Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Аналіз твору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Батченко, Любов
Назва : Історія трагічного кохання мадемуазель де Сент-Ів і Гуронця. За повістю Вольтера "Простак". Урок зарубіжної літератури, 9 клас
Місце публікування :. - С. 35-38 (Шифр В528425/2015/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--аналіз твору--вольтер, простак, про твір
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09(078)/Х 22
Автор(и) : Хархун, Валентина
Назва : Аналіз ліричного твору (на матеріалі поетичного доробку Ліни Костенко) : навчально - методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-527-066-0: 20.00 грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 82.09(078)
Предметні рубрики: Аналіз твору-- Аналіз художнього твору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз твору--analysis of the work--аналіз ліричного твору--analysis of a lyrical work--любовна лірика--love lyrics--інтерпретація--interpretation--ліричні твори--lyrical works
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткач, Ірина
Назва : Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 5. - С. 41-43 (Шифр З659149/2016/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір--аналіз твору
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сегеда, Тамара
Назва : Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 16-17 (Шифр З659149/2016/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--аналіз твору--булгаков м., майстер і маргарита, про твір
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Оробець, Світлана
Назва : Весь світ лицедіє. За трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет". Урок зарубіжної літератури, 8 клас
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 4. - С. 29-32 (Шифр В528425/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--шекспір в., гамлет, про твір--аналіз твору
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Тіхомірова О. Яким ми бачимо шкільний курс зарубіжної літератури/ О. Тіхомірова, В. Бармак, Л. Дем'янець (стр.3-4) Кл.слова: програма із зарубіжної літератури, 5 клас,програма із зарубіжної літератури, 6 клас,програма із зарубіжної літератури, 8 клас
Невінчана В. У просторах Всесвіту світи й десниця Бога.../ В. Невінчана (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році (стр.4) Кл.слова: Наказ МОН України № 94, 2016 р.,державна підсумкова атестація,загальна середня освіта 2015/2016 навчальний рік
Кононенко Ю. Г. Орієнтовані вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році/ Ю. Г. Кононенко (стр.5-9) Кл.слова: Наказ МОН України, № 94, 2016,загальні положення,оформлення атестаційної роботи
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.10-12) Кл.слова: таємниці лотоса,квітуча слива,чайна церемонія
Олексієнко І. Ілюстрація до твору Я. Кавабата "Тисяча журавлів"/ І. Олексієнко (стр.12) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,художня творчість
Пітерська О. Чарівність художнього світу. За повістю-казкою Туве Янсон "Капелюх чарівника". Урок зарубіжної літератури, 5 клас/ О. Пітерська (стр.13-15) Кл.слова: план-конспект уроку,Янсон Т., Капелюх чарівника, про твір,родинне щастя
Кашуба Є. Мрії бувають різні. За оповіданням Рея Бредбері "Усе літо в один день" та повістю Ірен Роздобудько "Арсен". Урок позакласного читання з елементами компаративістики, 6 клас/ Є. Кашуба (стр.16-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Бредбері Р., Усе літо в один день, про твір,Роздобудько Ірен, Арсен, про твір
Мокеєва Л. О.Генрі "Вождь червоношкірих". Урок позакласного читання, 7 клас/ Л. Мокеєва (стр.20-22) Кл.слова: план-конспект уроку,Генрі О., Вождь червоношкірих, про твір,жорстокість
Грачова Н. Образ титана Прометея у світовій літературі. Урок позакласного читання, 8 клас/ Н. Грачова (стр.23-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Прометей,Образ Прометея
Оробець С. Весь світ лицедіє. За трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет". Урок зарубіжної літератури, 8 клас/ С. Оробець (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір В., Гамлет, про твір,аналіз твору
Михайленко І. Ілюзія життя/ І. Михайленко (стр.32) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Дениско Н. Себе я оспівую... За поемою Волта Вітмена "Пісня про себе". Урок зарубіжної літератури, 10 клас/ Н. Дениско (стр.33-34) Кл.слова: план-конспект уроку,Вітмен В., Пісня про себе, про твір,аналіз твору
