Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Грачова Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса/ Н. М. Грачова (стр.2-6) Кл.слова: Дойль Конан,Холмс Шерлок,музей на Бейкер-стріт
Рак Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання/ Г. О. Рак (стр.7-10) Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства,літературні герої,"футлярність"
Файчак Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?")/ Н. Я. Файчак (стр.10-12) Кл.слова: психологічний портрет,духовні потреби,святість
Качур Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон"/ Л. М. Качур (стр.13-14) Кл.слова: еволюція Сехисмундо,в'язень,правитель
Козієва В.В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних"/ В. В. Козієва (стр.15-17) Кл.слова: лірика,лірична героїня,символ
Антонова О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна"/ О. П. Антонова (стр.18-19) Кл.слова: благодійна допомога,портрет Поліанни,життєві негаразди
Невкрита І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна"/ І. С. Невкрита (стр.19-20) Кл.слова: митець,казка народна,Пензлик Маляна
Богосвятська А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів/ А. І. Богосвятська (стр.21-25) Кл.слова: духовні цінності,гармонізація,людяність
Гузь О. О. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.26-31) Кл.слова: Ніч перед Різдвом,Гоголь Микола,кохання
Кожукало Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя"/ Н. В. Кожукало (стр.32-33) Кл.слова: вольові якості,гуманні стосунки,мужність
Шкаруба Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло)/ Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач (стр.34-39) Кл.слова: північноамериканські індіанці,індіанські легенди,індіанські племена
Ткач І. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату"/ І. Ткач (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,національний індіанський герой,єдність народу
Сігута Ю. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра"/ Ю. Сігута, О. Єременко (стр.42-43) Кл.слова: світосприйняття,дружба,дитинство
Зорій М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення/ М. В. Зорій (стр.44-45) Кл.слова: інтертекстуальність,біблійні мотиви,дитяча література
Гуцол В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен/ В. П. Гуцол (стр.46-50) Кл.слова: Ліндгрен Астрід,проект,творчість Астрід Ліндгрен
Качур Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів)/ Л. М. Качур (стр.51-55) Кл.слова: відбіркові тури,тематика завдань,світова література
Котова І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей/ І. С. Котова (стр.56-59) Кл.слова: дитяча агресія,профілактика агресії,корекція агресивності
Ліпатникова С. В. Стихія кольору — живопис вірша/ С. В. Ліпатникова (стр.60-61) Кл.слова: каліграма,графічна гра,вірш-малюнок
Полтавець О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника/ О. М. Полтавець (стр.62-63) Кл.слова: Лермонтов Михайло,живопис,автопортрет
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Мелодія любові До ювілею Ольги Ніколенко З (стр.3-5) Кл.слова: Ніколенко Ольга, про неї,ювілей
Яким ми бачимо шкільний курс зарубіжної літератури (стр.6-12) Кл.слова: позитивізм,новації,труднощі
I Міжнародний літературний конкурс "Дитяча українська казка XXI століття" (стр.10) Кл.слова: Щербак Дарина, Світ у картині, казка,переможець конкурсу
Коваленко Л. Формування предметних компетентностей учнів. Обласний науково-практичний семінар учителів-словесників Вінниччини/ Л. Коваленко (стр.11-12) Кл.слова: освітні стандарти,предметні прогами,мовно-літературні курси
Ковальська С. Василь Думанський. З людяністю в серці/ С. Ковальська (стр.12) Кл.слова: освітянський проект,фрагмент роботи,Думанський Василь, про нього
Невінчана В. Роман про книжку і читача. За романом Корнелії Функе "Чорнильне серце". Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ В. Невінчана (стр.13-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,Функе Корнелія, про неї
