Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Ерос<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: К249688/2006/X/10
   Журнал

Критика [Текст] : часопис. - Київ, 1997 - . - ISSN 1563-6461. - Виходить щомісячно
2006р. Год X Число 10 (108)
Зміст:
Шаповал, Юрій. Гра з ХХ століттям / Ю. Шаповал. - С.2-4
Пономарьов, Віталій. Здобуття ідентичності / В. Пономарьов. - С.5
Динько, Андрей. Економіка має значення / А. Динько. - С.6-8
Андрусяк, Іван. Подарунок на іменини / І. Андрусяк. - С.8
Чорновол, Ігор. / І. Чорновол. - С.9-13
Швед, Павло. Samvyday.net: бежмежжя та межі постмодернізму / П. Швед. - С.14-18
Семків, Ростислав. Ангел теорії / Р. Семків. - С.18-21
Бондаревська, Ірина. Соціологія мистецтва з програматичного погляду / І. Бондаревська. - С.22-24
Стех, Марко Роберт. Поезія у пошуках антології / М. Р. Стех. - С.25-28
Ревакович, Марія. Ерос і вигнання / М. Ревакович. - С.28-32
Махно, Василь. Passport / В. Махно. - С.33-35
Голобородько, Ярослав. Сексуальні ігри у філософських тонах : лист / Я. Голобородько. - С.35-36
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В622816/2011/11/12
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2011р. № 11/12
Зміст:
Транстрьомер, Тумас. Вибрані поезії / Т. Транстрьомер ; пер. Ю. Мусаковська. - С.5-13
Дилан, Боб. Лиш вітер тобі відповість / Б. Дилан ; пер. М. Байдюк. - С.14
Морбенштерн, Крістіан. Вибрані поезії / К. Морбенштерн ; пер. Р. Колесник. - С.15-16
Донн, Джон. Вибрані поезії / Дж. Донн ; пер. Б. Завідняк. - С.17-23
Перлини світової поезії / пер. Д. Павличко. - С.24-47
Кл.слова: ЄВРЕЙСЬКА ПОЕЗІЯ, ЕСТОНСЬКА ПОЕЗІЯ, ЄВРЕЙСЬКА ПОЕЗІЯ
Лорка, Федеріко Гарсіа. Початкове ауто сентиментальне / Ф. Г. Лорка ; пер. Д. Дроздовський. - С.49-54
Бражник, Станіслав. Тетянин хрест / С. Бражник. - С.55-103
Мердок, Айріс. Мистецтво та ерос : діалог про мистецтво / А. Мердок ; пер. Н. Зощук. - С.104-130
Екаут, Жорж. Замок Ескаль-Вігор / Ж. Екаут ; пер. І. Рябчій. - С.131-148
Бойл, Том Корагесан. Брудне озеро / Т. К. Бойл ; пер. С. Снігур. - С.149-157
Бергшайн, Хелветіка. Швейцарська рапсодія : фрагмент з роману / Х. Бергшайн ; пер. О. Тюпіна. - С.158-180
Біссон, Террі. Вони зроблені з м'яса / Т. Біссон ; пер. Б. Романцова, Н. Чулаєвська. - С.181-183
Беллард, Дж. Г. Автобіографія Дж. Г. Б. / Дж. Г. Беллард ; пер. Є. Гречанюк, І. Комарець. - С.184-185
Дроздовський, Дмитро. Середньовічні джерела української культури / Д. Дроздовський, Г. Усадченко. - С.187-191
Оржицький, Ігор. "Возвеличу малих отих рабів німих!" : До сторічного ювілею Хосе Марії Аргедаса / І. Оржицький. - С.192-199
Кл.слова: ХОСЕ МАРІЯ АРГЕДАС
Оласірехі, Марі Хосе. Чи повернеться реальне до постмодерної літератури? : теоретичні міркування та їхні проекції на баскський роман / М. Х. Оласірехі ; пер. Г. Трегуб. - С.200-210
О'Лір, Олена. "Свята Тереза" Вікторія Коптілова : переклад з мови скульптури / О. О'Лір. - С.211-214
Савчин, Валентина. Лукашіана Анатолія Перепаді / В. Савчин. - С.215-221
Гречанюк, Єлизавета. Загадка трьох ведмедів / Є. Гречанюк. - С.222-227
Висоцька, Наталя. Подорожі вглиб культурної пам'яті / Н. Висоцька. - С.228-230
Московітіна, Дар’я. Україна на карті світової шекспіріани / Д. Московітіна. - С.231-233
Пархоменко, Інна. У світі Стработа / І. Пархоменко. - С.234-238
Кл.слова: СТРАБОН
Монсо, Кім. Подальша доля Попелюшки / К. Монсо ; пер. М. Жердинівська. - С.239-240
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ревакович, Марія.
    Ерос і вигнання [Текст] / М. Ревакович // Критика. - Київ, 2006. - Год X, Число 10(108). - С. 28-32


