Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=НАГОЛОС<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-87 
1.


    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Тищенко, О.
    Звенигородські польові записи А. Кримського в архівній картотеці: структура заголовного елемента / О. Тищенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 225-230, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
деколонізація гуманітарної сфери України -- лінгвістичне джерело словника -- українська мовна ідентичність -- Картотека Звенигородщини -- структура заголовного елемента -- описова конструкція -- характеристики слова
Анотація: У статті до мовознавчого обігу впроваджено актуальнии для поновлення української ідентичності лексичнии матеріал в контексті деколонізації гуманітарної сфери України — фрагмент Картотеки Звенигородщини А. Ю. Кримського (КЗ). Розглядаємо ці матеріали як лінгвістичне джерело у складі Архівної картотеки та елемент джерельної основи «Росіи сько-украї нського словника» за ред. А. Ю. Кримського та С. О. Єфремова (1924–1933). Стаття розглядає проблему мовної ідентичності, і задля об‘єктивного обґрунтування фактів ї ї авторка спирається на теоретичну літературу та два типи мовних джерел: первинних (жива мова, літературні тексти в усніи та писемніи формах) і вторинних (словники, словникові матеріали). Мета статті — проаналізувати заголовну частину КЗ А. Ю. Кримського в контексті мовних процесів. Предметом дослідження є заголовнии елемент картки КЗ. Методом структурного аналізу та опису визначено особливості й ого оформлення, новизною роботи є аналіз додаткових одиниць (ДО) в заголовніи частині; характеристики заголовних одиниць (семантичні, граматичні, етимологічні, стилістичні). У результаті дослідження з’ясовано, що ДО може бути наведено як до одного, так і до обох заголовних слів: синонім (тои самии частиномовнии варіант слова); дієприкметникова форма заголовного дієслова, зменшувально-пестлива форма; описова конструкція (як заголовна або як ДО); комбіновании додатковии елемент (і слово, і описова конструкція); характеристики заголовного слова: семантичні — містять уточнення щодо об’єкта чи суб’єкта дії , ознаки, способу дії , відсильні тлумачення; граматичні — окреслюють сполучуваність заголовного слова, й ого граматичні значення; акцентуаціи ні — повідомляють про наголос. Рідше трапляються етимологічні, правописні, стилістичні коментарі. Таке структурування заголовного елемента є проміжним етапом між збиранням польового матеріалу (живої мови) та укладанням словникової статті. Перспективи дальшого вивчення полягають в аналізі варіантів заголовного слова (у межах мікро- та макроструктури КЗ)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Рижков, А.
    Лабораторія художнього перекладу корейського наративу українською мовою: "Легенда про Ондаля" / А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 36-45, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корейсько-український переклад -- корейський наратив -- перекладознавчий аналіз -- коментований переклад -- корейська література
Анотація: «Легенда про Ондаля» належить до одного з наи давніших творів кореи ської літературної традиції . Написана у XII ст. китайськими ієрогліфами, нині вона існує в багатьох інтерпретаціях і досі залишається об’єктом наукового аналізу та джерелом художнього натхнення. У роботі запропоновано переклад українською мовою однієї із сучасних інтерпретаціи зазначеного кореи ського наративу. Предметом аналізу є перетворення, які відбуваються з твором: його стилістичними та виражальними засобами тощо. Таким чином, у праці аналізується процес прии няття рішень із відбору певних ресурсів на матеріалі перекладу легенди. Мета такого підходу — показати, чим зумовлені відповідні перекладацькі рішення. Водночас варто зазначити, що розвідка не має на меті провести вичерпнии аналіз усіх аспектів, що можуть становити труднощі під час опрацювання кореи ського тексту, а зосереджується тільки на деяких прикладах. Тож аналіз лише запрошує до діалогу стосовно доцільності та необхідності прии няття певних перекладацьких рішень і тим самим робить наголос на значущості самого процесу авторефлексії під час роботи над іншомовним твором. У роботі було застосовано методи зіставного і порівняльного аналізу з метою опрацювання форм та варіантів перетворень і трансформаціи . У результаті аналізу морфемного і лексичного рівня виразності, культурем (архаї змів) і топонімів, тропів і фігур мовлення, усталених виразів і фразеологізмів, пареміології в тексті оригіналу та перекладі обґрунтовано рішення перекладача, покликане відтворити образність першоджерела в притаманнии мові перекладу спосіб. З огляду на стабільнии розвиток кореєзнавчих студіи в Украї ні, а також на дедалі більшу увагу до кореи ської мови, літератури та культури можна припустити, що робота стане в пригоді на заняттях із художнього перекладу літератури Краї ни ранкової свіжості. Таким чином, актуальність праці пояснюється практичними потребами філологічної кореї стики, а новизна — маи же повною відсутністю перекладених творів, які б супроводжувалися відповідними коментарями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Рижков, А.
    Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" / А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 195-203, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корейсько-український переклад -- корейська поезія -- Кім Мінджон -- перекладознавчий аналіз -- коментований переклад -- корейська література
Анотація: У розвідці запропоновано два варіанти перекладу вірша сучасної південнокореи ської поетеси Кім Мінджон украї нською мовою. Обидва – з відповідними коментарями, що дозволяють читачеві зазирнути у лабораторію перетворень, котрі відбуваються з оригінальним твором: и ого темпом, метрикою, стилістичними та виразовими засобами тощо. Отже, аналіз процесу прии няття рішень з відбору тих чи інших ресурсів, проведении на матеріалі перекладу твору «Вона вперше... почала відчувати» становить предмет дослідження. Мета статті – показати, чим зумовлені відповідні перекладацькі рішення. Водночас варто зазначити, що ця праця не ставить за мету провести вичерпнии аналіз усіх аспектів, що можуть становити труднощі під час опрацювання оригіналу, а зосереджується лише на деяких прикладах. З огляду на стабільнии розвиток кореєзнавчих студіи в Украї ні, а також на дедалі більшу зацікавленість кореи ською мовою, літературою та культурою, можна припустити, що робота стане в пригоді на заняттях з перекладу сучасної поезії Краї ни ранкової свіжості. Таким чином, актуальність розвідки пояснюється практичними потребами філологічної кореї стики, а новизна – відсутністю перекладених творів, які б супроводжувалися перекладознавчими коментарями. Тож є сподівання, що ця робота буде корисною як матеріал для зіставного аналізу з оригіналом для опрацювання форм і варіантів перетворень і трансформаціи . Інтерес до постаті Кім Мінджон зумовлении відвертістю, критичністю і безпосередністю стилю мисткині, а також ї ї увагою до зовсім неліричних і непростих тем. У результаті дослідження було продемонстровано, які механізми залучаються перекладачем під час застосування двох відмінних підходів. Зокрема, було показано, що відбувається з темпом, виразовими та стилістичними засобами тощо. Водночас дослідження виходить з того, що єдиного правильного способу перекладу не існує. Тому праця лише запрошує до діалогу стосовно доцільності та необхідності прии няття певних перекладацьких рішень і тим самим робить наголос на значущості самого процесу авторефлексії під час роботи над іншомовним твором.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Вознюк, Ю.
    Семантизування слова в тлумачних словниках / Ю. Вознюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 191-194, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
тлумачний словник -- семантизування -- мікроструктура словника -- словникова стаття -- прийоми семантизування
Анотація: Проблему виявлення змісту мовної одиниці розглядають передусім у контексті дослідження питань лексичної семантики слова, теоретичних і прикладних аспектів лексикографії та методики викладання мови. Предметом нашого дослідження є прийоми розкриття значення лексеми в тлумачному словнику за допомогою включення в структуру словникової статті таких компонентів, як дефініція, ілюстрації , відомості про наголос та вимову, граматичні параметри, різні типи інформації про слововживання, походження та ін. Метою дослідження є з’ясування параметрів семантизації слова. Джерелами аналізу стали тлумачні словники: «Словарь украї нської мови» за редакцією Б. Грінченка, «Словник украї нської мови: в 11 ти томах» та «Словник украї