Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БУТТЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

2.
342.52(477)
A95


   
    Ave, Ukraine! Від Декларації про державний сувернітет України до Акту проголошення незалежності України 1990-2010,. Т. 1 : Декларація про державний сувернітет України : в 3-х ч. ; Т. 2 : Ave, Ukraine! Філософія буття країни правди, волі і добра : в 3-х ч. : тритомний монолог-діалог з двоєдиною Україною : літопис Українотворення / Асоціація народних депутатів України, ; Асоціація народних депутатів України, . - Київ : Освіта України, 2011. - 1429 с. - ISBN 978-966-188-187-6 : 200.00 грн., 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--історія України--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
статут -- президія -- видавнича діяльність -- поправки -- народні депутати
Дод.точки доступу:
Зайко, Я. Я. \ред.\
Севастьянов, В. \ред.\
Асоціація народних депутатів України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
342.52(477)
A95


   
    Ave, Ukraine! Декларація про державний сувернітет України,. Т. 2 : Ave, Ukraine! Філософія буття країни правди, волі і добра : 1990 р. Декларація. 10 років потому 2000 р. : Ч. 4 ; Т. 3 : Чуття честі : Епічна післямова до твору, написаного життям України : Декларація. Акт незалежності України. 1990-1991 р. 20 років потому 2010-2011 р. : тритомний монолог-діалог з двоєдиною Україною : літопис Українотворення / Асоціація народних депутатів України, ; Асоціація народних депутатів України,. - Вид. 2-ге, випр. і доп. - Київ : Освіта України, 2011. - 1293 с. - ISBN 978-966-188-187-6 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--історія України--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- витрати -- економічне зростання
Дод.точки доступу:
Зайко, Я. Я. \ред.\
Кислий, П. С. \ред.\
Асоціація народних депутатів України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
27
А 38


   
    AXIOS: таїнство людської природи [Текст] / Київська православна богословська академія ; упорядник А. Мацола. - Київ : Видавничий відділ УПЦ Київського Патріархату, 2015. - 117 с. - ISBN 978-966-2779-40-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Релігія--Христинство

Кл.слова (ненормовані):
сенс життя -- смирення -- покаяння -- страждання -- молитва -- християнство -- православ’я -- протестантизм -- католицизм -- антихрист
Анотація: Книга до ювілею 400-ліття з часу заснування Київської православної богословської академії в Києв. Стисло викладена інформація для людей, які мають потребу в духовних знаннях та у відповідях на питання буття.
Дод.точки доступу:
Мацола, Андрій \упорядник.\
Київська православна богословська академія


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Пасько, І.
    Aрхетипи і культура: поезія і філософія / І. Пасько // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P107-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архетипи -- колективне несвідоме -- культура -- поезія -- філософія -- національна ідея
Анотація: У статті автор розглядає проблему ролі поезії в розкодуванні архетипів колективного несвідомого, маючи на меті дослідити призначення поезії у формуванні філософії національної ідеї народів, які виходять на історичну арену в сучасний період. Автор доходить висновку, що, по-перше, поети не є міфотворцями. Вони лише відкривають народу через міф сенси історичних імперативів. Саме тому зміст міфу має інваріантний характер. Подруге, кожний народ може отримати національну ідею як програму свого буття в історії лише через осмислення поетичного міфу в категоріях історіософії, філософії історії та філософії культури. Україна сьогодні ще не знайшла адекватної відповіді на це нагальне питання. Хоча спиратися є на кого - це, зокрема, історіософський спадок В. Липинського, Д. Донцова, І. Бойченка, С. Кримського, М. Поповича

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Hurzhy, K.
