.характеристики :135 с
ISBN, Ціна 978-966-914-231-3: 14.17 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.014.3(477)(07)
Предметні рубрики: Нова українська школа-- Шкільна реформа-- Організація навчання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентісно-інтегративний підхід--інтегрований урок--шкільна реформа--1-4 клас
Анотація: У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять. Аналізуються можливі напрями інтеграції в початковій школі, опанування педагогічними технологіями інтегрованого навчання як одного зі способів організації діяльності молодших школярів у світлі вимог Нової української школи. Наголошено на важливості врахування індивідуальних психологічних і вікових особливостей дітей при організації навчання. Пропонуються елементи сучасних методик, методів, прийомів і засобів навчання, в основу яких покладено систему інтегративного підходу, та шляхи їх використання в навчальному процесі. Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних коледжів і педагогічних інститутів, вихователів груп продовженого дня
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://svit.gov.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.32/І 73
Автор(и) : Кузава, Ірина Борисівна, Симончук, Юрій Петрович, Тулашвілі, Юрій Йосипович, Стасюк, Людмила Павлівна, Савчук, Надія Антонівна, Терпелюк, Володимир Володимирович
Назва : Інтегративний підхід до інклюзивної освіти осіб із порушеннями зору : монографія
Вихідні дані : Луцьк: Терен, 2019
Кільк.характеристики :343 с.: мал., табл.
Колективи : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк), Волинський обласний центр реабілітації інвалідів зору. Науково-методична лабораторія з питань дидактичних технологій інклюзивного та інтегрованого навчання суб’єктів освіти з порушенням зору
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - До 60-ти річчя утворення осередку УТОС на Волині.
ISBN, Ціна 978-617-7680-64-1: 80.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.32
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Порушення зору
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 17.023.36(082)/А 43
Автор(и) : Петрова, Ірина Владиславівна
Назва : Перспективи розвитку дозвілля як соціально-культурного явища
Колективи : Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: збірник наукових праць/ М-во культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2011. - Вип. 26. - С. 81-88 (Шифр 17.023.36(082)/А 43-835415354)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 17.023.36(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дозвілля--перешкоди дозвіллєвої діяльності--культурологія--інтегративний підхід--праця--суспільство
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 17.023.36(082)/А 43
Автор(и) : Бровко, Микола Миколайович
Назва : Мистецтво - гра - дозвілля: культурний потенціал дозвіллєвої практики
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. пр. - Київ: НАКККіМ, 2013. - Вип. 30. - С. 66-73 (Шифр 17.023.36(082)/А 43-080676904)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 17.023.36(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дозвілля--дозвіллєва діяльність--культурологія--інтегративний підхід
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(03)/Н 34
Назва : Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції
Вихідні дані : Київ: НАПН України, 2021
Кільк.характеристики :81 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України
Ціна : Б.ц.
УДК : 37(03)
ББК : 37(03)
Анотація: Видання містить анотований перелік із рекомендованої до впровадження наукової продукції, підготовленої вченими підвідомчих установ НАПН України за результатами завершених і перехідних планових наукових досліджень, що здійснювалися протягом 2020 року. Для освітян, науковців, усіх, кого цікавлять проблеми модернізації національної освіти і розвитку науки в галузі освіти, педагогіки, психології.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 7/М 65
Автор(и) : Ільєнко, Ірина Миколаївна
Назва : Інтегративний потенціал простору музичного твору: музично-хореографічні взаємодії
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки/ Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2014. - Вип. 26. - С. 294-301 (Шифр 7/М 65-914396903)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 7
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пішун С. Г.
Назва : Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 197-210. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вільний час--використання вільного часу--діяльність--дозвілля--студенти--формування особистості--цінності
Анотація: У статті розглянуті теоретичні засади використання вільного часу як важливого фактору впливу на розвиток особистості студента.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наход С.
Назва : Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 69-84. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне середовище--інтегративний підхід--професійна взаємодія--спільне навчання--технологія спільного навчання--фахівці соціономічних професій--swot-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)