Пошуковий запит: (<.>K=КОНЦЕПТ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 215
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Владимиренко В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/В. Е. Владимиренко // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи:. -Київ:Знання Україна, 2000,N Вып. 3.-С.208-212
|
>2.
| Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи:/Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти Вып. 3. - 2000
|
>3.
| Фундаментальні орієнтири науки/Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень. - 2005
|
>4.
| Питання літературознавства. Випуск 72. - 2006
|
>5.
| Питання літературознавства. Випуск 71. - 2006
|
>6.
| Слово і час - 2007г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>7.
| Слово і час - 2007г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>8.
| Сулима В. Біблійні концепти й проповідницька традиція української літератури (на прикладі концепту води)/В. Сулима // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2007,N № 12.-С.3-15
|
>9.
| Кодак М. Григорова новела як концепт/М. Кодак // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2007,N № 7.-С.51-56
|
>10.
| Мовознавство - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Слово і час - 2008г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>12.
| Іващенко В. Л. Семантика ментальності концепту/В. Л. Іващенко // Мовознавство, 2008,N N 1.-С.37-43
|
>13.
| Казанжи О. Передромантичні домінанти як український концепт у ліриці Василя Капніста /О. Казанжи // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2008,N № 7.-С.89-96
|
>14.
| Слово і час - 2009г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>15.
| Запорожченко Ю. Концепт подорожі в сучасному постмодерністському тексті (Ю. Андрухович, А. Стасюк)/Ю. Запорожченко // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2009,N № 7.-С.11-19
|
>16.
| Актуальні проблеми вітчизняної та світової історії/М-во освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет Вип. 20. - 2010
|
>17.
| Питання літературознавства. Випуск 80. - 2010
|
>18.
| Маслова В. А. Введение в когнитивную лингвистику/учебное пособие. - 2011
|
>19.
| Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський нац. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди Ч. 2: Літературознавство Вип. 4 (68). - 2011
|
>20.
| Матющенко А. Протоканон соцреалізму та українська драматургія 1920-х років/А. Матющенко // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2011,N № 10.-С.32-43
|
>21.
| Мовознавство - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>22.
| КРАВЦОВА Ю. В. Семантико-когнітивне моделювання метафоризації/Ю. В. КРАВЦОВА // Мовознавство, 2011,N N 1.-С.43-54
|
>23.
| Мовознавство - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>24.
| Голубовська І. О. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики/І. О. Голубовська, І. Р. Корольов. - 2011
|
>25.
| Питання літературознавства. Випуск 84. - 2011
|
>26.
| МАНАКІН В. М. Мова і загальна симетрія універсуму/В. М. МАНАКІН // Мовознавство, 2011,N N 3.-С.26-40
|
>27.
| Філософія освіти = Philosophy of Education : - 2011г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>28.
| Наєнко М. Концепт модальності й поетика Рільке/М. Наєнко // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2011,N № 2.-С.103-105
|
>29.
| Слово і час - 2011г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>30.
| Слово і час - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|