    City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon = Місто та його дослідники: розуміння та пояснення феномену міста у соціально-філософському фокусі / K. Hurzhy // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія міста -- власна логіка міст -- міф міста -- урбаністичний дискурс
Анотація: У статті розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до аналізу та визначення міста. Починаючи з ХХ століття дослідники міста послуговуються новою епістемологічною методологією. З одного боку, це сталося завдяки Школі Анналів, представники якої виходили з можливості реконструювання історичних, соціальних фактів. З іншого боку, в цей період відбувається так званий "просторовий поворот" (spatial turn) в гуманітарних науках. Новий підхід до простору вплинув на спосіб визначення та дослідження реальності взагалі. Авторка зосереджує увагу на певній зміні перспективи у виборі способів дослідження міст, які віддзеркалюють зміну акцентів дослідницької уваги з соціальних процесів у місті на саме місто. Це призводить до появи нових мультидисциплінарних розвідок у поясненні феномену міста. Йдеться про концепцію власної логіки міст дослідницького колективу Дармштадського університету, відповідно до якого кожне місто відзначається власною індивідуальністю і розвивається у своєму унікальному руслі, та систему SPACE(D), що зосереджується на місті з позиції суспільства, управління, архітектури, культури міста, міської економіки та даних про місто. Показано, що сучасні автори постійно звертають увагу на необхідність цілісного підходу до феномену міста та тяжіють до мультидисциплінарних урбаністичних досліджень. В українській філософській думці початок цій роботі покладено в філософії міста Л. Радіонової, яка пропонує "вибудовувати місто в просторі культури як якусь онтологічну ідею", в погляді на місто як на світ людського буття у М. Карповця чи представленні ідеї міста як його міфу. У висновках зазначено, що постала необхідність вироблення такої теорії міста, яка могла б охопити одночасно і місто як динамічну культурну форму загалом, і конкретні процеси, що відбуваються в міському середовищі. В умовах цивілізаційних криз та зіткнення різних культурних установок, що розгортаються в міських просторах, стає зрозуміло, що місто є не лише ареною для цих процесів, а й іноді їх умовою, активним учасником та врешті - їх наслідком. Розвиток і зростання міст в умовах глобалізації наочно демонструє, що міста не тільки не однакові, але навіть розвиваючись в загальному контексті і маючи однакові вихідні позиції, кожне конкретне місто поставлене завдання вирішує по-своєму. Тому хоч і враховуємо теорії "глобального міста", в кінцевому підсумку, все одно звертаємося до досвіду цілком конкретних міст.
Дод.точки доступу:
Гуржи Kсенія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Naumkina, O.
    COVID-19 pandemic: directed or natural fluctuation that changes the world = Пандемія COVID-19: спрямована чи природна флуктуація, яка змінює світ / O. Naumkina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P32-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
атрактор -- біфуркація -- нуклеація -- пандемія Covid-19 -- синергетика -- флуктуація
Анотація: У статті здійснена синергетична інтерпретація характеру, механізму і ролі пандемії Covid-19 як флуктуації, що зазнала нуклеації в глобальній системі. Вибір методологічних засад дослідження зумовлений тим, що синергетика вважається одним із нових перспективних методологічних підходів для розуміння процесів у складних системах, в тому числі соціальних, у переломні моменти їхнього розвитку, в так званих точках біфуркації. Пандемія Covid-19 стала критичною флуктуацією, яка швидко поширилася по всьому світу, тобто зазнала нуклеації. Внаслідок цього глобальна система потрапила до зони біфуркації. Її стан характеризується значним порушенням рівноваги, коли старі зв’язки та структури були зруйновані або руйнуються, а нові ще не сформовані. В такому стані система є вкрай неврівноваженою, нестабільною, чутливою до будь-яких впливів, навіть незначних. Потрапляння до зони біфуркації означає, що подальший розвиток нашої глобальної системи стає непередбачуваним. Сучасний світ постав перед черговим «викликом історії». Через те сьогодні надзвичайно важливо окреслити спектр можливих атракторів подальшої еволюції глобальної системи і водночас таких, які є досяжними та сприятливими для людства. З філософської точки зору, ми говоримо про буття, що постає на наших очах, про народження нової реальності, до якої ми маємо адаптуватися і в якій будемо жити. З’ясовано, що синергетична методологія передбачає можливість свідомого введення до системи необхідної флуктуації, щоб вивести її на бажаний атрактор еволюції. Саме тому сьогодні активно поширюються різні теорії змов щодо походження пандемії Covid-19. У статті наведені деякі конспірологічні теорії щодо виникнення сучасної пандемії. Проте, зазначається, що брак достовірної інформації поки-що не дозволяє дати однозначну відповідь щодо характеру цієї флуктуації: чи є вона спрямованою, чи природною. При цьому наголошується, що безсумнівно, вона спровокувала біфуркаційний перехід до нового (поки що чітко неокресленого) атрактора еволюції глобальної системи та стала потужним чинником формування нової реальності.
Дод.точки доступу:
Олена Наумкіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Horban, R.