нської мови» за редакцією В. Жаи воронка. Аналіз прии омів семантизування в заявлених лексикографічних працях здійснений на прикладі обрядової лексики, а саме популярних лексем новорічноріздвяного циклу «засівальник», «Коляда» (і «коляда»), «кутя», «Святвечір». Методологію статті формують описовии метод, реалізовании у прии омах інвентаризації , членування, метод лексикографічного аналізу, зокрема аналізу мікроструктури словника, порівняльнии метод. У результаті дослідження виявлено, що семантизація слова в кожному з аналізованих словників здіи снена за різноплановими параметрами змістової , формальної та функціи ної характеристик слова. Деякі з них — спільні для трьох словників, інші — відмінні. Мікроструктура кожного зі словників демонструє широкии арсенал прии омів семантизування, основними серед яких є ілюстрації , контекст, тлумачення, відомості про слововживання. Помітна тенденція продовження лексикографічної традиції від словника Б. Грінченка до нових тлумачних словників, які спираються на напрацювання попередників. Наи ширшии асортимент прии омів семантизування демонструє СУМ за ред. В. Жайворонка — найновішии із досліджуваних видань, і це закономірно, адже лексичний склад мови — динамічна система, яка постіи но оновлюється, а тому вдосконалюються засоби та способи його опису
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Шестопалова, Т.
    Жанрові особливості сучасної української медіакритики / Т. Шестопалова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 32-38, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіакритика -- жанри медіакритики -- трансформації жанрів -- дифузія жанрів
Анотація: В умовах сучасного інформаціи ного простору та потреби регулювання діяльності ЗМІ актуальним є вивчення сегмента медіакритики України. Важливими для дослідження постають ї ї жанрові форми, що дають змогу систематизувати и урізноманітнювати критичні матеріали. Предметом вивчення стали публікації медіакритичних видань «Телекритика», «Детектор медіа», «MediaSapiens», «MediaLab» та «Медіакритика». Мета статті — проаналізувати інформаціи ні, аналітичні, художньо-публіцистичні жанри медіакритичних видань України. У статті використано системнии метод, а також методи порівняння, аналізу, синтезу. Уперше розглянуто жанрові аспекти провідних українських медіакритичних видань, особливості ї х контенту з огляду на трансформаціи ні процеси в межах журналістики та критики. У статті и деться про специфіку використання інформаціи них жанрів медіакритики (замітки, інтерв’ю), що представлені переважно класичними формами. Увагу акцентовано на аналітиці, у публікаціях якої наи частіше артикулюються проблеми об’єктивності та заангажованості інформації , суспільної довіри до ЗМІ, поширення феи ків і замовних матеріалів. За допомогою аналітичних жанрів медіакритика виводить обговорення актуальних питань масових комунікаціи за межі вузького кола фахівців. Проаналізовано наи популярнішии в усіх украї нських медіакритичних виданнях жанр статті, що найбільше імпонує основним цілям медіакритики — сприяти неи тралізації та корекції негативних проявів у діяльності ЗМІ, орієнтувати аудиторію в інформаціи ному просторі. Також у статті розглянуто аналітичні жанри рецензії та огляду, які засвідчують ціннісні орієнтири медіакритики. Окремо и деться про художньо-публіцистичні жанри (феи летон, памфлет), які на сьогодні менш представлені в журналістиці, хоча вони й стали основою для написання медіакритичних блогів. Наголос зроблено на процесі зміщення жанрових меж, дифузії жанрів, зокрема й у медіакритиці. Відповідно жанровии спектр критики ЗМІ є умовним і передбачає постійні зміни. У підсумку зазначено, що медіагалузь в Україні має розмаїту та широко представлену жанровими формами критичну рецепцію. Водночас медіакритика перебуває на стадії формування усталеної методології , на відміну від мистецької критики. Жанрові форми медіакритики не виходять за межі журналістики, але мають специфіку написання та спрямування матеріалів. Зроблено акцент на тому, що перспективним напрямом є вивчення питання жанрових трансформацій у медіакритиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Gulyamov, B.
    Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family = Соціальне вчення вселенського патріархату про родину / B. Gulyamov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальне вчення -- православна традиція -- християнський персоналізм -- теологія любові