Венгровська Л. Мистецтво вільного повітря та скрипок осінніх. Імпресіонізм та символізм у французькому живописі й поезії Поля Верлена. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/ Л. Венгровська (стр.35-42) Кл.слова: план-конспект уроку,Верлен Поль, аналіз поезії,французький живопис
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.58-61) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,життєва поразка Ш. Бодлера,дуалізм
Николай Гумилёв (стр.62-63) Кл.слова: Гумільов Ніколай, про нього,життєвий шлях Н. Гумільова
Миренков В. Мама/ В. Миренков (стр.63) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,казка
Бахматов Є. Любов/ Є. Бахматов (стр.42) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Слободянюк О. Бертольд Брехт: бунтівне життя митця у світі навиворіт. Урок зарубіжної літератури, 11клас/ О. Слободянюк (стр.43-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Брехт Бертольд, про нього,аналіз творчості
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.49-51) Кл.слова: літературознавство,фанфік,зарубіжна література
Рыжова А. Проекты на основе анализа произведений Стендаля "Красное и черное", Фёдора Достоевского "Преступление и наказание", Льва Толстого "Анна Каренина"/ А. Рыжова (стр.52-57) Кл.слова: Стендаль Ф., Червоне та чорне, про твір,Достоєвський Ф., Злочин і кара, про твір,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Заява вчителів щодо навчальної програми із зарубіжної літератури для 5-6 класів (зі змінами 2015 року) (стр.3-4) Кл.слова: навчальної програми із зарубіжної літератури для 5-6 класів,Ніколенко Ольга, про навчальну програму,громадське обговорення
Клочек Г. Риторика слова і слайда/ Г. Клочек (стр.5-7) Кл.слова: мистецтво педагогічного слова,педагогічна риторика,публічний виступ
Снєгірьова В. Сходження до Данте. За поемою Данте Аліг'єрі "Божественна комедія". Коментар та методичні матеріали до уроків зарубіжної літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.8-13) Кл.слова: історичний коментар,літературознавчий коментар,Данте Аліг'єрі, Божественна комедія, про твір
Соломаха Д. Про яку нову людину мріяв Данте?/ Д. Соломаха (стр.13) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Шевченко Н. Оскар Уальд. "Хлопчик-зірка". Конфлікт добра і зла в казці. Урок зарубіжної літератури, 5 клас/ Н. Шевченко (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,літературна казка,Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Бахматов Є. Україна/ Є. Бахматов (стр.15) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Прадійчук О. Чи варто бути хамелеоном? За оповіданням Антона Чехова "Хамелеон". Урок зарубіжної літератури, 6 клас/ О. Прадійчук (стр.16-17) Кл.слова: план-конспект уроку,людські вади,Чехов А., Хамелеон, про твір
Машкара С. Дива своїми руками. За повістю Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ С. Машкара (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,феєрія,Грін О., про нього
Машкара С. Ассоль і Грей. Символіка образу пурпурових вітрил/ С. Машкара (стр.20-22) Кл.слова: план-конспект уроку,символіка твору,Грін О., про твір
Гарна С. Індивідуалізація освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури/ С. Гарна (стр.23-25) Кл.слова: індивідуальний освітній маршрут,диференційоване навчання,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, методика навчання
Тіхомірова О. Сторінками улюблених книжок. Матеріали до першого уроку в II семестрі, 6 клас/ О. Тіхомірова (стр.26-27) Кл.слова: вікторини,конкурси,завдання
Костюк Ж. Любов'ю ми змінюємо серця людей, які потім змінять світ. До аналізу оповідання Джеймса Олдріджа "Останній дюйм", 7 клас/ Ж. Костюк (стр.28-29) Кл.слова: дорослі і діти,відчуження,Олдрідж Дж., Останній дюйм, про твір
Приймачук О. Міфопоетика різдвяних оповідань/ О. Приймачук (стр.30-34) Кл.слова: різдвяні свята,різдвяні оповідання,жанр
Мізєва А. Лист моєму улюбленому казковому персонажу/ А. Мізєва (стр.34, 38) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Снєгірьова В. Ернест Хемінгуей. "Старий і море" : притча про любов, мужність і смирення/ В. Снєгірьова (стр.35-38) Кл.слова: літературознавство,аналіз твору,Хемінгуей Е., Старий і море, про твір
Дуэли серебряного века. Поединки литераторов начала XX века обходились без крови : это был лишь стилистический прием в культуре жизнетворчества (стр.39-43) Кл.слова: літературознавство,поєдинки поетів,дуельні історії
