Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Бодлер Шарль, про нього<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Тіхомірова О. Яким ми бачимо шкільний курс зарубіжної літератури/ О. Тіхомірова, В. Бармак, Л. Дем'янець (стр.3-4) Кл.слова: програма із зарубіжної літератури, 5 клас,програма із зарубіжної літератури, 6 клас,програма із зарубіжної літератури, 8 клас
Невінчана В. У просторах Всесвіту світи й десниця Бога.../ В. Невінчана (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році (стр.4) Кл.слова: Наказ МОН України № 94, 2016 р.,державна підсумкова атестація,загальна середня освіта 2015/2016 навчальний рік
Кононенко Ю. Г. Орієнтовані вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році/ Ю. Г. Кононенко (стр.5-9) Кл.слова: Наказ МОН України, № 94, 2016,загальні положення,оформлення атестаційної роботи
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.10-12) Кл.слова: таємниці лотоса,квітуча слива,чайна церемонія
Олексієнко І. Ілюстрація до твору Я. Кавабата "Тисяча журавлів"/ І. Олексієнко (стр.12) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,художня творчість
Пітерська О. Чарівність художнього світу. За повістю-казкою Туве Янсон "Капелюх чарівника". Урок зарубіжної літератури, 5 клас/ О. Пітерська (стр.13-15) Кл.слова: план-конспект уроку,Янсон Т., Капелюх чарівника, про твір,родинне щастя
Кашуба Є. Мрії бувають різні. За оповіданням Рея Бредбері "Усе літо в один день" та повістю Ірен Роздобудько "Арсен". Урок позакласного читання з елементами компаративістики, 6 клас/ Є. Кашуба (стр.16-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Бредбері Р., Усе літо в один день, про твір,Роздобудько Ірен, Арсен, про твір
Мокеєва Л. О.Генрі "Вождь червоношкірих". Урок позакласного читання, 7 клас/ Л. Мокеєва (стр.20-22) Кл.слова: план-конспект уроку,Генрі О., Вождь червоношкірих, про твір,жорстокість
Грачова Н. Образ титана Прометея у світовій літературі. Урок позакласного читання, 8 клас/ Н. Грачова (стр.23-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Прометей,Образ Прометея
Оробець С. Весь світ лицедіє. За трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет". Урок зарубіжної літератури, 8 клас/ С. Оробець (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір В., Гамлет, про твір,аналіз твору
Михайленко І. Ілюзія життя/ І. Михайленко (стр.32) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Дениско Н. Себе я оспівую... За поемою Волта Вітмена "Пісня про себе". Урок зарубіжної літератури, 10 клас/ Н. Дениско (стр.33-34) Кл.слова: план-конспект уроку,Вітмен В., Пісня про себе, про твір,аналіз твору
Венгровська Л. Мистецтво вільного повітря та скрипок осінніх. Імпресіонізм та символізм у французькому живописі й поезії Поля Верлена. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/ Л. Венгровська (стр.35-42) Кл.слова: план-конспект уроку,Верлен Поль, аналіз поезії,французький живопис
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.58-61) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,життєва поразка Ш. Бодлера,дуалізм
Николай Гумилёв (стр.62-63) Кл.слова: Гумільов Ніколай, про нього,життєвий шлях Н. Гумільова
Миренков В. Мама/ В. Миренков (стр.63) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,казка
Бахматов Є. Любов/ Є. Бахматов (стр.42) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Слободянюк О. Бертольд Брехт: бунтівне життя митця у світі навиворіт. Урок зарубіжної літератури, 11клас/ О. Слободянюк (стр.43-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Брехт Бертольд, про нього,аналіз творчості
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.49-51) Кл.слова: літературознавство,фанфік,зарубіжна література