Анотація: Вчення про родину стоїть у центрі класичної християнської соціальної доктрини, оскільки родина є взірцем для всякої соціальності – церковної громади, трудового колективу, місцевої громади, нації, людства. Сучасна криза родини приводить до трансформації соціального вчення, коли взірцем стають міжособистісні відносини. А саме, відносини між чоловіком та жінкою в родині, відносини особистості та Бога, відносини у чернечій громаді, відносини у церковній євхаристійній громаді стають загальним ідеалом, який пропонується для світської соціальності. У етиці родинного життя соціальне вчення Константинопольського патріархату особливий наголос робить на абсолютній гідності особистості від моменту її зачаття до природної смерті. Велика увага приділяється захисту дітей від різноманітних загроз у соціумі, пропонуються дієві заходи для уникнення злочинів проти дітей. Також дається апологія усіх сторін сексуального життя родини, засуджуються різноманітні упередження щодо жінок та шлюбу. В цілому соціальне вчення Константинопольського патріархату про родину є виразом етики християнського реалізму, при якому визнання абсолютності певних цінностей поєднується з готовністю зрозуміти і простити людські помилки. У вченні про родину соціальне вчення з позицій комунітаризму переходить до прийняття засад християнського персоналізму.
Дод.точки доступу:
Богдан Гулямов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Мокрієв, М. В.
    Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 60-71, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-освітнє середовище -- вищий навчальний заклад -- інтеграція
Анотація: Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу це процес впровадження та налаштування значної кількості підсистем його функціонування, куди відносять навчальну, наукову, управлінську та інші. При чому всі ці частини значною мірою інтегровані між собою, повинні передавати в інші підсистеми деякі дані та отримувати від них інші. Незважаючи на велику кількість праць присвячених дослідженням створення інформаційно-освітніх середовищ вищих навчальних закладів, більшість з них стосуються суто педагогічних та організаційних аспектів і зовсім мало розглядають питання практичної реалізації з наведенням реальних прикладів. Мета статті є демонстрація технічних можливостей організації інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу шляхом інтеграції різних програмних компонентів. При цьому, робиться спеціальний наголос на використанні елементів відкритого програмного забезпечення та інтеграції з популярними хмарними сервісами. Використовуючи методи аналізу попередніх досліджень, порівняння описаних в них підходів та шляхом практичної перевірки було визначено можливий набір програмного забезпечення та технічної реалізації для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. В статті розглядається, що таке інформаційно-освітнє середовище, з яких підсистем воно повинно складатися, і як технічно ці підсистеми та їхня взаємна інтеграція можуть бути реалізовані. Визначено, що використовуючи відкриті технології і відкрите програмне забезпечення українські навчальні заклади можуть створити власне інформаційно-освітнє середовище економлячи фінанси на ліцензійних відрахуваннях. Відкрите програмне забезпечення, з якого можна сформувати власне інформаційно-освітнє середовище, в переважній більшості вже має варіанти інтеграції одне з одним на основі таких же відкритих стандартів. Важливо знати і розуміти можливості такої інтеграції. Її використання дозволить створити середовище під власні потреби та організаційні особливості кожного закладу. Можливість поступового підключення необхідних компонентів дозволить легше пройти процес впровадження інформаційно-освітнього середовища та залучення в нього всіх частин та відділів вищого навчального закладу. В статті на прикладах та з посиланнями продемонстровано можливості відкритого програмного забезпечення як складових частин інформаційно-освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Жданова, Юлія Дмитрівна.
    Прикладні та методичні аспекти застосування хеш-функцій в інформаційній безпеці / Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва, С. М. Шевченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 8. - С. 85-96, DOI 10.28925/2663-4023.2020.8.8596. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
