Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОВЛЕННЄВИЙ етикет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 21
1.

Українська мова - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
2.

Яшенкова О. В. Основи теорії мовної комунікації/О. В. Яшенкова. - 2010
3.

Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
4.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
5.

Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/М. М. Галицька // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.20-24
6.

Чмут Т. К. Етика ділового спілкування/Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 2007
7.

Кравчук Д. М. Писемне мовлення учнів 1-3 класів/Д. М. Кравчук. - 1984
8.

Погиба Л. Г. Українська мова за професійним спрямуванням (самостійна та індивідуальна робота)/Л. Г. Погиба. - 2015
9.

Кузьмич О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів/О. Кузьмич // Вища школа. -Київ:Т-во "Знання", 2016,N № 3.-С.62-69
10.

Педагогічна теорія і практика/гол. ред. Л. В. Артемова Вип. 1(6). - 2017
11.

Лобчук О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів/Олена Лобчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.12–15.
12.

Дошкільний навчальний заклад - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
13.

Вєтрова Е. Засоби вираження привітання в різних лінгвокультурних традиціях (на матеріалі української та лезгинської мов)/Е. Вєтрова // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2012,N N 3.-С.111-122
14.

Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/М. М. Галицька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.20-24
15.

Устиченко В. А. Хто чемним зростає, той багато друзів має! Розваги для дітей старшої групи/В. А. Устиченко // Дошкільний навчальний заклад. -Київ:Основа, 2018,N № 3.-С.33-40
16.

Луцак В. Засвоєння учнями особливостей використання компліментів у мовленні/В. Луцак // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 5.-С.47-50
17.

Косташенко Л. Орієнтовне календарне планування з РЗМ/Л. Косташенко, Л. Бондар // Дефектолог. -Київ, 2018,N № 7.-С.12-18
18.

Жилка О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами/О. І. Жилка // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. -Київ:Основа, 2018,N № 7(43).-С.15-18
19.

Мацько О. Мовленнєвий етикет і міжкультурна комунікація/О. Мацько // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 11.-С.34-41
20.

Скибун Н. Д. Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців туристичного профілю/Н. Д. Скибун. - 2016
21.

Казначеєва Л. М. Комунікативна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх педагогів/ Л. М. Казначеєва // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:НАКККіМ, 2013,N Вип. 30.-С.357-361
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)