Фоменко О. Ранок.../ О. Фоменко (стр.43) Кл.слова: хвилини натхнення,творчість учителів,проза
Невінчана В. Бажаю колективу і журналу процвітати.../ В. Невінчана (стр.43) Кл.слова: хвилини натхнення,творчість учителів,поезія
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.44-47) Кл.слова: імпресіонізм,картини-маніфести,лідери імпресіонізма
Карельский А. Художественный мир Гофмана/ А. Карельский (стр.48-52) Кл.слова: літературознавство,романтизм,Гофман Е. Т. А., про нього
Фидкевич Е. Тесты как форма проверки учебных достижений учащихся по русскому языку для школ с русским языком обучения, 5 класс/ Е. Фидкевич, С. Лещенко (стр.53-55) Кл.слова: тестові завдання,лексикологія,фразеологія
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Клименко Ж. Свято науки відбулося!/ Ж. Клименко (стр.2-3) Кл.слова: проблеми освіти,вища школа,українська література
Бусел С. Проблема мотиваційного забезпечення викладання літератури в школі. Тренінгове заняття для вчителів зарубіжної літератури/ С. Бусел (стр.4-6) Кл.слова: мотивація учнів,творче читання,українська література
Сущенко Н. "Що робити, коли ти не хочеш війни?" Урок за оповіданням Г. белля "Подорожній, коли ти прийдеш у спа..."/ Н. Сущенко (стр.7-13) Кл.слова: Генріх Белль, письменник -гуманіст,аналіз твору,війна
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак (стр.14-41) Кл.слова: планування уроку,зарубіжна література
Первак О. Алегоричні образи повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ О. Первак (стр.14-17) Кл.слова: алегорія,система образів,Чайка Джонатан Лівінгстон
Первак О. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана/ О. Первак (стр.17-21) Кл.слова: образ чайки Джонатан,конспект уроку
Первак О. Художній конфліки і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ О. Первак (стр.21-26) Кл.слова: художній конфлікт,Чайка джанатан Лівінгтон,конспект уроку
Первак О. "Крадійка книжок" та інші твори Маркуса Зузака/ О. Первак (стр.26-33) Кл.слова: Крадійка книжок,Маркус Зузак, твори,конспект уроку
Кашуба Є. "А в нього свій магічний талмуд..." (Б. Ділан) Урок за творчістю Боба Ділана/ Є. Кашуба (стр.42-45) Кл.слова: Творчість Боба Ділана,конспект уроку
Чиркова Н. Сім’я і школа у житті та в художній літературі Два уроки за повістю М. Аромштам "Коли відпочивають янголи"/ Н. Чиркова (стр.46-54) Кл.слова: Аромштам Марина, про неї,Коли відпочивають янголи,конспект уроку
Черевченко В. Постмодеоністські риси повіті-притчі Річарда Баха "Чайка джонатан Лівінгстон"/ В. Черевченко (стр.55-60) Кл.слова: постмодернізм,повість-притча, буддійські мотиви,стильовий синкритизм, алегорично-філософське тло
Ляхович Л. От поляны знакомств до страны знатаков русского языка Урок по теме "имя существительное". 6 клас/ Л. Ляхович (стр.61-63) Кл.слова: конспект уроку,іменник
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Бицько О. Зберегти українську модель мовно-літературної освіти!/ О. Бицько (стр.2-3) Кл.слова: інтеграція предметів,новий стандарт освіти,мовно-літературна освіта
Ненько І. Кинути камінець у стоячу воду/ І. Ненько (стр.4-8) Кл.слова: криза дитячого читання,вікові можливості дітей,моралізаторство
Ялтанець Т. Л. Зарубіжні письменники та Україна / Т. Л. Ялтанець (стр.8-9) Кл.слова: стандарт освіти,зарубіжні письменники,взаємозв’язки літератур
Єрошенко М. Право на життя/ М Єрошенко (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,Чехов Антон, Спати хочеться, про твір 6 клас,зарубіжна література, 6 клас
Хамбекова Л. Мистецтво жити і любити/ Л. Хамбекова (стр.12-15) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Лев, Анна Кареніна, про твір,аналіз твору
Романчикова Л. Гармонія з природою - запорука щастя/ Л. Романчикова (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,Хемінгуей Ернест, Старий і море, про твір,філософія художнього твору
Лисак Л. Шкільний театр: про проблеми і не тільки/ Л. Лисак (стр.19-21) Кл.слова: шкільний театр,долучення,мистецтво
Говорунець З. У Дивокраї треба опинитись!/ З. Говорунець (стр.22-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір,зарубіжна література, 5 клас
Віннічук Г. Хай мирним буде небо!/ Г. Віннічук (стр.26-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Лонґфелло Генрі Водсворт, Пісня про Гайавату, про твір,зарубіжна література, 7 клас