    Creativity as a way of being of a nation (persinalistic aspect) = Творчість як спосіб буття нації (персоналістичний аспект) / R. Horban // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- особа -- нація -- національність
Анотація: У статті виконано аналіз проблеми зв'язку творчого та національного аспектів у вимірі особового буття індивіда й спільноти в контексті вітчизняного інтелектуального дискурсу, яка є актуальною з огляду на нову хвилю екзистенційної кризи, яку відчуває сучасна людина. Ідею творчості як безперервного континууму буття нації репрезентовано концепціями відомих культурних і громадських діячів української діаспори ХХ століття, що представляють різні сфери: культурознавчу, літературознавчу й літературну - Є. Ф. Маланюк, педагогічну й літературну - Г. Г. Ващенко, церковно-релігійну, богословську й журналістикознавчу - С. О. Ярмусь, мистецтвознавчу й мистецьку - Б. І. Стебельський. Доведено, що сформована на основі кордоцентричної світової парадигми і таким чином персоналістично й екзистенційно передумована українська інтелектуальна думка про усвідомлення моральної цінності особистості, яка переважає в українській ідеології, екстраполюється від індивіда до етнонаціональної спільноти. Отже, нація вважається людиною. Оскільки персоналізм передбачає активне й творче ставлення до світу і розглядає людину як творчий елемент і конститутивну ознаку, цілком закономірно, що в контексті розгляду нації як спільної особи виникає проблема онтологічного зв'язку між творчим і національним. Протягом минулого століття український інтелектуальний дискурс сформував думку про те, що глибокі психологічні потреби людської особи задовольняються через творчість, що також виправдовує її богоподібність, проявляється унікальна душа народу, а головне, духовне об'єднання всіх поколінь людей здійснюється в цілісну особисту спільність. Автор виокремлює історіософську концепцію Євгена Маланюка, який розглядає денаціоналізацію творчої сфери євразійського культурного простору, що, в свою чергу, призвело до її деперсоналізації, головної причини кризи сучасного мистецтва. Таким чином, у межах досліджуваного інтелектуального дискурсу окреслюється думка: втрата особового зв'язку творчої особи з нацією не тільки призводить до кризи мистецтва і кризи особистості, а й загрожує існуванню нації, це дає підстави розглядати творчість як спосіб буття нації.
Дод.точки доступу:
Горбань Річард


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Martych, R.
    Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse = Еволюція уявлень про "живе" в релігійно-філософському дискурсі / R. Martych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буття -- людина -- життя -- концепт -- дискурс -- релігія -- етика -- біоетика -- цінність
Анотація: Сучасний науковий дискурс, який має в своїй основі постнекласичну наукову картину світу і ґрунтується на перманентно-транзитивних флуктуаціях епохи постмодерну, все ж включає в себе такі одвічні питання, як проблема людини, її життя і здоров'я, основних факторів буття світу і людського буття в світі. Життя - це єдиний біологічно можливий спосіб буття людини в світі. Цінність його полягає не тільки в особливостях існуючих біологічних форм і різноманітних проявів, які є, проте, в своїй сукупності унікальним феноменом буття, але і в можливості саморефлексії, усвідомленого переживання самого явища і здатності до формування на цій основі символічних картин буттєвого світу. Метою даної роботи є дослідження трансформації наукового дискурсу щодо поняття "живого" в рамках становлення і розвитку релігійно-етичних вчень. Для реалізації цієї мети автором аналізується категоріальний каркас поняття "живого". Аналізуючи класичні філософські та сучасні наукові підходи до визначення поняття "живого", автором виділяються два основні підходи до визначення життя - субстратний і функціональний. Основна увага в статті зосереджена на аналізі релігійного та біоетичного дискурсів у вченні про "живе". Біоетичний дискурс виходить з необхідності виявлення моральних норм та імперативів, здатних відповідати на питання про межі існування "живого" і визначати моральні можливості впливу (розширення або звуження) на ці кордони. Однією з фундаментальних проблем біоетики є проблема життя як цінності. У сучасному біоетичному дискурсі сформувалися дві основні точки зору з цього приводу. Першу можна назвати етикою сакральності життя або життя як найвищої цінності (sanctity of life), другу - етикою якісного життя (quality of life). Сакральність життя передбачає ставлення до феномену "живого" як до об'єкта виняткової ваги, найважливішої цінності і на цій підставі вимагає побожного до нього відношення. Найбільш яскраво і повно такий підхід представлений сучасним релігійним дискурсом. Релігійний зміст біоетичного дискурсу про "живе" проявляється по-перше, в утвердженні християнським персоналізмом об'єктивного онтологічного статусу людської особистості; по-друге, у вченнях християнських теологів, які стверджують красу і праведність життя, створеного Богом, де природа і людина в ній розуміються як щось сакральне, а тому дії, викликані проти них - грішні і неприпустимі; по-третє, основа людського життя корениться в духовному світі самої людини, співвіднесеного з божественною трансценденцією. Зроблено висновок про те, що сучасний релігійно-етичний дискурс формує систему категорій і концептів, що описують прикладні етичні понятійні конструкти з метою формування морального ставлення людини до всього живого. Запропонований авторський підхід дозволив зафіксувати сутність сучасного біоетичного дискурсу у вченні про "живе".