Рыжова А. Проекты на основе анализа произведений Стендаля "Красное и черное", Фёдора Достоевского "Преступление и наказание", Льва Толстого "Анна Каренина"/ А. Рыжова (стр.52-57) Кл.слова: Стендаль Ф., Червоне та чорне, про твір,Достоєвський Ф., Злочин і кара, про твір,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Нарада методистів із зарубіжної літератури (стр.2) Кл.слова: нарада методистів із зарубіжної літератури, Київ, 2016 р.,програми із зарубіжної літератури,підручники із зарубіжної літератури
Ковбасенко Ю. І. Селекція літературних творів для шкільних програм як методична проблема/ Ю. І. Ковбасенко (стр.3-5) Кл.слова: методологічний рівень,філологічний рівень,селекція літературних творів
Кущ О. Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета/ О. Кущ (стр.6-7) Кл.слова: популяризація книг,альтернативні програми,курикулум
Мищенко Т. Яким я бачу шкільний курс зарубіжної літератури/ Т. Мищенко [] (стр.8-10) Кл.слова: програми із зарубіжної літератури,підручники із зарубіжної літератури,художні твори
Смовська І. Випускникам/ І. Смовська (стр.10) Кл.слова: поезія,текст
Радченко C. Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання/ C. Радченко (стр.11-12) Кл.слова: робота в групах,метод пазлів,картка персонажа
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.13-17) Кл.слова: завдання,написання фанфіків,підтекст
Онищенко О. Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури/ О. Онищенко (стр.18-24) Кл.слова: буктрейлер,тизерна реклама,колажі
Горобченко І. Ви не писали ще рекламу книжки? Саме час!!!/ І. Горобченко (стр.24-29) Кл.слова: інформативна реклама,стимулююча реклама,непряма реклама
Якименко М. Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер/ М. Якименко (стр.30) Кл.слова: тизерна реклама,друкована реклама,мальована реклама
Писанюк Н. Засвоєння навчального матеріалу/ Н. Писанюк (стр.31-33) Кл.слова: Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання,Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання,контроль знань
Самодрина Л. Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури/ Л. Самодрина (стр.34-35) Кл.слова: прийом "Фішбоун",метод "Піраміда",навчання
Митринська Г. Українські перекладачі XX століття/ Г. Митринська (стр.36-40) Кл.слова: художній переклад,українські перекладачі,українська перекладацька школа
Косиков Г. Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.41-43) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,моральні проблеми,бодлеризм
Омельченко Л. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів/ Л. Омельченко (стр.44-49) Кл.слова: мовлення учнів,спілкування,мотив наміру
Щербина Ю. Поезія/ Ю. Щербина (стр.49) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,текст
Сіденко В. Лист солдату/ В. Сіденко (стр.50-52) Кл.слова: сценарій,поезiї,літературна студія
Мищенко Т. Щасливий випадок/ Т. Мищенко, Н. Заяц (стр.53-55) Кл.слова: сценарій,конкурси,запитання
Петрук В. Зустріч/ В. Петрук (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Головний секрет справжнього вчителя - це любов до дітей/ К. В. Таранік-Ткачук (стр.2-7) Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї,викладання зарубіжної літератури,педагогічна діяльність
Чернов М. Трохи про магію/ М. Чернов (стр.4-6) Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї,викладання зарубіжної літератури,педагогічна майстерність
Ювченко П. Улюблений викладач - той, хто дає якісний поштовх до власних роздумів/ П. Ювченко (стр.6-7) Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї,викладання зарубіжної літератури,педагогічна майстерність
Таранік-Ткачук К. В. Вчитель про улюблених учнів/ К. В. Таранік-Ткачук (стр.7) Кл.слова: педагогічна освіта,вчитель за покликанням,любов до дітей
Таранік-Ткачук К. Художні особливості та тематичне розмаїття поетичної збірки В. Вітмена "Листя трави" / К. Таранік-Ткачук (стр.8-11) Кл.слова: план-конспект уроку,Вітмен Волт, Листя трави, про збірку,верлібр
Лагола І. Котилася писаночка/ І. Лагола (стр.12-13) Кл.слова: номінація "Виховуємо патріотів",виховний захід,писанка-сувенір