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Мердок, Айріс.
    Мистецтво та ерос [Текст] : діалог про мистецтво / А. Мердок ; пер. Н. Зощук // Всесвіт. - Київ, 2011. - № 11/12. - С. 104-130

Дод.точки доступу:
Зощук, Наталя \пер.\


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
17.023.36(082)
А 43


    Кравченко, Віталій Миколайович.
    Поняття особистості в філософії патристики / В. М. Кравченко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 32. - С. 17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сутність -- архе -- іпостась -- ерос
Дод.точки доступу:
Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв
Міністерство культури України


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Дмитрієва, В.
    Мотиваційний комплекс казки "Синя Борода" у кітчевому чік-літі Е. Л. Джеймс "П’ятдесят відтінків сірого" / В. Дмитрієва // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 4, DOI 10.28925/2311-259X.2017(4)369. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масова література -- чік-літ -- еротичний роман -- бестселер -- категорії Ерос і Танатос -- китч
Анотація: Намагаючись проаналізувати сучасний роман Е. Л. Джеймс «П’ятдесят відтінків сірого», ми змушені мати справу з постмодерністським поетичним кодом, в межах якого відбувається неоднозначне і провокаційне тлумачення архетипів колективного несвідомого. У межах функціонування мотивів і архетипів казки Шарля Перро роман «П’ятдесят відтінків сірого» розглядається як історія Синьої Бороди ХХІ століття. Роман виступає як кітчевий фанфік і продукт споживання – бестселер. Аналіз цього твору проводиться в контексті еротичного чік-літа, де присутнє переосмислення класичних гендерних ролей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Гальчук, О.
    Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 128-135, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
топос танцю -- Ерос -- Танатос -- ремінісценція -- модернізм -- інтерпретація ідентичність -- символ
Анотація: Предметом дослідження є топос танцю в літературі порубіжжя. У статті розглянуті витоки його прочитання крізь призму Еросу і Танатосу, проаналізовані твори з «танцювальною» образністю та з’ясована ї ї роль у поетиці текстів. Ці завдання зумовлені метою окреслити авторські моделі, оприявлені в «танці Саломеї » і «танці смерті». Застосовано компаративнии , міфологічно-архетипнии , історико-культурний методи дослідження для розгляду специфіки інтерпретації танцю в естетичних координатах модернізму та контексті проблематики національних літератур. Інтерес до цих аспектів побутування архетипних топосів і потреба означити авторські репрезентації як варіанти національної визначають актуальність студії . У результаті дослідження виявлено, що ремінісценції танцю Саломеї і танцю смерті зумовлені сприйняттям порубіжжя «чумною добою»; естетичним осмисленням танцю як персоніфікації феномену смерті; зацікавленням тілесністю як соціокультурним концептом і ї ї чуттєвим пізнанням; відродженням мистецтва танцю; інтересом до теми Сходу; популярністю еротичних мотивів і персонажа «жінка-дитина»; актуальністю архетипних «кодів» для тріади «життя — смерть — творчість». Як витоки модерністської інтерпретації танцю на перетині Танатосу і Еросу проаналізовано поезію Ш. Бодлера. Для и ого танцювальної образності характерні ї ї іронічне осмислення крізь призму екзистенціи них категоріи і тлумачення в контексті есхатологічної и естетикологічної проблематики. Розвиток бодлерівської традиції оприявлено в зразках «нової драми»: у