Пельчер Н. Дівчинка, яка любить читати. За романом Корнелії Функе "Чорнильне серце". Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Пельчер (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,образ Меґі
Невінчана В. "Чорнильне серце" Корнелії Функе/ В. Невінчана (стр.19) Кл.слова: поезія,текст
Костюк Л. Усі ми вийшли з Гоголівської "Шинелі". Зображення в повісті М. Гоголя "Шинель" трагічної долі "маленької" людини. Підсумковий урок у формі інтерактивної бесіди, 9 клас/ Л. Костюк (стр.20-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Гоголь М., Шинель, про твір,методичний коментар
Юшко С. Портрети письменників/ С. Юшко (стр.23) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,портретний живопис
Венгровська Л. Великий чорний сон упав на все моє життя...Вплив поезії Поля Верлена на творчість українського поета-символіста Миколи Вороного. Інтегрований урок зарубіжної та української літератури, 10 клас/ Л. Венгровська (стр.24-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Верлен Поль, про нього,Вороний Микола, про нього
Оленіч В. Оскар Уайльд. "Портрет Доріана Грея". Підсумковий урок-дискусія, 10 клас/ В. Оленіч (стр.33-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Уальд О., Портрет Доріана Грея, про твір,образ Доріана Грея
Щербак Д. Чарівний світ в картині/ Д. Щербак (стр.36) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.37-42) Кл.слова: фанфікшна,фанфік,співвідношення позитивного і негативного
До Дня матері (стр.42) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,рубаї
Тіхоненко С. Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула". Методичні рекомендації щодо вивчення роману, 7 клас/ С. Тіхоненко (стр.43-45) Кл.слова: Джонс Д.-В., Мандрівний Замок Хаула, про твір,образ Хаула,образ Софі
Смовська І. Мама/ І. Смовська (стр.45) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Смовська І. Матері/ І. Смовська (стр.45) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Кашуба Є. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" Міхаеля Енде у схемах і таблицях/ Є. Кашуба (стр.46-48) Кл.слова: Енде М., Джим Ґудзик і машиніст Лукас, про твір,ознаки роману,гронування "Країна Усландія"
Григоренко О. Казки Міхаеля Енде - не лише фантазія/ О. Григоренко (стр.49-50) Кл.слова: Енде Міхаель, про нього,дитяча література,казки
Яцко В. Лисичка-бруднуля/ В. Яцко (стр.50) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,казка
Макаренко В. Сучасні діти та дорослі в повісті Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"/ В. Макаренко (стр.51-52) Кл.слова: Дал Р., Чарлі і шоколадна фабрика, про твір,головні герої,дорослі і діти
Ярова Д. Черешневе село. Історії від сільської учительки/ Д. Ярова (стр.52) Кл.слова: проза,текст
Мищенко Т. Весенний марафон. Лингвистическая игра для учащихся 7- 8 классов/ Т. Мищенко, А. Билаш (стр.53-56) Кл.слова: російська мова в школах України,лексика,мовлення
Вовк Т. Під небом Франції - столиці світу. Презентація французької літератури за вивченими творами/ Т. Вовк, Т. Коваленко, С. Топчій (стр.57-62) Кл.слова: план-конспект уроку,позакласний час,французька література
Тарабанчук О. Прощавай, школо!/ О. Тарабанчук (стр.62-63) Кл.слова: Сценарій випускного вечора,позакласний час
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Літературний процес: методологія, імена, традиції -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Бузов А. . "Безумний пакт" як історія однієї ініціації: новела Віталія Бендера "Таємниця" в контексті модерністських пошуків автора/ А. Бузов (стр.12-17)
Арпентьева М. Бульварный роман: повседневные и профессиональные психотерапевтические отношения/ М. Арпентьева (стр.3-12)
