Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-048.35(4):37./М 69-179495637
Автор(и) : Михайліченко, Микола Васильович
Назва : Громадянська компетентність майбутніх учителів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ; Тернопіль: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 978-966-7425-78-4:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378-048.35(4):37.091.12 + 37.091.12
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища педагогічна освіта-- підготовка педагогів
Професійна освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних напрямів модернізації вищої освіти України в контексті входження її у єдиний європейський і свтовий освітній простір розкрито сутність та зміст громадянської компетентності майбутнього вчителя, описано авторську технологію формування цієї складної особистісно-професійної інтегральної якості на прикладі майбутнього вчителя предметів гуманітарного профілю.
Примірники : всього 2: Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075.8)/М 55
Автор(и) : Мешко, Галина Михайлівна
Назва : Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :200 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075.8) + 37(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вступ до спеціальності
Анотація: У пропонованому посібнику висвітлено різноманітні аспекти проблеми вчительської професії.
Примірники : всього : ГП АБ(5), Ф3(18), Ф2(2)
Вільні : ГП АБ(5), Ф3(18), Ф2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Онуфрієнко Н. О.
Назва : Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 58-62 (Шифр 74.0я431/П 24-986419)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 00
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика навчання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Чернігівська, Наталія Станіславівна
Назва : Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 63-66 (Шифр 74.0я431/П 24-986419)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 16
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Мовознавство-- Методика навчання іноземній мові
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70
Автор(и) : Сінельнікова, Наталія Олегівна
Назва : Особливості формування культури мислення майбутніх учителів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матеріали V щоріч. Всеукраінської наук.-практ. конференції 9 квітня 2015 р. м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - С. 143-150 (Шифр 74.58(4Укр)я43/Д 70-461308903)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58(4Укр)я43 + 72(4Укр)я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія-- Особистість-- Навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура мислення--майбутні вчителі--особистість учителя
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Задорожна-Княгницька Л. В.
Назва : Педагогізація навчального процесу як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 35-42: іл. (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 41 (4 назви)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Майбутні учителі-- педагогічна підготовка
Анотація: У статті висвітлюються аспекти практичної психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів на гуманітарних факультетах вищих навчальних закладів. Розкривається сутність та значення педагогізації навчального процесу як вагомого чинника формування особистості майбутнього вчителя. Подано рекомендації щодо підвищення ефективності процесу підготовки студентів до педагогічної діяльності.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)