Дод.точки доступу:
Мартич Руслана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Rodyhin, K.
    Legends and realities of Ukrainian alchemy: the Kyiv echo of legends of "philosophers’ dwellings" = Легенди та реалії української алхімії: київське відлуння легенд про «філософські оселі» / K. Rodyhin, M. Rodyhin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P39-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
алхімія -- архетипи -- архітектура -- Київ -- колективне несвідоме -- легенда -- символіка
Анотація: У статті на конкретних прикладах розглянуто соціокультурне відлуння буття феномена алхімії, досліджено підґрунтя та мотивацію створення новітніх алхімічних легенд у дусі концепції «філософських осель», засоби їх гіпотетичної реалізації в символіці та емблематиці архітектури київських будинків межі ХІХ - ХХ ст., зокрема так званого «будинку алхіміків» на Печерську. Концепція архетипового характеру алхімічних символів пояснює, чому в царині образотворчості на свідомому або підсвідомому рівні вони регулярно відтворюються та сприймаються соціумом. Проведений порівняльний аналіз фігур оздоблення фасадів «будинку алхіміків» початку ХХ ст. та подібних елементів архітектури інших київських будинків того часу виявляє їх подібність до графічних символів алхімії, хоча й не виявляє абсолютних збігів із представленими в алхімічних лексиконах. Відтак гіпотеза щодо алхімічних інтенцій власників або архітекторів будівель не є ані достеменно доведеною, ані остаточно спростованою і потребує подальших розвідок. Однак незалежно від цього розглянута ситуація ілюструє специфіку існування феномена алхімії в його легендарному модусі, коли для створення привабливої легенди конкретні історичні реалії не мають вирішального значення або використовуються вибірково. Прояви відлуння алхімічного світогляду в сучасному соціумі можуть мати як свідому, так і підсвідому природу. У випадку з «будинком алхіміків» на київському Печерську таким свідомим відлунням є сам факт апеляції до феномена алхімії. Показово, що назва «будинок алхіміків» з’явилася саме в наш час, коли відбувається зростання популярності теми алхімії в соціокультурному просторі. Відчутне відлуння феномена алхімії в реаліях суспільного життя є свідченням актуальності його буття в сучасному соціокультурному середовищі, адже засадничі аксіологічні ідеали явища не зазнали темпоральної девальвації. Нині, коли роль езотеричних і позанаукових феноменів у житті суспільства не є знівельованою, образ алхімії як альтернативи модерній раціональності набуває нової актуальності. Така ситуація видається типовою для перехідних епох, позначених глобальними зрушеннями світоглядних парадигм і аксіологічних орієнтацій, що спонукають людей наново відкривати «безодню буття», зокрема і в категоріях алхімічної філософії з її багатим образноміфологічним виміром. Рівною мірою подібні тенденції були притаманними і періоду кінця ХІХ - початку ХХ ст., коли й було побудовано так званий «будинок алхіміків» у Києві.
Дод.точки доступу:
Rodyhin, M.
Михайло Родигін
Костянтин Родигін


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Rodyhin, K.