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак [та ін.] (стр.29-56) Кл.слова: план-конспект уроків,методика викладання зарубіжної літератури,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Бароко як доба і як художній напрям в європейській літературі і мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їх здобутки/ О. Первак [и др.] (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,барокова доба,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Втілення у вірші провідних тем барокової літератури. Символічність твору. Образ ліричного героя/ О. Первак [и др.] (стр.32-34) Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,план-конспект уроку,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Дж. Донн. "Священні сонети". Сонет 19 ("Щоб мучить мене..."). Напруга почуттів ліричного героя. Символічність твору. Поетична мова/ О. Первак [и др.] (стр.35-38) Кл.слова: план-конспект уроку,Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір,Донн Джон, Священні сонети, про твір
Первак О. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму/ О. Первак [и др.] (стр.38-41) Кл.слова: план-конспект уроку,класицизм,КЛАСИЦИЗМ в українському мистецтві
Первак О. Мольєр (1622-1673) - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра в драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво/ О. Первак [и др.] (стр.41-44) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення/ О. Первак [и др.] (стр.45-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Порівняння образів персонажів (Журден - Клеонт, Журден - Дорант)/ О. Первак [и др.] (стр.48-52) Кл.слова: план-конспект уроку,образи комедії Ж. Б. Мольєра "Міщанин-шляхтич",зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). (ТЛ) Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію/ О. Первак [и др.] (стр.52-55) Кл.слова: план-конспект уроку,комедія,гумор
Первак О. Повідомлення на літературну тему. Виступ на засіданні Академії наук: "Похвала Мольєру"/ О. Первак [и др.] (стр.55-56) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,зарубіжна література, 8 клас
Кашуба Є. І. Талановитим можеш ти не бути, але людяним.../ Є. І. Кашуба (стр.57-59) Кл.слова: план-конспект уроку,Алексін Анатолій, Безумна Євдокія, про твір,зарубіжна література, 8 клас
Козієва В. Будьмо красивими!/ В. Козієва (стр.60-62) Кл.слова: план-конспект уроку,Уайльд Оскар, Портрет Доріана Грея, про твір,зарубіжна література, 10 клас
Небеленчук І. Уже весняний вечір ніжно дихав.../ І. Небеленчук (стр.62) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кашуба Є. Случайная встреча весною.../ Є. Кашуба (стр.62) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Шейман Ю. Я и мой внутренний мир/ Ю. Шейман (стр.63-64) Кл.слова: план-конспект уроку,російська мова, 9 клас,внутрішній світ
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба, Євдокія
Назва : Два світи одного всесвіту. Світ дітей і світ дорослих у повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". Урок світової літератури, 5 клас
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2015. - N 2. - С. 18-21 (Шифр В528425/2015/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--творчість марка твена--аналіз твору
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Дніпро -2015р.,N 1/2/3
Цікаві статті :
Горовий Р. Буенос діас, Чіка/ Р. Горовий (стр.6-16) Кл.слова: художня література,оповідання,текст
Луків М. Що ж буде далі?/ М. Луків (стр.17) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Max Gakh. Маска/ Gakh Max (стр.18-19) Кл.слова: художня література,проза,текст
Українські поети, які проживають за кордоном, вітають усіх жінок зі святом весни (стр.20-21) Кл.слова: поетичне слово,земляки,звертання
Бригас О. Говоріть коханим про любов/ О. Бригас (стр.22) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бригас О. Наречу тебе лагідно.../ О. Бригас (стр.22) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Івушкіна Т. Ти прийдеш до мене темної ночі/ Т. Івушкіна (стр.23) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Мороз О. Русалка/ О. Мороз (стр.23) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Маковець О. Триптих: "Чарівний світ жіночих почувань"/ О. Маковець (стр.24) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Остапчук В. По святах/ В. Остапчук (стр.25) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Остапчук В. Я люблю тебе дівчинко/ В. Остапчук (стр.25) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Остапчук В. Княжно тривожна, феє відлітань/ В. Остапчук (стр.25) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Синчук А. Донечці/ А. Синчук (стр.26) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Синчук А. Не треба чаю/ А. Синчук (стр.26) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Синчук А. Для неї/ А. Синчук (стр.26) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чужа О. Ти розбудив в мені Жінку.../ О. Чужа (стр.27) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Фралік Н. Поміж інших жінок загадкова вона/ Н. Фралік (стр.28) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Скорик О. Вчора/ О. Скорик (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Скорик О. Зорепад/ О. Скорик (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Перцюк Л. На крилах любові/ Л. Перцюк (стр.30) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Кіяшко В. Я кохаюсь у вашому морі/ В. Кіяшко (стр.31) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Кіяшко В. Вона тішиться/ В. Кіяшко (стр.31) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Санченко А. Слово про вертолітників/ А. Санченко (стр.32-35) Кл.слова: художня література,проза,текст
Клименко (Синьоок) Г. У сина вже секрети й недомовки/ (Синьоок) Г. Клименко (стр.34) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Січень О. Коли тобі вже п'ятдесят/ О. Січень (стр.35) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Доде А. Останній урок/ А. Доде (стр.36-38) Кл.слова: художня література,новела,текст
Маланюк Є. Напис на книзі віршів/ Є. Маланюк (стр.39) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Маланюк Є. Доба/ Є. Маланюк (стр.39) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Попович Р. Дівчина з іншого життя/ Р. Попович (стр.40) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Марчук М. Не здавайся, іди до кінця/ М. Марчук (стр.41) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Деяк Т. Забувалося - не забулося/ Т. Деяк (стр.41) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дубина Т. Божевільний автор/ Т. Дубина (стр.42-43) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Гнатюк Г. Вмирає село/ Г. Гнатюк (стр.44) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ставицький В. Село уже втомилось від прощань/ В. Ставицький (стр.44) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Данилюк Н. Зимове затишшя/ Н. Данилюк (стр.45) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бриних М. Хліб із хрящами/ М. Бриних (стр.46-77) Кл.слова: художня література,проза,текст
Стасюк М. Цвіте багряно в лютому герань/ М. Стасюк (стр.58) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Красіленко В. Вибрані гуморески/ В. Красіленко (стр.78-78) Кл.слова: художня література,поезії,текст
Кобилянська О. Impromtu phantasie (Фантазія-експромт)/ О. Кобилянська (стр.80-82) Кл.слова: художня література,новела,текст
Дідух-Романенко С. Знаю, колись ти згадаєш мене/ С. Дідух-Романенко (стр.83) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дідух-Романенко С. Танцюй/ С. Дідух-Романенко (стр.83) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дідух-Романенко С. Опусти пістолет, Андрію!/ С. Дідух-Романенко (стр.83) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Найда Р. Редут/ Р. Найда (стр.84-85) Кл.слова: художня література,проза,текст
Березень: імена, події, дати (стр.86-87) Кл.слова: знаменні дати,пам'ятні дати
Рудько І. Тріпофобія/ І. Рудько (стр.88-90) Кл.слова: художня література,новела,текст
Проненко Ю. І кожна мить - це тільки в часі дія/ Ю. Проненко (стр.91) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Литовченко Г. Барвінок/ Г. Литовченко (стр.91) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Лахоцька І. Хитнувся світ. Стемніло. Ти в тенетах/ І. Лахоцька (стр.91) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Криницький В. За любов/ В. Криницький (стр.91) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сіренко А. Сніг і пісок/ а. Сіренко (стр.92-93) Кл.слова: художня література,новела,текст
Орлецька І. Я війна! Я самотня думками .../ І. Орлецька (стр.94) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шмигельська Л. Повертайся живим!/ Л. Шмигельська (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Саковець І. Лихі шляхи на схід забуті сонцем/ І. Саковець (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Неждана Н. Той, хто відчиняє двері/ Н. Неждана (стр.96-112) Кл.слова: художня література,драма,текст