Вірченко Т. Сучасна українська драматургія для дітей: аксіологічний вимір крізь поколіннєву призму/ Т. Вірченко (стр.18-24) Кл.слова: антологія,драматургія,дитяча література
Гайдаш А. Композиційні особливості п’єси-спогаду "М. Баттерфляй" Д.Г. Хуанга/ А. Гайдаш (стр.24-28) Кл.слова: п’єса-спогад,флешбек,старіння
Гуль О. Філософське підґрунтя імагологічних імплікацій соціокультурного компонента китайської флористичної лірики/ О. Гуль (стр.28-33)
Іщенко О. Свій / чужий хронотоп як маркер ідентичності героїв у романах Мирослава Дочинця/ О. Іщенко (стр.33-39)
Козлов Р. Концепт "структура" в дискусіях мистецького українського руху/ Р. Козлов (стр.39-44)
Кошман П. Мова і нацыя як праблемнае поле сучаснай беларускай прозы/ П. Кошман (стр.44-48)
Ліхоманова Н. Онтологія ідентичності у прозі Амелі Нотомб/ Н. Ліхоманова (стр.49-53)
Набитович І. Музичний дискурс творчости Дарії Віконської/ І. Набитович (стр.54-60)
Пащенко Є. Хорватія Дмитра Павличка/ Є. Пащенко (стр.60-65)
Руснак І. Жанрові особливості і прототипи роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука/ І. Руснак (стр.65-76)
Сафарян С. Індоєвропейські та праслов’янські космологічні мотиви у фольклорній спадщині Давньої Русі/ С. Сафарян (стр.76-81)
Терехова І. Художнє відображення проблеми гріховного та праведного в повісті М. Костомарова "Сорок лет"/ І. Терехова (стр.81-85)
Циганок О. Проблеми атрибуції поетики Києво-Могилянської академії "Praecepta de arte poētica…" (1735?)/ О. Циганок (стр.85-89)
Гончаренко А. Літературна спадщина Бориса Грінченка для дітей і про дітей/ А. Гончаренко (стр.90-94)
Погребенник В. Самобутність літературного фольклоризму поезії Бориса Грінченка/ В. Погребенник (стр.95-100)
Яковлева І. Осмислення ідей жіночого руху у перекладах "нової драми" М. Грінченко (на матеріалі драми Г. Зудермана "Heimat")/ І. Яковлева (стр.100-105)
Луцюк М. Давньоєгипетська "Пісня арфіста": художній переклад українською і коментування/ М. Луцюк (стр.106-111)
Бровко О. Компаративні виміри художнього підтексту/ О. Бровко (стр.106-111)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Пентилюк М. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника/ М. Пентилюк (стр.2-6) Кл.слова: особистісно зорієнтоване навчання,когнітивна методика навчання мови,комунікативна методика навчання мови
Могильницька Г. Шкільна лінгвістика - цілісна система чи набір фрагментів?/ Г. Могильницька (стр.7-14) Кл.слова: комунікативні компетенції,мовний компонент,речення
Марченко Н. Співець вилюднення та вивільнення. Огляд життя і творчості Володимира Рутківського / Н. Марченко (стр.15-21) Кл.слова: автобіографічна повість,історико-пригодницька трилогія,класична література для дітей
Павлів І. Володимир Рутківський. "Джури козака Швайки" (Дидактичні матеріали і методичні орієнтири до вивчення твору)/ І. Павлів (стр.22-26) Кл.слова: історико-пригодницька трилогія,козаки,характерники
Дем'яненко С. "Мушу випити келих до краю...". Вивчаємо життя і творчість Євгена Маланюка/ С. Дем'яненко (стр.27-32) Кл.слова: план-конспект уроку,література української діаспори,поет-емігрант
Кордонська А. "У нас люблять Остапа Вишню". Сценарій літературного вечора до 125-річчя письменника/ А. Кордонська (стр.33-38) Кл.слова: Вишня Остап,гумор,українська сатира
Кравець Л. Метафоризація концепту земля в мові української поезії XX століття/ Л. Кравець (стр.39-41) Кл.слова: поезія XX,концептуальна метафора,художня метафора
Білокінь О. Земля із Шевченкової могили: символьна семантика та конотативні нашарування / О. Білокінь (стр.42-45) Кл.слова: Чернеча гора,Тарасова гора,метафоричність поезії
Качак Т. Література для дітей та юнацтва у 20-х роках XX століття/ Т. Качак (стр.46-53) Кл.слова: дитяча література,тематика прози,літературні напрями
Микитюк В. "Майже всі викладачі-філологи університету є моїми учнями". До 90-річчя від дня народження Івана Денисюка/ В. Микитюк (стр.54-59) Кл.слова: ювілейна дата,університетська лекція,методика викладання української літератури