    Legends and realities of Ukrainian alchemy: the way of being and the typology of the phenomenon = Легенди та реалії української алхімії: спосіб буття та типологія феномена / K. Rodyhin, M. Rodyhin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
алхімія -- українська алхімія -- історичний та легендарний модуси -- прояви алхімії -- філософський аналіз -- типологія
Анотація: У статті розглядаються прояви соціокультурного існування алхімії. У рамках виконаного філософського аналізу феномену типологічно визначено два релятивні модуси алхімії - історичний та легендарний, - що є рамковими й окреслюють її контури. До першого автори відносять документально зафіксовані свідчення про історичні реалії буття феномена алхімії, до другого - відомості, відповідність яких історичним реаліям не має жодного значення і які утворюють окремий вимір алхімічної реальності в соціокультурному просторі. Найпоширеніші прояви численних похідних визначених модусів можна формалізувати як "авантюрні" та "міфологічно-чорнокнижні". На підставі запропонованої класифікації проведено аналіз алхімічних сакрально-когнітивних комплексів, диференційовано їх на складові, встановлено їх спосіб буття та взаємодії. Результати аналізу феномену алхімії в історико-філософському вимірі дозволяють сформулювати тезу про існування в Україні неперервної алхімічної традиції принаймні протягом семи століть, зокрема: в рамках легендарного модусу видається можливим пролонгувати існування феномена алхімії на українських теренах до ХХ - ХХІ ст. У межах історичного модусу феномена алхімії аналіз наявної інформації (зокрема, щодо "алхімічного сліду" на теренах Київщини за часів Олельківського ренесансу та в Галичині) дозволяє визначити нижню межу існування алхімії в Україні принаймні XIV - XV ст.
Дод.точки доступу:
Rodyhin, M.
Родигін Михайло
Родигін Костянтин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Dymchuk, A.
    Masonic symbolism in the context of philosophical anthropology searches = Масонський символізм в контексті пошуків сучасної філософії людини / A. Dymchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
масонство -- символ -- суспільство -- філософія людини -- універсалії -- модерн -- культура
Анотація: У статті розглядається у порівняльному аспекті масонський символізм та трактування символу в сучасній філософії людини та філософському дискурсі. Сьогодні, коли в науковій спільноті присутні контроверсійні оцінки масонства, коли масонська філософія тільки виривається зі стану штучної маргіналізації, а в суспільстві з'явився інтерес до "альтернативної" філософії, актуальним євисвітлення взаємовпливу масонського символічного дискурсу і нових шкіл філософії ХХ ст. Наукова новизна полягає у зламі стереотипних підходів до дослідження процесу формування філософської думки ХІХ-ХХ ст., у виявленні особливого масонського впливу на процеси появи нових філософських сенсів. Вперше масонська символіка, як певна система світосприйняття, розглядається в контексті одного з першоджерел філософських систем ХХ ст. Дослідження символічних кодів відкривало простір для філософського дискурсу, пошуків людської ідентичності, самототожності.Масонська ідеологія базувалася на "приписуванні" певним об'єктам особливого символічного значення, на переконаності, що за допомогою символів можливо навчити навернених основам самостійного і вільного процесу пізнання. Масонським є переконання, що символ маркує просторовочасові відносини, здійснюючи комунікативні процеси. Філософи ХХ ст. (К. Леві-Стросс, Е. Кассирер, М. Бердяєв та ін.) наділяють символи властивостями об'єктивності тацінності, розкривають рівні реальності, для описуяких несимволічна мова не підходить. Йдучи "масонською стежкою", ці філософи обгрунтовують, що людина сприймає символи об'єкта, але не сам об'єкт і що саме символи формують цілепокладання сенсів, покладених в основу цінностей, смаків, моди. Результатом дослідження стало відкриттясвоєрідного "масонського феномену" у європейський філософії ХХ ст. У масонських дискурсах народжувалися думки, які згодом перетинались з філософськими концепціями ХХ ст. Можнастверджувати, що масони та філософи ХХ ст. працювали на одному культурному та семантичному тлі, з одними культурно-історичними та епістемологічними універсаліями, розглядаючи символи як апріорну мову та апріорну форму пізнання. Пошук архетипів буття, сенсотвірних кодів привів масонів до бачення того, що символи не містять в собі остаточного змісту, а надають широке поле можливостей для інтерпретацій, виступають гносеологічним ключем, інструментом до самопізнання та пізнання "надреальності".
Дод.точки доступу:
Анатолій Димчук


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

13.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Makhachashvili, R. K.
    Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 27-33, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.e2733 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкрите вербальне е-середовище -- феноменологічний підхід -- ІКТ інструменти
Анотація: Феноменологічні ознаки різнорівневих інноваційних елементів англійської мови сфери комп’ютерних технологій виокремлюють новий напрям неологічних студій – феноменологічну неоанглістику. У роботі параметризовано англомовну інноваційну логосферу комп’ютерного буття як макро- та мікроконсолідований об’єкт, що кваліфікується феноменологічними й динамічними характеристиками. Статичні й динамічні характеристики елементів плану змісту англомовного інноваційного комп’ютерного терміноса уможливлюють оцінку обсягу, меж, змістових характеристик макро- та мікродинаміки англомовної інноваційної логосфери КБ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Hnasevych, N.
    Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia = Особистісний розвиток людини в модусах культуротворення:етико-філософські рефлексії / N. Hnasevych, O. Morshchakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ідентифікація -- моральнісна самоідентифікація -- цінності -- смисли
Анотація: У статті досліджуються питання сутності процесів особистісного розвитку людини як реалізації її внутрішнього духовного потенціалу. Тематика дослідження формулюється у єдності рівнів усвідомленого само- і світовідношення особистості, що актуалізує проблему ідентичності. У статті акцентується увага на етичних компонентах розвитку внутрішньої духовної структури особистості, зазначається, що ціннісно-смислові позиції особистості безпосередньо впливають на розвиток її свідомості та ідентичну сформованість; найвищим досягненням людини у процесах самоздійснення в світі культури й громадського життя, є моральнісна самоідентифікація як прояв усвідомленого обов'язку та відповідальності особистості у площині соціального самовираження. Джерельною базою дослідження виокремлено праці філософсько-культурологічного спрямування, в яких проблема особистісного розвитку людини, ціннісно-смислових параметрів її соціокультурного буття розглядається в аспектах розуміння природи смислопошуку людини, здатності до культуротворення. У статті акцентується увага на етичних вимірах існування людини у сучасному світі, підкреслюється, що людина здатна до культивування соціального середовища внаслідок можливостей духовного осмислення реальності й змінення власного буття. Етос людини розгортається в напрямку здійснення процесів культуротворчості, що має визначальний вплив як на процеси вдосконалення внутрішнього світу особистості, так і на "культурний космос" довкілля. Згідно етико-культурологічного підходу, проблематика особистісного розвитку людини представлена з позицій філософсько-методологічного аналізу, дослідницька увага концентрується на креативному значенні таких смислових концептів, як "особистість", "ідентичність", "моральність", "смисли" тощо. Проаналізовано етико-смислове підґрунтя особистісного самовизначення людини, яке зароджується як індивідуалізована потенція виходу до обріїв світу зовнішнього й проектування "образу себе" в умовах цього світу. Специфіка особистісного розвитку людини базується на визнанні принципової діалогічності людського існування, вираженої поєднанням ідеальної спрямованості моральнісного світу людського "Я" та проблемою об'єктивних вимог соціальної реальності як практики організації міжособистісних відносин. Узагальнено, що під впливом культури людина зазнає внутрішніх трансформацій, що є необхідною умовою творення її ідентичності, яка не виводиться безпосередньо із соціальних впливів, але є результатом рефлексії, осмислення, ціннісного відношення, зусиль самосвідомості, - завдяки цим культуротворчим можливостям людини відбувається функціонування світу повсякдення, конструюються сучасні індивідуальні практики життя, втілюючись у колективних формах людського співіснування.
Дод.точки доступу:
Morshchakova, O.
Надія Гнасевич


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Chikarkova, M.
