Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Диско<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.647.2/Б 73
Автор(и) : Богданова Н. Л.
Назва : Ансамбль баяністів : партитура і партії : репертуар для старших класів музичної школи, муз. від-ня початкового спец. муз. закладу (школи естетичного виховання)
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2013
Кільк.характеристики :128 с. + 63 с.
ISBN, Ціна 979-0-707505-83-0: 140.40 грн.
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 780.647.2 + 78.082/.086
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- інструментальна музика-- ансамбль-- баян
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диско--романс--синий платочек--вербунк
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2018р.,N 33
Цікаві статті :
Степанова О. А. Католицькі санктуарії в Україні: перспективи використання в туризмі/ О. А. Степанова (стр.3-10)
Аманмурадов Н. Аксіологічні аспекти процесів культуротворення у Туркменістані/ Н. Аманмурадов (стр.11-17)
Коваленко Є. Я. Культура менеджменту Раннього Середньовіччя/ Є. Я. Коваленко (стр.18-28)
Руденко С. Б. Музейна філософія М. Федорова і проблема наукової релевантності авангардної музеології А. Жиляєва/ С. Б. Руденко (стр.29-36)
Стрельчук В. О. До розуміння поняття "народності" у святковій культурі України/ В. О. Стрельчук, І. В. Іващенко (стр.37-46)
Килимистий С. М. Становлення анімації як напряму туристичного дозвілля/ С. М. Килимистий (стр.47-54)
Бабкін В. О. Глобалізаційні культурні процеси та їх вплив на функціональне призначення національної культури/ В. О. Бабкін (стр.55-62)
Волкова Г. В. Ритуаловедение Эмиля Дюркгейма в формировании герменевтики культуры/ Г. В. Волкова (стр.63-71)
Пономаренко Ю. В. Системогтнезис сучасних арт-практик/ Ю. В. Пономаренко (стр.72-79)
Порхун Т. С. Модні тексти в субкультурі хіпі/ Т. С. Порхун (стр.80-86)
Жердев В. В. Петр Степанович Шарварок и византийские реминисценции в его росписях в церкви Рождества Хрис това во Флоренции/ В. В. Жердев (стр.87-94)
Матвєєва Ю. Г. Завіси та деталі стафажу в портретах єпископів у вівтарній апсиді Сант-Аполлінаре-ін-Классе/ Ю. Г. Матвєєва (стр.95-101)
Рижова О. О. Дослідження памְ’яток XVIII століття із сюжетом "Баликінська ікона Божої Матері" з колекцій НКПІКЗ та НХМУ/ О. О. Рижова (стр.102-109)
Удріс І. М. Українське мистецтвознавство кінця XIX - початку XX століття у контексті тогочасної європейської науки про мистецтво: ідеї, теорії, методи/ І. М. Удріс (стр.110-116)
Баталкіна В. І. Скульптура і пластика Малих форм в Музейній експозиції/ В. І. Баталкіна (стр.117-126)
Гула Є. П. Урбанізація в дизайні/ Є. П. Гула, В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча (стр.127-134)
Залевська М. М. Еволюція літургійного шитва: традиції українського церковного гаптування/ М. М. Залевська (стр.135-144)
Лопухова С. О. Викладання рисунку майбутнім дизайнерам в сучасних умовах/ С. О. Лопухова (стр.145-150)
Петренко О. О. Творча діяльність Миколи Самокиша в контексті культурно-мистецького життя Полтавщини та Харківщини кінця XIX - початку XX ст./ О. О. Петренко (стр.151-158)
Ткач А. А. Модифікація трисутності образу жінці в сучасних умовах/ А. А. Ткач (стр.159-166)
Чембержі Д. А. Інсталяційні проекти в Україні: витоки, ідеї, персоналії/ Д. А. Чембержі (стр.167-175)
Чуднівець А. Презентація петриківського розпису у творах виставкового та масового характеру в сучасному культурному просторі/ А. Чуднівець (стр.176-183)
Горбатова Н. О. Сучасна хореографічна освіта у вищих навчальних закладах Великобританії/ Н. О. Горбатова (стр.184-191)
Гусарчук Т. В. Особливості музичної інтерпретації псалмового тексту у двох концертах "Доколі, Господи, забудеши мя"/ Т. В. Гусарчук (стр.192-200)
Гутник І. М. Основні тенденції у творчості молодих балетмейстерів-постановників українського народно-сценічного танцю/ І. М. Гутник (стр.201-208)
Кузьмінський І. Ю. Нові документи з історії театрального та музичного мистецтва Волині (кінець XVI - початок XVII століть)/ І. Ю. Кузьмінський, М. В. Довбищенко (стр.209-215)
Мельник М. М. Технології використання трюку як ефективного прийому високого професіоналізму артиста естради/ М. М. Мельник (стр.216-222)
Павлюк Т. С. Тенденції сучасної бальної хореографії в США/ Т. С. Павлюк (стр.223-232)
Прядко О. М. Новаторський підхід в екзанізації п’єси "За двома зайцями"/ О. М. Прядко, М. М. Гончаренко (стр.233-242)
Романчишин В. Г. Концертна діяльність як соціокультурна практика: до проблеми організації/ В. Г. Романчишин (стр.243-250)
Ярова В. С. Ліногравюра в мистецтві екслібриса Харкова 1960-1970-х років/ В. С. Ярова (стр.251-258)
Макарова З. М. Диско як популярний танцювальний стиль другої половини XX століття: особливості хореографічної стилістики/ З. М. Макарова (стр.259-265)
Перова Г. О. Формування та розвиток техніки виконання на пуантах у класичному танці/ Г. О. Перова (стр.266-272)