захист інформації -- хеш-функція -- хешування -- алгоритми хешування -- криптографічні сервіси
Анотація: В статті розглянуто застосування алгоритмів хешування в інформаційній безпеці з точки зору їх поступового та різнобічного вивченні в дисциплінах підготовки фахівців спеціальності 125 Кібербезпека у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Проаналізовані сучасні алгоритми хешування, які є дуже затребуваними в сучасних цифрових технологіях, зокрема, в задачах забезпечення інформаційної безпеки сучасних інформаційно-комунікаційних систем. Виявлена і обґрунтована необхідність пильного вивчення хешуванняяк окремого засобу забезпечення інформаційної безпеки. У публікації наведено ретельний і детальний аналіз типових завдань захисту з участю алгоритмів хешування таких, як реалізація структур для ефективного збереження великих масивів даних; пошук і зберігання даних в базах даних;захистпаролювпроцесіавтентифікації; формування електронногоцифровогопідпису; контрольцілісності і достовірності важливих файлів,так і новітніх цифрових технологій блокчейну і створення криптовалют. Зроблено огляд та порівнянняспеціальних програм для розрахунку хеш-кодів файлу або тексту, які пропонуються у вигляді додатків та онлайн сервісів. Серед засобів, що застосовуються для опанування студентами практичних навичок хешуваннязроблено наголос на використовуванні криптографічних служб CryptoAPI,Cryptography Next Generation і Security.Cryptography .NET Framework.Розглядаються базові криптографічні функції, що реалізують алгоритми хешування. Визначено перспективні напрями дослідження хешування для впровадження в навчальний процес, а саме: нечітке хешування, квантове хешування. З проведеного дослідження зроблено висновок про необхідність теоретичного і практичного вивчення хешування протягом всього терміну підготовки майбутнього спеціаліста з інформаційної безпеки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Спасітєлєва, Світлана Олексіївна
Шевченко, Світлана Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Biletsky, V.
    Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity = Дискурс маніпуляції свідомістю у літературних творах О. Гакслі, А. Та Б. стругацьких. аналогії з сучасністю / V. Biletsky // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
маніпуляція свідомістю -- людина маси -- хижі речі століття -- соціальнофілософські погляди -- антиутопія -- деградація особистості -- віра -- масова покора
Анотація: У статті автор показує, як літературні твори утопійного та антиутопійного жанру можуть виступати джерелом наукового, зокрема, соціально-філософського аналізу суспільних феноменів. Цікавлячись явищем маніпуляції масовою свідомістю, автор відшуковує серед письменників тих, хто висвітлює її з яскравою художньою образністю. Наразі розглядається Олдос Гакслі, Аркадій та Борис Стругацькі й їх відповідні твори: «Цей новий світ» («Brave New World»), «Населений острів», «Полудень, ХХІІ сторіччя» та інші. Вказані автори ретельно і комплексно вибудовують динамічну картину суспільних відносин й стану суспільних інститутів як під час громадського спокою, так і в ситуації загарбницької війни. Шляхом застосування ряду наукових методів виявилося, що літератори показали маніпуляцію масовою свідомістю цілком зріло з точки зору соціології, соціальної філософії, релігієзнавства та соціальної психології. Їх принципове бачення інструментального впливу на маси людей тотожне з науковим. Це ж стосується і підходу до демонстрації модифікацій інституту суспільної моралі, релігії, педагогіки та освіти для впливу на населення. Автор робить висновки зокрема щодо подібності сучасного маніпулятивного політичного впливу на громадян України до того, який існує у світі тотального споживання, деградації християнської моралі Олдоса Гакслі. У свою чергу показана Стругацькими мілітаристична обробка населення тотожна пропаганді, яка сьогодні проводиться всередині Російської Федерації. Робиться наголос на тому, що особлива корисність аналізу літературних творів подібного типу полягає у доповненні суто раціональної картини, яку дає знання наукове, а ознайомлення з даними творами цілком може ініціювати відповідні наукові розвідки для відстеження паралелей та аналогій
Дод.точки доступу:
Віталій Білецький