Перфілова Н. Козацькі забави до Дня захисника України/ Н. Перфілова (стр.14-16) Кл.слова: виховна робота,сценарій до Дня захисника України,виховний захід
Дуняшенко Н. Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе!/ Н. Дуняшенко (стр.17-21) Кл.слова: план-конспект уроку,Україна,патріотизм
Рудяк-Монькіна Н. Чарівний сад зарубіжної літератури/ Н. Рудяк-Монькіна (стр.22-23) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література в школі
Сорока І. Таємниці "Собору Паризької Богоматері"/ І. Сорока (стр.24-30) Кл.слова: Гюго Віктор, Собор Паризької Богоматері, про твір,урок-вернісаж,план-конспект уроку
Мосійчук І. Вивчаємо баладу Адама Міцкевича "Світязь"/ І. Мосійчук (стр.31-33) Кл.слова: Міцкевич Адам, Світязь, про твір,план-конспект уроку,урок-гра
Северин О. У пошуках себе і високого польоту.../ О. Северин (стр.34-38) Кл.слова: Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,план-конспект уроку,загальнолюдські цінності
Волкова Ю. Система уроків з вивчення твору Б. Космовської "Буба"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.39-45) Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір,сімейні цінності,родинні традиції
Волкова Ю. Барбара Космовська "Буба". Художній світ Б. Космовської. Сімейні цінності у творі/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.39-40) Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір,план-конспект уроку,сімейні цінності
Волкова Ю. Барбара Космовська "Буба". Батьки - діти, діди - онуки. Ідея поваги й любові до людини/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.41-43) Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір,план-конспект уроку,батьки і діти
Волкова Ю. Барбара Космовська "Буба". Батьки - діти, діди - онуки. Схоже та відмінне в родинах Буби і Михайлика. Порівняльний аналіз роману Барбари Космовської "Буба" і повісті Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.43-45) Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір,Стельмах Михайло, Гуси-лебеді летять., про твір,план-конспект уроку
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.46-78) Кл.слова: уроки зарубіжної літератури,план-конспект уроку,поурочне планування
Гузь О. О. Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки/ О. О. Гузь (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,роди літератури,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах/ О. О. Гузь (стр.49) Кл.слова: план-конспект уроку,літературні напрями,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів/ О. О. Гузь (стр.50-52) Кл.слова: план-конспект уроку,священні книги народів світу,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II-I тис. до н. е . Образи ведійської міфології/ О. О. Гузь (стр.52-56) Кл.слова: план-конспект уроку,Веди,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Космогонічні міфи Вед. Аналіз одного з них/ О. О. Гузь (стр.57-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Веди. З "Рігведи", про твір,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Біблія як основа юдейської та християнської релігій. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Аналіз розділу "Створення світу"/ О. О. Гузь (стр.60-63) Кл.слова: план-конспект уроку,Біблія,зарубіжна література, 8 клас
Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів. Аналіз розділів "Створення світу", "Каїн і Авель", "Десять заповідей"/ Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; О. О. Гузь (стр.64-68) Кл.слова: план-конспект уроку,Старий і Новий Заповіти,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів. Вчення Ісуса Христа, його провідні ідеї. Аналіз окремих фрагментів з Євангелії/ О. О. Гузь (стр.68-73) Кл.слова: план-конспект уроку,Ісус Христос, його вчення,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Коран - головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя/ О. О. Гузь (стр.74-76) Кл.слова: план-конспект уроку,коран,зарубіжна література, 8 клас
