Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Медіаосвіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-101 
1.


    Horbenko, H.
    Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Електронний ресурс] / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P103-109, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освтіа -- медіацентр -- медіаосвіта -- навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fruktova, Y.
Hondiul, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді [Текст] / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 46-55

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта -- медіапедагогіка
Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

4.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді [Текст] / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 46-55 . - ISSN 2304-0629

Рубрики: Медіаосвіта--медіапедагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта -- медіапедагогіка
Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

5.
070(076):004.031.42
І 21


    Іванова, Т.
    Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін [Електронний ресурс] : методичний посібник / Т. Іванова, А. Юричко ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 208 с. - ISBN 978-617-7370-49-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Практичні посібники

   Інтерактивне навчання


Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- ІКТ -- навчальна взаємодія -- навчання дорослих -- медіатренер -- коуч -- діагностика -- інтерактивна лекція -- тренінг -- медіа -- журналістська етика -- журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.


Дод.точки доступу:
Юричко, А.
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
   37.091.33-028
   І 18


    Іванова, Тетяна.
    Методичні "родзинки" онлайн-тренінгу "Будь у тренді: МІГ в online!" : практичний посібник / Т. Іванова, С. Ізбаш ; Центр вільної преси. - Київ : Академія української преси, 2020. - 96 с. - ISBN 978-617-7370-23-8 : 20.00 грн., 20.00 грн.
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Онлайн-навчання--Офлайн-освіта--Практичні посібники

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний тренінг -- онлайн-навчання -- медіаграмотність -- критичне мислення -- рольові ігри -- квести -- групові проекти -- освітні платформи -- маніпуляції -- PadLet -- Kahoot -- Prezi
Дод.точки доступу:
Ізбаш, Світлана
Центр вільної преси


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
373.5.016:070(075.3)
А 22


   
    Авторські заняття від медапедагогів-лідерів: медіаосвітні практики в позакласній роботі учнів 5-7 класів [Електронний ресурс] : посібник / О. Волошенюк [та ін.] ; за ред.: В. Іванова, О. Волошенюк. - Київ : ЦВП; АУП, 2017. - 50 с. - ISBN 978-966-2123-84-5 : Б. ц.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаосвіта--Медіаграмотність--Посібник--5 кл.

   Журналістика


Кл.слова (ненормовані):
класна газета -- журналістика -- медіатекст -- Вікіпедія -- медіаграмотність -- кіно


Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Іванюк, І.
Кущ, О.
Шевченко, Г.
Іванова, В. \за ред.\
Волошенюк, О. \за ред.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

9.
37.018
Б 61


   
    Біла книга національної освіти України / Національна академія педагогічних наук УКраїни ; редактор В. Г. Кремень. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 340 с. - ISBN 978-966-2249-21-7 : 25.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Організація освіти--Україна

   Професійна освіта


Кл.слова (ненормовані):
демократична освіта -- саморозвиток -- людиноцентризм -- система безперервної освіти -- управління розвитком освіти -- медіаосвіта -- система освіти -- дошкільна освіта -- спеціальна освіта -- модернізація освіти -- професійна орієнтація -- освіта дорослих -- вища освіта -- педагогічна майстерність -- демократизація освіти -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, Василь Григорович \редактор.\
Національна академія педагогічних наук УКраїни


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 29-38

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта -- медіатехнології -- освітня модель
Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

11.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 29-38 . - ISSN 2304-0629

Рубрики: Медіаосвіта--медіатехнології

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта -- медіатехнології -- освітня модель
Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

12.
316.6(038)
Б 24


    Баришполець, Олексій Трохимович.
    Український словник медіакультури [Текст] / О. Т. Баришполець. - Київ : Міленіум, 2014. - 195 с. - ISBN 978-966-96-11 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Словники

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура особистості -- інтернеткультура -- кіберкультура -- молодіжний сленг -- словник юрого хакера -- медіаосвіта -- медіапсихологія

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

13.


    Бойко, В. А.
    Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 30–34. - Бібліогр.: 16 назв.