Харчук Р. Павло Тичина (1891-1967)/ Р. Харчук (стр.60-64) Кл.слова: символізм,соцреалізм,конструктивізм
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Мовчун А. Міфи - унікальне сплетіння вигадки та дійсності. Ознайомлення з українськими міфами на уроках читання/ А. Мовчун (стр.4-10) Кл.слова: українські міфи,легенда,персонажі анімістичних міфів
Проценко О. Давні міфи про сили природи розкривають нам душу народу/ О. Проценко (стр.11-13) Кл.слова: природознавство,природні явища,міфілогічні уявлення
Джемула Г. З вітерцем і буревієм подружитись ми зумієм.Урок природознавства у 3-му класі/ Г. Джемула, В. Доній (стр.14-16) Кл.слова: вітер,рух вповітря
Міхай А. Легенди і міфи всеукраїнські - чудові! Із ними охоче вивчаємо мову. Завдання з української мови на основі текстів міфів і легенд/ А. Міхай (стр.17-19) Кл.слова: Земля,Прадуб
Якименко С. Велика космічна мандрівка. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі/ С. Якименко ; 20-25 Кл.слова: інтегрована освіта,космічний простір,космічна платформа
Деркач О. Мандали: прадавнє мистецтво і сучасний метод гармонізації психоемоційного стану. Використання методики малювання в колі у роботі з ученями початкової школи/ О. Деркач (стр.26-29) Кл.слова: арт-терапія,мандала,малювання в колі
Остапенко Г. Журнал "Джіль" запрошує до світу легенд/ Г. Остапенко, Ю. Журлакова (стр.30-31) Кл.слова: інтегрована освіта,легенди,мистецтво
Альперна Г. Персонажі українських міфів: знайомі й незнайомці. Добірка віршів-загадок/ Г. Альперна, Н. Бонь (стр.32-33) Кл.слова: дитяча література,автовірші,загадки-добавлянки
Анишинець М. Сам Числобог, володар часу, гостює нині в нашім класі. Бінарний урок математики і трудового навчання у 1-му класі/ М. Анишинець ; 34-36 Кл.слова: одиниці вимірювання часу,годинник,циферблат
Гарбуз О. Читаєм легенду про Ладу прекраснуі мислить критично вчимось одночасно. Урок літературного читання у 3-му класі/ О. Гарбуз (стр.37-39) Кл.слова: літературні жанри,освітні технології
Альперна Г. Ой роде наш красний. Уроки інтегрованого курсу "Мистецтво" у 4-му класі/ Г. Альперна (стр.40-45) Кл.слова: інтегрована освіта,мистецтво
Кільдій Т. Хай квітнуть чорнобривці біля хати - вони красою і добром багаті! Заняття у групі продовженого дня за сюжетом казки/ Т. Кільдій (стр.46-49) Кл.слова: народний символ ,Україна,природознавство
Королюк Т. У колі Сварожому. Розвага для учнів 3-4 класів/ Т. Королюк (стр.50-53) Кл.слова: розваги,свято
Ковбаска Н. Проведемо нині ігри олімпійські, порівняєм міфи грецькі й українські. Спортивне свято для учнів 4-го класу/ Н. Ковбаска (стр.54-56Фізична культура)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Гузь О. О. Художня література має дивовижні важелі впливу на людину/ О. Гузь (стр.2-4) Кл.слова: інтерв’ю Ольги Гузь,Гузь Ольга, про неї,вчитель-методист
Знайомтесь: переможці конкурсу! (стр.5-13) Кл.слова: переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи,вікова категорія 9-11 класи
Стецик А. Вітаю, мій найкращий Безіменний герою !/ А. Стецик (стр.6) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Пісня С. Привіт, Томе !/ С. Пісня (стр.7) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Маслійчук С. Привіт, люба Розраднице !/ С. Маслійчук (стр.8) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Шадригіна А. / А. Шадригіна (стр.9) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Гіжовська О. Моє шанування тобі, Джонатане Лівінгстон, величний Мартине, небесних просторів сину !/ О. Гіжовська (стр.10-11) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Репічева Т. Доброго дня, Маленький принце !/ Т. Репічева (стр.11-12) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Марчик А. Здрастуй, Грегоре Замза !/ А. Марчик (стр.12-13) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Ільяшенко М. Наврез-байрам - свято весни/ М. Ільяшенко (стр.14-16) Кл.слова: свято весни,сценарій свята,позакласний захід