Гузь О. О. Морально-етичні цінності Вед, Біблії та Корану. Контрольна робота з тем "Вступ" та "Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури"/ О. О. Гузь (стр.76-78) Кл.слова: план-конспект уроку,перевірка знань,зарубіжна література, 8 клас
Морозова В. Використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання / В. Морозова (стр.79-91) Кл.слова: технологія,досвід,уроки творчих майстерень
Морозова В. Майстерня відносин і ціннісних орієнтацій. Урок - "творча майстерня" за новелою Франца Кафки "Перевтілення"/ В. Морозова (стр.84) Кл.слова: план-конспект уроку,Кафка Ф., Перевтілення, про твір,відносини у родині
Морозова В. Майстерня самопізнання. Урок - "творча майстерня" за романом Альберта Камю "Чума"/ В. Морозова (стр.84-85) Кл.слова: план-конспект уроку,Камю Альбер, Чума, про твір,самопізнання
Морозова В. Майстерня "Система образів". Урок - "творча майстерня" за романом Чарльза Діккенса "Пригоди ОЛівера Твіста". Безумці, простаки та диваки Чарльза Діккенса/ В. Морозова (стр.86-87) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Пригоди Олівера Твіста, про твір,головні герої твору
Морозова В. Поетична майстерня. Урок за творчістю Артюра Рембо/ В. Морозова (стр.86-87) Кл.слова: план-конспект уроку,Артюр Рембо, про творчість,поезія
Морозова В. Майстерня-екскурсія. Слідами Печоріна. Заочна віртуальна екскурсія місцями, що описані у романі "Герой нашого часу"/ В. Морозова (стр.87) Кл.слова: план-конспект уроку,Лермонтов М., Герой нашого часу, про твір,природа Кавказу
Морозова В. Творча майстерня узагальнення і систематизація знань з теми. Шарль Бодлер - божевільний антихрист чи самотній шукач краси/ В. Морозова (стр.87-88) Кл.слова: план-конспект уроку,Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера
Морозова В. Творча майстерня узагальнення і систематизація знань з теми. Цикл міфів про аргонавтів/ В. Морозова (стр.88-90) Кл.слова: план-конспект уроку,мандрівки давньогрецьких героїв,золоте руно
Морозова В. Творча майстерня "Автор та його творчість" Урок позакласного читання "Російська поезія "срібної доби"/ В. Морозова (стр.90-91) Кл.слова: план-конспект уроку,поезія "срібної доби",течії російської поезії
Ніколенко О. Микола Гоголь. Уроки християнської моралі (Продовження)/ О. Ніколенко (стр.92-96) Кл.слова: літературознавство,Гоголь Микола, про нього,життя славетних
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Снєгірьова В. Витоки світового словесного мистецтва. Розділ "Античність". Матеріали до уроків зарубіжної літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.3-12) Кл.слова: давньогрецькі міфи,Тіртей, про нього,Сапфо, про неї
Смовська І. Я люблю.../ І. Смовська (стр.2) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Невінчана В. Учитель прийшов із АТО/ В. Невінчана (стр.3) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бушакова О. Ерік-Емманюель Шмітт. "Оскар і Рожева пані". Урок позакласного читання, 6 клас / О. Бушакова (стр.13-21) Кл.слова: план-конспект уроку,Шмітт Ерік-Еммануель, Оскар і Рожева Пані, про твір
Павліщенко Я. Від епіграфа до епілогу/ Я. Павліщенко (стр.21) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Пирожкова Т. Презентація самостійно прочитаного твору/ Т. Пирожкова (стр.22-23) Кл.слова: план-конспект уроку,самостійне прочитання творів,позакласне читання
Радчук І. Давньогрецька лірика/ І. Радчук (стр.24-26) Кл.слова: план-конспект уроку,давньогрецькі поети,компаративний аналіз
Радчук І. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Творчість поетів Тіртея та Архілоха/ І. Радчук (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Тіртей, про нього,Архілох, про нього
Радчук І. Гімн красі, коханню і радощам життя в поезіях Сапфо і Анакреонта/ І. Радчук (стр.25-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Сапфо, про неї,Анакреонт, про нього