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

11.


    Грекало, Тетяна.
    Наголос. Основні правила наголошування слів / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2019. - № 7. - С. 42-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
поділ слів на склади -- склади відкриті й закриті -- наголошений склад -- орфоепічні норми -- орфоепічні правила
Дод.точки доступу:
Доценко, Алла
Жила, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Грекало, Тетяна.
    Варіантне наголошування слів. Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2019. - № 7. - С. 45-46. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
варіативне наголошування слів -- словорозрізнювальний наголос -- форморозрізнювальний наголос -- діалектний наголос
Дод.точки доступу:
Доценко, Алла
Жила, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
373.3.016:003-028.31](073)(477)
Ч-12


    Чабайовська, М.
    Тематично-календарне планування уроків письма у 1 класі / Марія Чабайовська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 17–20. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Основи письма--тематично-календарне планування--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
основи письма -- методика викладання -- тематично-календарне планування -- добуквенний період -- буквенний період -- післябуквенний період -- звуки -- наголос -- букви -- речення -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: Укладено згідно з Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О. Я. (мовно-літературна освітня галузь), 1 клас; за навчальним посібником "Я навчаюся писати". У статті подано теми уроків, а також їх нумерацію на два семестри.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
811.161.2(075.2)
В 23


    Вашуленко, Микола Самійлович.
    Українська мова. 4 клас : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів / М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко. - Київ : Освіта, 2019. - 192 с. - ISBN 978-617-656-035-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
голосні -- приголосні -- наголос -- склад -- 4 клас -- підручник
Дод.точки доступу:
Дубовик, Світлана Григорівна
Мельничайко, Олександра Іванівна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.


    Задорожний, В.
    Народнопісенна творчість як джерело для вивчення сучасної української мови [Текст] / В. Задорожний // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 5. - С. 30-34

Кл.слова (ненормовані):
акцентні перетворення -- видова пара -- доконаний / недоконаний вид -- наголос

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: У290345/2019/7
   Газета

Українська мова та література [Текст] : газета для вчителів української мови та літератури/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 7
Зміст:
Грекало, Тетяна. Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.7-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Довідкові медіаресурси / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Нормативне й ненормативне мовлення.Типи норм / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Лексичне значення слова. Слово й контекст. Лексична помилка / Т. Грекало, А. Доценко, В. Жила. - С.14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажені запозичення / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.16-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Пароніми. Запобігання помилкам у вживанні паронімів / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.21-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Порушенння лексичної норми. Кальки з інших мов. Уживання слів у невластивому їм значенні / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.23. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Орфоепічна помилка, орфоепічний словник. Чергування у - в, і - й як засіб милозвучності / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.35-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Наголос. Основні правила наголошування слів / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.42-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Варіантне наголошування слів. Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.45-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Ненаголошені е, и в корені слова / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.51-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Чергування голосних і приголосних звуків / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.57-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Правопис префіксів / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.69-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Графічні скорочення / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.75. - Бібліогр. в кінці ст.
Грекало, Тетяна. Написання слів іншомовного погодження. Правило "Дев'ятки" / Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила. - С.77-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
7.012(075.8)
М 69


    Михайленко, В. Є.
    Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення) : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. Є. Михайленко. - Київ : Каравела, 2019. - 304 с. : ил. - ISBN 966-8019-23-7 : 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Композиція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
геометрія -- художнє формотворення -- графічний дизайн -- образотворче мистецтво -- професійне мислення
Анотація: У пропонованому навчальному посібнику для майбутніх дизайнерів та фахівців у галузі образотворчого мистецтва зроблено наголос на зображальному або геометричному аспекті композиції.
Дод.точки доступу:
Яковлєв, М. І.
Станкевич, М. Є. \рецензент.\
Сазонов, К. О. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.


