Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика/ О. Л. Нагула (стр.7-11) Кл.слова: відкорегованість,соціально-психологічне навчання,психолог-практик
Фурман В. В. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору/ В. В. Фурман (стр.12-16) Кл.слова: рефлексивна компетентність,когнітивний компонент,операційний компонент
Радчук Г. К. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів/ Г. К. Радчук (стр.16-20) Кл.слова: актуальний смисловий жанр,осмисленність майбутнього,осмисленність минулого
Столярчук О. А. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук (стр.21-25) Кл.слова: кар’єрні орієнтації,кар’єрна спрямованість,фахове навчання
Кайріс О. Д. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу/ О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко (стр.26-29) Кл.слова: булінг,міжособистісні відносини,мобінг
Клименко А. А. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини/ А. А. Клименко (стр.30-34) Кл.слова: зона найближчого розвитку,навчання,особистісний розвиток
Шмаргун В. М. Проблема психосоматичного в сучасній психології/ В. М. Шмаргун (стр.35-41) Кл.слова: медицина,психологія,психосоматика норми
Тохтамиш О. М. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів/ О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко (стр.41-45) Кл.слова: мислення,порівняльний аналіз,програмування
Краєва О. А. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку/ О. А. Краєва (стр.46-50) Кл.слова: вікова підліткова криза,ідентичність,криза ідентичності
Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко (стр.50-54) Кл.слова: діти дошкільного віку,копінг-стратегії,подолання страхів
Петрунько О. В. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти/ О. В. Петрунько (стр.55-60) Кл.слова: педагогічна спільнота,спільнототвірні ознаки,соціально-психологічний потенціал
Ліщинська О. А. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість/ О. А. Ліщинська (стр.60-64) Кл.слова: деструктивний культ,особистість,тоталітарний синдром
Рафіков О. Р. Уявлення студентів про соціальний оптимізм/ О. Р. Рафіков (стр.65-68) Кл.слова: дослідження уявлення,соціальний оптимізм,студенство
Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар (стр.69-74) Кл.слова: економічний статус,локус контроль,мотивація афіліації
Малєєва Н. С. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів/ Н. С. Малєєва (стр.74-78) Кл.слова: інтернет,інтернет-залежність,інтернет-практики
Зелінська Т. М. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська (стр.79-84) Кл.слова: автономність,амбівалентність особистості,амбівалентність стосунків
Склярук А. В. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук (стр.84-) Кл.слова: сім'я,сімейна соціалізація,функції сім'ї
Нероба М. В. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки/ М. В. Нероба (стр.89-92) Кл.слова: девіантне материнство,депривація,дитина
Равлюк Г. І. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю/ Г. І. Равлюк (стр.93-98) Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення,авторитарні шлюбні настановлення,шлюб
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фурман, Вікторія Вікторівна
Назва : Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 1. - С. 12-16. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2016/1). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивна компетентність--когнітивний компонент--операційний компонент
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 316.62/Б 11
Автор(и) : Білоус Р. М., Літвінова О. В., Загірняк М. В.
Назва : Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2016. - N 2. - С. 22-29. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2016/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв)
УДК : 316.62
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асертивність--асертивна поведінка--упевненість--самооцінка--когнітивний компонент--емоційний компонент--нонконформізм--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко, Олександра
Назва : Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 169-172. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.169172 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.169172
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.37
Предметні рубрики: Освіта-- Післядипломна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність лікаря--мотиваційно-аксіологічний компонент--когнітивний компонент--соціально-особистісний компонент--професійно-діяльнісний компонент
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.169172,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Прохоренко Л. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку/ Л. Прохоренко (стр.7-16) Кл.слова: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Трофименко Л. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями/ Л. Трофименко (стр.17-25) Кл.слова: тяжкі порушення мовлення,будова слова,морфологічні знання
Федоренко О. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху/ О. Федоренко (стр.26-33) Кл.слова: спеціальна освіта,порушення слуху,розвиток слухового сприймання
Наконечна Л. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України/ Л. Наконечна (стр.34-41) Кл.слова: інклюзивна практика,порівняльна педагогіка,діти з особливими потребами
Савчук З. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект/ З. Савчук, Л. Москалюк (стр.42-47) Кл.слова: інклюзивний простір,інноваційна діяльність,психологічна готовність
Баташева Н. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Н. Баташева (стр.48-55) Кл.слова: емоційна сфера,перцептивний компонент,когнітивний компонент
Бех М. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі/ М. Бех (стр.56-69) Кл.слова: класифікація технологій,дидактична гра,технологічні етапи уроку
Єрошова М. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми/ М. Єрошова (стр.70-78) Кл.слова: розлади аутистичного спектра,корекційний процес,мотивація
Синьов В. . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження)/ В. Синьов, О. Козинець (стр.79-88) Кл.слова: українська дефектологія,сурдопедагогіка,логопедія
Софій Н. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Софій (стр.89-96) Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами,інтегрований супровід,додаткові ресурси
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.
