Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Медіаосвіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-101 
1.

Химера Н. В. Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури/Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2015,N № 11.-С.22-25
2.

Моісєєва Н. Соціально-комунікаційний підхід до розуміння медіаосвіти/Н. Моісєєва // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2015,N N 3(224).-С.48-51
3.

Кравчук В. Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтв/В. Кравчук // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2013,N N 3(200).-С.8-10
4.

Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 3.-С.2-5
5.

Головченко Г. О. Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі/Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N N 3.-С.50-59
6.

Працьовита Л. Дошкільний навчальний заклад/Л. Працьовита // Директор школи. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 1.-С.32-33
7.

Леус Т. А. Інформаційно-комунікаційні технології/Т. А. Леус // Хімія. -Київ:Основа, 2017,N № 3/4.-С.73-76
8.

Бакіров В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету/В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.29-38
9.

Слюсаревський М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби/М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.18-28
10.

Максименко С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі/С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.14-17
11.

Найдьонова Л. А. Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні/Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.38-45
12.

Синьов В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності/В. М. Синьов, А. Г. Шевцов // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.61-65
13.

Онкович Г.В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі/Г.В. Онкович // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.55-60
14.

Іванова Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді/Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2013,N N 2(79).-С.46-55
15.

Борисенко В. Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови/В. Борисенко, К. Сова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 9.-С.31-37
16.

Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України/наук. редактор В. Л. Іващенко. - 2022
17.

Мурзіна О. Медіакомпетентність та медіаграмотність: сутність понять/О. Мурзіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.18-23
18.

Петрова Н. Медіа-право/Н. Петрова, В. Якубенко. - 2007
19.

Медіадидактика вищої школи: програми спецкурсів/Г. В. Онкович [та ін.] ; за наук. ред. Г. В. Онкович. - 2013
20.

"Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти"/Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX). - 2021
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)