Пошуковий запит: (<.>K=НАГОЛОС<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/О. Акіліна, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.128-136
|
>2.
| Тищенко О. Звенигородські польові записи А. Кримського в архівній картотеці: структура заголовного елемента/О. Тищенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.225-230
|
>3.
| Рижков А. Лабораторія художнього перекладу корейського наративу українською мовою: "Легенда про Ондаля"/А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.36-45
|
>4.
| Рижков А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати"/А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.195-203
|
>5.
| Вознюк Ю. Семантизування слова в тлумачних словниках/Ю. Вознюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.191-194
|
>6.
| Шестопалова Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики/Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.32-38
|
>7.
| Gulyamov B. Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family/B. Gulyamov // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 1.-С.55-60
|
>8.
| Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.60-71
|
>9.
| Жданова Ю. Д. Прикладні та методичні аспекти застосування хеш-функцій в інформаційній безпеці/Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва, С. М. Шевченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2020,N N 8.-С.85-96
|
>10.
| Biletsky V. Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity/V. Biletsky // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 1.-С.17-22
|
>11.
| Грекало Т. Наголос. Основні правила наголошування слів/Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила // Українська мова та література. -Київ:Шкільний світ, 2019,N № 7.-С.42-43
|
>12.
| Грекало Т. Варіантне наголошування слів. Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси/Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила // Українська мова та література. -Київ:Шкільний світ, 2019,N № 7.-С.45-46
|
>13.
| Чабайовська М. Тематично-календарне планування уроків письма у 1 класі/Марія Чабайовська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 10.-С.17–20.
|
>14.
| Вашуленко М. С. Українська мова. 4 клас/М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко. - 2019
|
>15.
| Задорожний В. Народнопісенна творчість як джерело для вивчення сучасної української мови/В. Задорожний // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 5.-С.30-34
|
>16.
| Українська мова та література - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>17.
| Михайленко В. Є. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення)/В. Є. Михайленко. - 2019
|
>18.
| Shevchenko S. M. Analysis and research of the characteristics of standardized in Ukraine antivirus software/S. M. Shevchenko, P. M. Skladannyi // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2019,N N 4.-С.62-71
|
>19.
| Александрович М. В. Практичні засади редагування перекладів/М. В. Александрович // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019,N Вип. 1(7).-С.38-41
|
>20.
| Грицак Я. Розмови про Україну/Ярослав Грицак - Іза Хруслінська ; переклад Б. Матіяш ; редактор К. Диса. - 2019
|
>21.
| Шквиря Л. В. Пульс мовлення. Мовознавча квест-гра з теми: "Фонетика. Орфоепія. Наголос"/Л. В. Шквиря // Вивчаємо українську мову та літературу. -Київ:Основа, 2018,N № 4/5.-С.35-39
|
>22.
| Саквенко О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці/Ольга Саквенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.23–24.
|
>23.
| Шквиря Л. В. Пульс мовлення. Мовознавча квест-гра з теми: "Фонетика. Орфоепія. Наголос"/Л. В. Шквиря // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 4/5.-С.35-39
|
>24.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2018г.,N 4/5 (Введено оглавление)
|
>25.
| Вашуленко М. С. Українська мова і мовлення в початковій школі/М. С. Вашуленко. - 2018
|
>26.
| Бурячок В. Віртуальна лабораторія для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці як засіб формування практичних навичок студентів/В. Бурячок, С. Шевченко, П. Складаний // Кібербезпека: освіта, наука, техніка:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018,N N 2.-С.98-104
|
>27.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2018г.,N 34/36 (Введено оглавление)
|
>28.
| Оліна Г. М. Наголос. Нормативний наголос. Діалектний, слово- і форморозрізнювальний наголоси. Основні правила та складні випадки наголошування слів/Г. М. Оліна // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 34/35/36.-С.40-45
|
>29.
| Скляренко В. Г. Історія українського наголосу. Дієслово/В. Г. Скляренко. - 2017
|
>30.
| Шкільний бібліотекар - 2017г.,N 7 (Введено оглавление)
|
|
|