Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Моляко<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/П 86
Автор(и) : Моляко В. О., Біла І. М., Ваганова Н. А.
Назва : Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях : монографія
Вихідні дані : Київ; Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-189-141-7:
ДРНТІ : 15.81.53
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія-- вікова-- дитяча
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна
Назва : Основи педагогічної творчості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: [Міленіум], 2006
Кільк.характеристики :345 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примітки : Бібліогр. в кінці розділу. - Затверджено Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-80-63-87-7:
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013(075.8) + 37.011.3
Предметні рубрики: Педагогічна творчість
Педагогіка-- дидактика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: У підручнику узагальнено багаторічний досвід викладання педагогічної творчості в Україні та Республіці Польща.
Примірники : всього 4: ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1), ГП(1), Ф2(35), Ф1(10), Ф3(11)
Вільні : ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1), ГП(1), Ф2(35), Ф1(10), Ф3(11)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/К 68
Автор(и) : Корольчук, Микола Степанович, Криворучко , Петро Петрович
Назва : Історія психології : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Ельга; Київ: Ніка-Центр, 2004
Кільк.характеристики :247 с
ISBN, Ціна 966-521-262-1: 8.63 грн.
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Історія психології
Анотація: В книзі розглянуто поняття історії психології, проблеми, динаміка та періоди розвитку психологічної науки.
Примірники : всього 1: Ф2(43), Ф1(9), ГП АБ(1)
Вільні : Ф2(42), Ф1(9), ГП АБ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 76
Автор(и) : Моляко В. А.
Назва : Творческая конструктология (пролегомены)
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2007
Кільк.характеристики :388 с
ISBN, Ціна 978-966-8847-57-8:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 82
Автор(и) : Москвичев, Святослав Георгиевич
Назва : Введение в психологию управления : учебник
Вихідні дані : Киев; Сан-Франциско: Light Press, 2005
Кільк.характеристики :296 с
ISBN, Ціна 966-96338-1-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.35
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія управління
Анотація: У підручнику розглядаються основні питання психології управління в умовах виробництва, а також певні методологічні засади дослідження цієї проблематики.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Р 49
Автор(и) : Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці : навчальний посібник
Вихідні дані : Одеса: Букєв В. В., 2009
Кільк.характеристики :575 с
ISBN, Ціна 978-966-2070-19-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія особистості
Анотація: У посібнику висвітлюється розуміння природи особистості, її структури, розвитку, діяльності, прикладні аспекти.
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 86
Назва : Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :208 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Лабораторія психології творчості
ISBN, Ціна 978-966-644-119-8: 10.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Особистість
Анотація: У монографії досліджуються проблеми психологічного стимулювання творчої діяльності суб'єкта в конкретних ситуаціях та з огляду на віковий і професійний статус.
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22/П 86
Автор(и) : Мітлощ А. В., Моляко В. О., Бажанюк В. С., Камишин В. В.
Назва : Психологічні особливості лідерської обдарованості: концепції, діагностика, тренінги : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини, 2014
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Інститут обдарованої дитини НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-2633-42-9: 83.38, 83.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики: Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--емпіричне дослідження--потенціал--тренінг--діагностика
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/Р 49
Автор(и) : Рибалка В. В.
Назва : Теорії особистості у вітчизняній психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ІПППО АПН України, 2006
Кільк.характеристики :530 с
Ціна : 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Теорії особистості
Анотація: У посібнику висвітлюється теоретичне уявлення про особистість, концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького, теорія особистості Г. С. Костюка, теорія виховання творчої особистості В. О. Моляко та ін.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937/П 86
Автор(и) : Моляко В. О., Біла І. М., Ваганова Н. А., Латиш, Наталія Михайлівна , Медведева, Надія Віталіївна, Найдьонова, Любов Михайлівна, Третяк, Тетяна Миколаївна, Кіричевськ, Елеонора Всеволодівна, Кокарєва, Марія Володимирівна
Назва : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-644-421-2:
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.937
Предметні рубрики: Психологія сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання дійсності--сприймання навколишнього світу--творчість--образ світу--творче сприймання--успішність людини
Анотація: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937/О-64
Автор(и) : Моляко В. О., Біла І. М., Ваганова Н. А., Латиш, Наталія Михайлівна
Назва : Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :57 с
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-421-2:
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.937
Предметні рубрики: Психологія сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--образ успішної людини--сприймання екранної інформації
Анотація: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Б 61
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Психологія дитячої творчості
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :200 с