Ходюк О. Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума"/ О. Ходюк (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,Камю Альбер, Чума, про твір,Лось Дмитро, про нього
Шулик І. Твори Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара" та П. Зюскінда "Запахи"/ І. Шулик (стр.20-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Достоєвський Ф. М., Злочин і кара, про твір,Зюскінд Патрік, Запахи, про твір
Богосвятська А. Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури/ А. Богосвятська (стр.24-28) Кл.слова: масові виховні заходи,флешмоб,хепенінг
Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.28) Кл.слова: наказ МОН України № 215, 2016 р.,інновації,освітня діяльність
Чоловська О. Стежка до себе в лабіринтах долі (за творами Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" і "Единственная")/ О. Чоловська (стр.29-31) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Бах Річард, Единственная, про твір
Химера Н. Система уроків з вивчення твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.32-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,аналіз твору
Химера Н. Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу. Яскравість художнього світу твору/ Н. Химера [и др.] (стр.32-34) Кл.слова: Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,Маар Пауль, про нього,дитяча література
Химера Н. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,образ Суботика
Химера Н. Реальне і фантастичне у творі/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,казка
Химера Н. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,літературна казка
Кашуба Є. Чайка, що летить до біло-червоного маяка/ Є. Кашуба (стр.39-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір,освіта у Франції
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу (стр.42-54) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література, 7 клас
Тіхоненко С. Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів/ С. Тіхоненко (стр.42-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,аналіз твору
Тіхоненко С. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів/ С. Тіхоненко (стр.47-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,аналіз тексту
Тіхоненко С. Дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму/ С. Тіхоненко (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,образ Меґгі
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання)/ О. Гузь (стр.52-53) Кл.слова: контроль знань,різнорівневі навчальні завдання,контрольна робота
Гузь О. О. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас"/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,мотивізація навчання,аргументація оцінок
Гузь О. О. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: читацькі компетенції,творча активність,критичне мислення
Цапенко Н. Майстри сміху. Усний твір комічного характеру/ Н. Цапенко (стр.55-57) Кл.слова: план-конспект уроку,комічне,гумористичний твір
Бобик Л. Вивчаємо новелу О. Генрі "Останній листок"/ Л. Бобик (стр.58-59) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,образ Бермана
Остапова Л. У пошуках скарбів на острові Літератури/ Л. Остапова (стр.60-61) Кл.слова: план-конспект уроку,усвідомлення змісту,контроль знань
Ковальова С. Завдання для підсумкових контрольних робіт із зарубіжної літератури. 9 клас/ С. Ковальова (стр.61-62) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури
Сагайдак Н. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання/ Н. Сагайдак (стр.63-64) Кл.слова: презентації,відео,анімація
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Криворотенко О. Учнівська конференція: технологія, методика проведення та забезпечення суб’єктності учня в практичній діяльності/ О. Криворотенко (стр.2-7) Кл.слова: учнівська конференція,дебатні технології,алгоритм підготовки конференції