Шумілова В. В. Сценографічні звершення художника А. Г. Петрицького у балетному театрі/ В. В. Шумілова (стр.273-281)
Щербаков В. В. Хореографічні рефлексії творів українських композиторів (В. Губаренка, М. Шекери та Р. Поклітару)/ В. В. Щербаков (стр.282-287)
Яковчук О. М. Хорові обробки українських народних пісень Олександра Яковчука: рівень генетичної ментальності нації/ О. М. Яковчук (стр.288-295)
Єрьоменко А. Ю. Сонати А. Гайденка для баяна соло в контексті тенденцій розвитку жанру в Україні/ А. Ю. Єрьоменко (стр.296-305)
Кеба М. Є. Особливості техніки виконання конкурсного бального танцю американського стилю/ М. Є. Кеба (стр.306-313)
Король А. М. Художня образність та символічність жіночих партій у балетах української тематики середини XX століття/ А. М. Король (стр.314-320)
Мельниченко О. В. Стилістика балету Михайла скорульського "Лісова пісня" як джерело творчості в українській балетній музиці/ О. В. Мельниченко, І. В. Горчинська (стр.321-329)
Моженко М. В. Титри та анімована графіка в кіно та на телебаченні/ М. В. Моженко (стр.330-337)
Морозов А. І. Взаємодія мистецтва і спорту як чинник розвитку віртуозних рухів в українському народно-сценічному танці/ А. І. Морозов (стр.338-345)
Небесник А. В. Студії сучасного танцю в Україні кінця XX - початку XXI століття/ А. В. Небесник (стр.346-351)
Підлипський А. І. Внесок Ігоря Николишина у розвиток народно-сценічної хорелграфії України/ А. І. Підлипський (стр.352-359)
Тодорюк Ю. І. Балети для дітей в Україні кінця XX - початку XXI століття/ Ю. І. Тодорюк (стр.360-367)
Хоцяновська Л. Ф. Взаєпроникнення українського та європейського хореографічного мистецтва у період незалежності України/ Л. Ф. Хоцяновська (стр.368-374)
Данилець В. В. Гуцульська тематика і фольклор у творчості Миколи Колесси/ В. В. Данилець (стр.375-381)
Собалєвська С. О. Значення репертуару театру у розвитку культури (на матеріалі народних аматорськихтеатрів Житомирщини 1990-2000-х років)/ С. О. Собалєвська (стр.382-389)
Башмакова Н. В. Формуваннячкультури оркестрового виконавства на народних інструментах: досвід дам ім. М. Глінки/ Н. В. Башмакова, В. П. Кікас, Ю. П. Федотов (стр.390-397)
Бондарчук В. О. Опера І. Дзержинського "Тихий Дон" у сценічному рішенні Д. Гнатюка/ В. О. Бондарчук (стр.398-406)
Заверуха О. Л. Хорове письмо в системі категорій музикології XXI ст./ О. Л. Заверуха (стр.407-412)
Кравченко А. І. Макроцикли як локуси інтертексуального смислоутворення (на матеріалах ансамблевої творчості України останньої третини XX - початку XXI століть)/ А. І. Кравченко (стр.413-420)
Швец Н. А. Творчество С. Рахманинова в контексте музыкальной критики начала XX века/ Н. А. Швец (стр.421-247)
Перцова Н. О. Риси хорової творчості українських композиторів - піснярів 50-70-х років XX століття/ Н. О. Перцова, В. Ю. Дорофєєва (стр.428-434)
Овсяннікова Н. Ю. Основні тенденції розвитку вокальних фестивалів-конкурсів у сучасній Україні/ Н. Ю. Овсяннікова (стр.435-441)
Остапчук Н. М. Баянно-акордеонне виконавство в сучасному музичному просторі України/ Н. М. Остапчук (стр.442-448)
Бойко А. М. Китайське естрадно-вокальне мистецтво початку третього тисячоліття/ А. М. Бойко (стр.449-456)
Дроздова Е. О. Духовно-творческая составляющая технологии гитарного исполнительства/ Е. О. Дроздова (стр.457-464)
Климбус І. М. Українські народні пісні для трьох скрипок в опрацюванні Бориса Кудрика як прояв естетики бідермаєру/ І. М. Климбус (стр.465-473)
Лапко В. В. "Масова пісня" в культурному полі США в першій половині XX ст./ В. В. Лапко (стр.474-481)
Чэнь Шань. Образ Чио-Чио-Сан в опере Джакомо Пуччини "Мадам Баттерфляй"/ Шань Чэнь (стр.482-487)
Ли Мин. Стиль шинуарзи в контексте развития ориентализма в европейском оперном искусстве XVIII века (на примере оперы К. В. Глюка "Китаянки")/ Мин Ли (стр.488-495)
Нікітюк О. П. Капела "Думка" в контексті національного хорового руху 1917-1920-х років/ О. П. Нікітюк (стр.496-503)
Романець Д. О. Сучасна інтерпретація "Червоної шапочки" в опері українського композитора Романа Смоляра/ Д. О. Романець (стр.504-514)
Шкурєєв К. І. Культурно-тематичні витоки дитячих балетів українських композиторів на вітчизняній сцені 9друга половина XX ст.)/ К. І. Шкурєєв (стр.515-521)
Чабаненко Н. А. Бандурний репертуар як чинник розвитку концертного виконавства/ Н. А. Чабаненко (стр.522-528)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макарова, Зоя Михайлівна
Назва : Диско як популярний танцювальний стиль другої половини XX століття: особливості хореографічної стилістики
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - Вип. 33. - С. 259-265. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2018/33). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диско--масова культура--побутовий танець--хореографічна естетика
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)