Ковалюк Н. Шарудить календар кількома сторінками/ Н. Ковалюк (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Мельник І. Сонце рожеве по сніжному небу скотилось в комору/ І. Мельник (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Портяк В. Гуцульський рік/ В. Портяк (стр.114-115) Кл.слова: художня література,проза,текст
Зурла Л. Клятий екзистенціалізм/ Л. Зурла (стр.117) Кл.слова: художня література,проза,текст
Сушко Д. Не вір мені, вір мені/ Д. Сушко (стр.118) Кл.слова: художня література,проза,текст
Козир Л. Багато слів, мов листя на вербі/ Л. Козир (стр.119) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бойчук Р. В небі очей твоїх.../ Р. Бойчук (стр.119) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Доляк Н. Наркозотерапія/ Н. Доляк (стр.120-122) Кл.слова: художня література,проза,текст
Дзиґар Р. За Фройдом/ Р. Дзиґар (стр.123) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Даниленко В. Веселі гості/ В. Даниленко (стр.124) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Момотюк В. Святковий новорічний тост/ В. Момотюк (стр.124) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Даниленко В. Оце погуляла!/ В. Даниленко (стр.124) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Ваколюк В. Холодна любов/ В. Ваколюк (стр.125) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Момотюк В. Мо-візми/ В. Момотюк (стр.125) Кл.слова: художня література,проза,текст
Жоді Ж-П. Посиденьки нескорених старих/ Ж-П. Жоді (стр.126-169) Кл.слова: художня література,проза,текст
Родчин С. Україна/ С. Родчин (стр.170) Кл.слова: художня література,проза,текст
Цимбалюк Є. На вовчому полюванні/ Є. Цимбалюк (стр.171) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ковалюк Н. Не стеліться так низько, тумани.../ Н. Ковалюк (стр.171) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Тимочко І. Біженець/ І. Тимочко (стр.171) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сизоненко О. Валькірії не прилетять/ О. Сизоненко (стр.172) Кл.слова: художня література,проза,текст
Данилюк Н. Мій мирний народе, ти зроду війни не жадав/ Н. Данилюк (стр.179) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Пономаренко Л. Будьмо!/ Л. Пономаренко (стр.179) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Іськова О. Ти ростеш не по днях, моя доню/ О. Іськова (стр.179) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Коваленко Є. Історія попередньої втечі/ Є. Коваленко (стр.180-182) Кл.слова: художня література,проза,текст
Цедрак Я. Шкарпетки з помаранча/ Я. Цедрак (стр.183) Кл.слова: художня література,новелета,текст
Гарматюк А. Байки та баєчки/ А. Гарматюк (стр.184) Кл.слова: художня література,байка,текст
Гарматюк А. У критичному тоні притчі й фейлетони/ А. Гарматюк (стр.185) Кл.слова: художня література,гуморески,текст
Гласенко С. М’ясо, риба та любов/ С. Гласенко (стр.186-197) Кл.слова: художня література,оповідання,текст
Даниленко В. Симор Глас з Житомира/ В. Даниленко (стр.200-201) Кл.слова: літературознавство,аналіз твору,критика
Юка Гаврилова: "Автор повинен самовдосконалюватися" (стр.202-207) Кл.слова: інтерв'ю,літературний агент,видання книги
Котенко Н. Київські неокласики без тог і кирей/ Н. Котенко (стр.208-209) Кл.слова: майстри пера,неокласицизм,критика
Стасіневич Є. Не "містралями" єдиними (Патрік Модіано)/ Є. Стасіневич (стр.210-213) Кл.слова: нобелівський лауреат, 2014 рік,літературна премія,творчість
Гуз Ю. Неореалізм/ Ю. Гуз (стр.214-218) Кл.слова: реалізм,неореалізм в мистецтві,неореалістичний кінематограф
Ставицький В. Схрестилися протиріччя, як мечі/ В. Ставицький (стр.219) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Романюк М. Диким-предиким стогоном.../ М. Романюк (стр.219) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Зарудко І. Матадор/ І. Зарудко (стр.221-225) Кл.слова: художня література,оповідання,текст
Брильська І. Ти тільки.../ І. Брильська (стр.225) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.1.02/Б 43
Автор(и) : Белая, Галина Андреевна
Назва : Дон-Кихоты 20-х годов. "Перевал" и судьба его идей
Вихідні дані : Москва: Советский писатель, 1989
Кільк.характеристики :400 с
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
УДК : 821.161.1.02
Предметні рубрики: Літературознавство-- Літературні групи --Росія, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз твору--літературні групи--літературознавчий аналіз--перевальці--російська література--творчість письменників
Анотація: "Перевальцы" - это А. Лежнев, Д. Горбов и другие, писатели и критики, объединившиеся в 20-е годы во главе с А. Воронским вокруг журнала "Красная новь".