Кібкало Т. Виступ перед аудиторією (Урок в 11 класі)/ Т. Кібкало (стр.8-11) Кл.слова: характеристики промови,властивості оратора,ораторська майстерність
Корнієнко О. Шукайте відповідності, граючи в літературне лото/ О. Корнієнко (стр.12-14) Кл.слова: літературне лото,картки-таблиці,варіанти відповідей
Лагола І. Од першого кохання до "любові всевишньої" (Бінарне заняття-дослідження за новелами Григора Тютюнника)/ І. Лагола ; І. Латола, Л. Перхач (стр.15-20) Кл.слова: план-конспект уроку,Тютюнник Григір, про твори,новелістика
Гнаткович Т. Ім’я висоті - майстерність/ Т. Гнаткович (стр.21-24) Кл.слова: Ківеджій Олеся, про неї,навчально-виховний процес,інтерактивні форми роботи
Ківеждій О. Я належу до тих, хто... вважає друзів найліпшою прикрасою життя (Урок у 7класі)/ О. Ківеждій (стр.25) Кл.слова: план-конспект уроку,дієприкметниковий зворот,розділові знаки
Рудницька О. Стосується кожного, або Кілька слів на захист ЗНО з української літератури/ О. Рудницька (стр.28-30) Кл.слова: ЗНО,тестові завдання,українська література
Фаріон І. Олександр Потебня у контексті соціолінгвістики/ І. Фаріон (стр.21-) Кл.слова: Потебня О. О., про нього,соціолінгвістика,націоналізм
Войтків Л. Лелека змостив гніздо під віями хати.../ Л. Войтків (стр.37) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Войтків Л. Звідки ростеш.../ Л. Войтків (стр.37) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бацевич Ф. . Елементи "тваринного наративу" в малій прозі Івана Франка: лінгвориторичні аспекти/ Ф. Бацевич, В. Чернуха (стр.38-41) Кл.слова: Франко Іван, про нього,оповідна інстанція,тваринний наратив
Лущій С. Велика проза української еміграції 1950-х років: на перетині традицій і новаторства/ С. Лущій (стр.42-49) Кл.слова: жанр,стилі,романи
Нежива Л. Казки для дорослих: сюрреалізм у шкільній літературній освіті / Л. Нежива (стр.50-55) Кл.слова: сюрреалізм,автоматичне письмо,метафоричність
Марченко Н. Знахідки ключниці, або відкрийте книжку/ Н. Марченко (стр.56-61) Кл.слова: дитяча література,нові надходження,обговорення
Тихоша В. За покликом серця/ В. Тихоша (стр.64-65) Кл.слова: Пентилюк Марія, про неї,ювілей,учений-методист
Нестеренко П. Художник із когорти шістдесятників. Екслібриси Василя Перевальського/ П. Нестеренко (стр.64, обкладинка) Кл.слова: Перевальський Василь, про нього,художник,графічна культура
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Бібліотечна професія в сучасній Україні/ Т. Вилегжаніна (стр.5-6) Кл.слова: бібліотечна освіта,професія бібліотекаря,бібліотечні фахівці
Рогальчук Л. Дати і події - нове видання Національної парламентської бібліотеки України/ Л. Рогальчук (стр.7) Кл.слова: календар знаменних дат,фактографічна інформація,календар "Дати і події"
Пашкова В. Міжнародний кодекс етики/ В. Пашкова (стр.8-9) Кл.слова: бібліотечна справа,етична діяльність,інформаційні послуги
Бейліс Л. Формування творчої спрямованості діяльності бібліотечного колективу/ Л. Бейліс (стр.9-13) Кл.слова: професійне самопочуття,професійна свідомість,кар'єрне зростання
XIX Міжнародна конференція "Крим 2012. Бібліотеки та інформаційні ресурси в сучасному світі науки, культури, освіти і бізнесу" ( м.Судак, 2012 р.). Інформація (стр.13) Кл.слова: день кримських бібліотек,бібліотечно-інформаційне співтовариство,бібліотечна практика
Плакіда А. Проектний розвиток кримських бібліотек як інструмент модернізації і фактор формування соціально-культурної сфери регіону/ пер. т. проценко А. Плакіда (стр.13-16) Кл.слова: інформаційна індустрія,інформаційний обмін,бібліотеки Криму
Зніщенко М. . Судак - столиця міжнародного бібліотечного спілкування/ М. Зніщенко (стр.16-19) Кл.слова: класична бібліотечна справа,стратегія розвитку бібліотек,XIX Міжнародна конференція, м.Судак, 2012 р.