Рубрики: Медіаосвіта--читацька компетентність--зарубіжна література

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- зарубіжна література -- читацька компетентність -- медіаконтенти -- медіаосвітня діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Борисенко, Валентина.
    Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови [Текст] / В. Борисенко, К. Сова // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 9. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіатехнології -- урок української мови -- мовна освіта
Дод.точки доступу:
Сова, Катерина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Бурцева, Олена.
    Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс] = Use of Media Educational Technologies to Increase Information Competence in the Process of Education of Future Mathematics Teachers / О. Бурцева. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 59-75, DOI 10.28925/2312-5829.2023.14 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіазасіб -- медіаосвітні технології -- навчальна інфографіка -- онлайн-сервіси -- освітній процес
Анотація: У статті описано досвід впровадження медіаосвітніх технологій у процесі навчання майбутніх вчителів математики. Сучасна ситуація в освіті диктує нові вимоги до підготовки студентів закладів вищої освіти, які полягають у тому, що здобуття тільки спеціальних знань не достатньо для того, аби бути конкурентоспроможним випускником. Необхідно розвивати такі здібності особистості, які найбільшою мірою розкриватимуть її індивідуальність і творчий потенціал.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: В890024/2013/3
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2013р. N 3 (200)
Зміст:
Плиса, Галина. Аналітичний огляд щодо дотримання положень нормативних документів суб'єктами видавничої справи: оформлення вихідних відомостей у неперіодичних (книжкових) виданнях за 2012 рік / Г. Плиса, А. Фідельська. - С.3-7
Кл.слова: ВИДАВНИЧА СПРАВА, СТАНДАРТИ, ВИХІДНІ ВІДОМОСТІ
Кравчук, Віра. Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтв / В. Кравчук. - С.8-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕДАГУВАННЯ, ВИДАВНИЧА СПРАВА, МЕДІАОСВІТА
Періодичні та продовжувані видання випуск яких розпочато у 2012 році. - C. 10. : інформація. - С.10-11
Кл.слова: НАЗВИ ВИДАНЬ, ПЕРІОДИЧНІСТЬ ВИДАНЬ, ПІДЗАГОЛОВОК ВИДАННЯ
Стародубцева, Лідія . "Summa summarum theoretica": между Сциллой всеобщего и Харибдой единичного / Л. Стародубцева. - С.11-12
Кл.слова: КУЛЬТУРОЛОГІЯ, КУЛЬТУРА І ЦИВІЛІЗАЦІЯ, КУЛЬТУРА І РЕЛІГІЯ
Білоцерківська, Алла. Науковий космодром Переяславщини / А. Білоцерківська. - С.12-13
Кл.слова: КОСМОС, ПЕРЕЯСЛАВЦІ, ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Білоус, Валентина. Лінгвістичне забезпечення — важливий аспект діяльності бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського / В. Білоус. - С.14-17
Кл.слова: КООРДИНАТНЕ ІНДЕКСУВАННЯ, ПРЕДМЕТНА РУБРИКА, ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. М.КОЦЮБИНСЬКОГО
Дніпропетровщина читає Олеся Гончара : Інформація. - С.17
Кл.слова: ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ, БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЖЧИК, ГОНЧАР ОЛЕСЬ
Коханова, Ірина. Вузькі фахові дисципліни як запорука отримання якісної вищої бібліотечної освіти (досвід ХДАК) / І. Коханова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, ІНФОРМАТИКА, ВИЩА БІБЛІОТЕЧНА ОСВІТА
Біла, Людмила. Освітянські бібліотеки у дзеркалі статистики / Л. Біла, А. Копилова. - С.20-22
Кл.слова: ОСВІТЯНСЬКІ БІБЛІОТЕКИ, ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО, МИКОЛАЇВСЬКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА
Всесвітній день письменника на Рівненщині : Інформація. - С.25
Кл.слова: ЗАХОДИ, ОРГАНІЗАЦІЯ КНИЖКОВИХ ВИСТАВОК, ТВОРЧИЙ ОБМІН
Вітушко, Антон. Веб-сервіси для підвищення комунікативності бібліотечних сайтів / А. Вітушко, А. Струнгар. - С.23-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, КОМУНІКАЦІЇ, ВЕБ-САЙТ
Мар’їна, Олена. Cоціально-комунікаційні технології як засіб управління бібліотечно-інформаційною сферою діяльності / О. Мар’їна. - С.26-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕКА, КОМУНІКАЦІЯ, СОЦІУМ
Смоляр, Інесса. Універсальний підсобний фонд НБУВ як складова бібліотечно-інформаційного обслуговування / І. Смоляр, Л. Туровська. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДСОБНІ ФОНДИ, ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОГРАФІЧНІ ДОВІДКИ, ЧИТАЦЬКІ ЗАПИТИ
Федотова, Оксана. До історичної практики заборони друкованого слова / О. Федотова. - С.32-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД, ЦЕНЗУРА, ДРУКОВАНЕ СЛОВО
Доба Хмельниччини мовою літератури : інформація. - С.33
Кл.слова: КНИЖКОВА ВИСТАВКА, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ БОГДАН, ЛІТЕРАТУРА
Устіннікова, Ольга. Роль журналів "Киевская старина" та "Україна" у розвитку української персональної бібліографії / О. Устіннікова. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СПАДЩИНА, ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС, КИЕВСКАЯ СТАРИНА
Марціняк, Наталія. Форми та методи книжкової торгівлі в Україні (друга половина 1940-х — кінець 1980-х років) / Н. Марціняк. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КНИЖКОВА ТОРГІВЛЯ, МЕТОД ПРОДАЖУ, ТОРГОВЕЛЬНА МЕРЕЖА
Філіпова, Людмила. Морально-етичні заходи запобігання інформаційній небезпеці в Інтернеті. - C. 42-44. / Л. Філіпова. - С.42-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА НЕБЕЗПЕКА, ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАГРОЗИ, ІНТЕРНЕТ
Музей культури і книги. - С.44
Кл.слова: КНИГОВИДАННЯ, ПРУТ ПРИНТ, СНЯТИН
Кулаковська, Ірина. Етнокультурні ресурси Житомирщини як туристські атракції: історіографія та джерельна база дослідження / І. Кулаковська. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖИТОМИРЩИНА, КРАЄЗНАВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЕТНІЧНИЙ ТУРИЗМ
Біличенко, Ольга. Інформаційно-когнітивна динаміка суспільства та її вплив на художню літературу / О. Біличенко. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ, ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА, АВТОР