Назва : Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 5–10. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/1). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Духовне виховання-- духовні цінності-- компонентна технологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія--духовність особистості--духовне спілкування--когнітивний компонент--духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Баташева, Наталія
Назва : Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 48-55 (Шифр О190803/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--перцептивний компонент--когнітивний компонент
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бабяк О.
Назва : Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінковий компонент--афективний компонент--когнітивний компонент
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудлай А.
Назва : Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний компонент--інновації--когнітивний компонент--комунікативна компетентність--освітній процес--поведінковий компонент
Анотація: Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування комунікативної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У статті представлено аналіз результатів діагностики сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Отримані результати демонструють рівні сформованості комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів поліції по когнітивному, емоційному і поведінковомукомпонентам
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дяченко, Людмила
Назва : Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості у процесі вивчення природничих дисциплін: константувальний етап експерименту
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 4. - С. 23-37. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/4). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-дослідницька компетентність--техніки-технологи легкої промисловості--початковий етап педагогічного експерименту--мотиваційний компонент--когнітивний компонент--особистісний компонент--діяльнісно-практичний компонент
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки -2014р.,N 30
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.7-14) Кл.слова: професійна діяльність,професіоналізм,самореалізація
Антонов В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій/ В. М. Антонов (стр.14-25) Кл.слова: якість,інновація,технологія
Архипова С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США/ С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна (стр.26-39) Кл.слова: система американської юридичної освіти,навчальні плани юридичних факультетів,конструктивістський
Березан В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога/ В. І. Березан (стр.39-46) Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога,рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога,компоненти
Гордєєва Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників/ Т. Є. Гордєєва (стр.46-53) Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників,мобільність соціальних працівників
Десятов Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ Т. М. Десятов (стр.53-60) Кл.слова: безперервна освіта,андрагогіка,постіндустріальне суспільство
Децюк Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності/ Т. М. Децюк (стр.60-65) Кл.слова: професійна компетентність,позааудиторна робота,тютор
Дубасенюк О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст/ О. А. Дубасенюк (стр.65-73) Кл.слова: акмеологія,професіоналізм,тенденції
Загнибіда Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування/ Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова (стр.73-81) Кл.слова: науково-дослідницька робота,професійна підготовка,фахівець сфери обслуговування
Когут С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України/ С. Я. Когут (стр.81-86) Кл.слова: професійна підготовка,майбутні фахівці,педагогіка праці
Кубанов Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти/ Р. А. Кубанов (стр.86-92) Кл.слова: ступенева освіта,професійна підготовка,освітній простір
Кузьма-Качур М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи/ М. І. Кузьма-Качур (стр.92-99) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,навчальні плани
Лопушинський І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби/ І. П. Лопушинський (стр.99-107) Кл.слова: державна служба,корпоративна культура,Кодекс корпоративної культури
Майборода А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта/ А. О. Майборода (стр.107-112) Кл.слова: когнітивний компонент,акмеологічна компетентність,акмеологічні знання
Майборода Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Г. Я. Майборода (стр.112-124) Кл.слова: засоби технологічної підготовки,теоретичні підходи,методологічні засади
Мельниченко О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі/ О. В. Мельниченко (стр.124-129) Кл.слова: гендерна педагогіка,гендерні ролі,фемінність
Фруктова Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми/ Я. С. Фруктова (стр.140-149) Кл.слова: комунікація,кваліфікація фахівця,комунікативна компетентність
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернуха, Надія, Саврасова-В’юн, Тетяна
Назва : Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 122-125. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний компонент--когнітивний компонент--мотиваційний компонент--поведінково-вольовий компонент
Анотація: У статті викладено загальну стратегію експериментального дослідження громадянської активності студентів. Представлено діагностичний інструментарій для вивчення рівнів і чинників сформованості громадянської активності студентів. Проаналізовано рівень сформованості громадянської активності у студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)