Вітання з ювілеєм Людмилі Опанасівні Новаковій (стр.20) Кл.слова: Новакова Людмила Опанасівна,новатор бібліотечної справи,громадський діяч
Новакова Л. Інформаційні продукти і послуги універсальної наукової бібліотеки/ Л. Новакова (стр.20-24) Кл.слова: Донецька ОУНБ ім. Н. К. Крупської,надходження до фонду,електронний каталог
Козлова В. . Бібліотека - острів фантазії і творчості ( Програма літнього відпочинку дітей і дорослих у Кіровоградській ОУНБ ім. Д. І. Чижевського)/ В. Козлова (стр.24-25) Кл.слова: Кіровоградська ОУНБ ім. Д. І. Чижевського,розвиток творчих здібностей,клуб інтелектуальних ігор
Шматько О. Робота регіонального тренінгового центру Львівської ОУНБ у рамках освітньої програми "Золоті роки"/ О. Шматько (стр.26-27) Кл.слова: Львівська ОУНБ ,люди поважного віку,літні люди
Лагута Л. Експертно-діагностичний аналіз діяльності бібліотеки/ Л. Лагута (стр.27-30) Кл.слова: потреби читачів,соціокультурна діяльність,інформаційно-довідкові послуги
Димарчук З. Основні напрями методичної діяльності Попільнянської ЦРБ/ З. Димарчук (стр.30-32) Кл.слова: Попільнянська ЦРБ Житомирської обл.,семінари-тренінги,краєзнавча робота
Тимів І. . Маргіналії в рукописних книгах і стародруках як джерело з історії татарських і турецьких набігів на українські землі в XVI-XVII ст./ І. Тимів (стр.33-36) Кл.слова: рукописи,кириличні стародруки,маргіналії
Стельмах Х. [рецензія]/ Х. Стельмах (стр.36-38) Кл.слова: польська художня література,книги про Львів,польський період Львівщини
Ворона Ю. Переможці "Коронація слова - 2012"/ підготував Ю. Ворона (стр.38-39) Кл.слова: літературний конкурс,літературні премії,номінації
Ворона Д. Перший лауреат недержавної премії за україномовну книгу для дітей/ підготував Д. Ворона (стр.39) Кл.слова: Берд Валентин,дитяча література,премія "Великий Їжак"
Указ Президента України «Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції україни (Витяг) від 24 серпня 2012 року № 500/2012 Кл.слова: Указ Президента України, №500/2012, 2012 р.,Заслужений працівник культури України,Полянська Н. І.
Указ Президента України "Про нагородження відзнакою Президента України - ювілейною медаллю " 20 років незалежності України" (Витяг) від 27 червня 2012 року №418/2012 (стр.40) Кл.слова: Указ Президента України, №418/2012, 2012 р.,медаль "20 років незалежності України",культурно-освітня діяльність
Указ Президента України "Про відзначення державними нагородами України" (Витяг) від 21 січня 2012 року № 28/2012 (стр.40) Кл.слова: 21 річниця незалежності України,культурно-освітній розвиток,нагородження
Прокопенко Л. З відкритим серцем до людей/ Л. Прокопенко (стр.41-42)
Євгенія Миколаївна Завадська (пам'яті колег) (стр.42) Кл.слова: Завадська Є. М.,педагогічно-викладацька робота,бібліотекар
Людмила Володимирівна Матвієнко (пам'яті колег) (стр.42) Кл.слова: Матвієнко Л. В.,виробничі питання,бібліотечна справа
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Нічуговська Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки/ Л. І. Нічуговська (стр.11-15) Кл.слова: освіта,профільність,біосфера
Рожнова Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України/ Г. П. Рожнова (стр.16-19)
Клєба А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ А. І. Клєба (стр.20-22) Кл.слова: професійна підготовка,технологічний підхід
КарманенкоВ. В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ/ В. КарманенкоВ. (стр.23-25) Кл.слова: технології навчання,форми навчання
Слухенська Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки/ Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова (стр.26-28) Кл.слова: творча самореалізація,професійна освіта
Макаренко В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів/ В. І. Макаренко (стр.29-32) Кл.слова: фахова компетентність
Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід/ О. М. Бєляєва (стр.33-36) Кл.слова: функціональні компоненти
Школяр С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей/ С. П. Школяр (стр.37-41) Кл.слова: маркетингова діяльність,систематизація,інформація
Гук Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади)/ Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин (стр.42-44) Кл.слова: метод дослідження,загальноприйняті принципи,джерельна база
Блудова Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини/ Ю. О. Блудова (стр.45-48) Кл.слова: естетичне виховання,духовні цінності
Рудич О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів/ О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна (стр.49-51) Кл.слова: дитяча література,художній образ,читання
Тупиця Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору/ Ю. С. Тупиця (стр.52-54) Кл.слова: іноземна мова,заняття,навчальний матеріал
Давидченко І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ І. Д. Давидченко (стр.55-58) Кл.слова: педагогічна технологія,професійна підготовка,педагогічна майстерність
Гурська О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб/ О. В. Гурська (стр.59-61) Кл.слова: гуманна педагогіка,освітній процес
Бордюг Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору/ Ю. В. Бордюг (стр.62-65) Кл.слова: принцип освіти педагогів,компетенції
Ковалевська Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку/ Н. В. Ковалевська (стр.66-69) Кл.слова: змістовий модуль,лекція
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)