Лесі Украї нки ремінісценціями танцю Саломеї є танець як втілення тілесної свободи («Лісова пісня») і танець як знак упокорення та вибір «смерті» духу («Оргія»). У «Ляльковому домі» Г. Ібсена тарантела — це і образ святкової атмосфери, і знак сфальшованих ціннісних орієнтирів персонажів. Танець віщує катастрофу «лялькового» дому Нори і водночас відкриває перспективи для пошуку власної самості. Danse makabre у М. Коцюбинського (танець Івана із Чугаи стром у «Тінях забутих предків») і Т. Манна (танець у химерному сні Ашенбаха в «Смерті у Венеції ») пов’язании з інфернальним; символізує усвідомлення героями нової «реальності» і перехід на іншии рівень світосприи няття; концентрує танатологічне и еротичне та визначає складні взаємини духу і тіла як проблематику творів. Проте в М. Коцюбинського це танець-двобіи , щоб захистити кохану, а в Т. Манна — символ загибелі душі Ашенбаха и визнання ним «чужого бога». Для обох персонажів танець є попередженням про близьку фізичну смерть. Але для Ашенбаха це и останніи акт умирання як митця, натомість для Івана — возз’єднання з коханою для набуття власної цілісності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Муравецька, Ярослава.
    До питання ймовірних причин написання оповідання Андрія Головка «Крученим шляхом» / Я. Муравецька // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 166-171, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Андрій Головко -- інтертекстуальність -- революційний ерос
Анотація: Предметом дослідження є інтертекстуальні зв’язки між персонажами, ідеями, мотивами та конфліктами у творах Андрія Головка: оповіданні «Крученим шляхом» (1924), повісті «Червонии роман» (1922), п’єсі «Хочу» (1920), «Автобіографії » (1925). У статті розглянута така проблема, як вирішення конфліктів письменника радянської епохи (протиставлення несвідомого селянина та свідомого комуніста, революцій ного еросу та кохання до жінки, яка стає перешкодою на шляху до соціалістичного раю) у творчіи площині на прикладі текстів Андрія Головка. Актуальність дослідження зумовлена важливістю питання самовизначення українських письменників радянської епохи. Мета статті —з’ясувати и мовірну причину написання оповідання «Крученим шля-хом», адже використання сюжету и художніх образів одного власного твору для написання іншого в ранній творчості Головка є безпрецедентним і заслуговує на окреме дослі-дження. Водночас схожі конфлікти порушує письменник у п’єсі «Хочу» та «Автобіографії ». Тому застосовувався метод інтертекстуального аналізу. Новизна статті полягає як у саміи темі дослідження, так і в залученні до літературознавчого аналізу маловідомих творів письменника —п’єси «Хочу», «Автобіографії ». У результаті дослідження автор робить гіпотезу про те, що поряд з очевидною причиною написання оповідання (як прямої агітації , тобто заклику до петлюрівців не боятися переходити на бік комуністів) можлива й неочевидна: є й мовірність, що оповідання «Крученим шляхом» стало для письменника своєрідним способом вирішення конфлікту вибору між вірністю революціийній ідеї та особистим щастям із коханою у творчій площині. Твір також можна тлумачити як спробу художнього самовиправдання за зраду революційних ідеалів самим письменником. Автор лише побіжно торкається питання опозиції кольорової символіки та стихій (блакитний , синій , озеро, болото —як уособлення спокій ного життя з коханою; червоний , блискавки, промінь, сонце —як втілення революції ), які можуть стати предметом наступного дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)