Дехтярьова Наталія Анатоліївна : інформація. - С.52
Кл.слова: ДЕХТЯРЬОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (1933-2013), ПОКАЖЧИК, БІБЛІОГРАФІЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: В890024/2015/3
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 3 (224)
Зміст:
Афонін, Олександр. Виступ на засіданні Міжвідомчої комісії з питань сприяння розвитку вітчизняного книговидання та книгорозповсюдження 26.03.2015 року / О. Афонін. - С.3-4
Кл.слова: видавнича справа, модернізація, координація роботи
Водолазька, Світлана. Детермінанти інноваційних змін у сучасній українській видавничій практиці / С. Водолазька. - С.5-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавнича практика, галузетворчі детермінанти, інноваційні процеси
Мураховський, Анатолій. Книговидавнича діяльність в Україні: аналітичний огляд за підсумками 2014 року / А. Мураховський, С. Буряк. - С.8-16
Кл.слова: асортимент видавничої продукції, кількісні показники, аналіз випуску видань
Шатрова, Марина. Нове видання з історії книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства : [рецензія] / М. Шатрова. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліографічні видання, бібліотекознавство, книгознавство
Мілясевич, Ірина. Якісний продукт міжнародної бібліографічної співпраці : [рецензія] / І. Мілясевич. - С.18-20
Кл.слова: Крашевський Ю.-І., музична спадщина, літературні твори
Рябцева, Лідія. Бібліографія видань Миколаївської гражданської друкарні / Л. Рябцева. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, гражданський шрифт, Миколаївська гражданська друкарня
Колесникова, Тетяна. Науково-видавнича модель "Library Publishing" в університетських бібліотеках України та світу / Т. Колесникова, А. Миргородська. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модель "Бібліотечне видавництво", бібліотечні видавничі сервіси, університетські бібліотеки
Держкомтелерадіо затвердив перелік видань, що вийдуть за державний кошт. Інформація. - С.28
Кл.слова: книжкові видання, програма "Українська книга", книги 2015 року
Туровська, Леся. Електронна виставка як комунікаційна модель діяльності наукової бібліотеки / Л. Туровська, І. Смоляр. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні бібліотечні виставки, НБУВ, документний фонд
Бачинська, Надія. Базові концепції модернізації вищої бібліотечної освіти в Україні / Н. Бачинська. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація освіти, концептуальна модель, вища бібліотечно-інформаційна освіта
Женченко, Марина. Електронно-бібліотечні системи у цифровій дистрибуції навчальних видань / М. Женченко. - С.35-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна бібліотека, електронно-бібліотечна система, сервісні можливості
Макаренко, Павло. Бібліотечно-інформаційний ресурс України у сфері інтелектуальної власності / П. Макаренко. - С.38-40
Кл.слова: інтелектуальна власність, інформаційна інфраструктура, бібліотечно-інформаційні ресурси
Порошенко вручив Шевченківську премію. Інформація. - С.40
Кл.слова: національна премія України імені Тараса Шевченка, лауреати Шевченківської премії 2015 року
Лавріненко, Лідія. Формування читацьких умінь і навичок молодших школярів у педагогічній спадщині Т. Лубенця (до 160-річчя від дня народження) / Л. Лавріненко. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова освіта, учитель, молодші школярі
Федотова, Оксана. Спалення книг як прояв цензурного контролю над культурою / О. Федотова. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спалення небажаних творів друку, культура, історія нищення книг
Варенко, Володимир. Методичний аспект створення інформаційно-аналітичних документів: аналіз, технології, проблеми / В. Варенко. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, управлінська діяльність, інформаційно-аналітичний документ
Моісєєва, Наталія. Соціально-комунікаційний підхід до розуміння медіаосвіти / Н. Моісєєва. - С.48-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, педагогічний підхід, інформаційний підхід
Бібліографічний покажчик "Науково-видавнича діяльність КНУКіМ". - С.52
Кл.слова: навчальні видання, наукові видання, вийшли з друку
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (29.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: В890024/2019/10
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Троян, Тетяна. Послідовне мистецтво: від наскельного живопису до візуального сторітелінгу / Т. Троян. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенченко, Микола. Програма сучасної глобальної оліграхії / М. Сенченко. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Вікторія. Медіаосвіта в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект / В. Маркова. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Звєгинцова, Марія. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій / М. Звєгинцова. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Валерія. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Міщанин, Наталя. Проблеми формування інтернет-ресурсів бібліотек системи неперервної педагогічної освіти України / Н. Міщанин. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Медведєва, Валентина. Стратегічні комунікації в науково-інформаційній діяльності бібліотек / В. Медведєва. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнієнко, Валентина. Корпоративна діяльність бібліотек зі створення реферативних ресурсів / В. Корнієнко. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Варенко, Володимир. Методи системного аналізу в аналітиці / В. Варенко. - С.43-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропочева, Наталія. Бібліографічний складник системи інформаційного супроводу наукових досліджень із питань національного-патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Власенко, Олена.
    Медіаосвіта крокує по світу. Способи впровадження в різних країнах / О. Власенко // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 11. - С. 26-50. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаосвіта в різних країнах