Горобченко І. Річард Бах."Чайка Джонатан Лівінгстон"/ І. Горобченко (стр.27-33) Кл.слова: Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Бах Річард, про нього,літературознавство
Каєнко О. Вивчення творів фентезі/ О. Каєнко (стр.34-38) Кл.слова: Сапковський Анджей, про нього,Сапковський Анджей, Відьмак, про твір,фентезі
Дубініна Р. В день, когда буря гремела.../ Р. Дубініна (стр.38) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Слободянюк О. Оцінювання навчальних досягнень учнів. За розділом "Священні книги людства", 8 клас / О. Слободянюк (стр.39-41) Кл.слова: оцінювання знань,контроль знань,самостійна робота
Дем’яненко С. Діккенс як видатний представник англійської літератури, 10 клас/ С. Дем’яненко (стр.42-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, про нього,реалізм в англійській літературі
Рижова О. Поети XIX століття: Волт Вітмен, Шарль Бодлер, Поль Верлен, Артюр Рембо/ О. Рижова (стр.50-55) Кл.слова: Вітмен Волт, про нього,Бодлер Шарль, про нього,Верлен Поль, про нього
Демарьова Н. Чума/ Н. Демарьова (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Тіхомірова О. На що натякав Михайло Булгаков у романі "Майстер і Маргарита" ?. / О. Тіхомірова (стр.56-58) Кл.слова: Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір,сталінський режим,роман-енциклопедія радянської дійсності
Садківська О. Героям Булгаковского романа/ О. Садківська (стр.58) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Крістіне Нестлінґер (стр.59) Кл.слова: Нестлінґер Крістіне, про неї,ювілей,література для дітей
Давидюк Л. Формирование ключевых и предметных компетентностей в процессе обучения русскому языку/ Л. Давидюк, Е. Фидкевич (стр.60-62) Кл.слова: навчання російської мови,склад слова,звуки і букви
Углицька О. Побачити Борщагівку - і не вмерти/ О. Углицька (стр.63) Кл.слова: Борщагівка - столичний масив
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)/З-35
Назва : Зарубіжна література. Реалізм. Ранній модернізм : посібник-хрестоматія для 10 кл.
Вихідні дані : Київ: Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури, 2001
Кільк.характеристики :720 с. ; 20 см
ISBN (в м. обкл.), Ціна 966-7701-00-Х: 12.00 грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 82(100)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- твори, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня література--зарубіжна--твори--реалізм--ранній модернізм
Зміст : Стендаль. Штрихи до портрета ; Червоне і чорне/ Стендаль. Оноре де Бальзак. Штрихи до портрета ; Гобсек/ О. де Бальзак. Флобер Гюстав. Штрихи до портрета ; Пані Боварі/ Г. Флобер. Чарльз Діккенс. Штрихи до портрета ; Домбі і син/ Ч. Діккенс. Волт Вітмен. Штрихи до портрета ; Себе я оспівую/ В. Вітмен. Оспівайте пору, коли цвіте бузок/ В. Вітмен. Читаючи книгу, славетний життєпис... / В. Вітмен. Чую - співає Америка / В. Вітмен. Пісня про себе / В. Вітмен. Я вас чув, урочисто-ніжні труби органа.../ В. Вітмен. Коли, наче Адам, рано-вранці... / В. Вітмен. Для тебе, о Демократіє/ В. Вітмен. Йдучи травою степовою/ В. Вітмен. Геть розмови про війну/ В. Вітмен. Погляд/ В. Вітмен. Вночі над узбережжям, один.../ В. Вітмен. Коли я слухав ученого астронома/ В. Вітмен. Гра любовна орлів/ В. Вітмен. Бий, бий, барабане!/ В. Вітмен. О капітан! Мій капітан!/ В. Вітмен. Прощавай, Натхнення!/ В. Вітмен. Слони/ Ш.-М. Л. Ліль. Останній спогад / Ш.-М. Л. Ліль. Смерть лева / Ш.-М. Л. Ліль. Пастухи / Ж.-М. Ередіа. Мушля/ Ж.-М. Ередіа. Кентаври втікають/ Ж.-М. Ередіа. Ліжко/ Ж.-М. Ередіа. Шарль Бодлер. Штрихи до портрета ; Альбатрос/ Ш. Бодлер. Відповідності/ Ш. Бодлер. Гімн красі/ Ш. Бодлер. Екзотичний аромат/ Ш. Бодлер. Падло/ Ш. Бодлер. Коли я в ліжку був з єврейкою жахною/ Ш. Бодлер. Що цього вечора, моя душе убога/ Ш. Бодлер. Вечорова гармонія/ Ш. Бодлер. Кіт/ Ш. Бодлер. Moesta et errabunda/ Ш. Бодлер. Сплін (LXXV)/ Ш. Бодлер. Сплін (LXXVII)/ Ш. Бодлер. Покришка/ Ш. Бодлер. Старі жінки/ Ш. Бодлер. Зосередження/ Ш. Бодлер. Старі жінки/ Ш. Бодлер. Кістяк-землероб/ Ш. Бодлер. Вино ганчірників/ Ш. Бодлер. Епіграф до засудженої книги/ Ш. Бодлер. Подорож/ Ш. Бодлер. Confiteor/ Ш. Бодлер. Іграшка злидаря/ Ш. Бодлер. Вже!