Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДЕФЕКТОЛОГІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 216
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: О190803/2017/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 (82)
Зміст:
Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25
Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання
Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33
Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання
Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41
Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47
Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55
Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент
Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69
Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку
Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78
Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація
Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88
Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія
Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Д448543054 (Журнал)
Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота [Текст]/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ : Основа, 2014 - . - Виходить щомісячно
Зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2015 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видавництва,
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу
Знайти схожі

3.
Шифр: О190803 (Журнал)
Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - Виходить кожного кварталу
ВІДОМОСТІ ПРО ЗМІНИ ВИДАННЯ: Дійсне видання
В 2014р. перейменовано з Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - ISSN 2307-4876 (Шифр Д760056)
Ред. : Засенко В. - ISSN 2307-4876
Зареєстровані надходження:
     2022  2021  2020  2019  2018  2017 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу
Знайти схожі

4.
74.30ря031
Ш 78


    Шовкопляс, Ольга Миколаївна.
    Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Шовкопляс Ольга Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 223 арк.
ДРНТІ
ББК 74.30ря031

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дефектологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спеціальнапедагогіка -- майбутні вихователі -- підготовка -- педагоги дошкільної освіти -- порушення опорно-рухового апарату -- діти -- професійна підготовка -- експериментальна модель -- педагогічні умови -- методика
Анотація: У дослідженні висвітлено проблему підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

5.


    Поліщук, К. В.
    Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 26-31

Дод.точки доступу:
Сизоненко, О. Л.
Шевченко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Бондарєва, І. О.
    Прикметник. Конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 18-19


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


   
    Наказ МОН України від 06.09.2018р. N947 "Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами" // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 2-7

Кл.слова (ненормовані):
комплект методик для комплексної оцінки розвитку дітей -- технічні характеристики комплекту методик -- діти з особливими освітніми пторебами -- інклюзивно-ресурсні центри

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


   
    Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два! // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 8-9

Кл.слова (ненормовані):
концепція нової української школи -- єдиний освітній простір -- освітні реформи -- навчання через гру

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Пацай, Т. В.
    Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 10. - С. 10-17

Кл.слова (ненормовані):
картка стану здоров'я і розвитку дитини

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кропивна, О. І.
    Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 19-21

Кл.слова (ненормовані):
розвиток логічного мислення -- спільне використання дотику і залишкового зору

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Мірошник, Л. А.
    Доброта і дружба - подарунок долі. Психолого-логопедичне заняття для учнів 3-5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачанська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 17-18

Кл.слова (ненормовані):
позитивна взаємодія -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- монологічне та діалогічне мовлення -- повага та доброта до однокласників
Дод.точки доступу:
Казачанська, І. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Степанчук, О. І.
    Пошиття спідниці з клинів. Урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 13-16

Кл.слова (ненормовані):
коригування моторики рук, зору -- розвиток уваги,мислення -- позитивне ставлення до праці -- старанність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Вербівська, Л. М.
    Тотожне перетворення виразів з коренями. Конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 24-25

Кл.слова (ненормовані):
навички добування арифметичного квадратного кореня

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Жаботинський, П. М.
    Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою / П. М. Жаботинський // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 7-12

Кл.слова (ненормовані):
розвиток дрібної моторики -- розвиток просторових уявлень -- позбавлення м'язового напруження

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Козачук, О. Р.
    Галявина страху. Заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 9. - С. 22-23

Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- методи опанування хвилювання, тривожності -- профілактика виникнення фобій -- самоконтроль, саморелаксація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Стригун, В. М.
    Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 22-27


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Ониськів, М. Г.
    Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 20-21

Дод.точки доступу:
Білінська, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Цвіркун, В. Л.
    Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 11. - С. 15-19

Дод.точки доступу:
Марченко, Л. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Нікуліна, С. М.
    Лісовий гість. Самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 12. - С. 6-10


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Демиденко, Т. В.
    Кому і чому важко дається математика / Т. В. Демиденко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 12. - С. 2-5


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)