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коченгіна Маріанна
Назва : Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 6-10. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання читання--сенсорний розвиток--ігровий метод --метод ознайомлення з художнім твором--читання-слухання--аналіз твору
Анотація: "Перше знайомство дитини з книжкою зазвичай відбувається ще до її приходу в дошкільний заклад. У дитсадку ж починається її цілеспрямоване літературне виховання. За якими принципами обирати книжки для читання дошкільнятам? Як допомогти їм сприйняти й осмислити літературний твір? Які методи та прийоми використовувати?" В статті подано відповіді на ці та інші запитання.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Берник О., Кривко М.
Назва : Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 14–16. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/2). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:821.161.2]:371.31 + 373.3.016:78]:371.31
Предметні рубрики: Інтегровані уроки-- літературне читання-- музика-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване навчання--інтегровані уроки--літературне читання--музика--народні пісні--українські пісні--словникова робота--аналіз твору--пісні січових стрільців --початкова школа
Анотація: Мета статті - збагатити знання учнів про народну пісню; вчити слухати і співати українські народні пісні, пісні січових Стрільців; відроджувати звичаї, традиції та обряди нашого народу; виховувати любов до народної творчості, гордість за український народ, який має героїчне минуле і багату творчу спадщину.
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Снєгірьова, Валентина
Назва : Ернест Хемінгуей. "Старий і море" : притча про любов, мужність і смирення
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 1. - С. 35-38 (Шифр В528425/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературознавство--аналіз твору--хемінгуей е., старий і море, про твір
Знайти схожі

17.

Назва газети: Зарубіжна література -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Чмигова О. Слово редактора/ ред. О. Чмигова (стр.3) Кл.слова: Керролл Л., про нього,Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна О. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна (стр.4-12) Кл.слова: літературний календар, 2017 р.,ювілейні дати
Товкало М. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур/ М. Товкало (стр.13-16) Кл.слова: інтегрування предметів,пілотні програми,говорити українською
Клочек Г. Про час "Х" у реформуванні освіти/ Г. Клочек (стр.17-21) Кл.слова: реформування освіти,зміст освіти,інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич (стр.22) Кл.слова: мовно-літературна освіта,інтеграція предметів,гуманітарна освіта
Ісаєва О. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури/ О. Ісаєва (стр.23) Кл.слова: інтеграція предметів,гібридна війна,антидержпвницька позиція
Мегедь І. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові/ І. Мегедь (стр.24) Кл.слова: збереження курсу "Українська мова",збереження курсу "Зарубіжна література",значення художнього тексту
Ковбасенко Ю. І. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич/ Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко (стр.25) Кл.слова: інтеграція предметів,зарубіжна література в школі,статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.26) Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р.,гуманітарні дисципліни,інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.27) Кл.слова: модернізація шкільної освіти,зміст навчальних програм,міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства (стр.28-29) Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р.,літературна освіта,Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна З. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". / З. Моторна (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,аналіз твору
Чайковська Н. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору/ Н. Чайковська (стр.33-40) Кл.слова: план-конспект уроку,Лондон Джек, Жага до життя, про твір,аналіз твору
Луганська Т. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків/ Т. Луганська (стр.41-54) Кл.слова: план-конспект уроків,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,колористика
Луганська Т. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, про нього,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська Т. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ассоль,образ Грея
Луганська Т. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея/ Т. Луганська (стр.46-54) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,кольористика
Варга Н. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної"/ Н. Варга (стр.55-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір,сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження/ Н. Барарєва (стр.65-72) Кл.слова: план-конспект уроків,Шекспір Вільям, про нього,аналіз творів
Барарєва Н. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах/ Н. Барарєва (стр.65-69) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, про творчість,ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко О. Усепереможний голос любові/ О. Ткаченко (стр.70-72) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,ренесансне сприйняття кохання
Цікаві статті :
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Химера Н. Ексклюзивне інтерв’ю/ Н. Химера, К. Таранік-Ткачук (стр.2-4) Кл.слова: проект "Філологічний Олімп",професійне зростання вчителя,обмін досвідом
Концепція науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.5-9) Кл.слова: Філологічний Олімп - науково-педагогічний проект,ідеї проекту "Філологічний Олімп",принципи проекту "Філологічний Олімп"