ISBN, Ціна 978-966-01-0550-8: 40.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія-- дитяча творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основи дитячої творчості--творча діяльність--пізнавальна активність--види дитячої творчості
Анотація: В книзі міститься загальний аналіз сучасного психологічного вивчення проблеми дитячої творчості, розглядаються питання закономірностей творчої діяльності дітей, її ознак, передумов виникнення та розвитку.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4-053.4(8/Б 61-154989850
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : монографія
Вихідні дані : Київ: Веселка, 2011
Кільк.характеристики :431 с
Примітки : Библиогр.: с. 494
ISBN, Ціна 978-966-01-0550-8: 40.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.954.4-053.4(81)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче конструювання--експериментальне дослідження--творче мислення--творчі задачі
Анотація: У монографії досліджуються теоретичні й практичні аспекти психології творчого конструювання в дошкільному віці. Розкриваються сутнісні характеристики пошукового творчого процесу, його динаміка. стратегіальна організація, вікові особливості та можливості розвитку.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2003р.,N 3/4
Цікаві статті :
Федорченко В. Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз/ В. Федорченко (стр.10-20)
Сущенко Л. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту в Україні: історичний аспект/ Л. Сущенко (стр.21-28)
Бездольний В. Галузева система неперервної професійної підготовки лоцманських кадрів/ В. Бездольний, Г. Романов, Є. Гончаров (стр.29-36)
Закота Л. Формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь учнів в контексті неперервної освіти/ Л. Закота (стр.37-42)
Смірнова В. Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз/ В. Смірнова (стр.43-48)
Іваненко Б. Проблема формування професіоналізму майбутнього практичного психолога/ Б. Іваненко (стр.49-57)
Добренко І. Розвиток здатності молоді до підприємництва: теоретичний аспект/ І. Добренко (стр.58-64)
Калінін В. Структура і зміст поняття "соціокультурна концепція" вчителя/ В. Калінін (стр.65-71)
Цебрій І. Етико-педагогічні ідеї у становленні професійної початкової та вищої освіти часів Середньовіччя і епохи Відродження/ І. Цебрій (стр.72-76)
Сисоєва С. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект/ С. Сисоєва (стр.78-87)
Гайворонська В. Модель діяльності викладача вищої технічної школи/ В. Гайворонська, О. Пономарьов (стр.88-95)
Ладогубець Н. Система фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному університеті/ Н. Ладогубець (стр.96-102)
Гордієнко М. Інтегрований підхід до викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі/ М. Гордієнко (стр.103-108)
Баловсяк Н. Формування самостійності у постановці навчальної мети у майбутнього економіста/ Н. Баловсяк (стр.109-114)
Руденко В. Консультативно-цільовий підхід до організації навчання комп’ютерних технологій/ В. Руденко (стр.115-122)
Лукіянчук А. Професійна ідентифікація студентів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації/ А. Лукіянчук (стр.123-128)
Наказний М. Науково-методична робота в діяльності ліцею технічного профілю/ М. Наказний (стр.129-134)
Титаренко І. Формування етичних відносин між вчителями в системі методичної роботи школи/ І. Титаренко (стр.135-140)
Остапенко О. Психолого-педагогічні аспекти формування у школярів інтересу до фізичної культури/ О. Остапенко (стр.141-148)
Степаніщева І. Активізація пізнавальних інтересів учнів на уроках французької мови/ І. Степаніщева (стр.149-152)
Колодько Т. Іншомовна соціокультурна концепція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови/ Т. Колодько (стр.153-158)
Болтівець С. Пріоритетні напрями освіти дорослих в матеріалах ЮНЕСКО/ С. Болтівець, Л. Сігаєва (стр.160-164)
Василенко О. Вища заочна освіта в Україні: етапи розвитку/ О. Василенко (стр.165-173)
Лісова Н. Педагогічна діагнотика в системі післядипломної освіти молодих учителів/ Н. Лісова (стр.174-178)
Панченко В. Актуальні питання професійного самовизначення учнівської молоді/ В. Панченко (стр.180-183)
Моляко Р. Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція/ Р. Моляко (стр.184-189)
Гончарук Т. Рівні сформованості міжособистісної толерантності підлітків та юнаків/ Т. Гончарук (стр.190-199)
Бойко Д. Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника/ Д. Бойко (стр.200-208)
Кравченко О. Соціальна активність учнівської молоді: шляхи зростання/ О. Кравченко (стр.209-213)
Зімакова Л. Соціально-професійна сенситивність майбутніх учителів початкових класів/ Л. Зімакова (стр.214-220)
Безсонова Т. Психологічний феномен соціальної занедбаності дитинства/ Т. Безсонова (стр.221-227)
Левченко О. Психологічні особливості розвитку творчої самодіяльності майбутніх психологів/ О. Левченко (стр.228-233)
Снігур Л. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості/ Л. Снігур (стр.234-239)
Абашкіна Н. Інновації в освіті Німеччини у контексті розвитку європейської інтеграції/ Н. Абашкіна (стр.242-248)
Матвієнко О. Структура обов’язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об’єднаному Королівстві/ О. Матвієнко (стр.249-254)
Мороз І. Проблема інтеграції України до Європейського простору вищої освіти/ І. Мороз (стр.255-260)
Тименко В. Основні етапи розвитку соціальної роботи в США/ В. Тименко (стр.261-266)
Романенко О. Педагогічна освіта Франції: підготовка вчителя-дослідника/ О. Романенко (стр.267-274)
Головченко Г. Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів/ Г. Головченко (стр.274-279)
Яворська Г. Категорія "зрілість особистості юнацького віку" в зарубіжній літературі/ Г. Яворська (стр.280-286)
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: питання самоврядування в Полтавській трудовій колонії ім. Горького (стр.288-296)
Мельникова І. Проблеми управління соціальним розвитком учнівської молоді в педагогічній спадщині А. С. Макаренка/ І. Мельникова (стр.297-302)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моляко, Роксолана
Назва : Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2003. - Вип. 3/4. - С. 184-189. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2003/3/4). - ISSN 1609-8595
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)