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
Шифр: В528425/2016/6
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Нарада методистів із зарубіжної літератури. - С.2
Кл.слова: нарада методистів із зарубіжної літератури, Київ, 2016 р., програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури
Ковбасенко, Юрій Іванович. Селекція літературних творів для шкільних програм як методична проблема / Ю. І. Ковбасенко. - С.3-5
Кл.слова: методологічний рівень, філологічний рівень, селекція літературних творів
Кущ, Олег. Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета / О. Кущ. - С.6-7
Кл.слова: популяризація книг, альтернативні програми, курикулум
Мищенко, Тетяна. Яким я бачу шкільний курс зарубіжної літератури : Актуальне інтерв’ю вчителів м. Кременчука, Полтавська область / Т. Мищенко []. - С.8-10
Інші автори: Онищенко О., Омельченко Л., Лук'яненко Тетяна
Кл.слова: програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури, художні твори
Смовська, Ірина. Випускникам / І. Смовська. - С.10
Кл.слова: поезія, текст
Радченко, Світлана. Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання / C. Радченко. - С.11-12
Кл.слова: робота в групах, метод пазлів, картка персонажа
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - №5. - 2016 / О. Бушакова. - С.13-17
Кл.слова: завдання, написання фанфіків, підтекст
Онищенко, Ольга. Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури / О. Онищенко. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: буктрейлер, тизерна реклама, колажі
Горобченко, Ірина. Ви не писали ще рекламу книжки? Саме час!!! : методичні рекомендації та матеріали до написання творів у жанрі реклами / І. Горобченко. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформативна реклама, стимулююча реклама, непряма реклама
Якименко, Марина. Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер / М. Якименко. - С.30
Кл.слова: тизерна реклама, друкована реклама, мальована реклама
Писанюк, Наталія. Засвоєння навчального матеріалу : картки оперативного контролю, 5 клас / Н. Писанюк. - С.31-33
Кл.слова: Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, контроль знань
Самодрина, Людмила. Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури / Л. Самодрина. - С.34-35
Кл.слова: прийом "Фішбоун", метод "Піраміда", навчання
Митринська, Галина. Українські перекладачі XX століття / Г. Митринська. - С.36-40
Кл.слова: художній переклад, українські перекладачі, українська перекладацька школа
Косиков, Георгий. Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" : Продолжение. Начало см. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2016. - №5 / Г. Косиков. - С.41-43
Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього, моральні проблеми, бодлеризм
Омельченко, Лариса. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів / Л. Омельченко. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення учнів, спілкування, мотив наміру
Щербина, Юлия. Поезія / Ю. Щербина. - С.49
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, текст
Сіденко, Василина. Лист солдату : літературно-музична композиція / В. Сіденко. - С.50-52
Кл.слова: сценарій, поезiї, літературна студія
Мищенко, Тетяна. Щасливий випадок : Літературна гра для учнів 8-11 класів / Т. Мищенко, Н. Заяц. - С.53-55
Кл.слова: сценарій, конкурси, запитання
Петрук, Валентина. Зустріч / В. Петрук. - С.55
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)