Лінійчук Т. У війни не жіноче обличчя.../ Т. Лінійчук (стр.10-12) Кл.слова: сценарій виховного заходу,Друга світова війна,воїни АТО
Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба")/ Н. Дуняшенко (стр.12-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Космовська Б., Буба, про твір,сімейні цінності
Фартух Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури/ Л. А. Фартух (стр.17-21) Кл.слова: ейдотехніка,ейдос-конспект,образність
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62/ О. Гузь (стр.22-35) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Світова новела"/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.22-25) Кл.слова: світова новела,перевірка знань,контрольна робота
Гузь О. О. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.25-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда А., 35 кіло надіЇ, про твір,Гавальда Анна, про неї
Гузь О. О. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. Гузь (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,соціально-фантастична повість
Гузь О. О. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійне мислення, творчої уваги, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова/ О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,Плейтен Дж., характеристика образу
Кашуба Є. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула"/ Є. Кашуба (стр.36-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,текстоцентричний підхід
Сорока І. Використання програми Рrezi в діяльності вчителя зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.48-49) Кл.слова: сервіс Рrezi.com,презентації,програма презентацій
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,Айвенго
Портяннікова В. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе "Галерник"/ В. Портяннікова (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Гонгори-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,ліричний герой
Сізова Н. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена/ Н. Сізова (стр.55-58) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята,творчість Г. К. Андерсен
Філь Т. Жіноча доля на життєвих перехрестях/ Т. Філь (стр.59-63) Кл.слова: літературно-музична композиція,позакласна робота (зарубіжна література),сценарій свята 8 березня
Шевченко Т. В. Романтичні мотиви/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. До повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" ("Різдвяний подарунок")/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. Звернення вчителя до випускників/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,аналіз твору
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців (стр.2-11) Кл.слова: шкільні програми,аналітика,практика
Зуєнко М. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури/ М. Зуєнко (стр.12-13) Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї,Донн Джон, про нього,Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ С. Тіхоненко (стр.14-17) Кл.слова: англійська література (7 клас),аналіз твору,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ Т. Сегеда (стр.16-17) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь О. О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна")/ О. Гузь (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання/ О. Гайченко (стр.21) Кл.слова: літературна освіта,пізнавальна діяльність,об'єкт літературної освіти
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури/ М. С. Моргун (стр.22-23) Кл.слова: літературний розвиток,читання,читач
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/ М. С. Васильянц (стр.23-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність,навчальна діяльність,активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської (стр.26-27) Кл.слова: аналіз художнього твору,міжпредметний аспект,осмислення змісту творів
Пітерська О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ О. Пітерська (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,гуманістичні ідеали,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі/ А. І. Богосвятська (стр.30-35) Кл.слова: педагогічна гра,літературні ігри,етапи ділової гри
Гузь О. О. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,літературний детектив,По Е., про нього
Гузь О. О. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук"/ О. Гузь (стр.38-40) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,По Е., Золотий жук, про твір
Гузь О. О. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач/ О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,художній образ,По Е., Золотий жук, про твір
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/ І. Шулик (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва В.В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка"/ В. В. Козієва (стр.46-48) Кл.слова: Акутагава Р.,моральна справедливість,Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі/ І. І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: стилі скрапбукінгу,журналінг,скрап-листівки
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.52-53) Кл.слова: зарубіжна література,живопис,методика викладання
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом"/ В. В. Полякова (стр.54-58) Кл.слова: план-конспект уроку,сюжет твору,Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах"/ Н. І. Тутко (стр.59-61) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Азімов А., Фах, про твір
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден"/ Н. В. Кожукало (стр.62-63) Кл.слова: план-конспект уроку,історія написання твору,Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка (Кашуба) Є. Гранатові зерна/ (Кашуба) Є. Гладка (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шандригіна А. Лист літературному герою/ А. Шандригіна (стр.65) Кл.слова: творчий конкурс,проза,епістолярій
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)