    Philosophy in the digital epoch: potential development and challenges = Філософія у цифрову епоху: потенціал розвитку та виклики / M. Chikarkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P68-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
цифрова філософія -- цифрова гуманітаристика -- дигіталізація
Анотація: Стаття присвячена змінам, що відбуваються у філософії в епоху цифрових технологій. Проблема розглядається у річищі цифрової гуманітаристики, яка нині являє собою авангард соціокультурного знання. Автор аналізує, як цифрова реальність модифікує традиційні філософські питання. Так, дигіталізація інформації, з її майже безмежними можливостями повинна була би, здається, спростити процес пізнання, але насправді це призводить до переповнення Інтернету паранауковою інформацією, що лише ускладнює пошук істини. Комп'- ютерна віртуальна реальність по-новому ставить онтологічні питання про буття, межі життя та смерті, час і простір тощо. Сучасні технології створюють ілюзію реального життя, яке іноді може сприйматися як більш реальне у порівнянні з нашим фізичним світом. Медіапростір створює свою медіарельність, з притаманними їй законами та істотним впливом на нашу свідомість. Антропологічні, аксіологічні та соціальні питання також постають у нових аспектах. Пророцтва трансгуманістів про цілковите злиття людського інтелекту зі штучним і остаточне стирання кордонів між людиною і машиною вже не виглядають фантастичними. Тоді як аксіологія вже стільки століть поспіль б'ється над з'ясуванням атрибутів людського, комп'ютерні технології пропонують міркувати вже над проблемою кіборгізації і трансхьюманів. Онлайнова анонімність дає можливість створювати нову ідентичність (ідентичності), обираючи різні аватари, але це провокує поширення аномії (Е. Дюркгейм), і відчуженість стає характерним явищем сучасного соціуму. Більше того - віртуальна особистість постійно нагадує нам про слабкість і недосконалість нашого реального "я". Класичні метафізичні питання також не зникають з приходом новітніх технологій. Пошуки трансцендентності можуть реалізуватися в утворенні "Googleцеркви", що базується на ідеї сприйняття пошукового сервісу як Бога, оскільки він всезнаючий, всемогутній, всюдисущий, безсмертний тощо. Останні десятиліття формується т. зв. цифрова філософія, яка в англомовних дослідженнях постає як міждисциплінарне поле на стику метафізики та космології і дає можливість говорити про філософію мовою математики (квантової фізики). Натурфілософські пошуки першоджерела (першоелементів) нині втілюються в обчисленнях закономірностей нашого світу за допомогою комп'ютерного інструментарію. Отже, можна говорити про формування нових галузей філософського знання - медіафілософія, цифрова філософія тощо, але поки що ані їх назви, ані предмети дослідження не є усталеними
Дод.точки доступу:
Чікарькова Марія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Kari, Hudron K.
    Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence = Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа: / Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні послуги -- професіонал -- просування -- соціальні медіа -- користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Oyeniran, Gboyega K.
Гбойєга К. Ойеран
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Verbova, R.
    Self-improvement through the prism of God's cognition in the poetry of Vasyl Stus = Самовдосконалення особи крізь призму пізнання бога у поезіях Василя Стуса / R. Verbova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
християнський персоналізм -- самовдосконалення особи -- самопізнання особи -- персоналістські ідеї -- персоналізація молитви
Анотація: У статті проведено аналіз персоналістських ідей Василя Стуса з точки зору християнської філософії. Закцентовано увагу на самовдосконаленні особи в контексті пізнання Бога як однієї з головних проблем у творчості українського мислителя. У дослідженні висвітлено актуальні питання, пов'язані із внутрішнім світом людини та впливом духовності на формування особи. Простежено тенденцію до розкриття тематики персоналістського діалогу Бога і особи у поезіях Василя Стуса. Розкрито проблему становлення особистісної свободи крізь призму пізнання Бога. Розглянуто медитацію як один із станів самопізнання Бога кожною конкретною особою. Доведено, що у творчості українського поета взаємозв'язок особи і Бога має значення і у відбитті індивідуального авторського модусу буття, і у формуванні більш загального виявлення відповідної персоналістської рецепції. Використано персоналістський метод, який є універсальним засобом пізнання людини і всієї реальності.