/ Ш. Бодлер. Вікна/ Ш. Бодлер. Куди завгодно, лиш геть із цього світу.../ Ш. Бодлер. Поль Верлен. Штрихи до портрета ; В вечірньому тливі/ П. Верлен. Сентиментальна прогулянка/ П. Верлен. Осіння пісня/ П. Верлен. Щаслива година/ П. Верлен. Півголосом/ П. Верлен. Сентиментальна розмова/ П. Верлен. В місячнім світлі/ П. Верлен. Забуті арієти/ П. Верлен. Так тихо серце плаче/ П. Верлен. О сумна пустеле/ П. Верлен. Оця несходима нудота рівнини / П. Верлен. Над неосяжним смутком долини/ П. Верлен. Обрій і не мріє/ П. Верлен. Шарлеруас/ П. Верлен. Рицар Злигодень/ П. Верлен. Послухайте цю ніжну пісню / П. Верлен. Тихе небо понад дахом/ П. Верлен. Над дахом дому - неба дах/ П. Верлен. Синь на доми лягла крилом/ П. Верлен. Небо - тут - над дахом/ П. Верлен. Поетичне мистецтво/ П. Верлен. Алегорія/ П. Верлен. Томління/ П. Верлен. Багато я страждав, повір/ П. Верлен. Якщо ти звелиш, чарівно профанко / П. Верлен. Артюр Рембо Штрихи до портрета ; Перший вечір / А. Рембо. Відчуття/ А. Рембо. Зло / А. Рембо. Зимова мрія / А. Рембо. Сплячий в улоговині / А. Рембо. Моя циганерія / А. Рембо. Моя богема / А. Рембо. Злидні в соборі/ А. Рембо. Паризька оргія, або Париж заселюється знову/ А. Рембо. Руки Жанни-Марі/ А. Рембо. П’яний корабель/ А. Рембо. Голосівки/ А. Рембо. Рожево плакала зірниця в серці вух / А. Рембо. Вороння / А. Рембо. Вічність/ А. Рембо. Сезон у пеклі/ А. Рембо. Стефан Малларме. Штрихи до портрета ; Морський вітер/ С. Малларме. Блакить / С. Малларме. Дар поезії/ С. Малларме. Сонети/ С. Малларме. Оскар Фінгал О'Флаерті Уілс Уайльд. Штрихи до портрета ; Портрет Доріана Грея/ О. Уайльд. Генрік Ібсен. Штрихи до портрета ; Ляльковий дім/ Г. Ібсен.
Примірники : всього 3: ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Косиков, Георгий
Назва : Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 3. - С. 42-45 (Шифр В528425/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бодлер шарль, про нього--творчість шарля бодлера--бодлер ш., квіти зла, про твір
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Косиков, Георгий
Назва : Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" : продовження. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2016. - №3
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 4. - С. 58-61 (Шифр В528425/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бодлер шарль, про нього--життєва поразка ш. бодлера--дуалізм
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Косиков, Георгий
Назва : Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" : Продолжение. Начало см. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2016. - №5
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 6. - С. 41-43 (Шифр В528425/2016/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бодлер шарль, про нього--моральні проблеми--бодлеризм
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Морозова, Валентина
Назва : Творча майстерня узагальнення і систематизація знань з теми. Шарль Бодлер - божевільний антихрист чи самотній шукач краси
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 7/8. - С. 87-88 (Шифр З659149/2016/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--бодлер шарль, про нього--творчість шарля бодлера
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рижова, Олександра
Назва : Поети XIX століття: Волт Вітмен, Шарль Бодлер, Поль Верлен, Артюр Рембо : Проект із зарубіжної літератури, 10 клас
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 10. - С. 50-55 (Шифр В528425/2016/10)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вітмен волт, про нього--бодлер шарль, про нього--верлен поль, про нього
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)