Пошуковий запит: (<.>K=ДЕФЕКТОЛОГІЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 216
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: О190803/2017/2 Журнал Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу 2017р. № 2 (82)
Зміст: Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16 Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25 Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33 Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41 Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47 Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55 Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69 Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78 Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88 Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96 Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: Д448543054 (Журнал) | | Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота [Текст]/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ : Основа, 2014 - . - Виходить щомісячно Зареєстровані надходження: 2020
2019
2018
2017
2015
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видавництва, Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - Виходить кожного кварталу ВІДОМОСТІ ПРО ЗМІНИ ВИДАННЯ: Дійсне видання В 2014р. перейменовано з Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - ISSN 2307-4876 (Шифр Д760056) Ред. : Засенко В. - ISSN 2307-4876 Зареєстровані надходження: 2022
2021
2020
2019
2018
2017
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 74.30ря031 Ш 78
Шовкопляс, Ольга Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Шовкопляс Ольга Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 223 арк. ББК 74.30ря031
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дефектологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані): спеціальнапедагогіка -- майбутні вихователі -- підготовка -- педагоги дошкільної освіти -- порушення опорно-рухового апарату -- діти -- професійна підготовка -- експериментальна модель -- педагогічні умови -- методика Анотація: У дослідженні висвітлено проблему підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.
Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 26-31
Дод.точки доступу: Сизоненко, О. Л. Шевченко, Н. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бондарєва, І. О. Прикметник. Конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 18-19
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Наказ МОН України від 06.09.2018р. N947 "Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами"> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 2-7
Кл.слова (ненормовані): комплект методик для комплексної оцінки розвитку дітей -- технічні характеристики комплекту методик -- діти з особливими освітніми пторебами -- інклюзивно-ресурсні центри
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два!> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 8-9
Кл.слова (ненормовані): концепція нової української школи -- єдиний освітній простір -- освітні реформи -- навчання через гру
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 10-17
Кл.слова (ненормовані): картка стану здоров'я і розвитку дитини
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кропивна, О. І. Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 19-21
Кл.слова (ненормовані): розвиток логічного мислення -- спільне використання дотику і залишкового зору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Мірошник, Л. А. Доброта і дружба - подарунок долі. Психолого-логопедичне заняття для учнів 3-5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачанська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 17-18
Кл.слова (ненормовані): позитивна взаємодія -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- монологічне та діалогічне мовлення -- повага та доброта до однокласників
Дод.точки доступу: Казачанська, І. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів. Урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 13-16
Кл.слова (ненормовані): коригування моторики рук, зору -- розвиток уваги,мислення -- позитивне ставлення до праці -- старанність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями. Конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 24-25
Кл.слова (ненормовані): навички добування арифметичного квадратного кореня
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою / П. М. Жаботинський> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 7-12
Кл.слова (ненормовані): розвиток дрібної моторики -- розвиток просторових уявлень -- позбавлення м'язового напруження
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Козачук, О. Р. Галявина страху. Заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 22-23
Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- методи опанування хвилювання, тривожності -- профілактика виникнення фобій -- самоконтроль, саморелаксація
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Стригун, В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 22-27
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ониськів, М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 20-21
Дод.точки доступу: Білінська, О. С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Цвіркун, В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 15-19
Дод.точки доступу: Марченко, Л. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Нікуліна, С. М. Лісовий гість. Самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 12. - С. 6-10
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика / Т. В. Демиденко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 12. - С. 2-5
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
|
|