Дод.точки доступу:
Роксолана Вербова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/16
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 16
Зміст:
Коваленко, В. М. Зв’язність тексту та мовні засоби її вираження (на матеріалі німецької мови) / В. М. Коваленко, В. Д. Порошина. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. К. Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji / Р. К. Махачашвілі, А. О. Бахтіна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мізін, К. І. Німецькі емоційні поняття безпеки, захищеності та затишку на тлі лінгвокультурної опозиції ordnung 'порядок' – chaos 'хаос' / К. І. Мізін, О. С. Колесник. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Khvostenko, Y. Emotives of surprise in modern english poetry / Y. Khvostenko, I. Redka. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Shabelnyk, K. Structural features of modern english commencement speeches / K. Shabelnyk, Y. Torhovets. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Semantic prosody of the lemma Vaccine in the media texts / O. Sivaieva. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Stepanenko, K. Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues / K. Stepanenko, Y. Karpenko. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis / G. Tsapro, A. Semeniuk. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, І. І. "Найглибші глибини людського буття": екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті "Дорога" / І. І. Качур. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2018/10
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 10
Зміст:
Гуцуляк, Т. Є. Образно-семантична структура одно- та багатозначних дериватів як предмет лексикографії (на матеріалі української мови) / Т. Є. Гуцуляк. - С.3-13
Кл.слова: деривати, образна мотивація, словникова дефініція
Ільчук, О. А. Словотвірний концепт німецьких суфіксальних іменників з метонімічним компонентом / О. А. Ільчук. - С.14-18
Кл.слова: концепт, словотвір, німецька мова
Шведова, М. О. Варіативність форм іменників у знахідному відмінку однини в українській мові (корпусне дослідження) / М. О. Шведова. - С.19-28
Кл.слова: українська мова, регіональна варіативність, знахідний відмінок
Чернецька, Н. В. Колороніми в структурі фразеологізмів в іспанській та українській мовах / Н. В. Чернецька. - С.29-33
Кл.слова: колоронім, колораназви, іспанська мова
Шапочкіна, О. В. Парадигма категорії стану в давньосаксонській мові / О. В. Шапочкіна. - С.34-38
Кл.слова: давньосаксонська мова, стани відношення, діатеза
Закутня, А. Ю. Друкована реклама кінця хіх — першої половини ХХ ст. в контексті пошуку джерельної бази для cловникового опису українського міського койне цього періоду / А. Ю. Закутня. - С.39-52
Кл.слова: койне, календарі, газети
Galytska, E. Semantics of perfume and cosmetic naming in the social stratification aspect / E. Galytska. - С.53-58
Кл.слова: архісема, індикатор, соціальна стратифікація
Грачова, А. В. Прислівник як обов’язковий компонент функційно-семантичного поля темпоральності / А. В. Грачова. - С.59-65
Кл.слова: темпоральність, лексичний маркер часу
Рябова, К. О. Англомовний хештег як об’єкт мовознавчих розвідок / К. О. Рябова. - С.66-72
Галич, О. Б. Художнє моделювання екранного хронотопу в кінодискурсі / О. Б. Галич. - С.73-79
Морозова, Г. К. Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса / Г. К. Морозова, Г. В. Чеснокова. - С.80-87
Кл.слова: лінгвостилістичний аналіз, паралелізм
Tsys, Yu. Insights into linguistic research of perspective in drama: the case of O. Wilde’s plays / Yu. Tsys. - С.88-94
Кл.слова: лінгвостилістичний, драма, п’єса
Колівошко, В. В. Семантичні та стилістичні аспекти вживання географічної лексики у поезіях Емілі Дікінсон / В. В. Колівошко. - С.95-99
Кл.слова: поетичні тексти, емпіричне дослідження, колорова гама
Румбешт, Г. Ю. Актуалізація концепту seclusion у творах К. Воннегута, К. Кізі, Дж. Фаулза і В. Хольт: когнітивний аспект / Г. Ю. Румбешт. - С.100-104
Кл.слова: самотність, ізольованість, концепт
Пєшкова, О. І. Концептосфера оповідання Оксани Забужко "Дівчатка" в перекладацькому аспекті / О. І. Пєшкова. - С.105-109
Кл.слова: концептосфера, переклад
Гуль, О. Г. Особливості вимови китайських складів ju, qu, xu, yu / О. Г. Гуль. - С.110-113
Кл.слова: китайська фонетика, літери піньіну
Махачашвілі, Р. К. Методологічні засади дослідження динаміки англомовної інноваційної логосфери комп’ютерного буття / Р. К. Махачашвілі. - С.114-119
Кл.слова: феноменологізація, логосфера
Gaidash, A. Representation of the elderly protagonist in Tracy Letts’ August: Osage county / A. Gaidash. - С.120-125
Кл.слова: геронтопортрет, протагоніст
Білинська, Х. В. Філософія натуралізму в романі едіт вортон "Дім радості" / Х. В. Білинська. - С.126-131
Кл.слова: натуралізм, життя-страждання, життя-тюрма
Підодвірна, М. І. Прояви упередженості ненадійного наратора у романі в. Домонтовича "Доктор Серафікус" / М. І. Підодвірна. - С.132-138
Кл.слова: ненадійний наратор, інтерпретація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)