    Shevchenko, S. M.
    Analysis and research of the characteristics of standardized in Ukraine antivirus software = Аналіз та дослідження характеристик антивірусного програмного забезпечення, стандартизованого в Україні / S. M. Shevchenko, P. M. Skladannyi // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 4. - С. 62-71, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.6271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
антивірусне програмне забезпечення -- захист інформації -- характеристики антивірусних програм -- шкідливе програмне забезпечення
Анотація: Стаття присвячена проблемі забезпечення захисту інформації, а саме дослідженню характеристик антивірусних програм, які стандартизовані в Україні. У дослідженні були використані статистичні методи аналізу характеристик антивірусного програмного забезпечення та порівняльні методи зіставлення різних видів таких програм. Спираючись на дослідження у науковій літературі, були проаналізовані основні загрози інформаційної безпеки у сфері інформаційних технологій. Зроблено наголос на те, що антивірусне програмне забезпечення є найбільш ефективним засобом захисту проти шкідливого програмного забезпечення (malware). Описані основні методи роботи антивірусного програмного забезпечення: сигнатурний та евристичний. Визначено перелік антивірусних програм, які стандартизовані в Україні. Дослідження ґрунтувалося на кількісних та якісних результатах, одержаних при тестуванні незалежною тестовою лабораторією AV-Comparatives (Австрія), незалежною лабораторією Virus Bulletin (VB) з тестування та сертифікації в області безпеки, Центром антивірусного захисту інформації Держспецзв’язку України. Здійснено порівняльний аналіз основних характеристик антивірусних програм, а саме: антивірус та антишпигун; антифішинг; антикруткіт; захист від експлойтів; система запобігання вторгненням; захист у режимі реального часу; батьківський контроль; персональний брандмауер; антиспам; захист від мережевих атак; захист домашньої мережі; антикрадій; управління паролями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Skladannyi, P. M.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Александрович, М. В.
    Практичні засади редагування перекладів [Текст] / М. В. Александрович // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
редагування -- перекладний текст -- адаптація -- уніфікація -- транслітерація
Анотація: У статті зібрано та проаналізовано деякі практичні засади для редагування перекладних текстів, проілюстровані наочними прикладами. Редагування перекладних текстів відрізняється від редагування авторських текстів, бо фокус роботи зміщується з того, як найвлучніше передати меседж авторки(а) мовними засобами, до того, як найвлучніше передати сформований текст авторки(а), висловлений мовою оригіналу, засобами іншої мови (української). Постає питання універсальності редакторки(ра): чи повинна(нен) вона/він знати мову оригіналу, щоб ефективно впоратися з редагуванням. Редакторці(ові) перекладного тексту варто принаймні орієнтуватися в мові оригіналу – знати основні особливості фонетики, граматики та синтаксису. Редактор(ка) повинен(на) тримати особливу увагу на таких аспектах, як: на лексичному рівні – слова-міжмовні омоніми, транслітерація власних назв, засилля присвійних займенників, переклад чи адаптація лакун; на синтаксичному рівні – дієслово-зв’язка, порядок слів у реченні, логічний наголос, звертання, спрощення синтаксичної конструкції. Необхідним аспектом є уніфікація певних повторюваних елементів у тексті перекладу: звертань (місіс – пані, містер – пан тощо), одиниць вимірювання довжини, маси, площі, часу, об’єму та ін. (миля – кілометр, фунт – кілограм тощо), транслітерованих власних і загальних назв (Facebook чи фейсбук тощо). Дотримання розглянутих у статті принципів транслітерації, уніфікації, адаптації, лексичних та синтаксичних аспектів редагування перекладних текстів сприятиме підвищенню якості видання перекладних книжок.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
94(477)".../20"
Г 85


    Грицак, Ярослав.
    Розмови про Україну = Ukraina. Przewodnik krytyki politycznej / Ярослав Грицак - Іза Хруслінська ; переклад Б. Матіяш ; редактор К. Диса ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Центр досліджень історії та культури східноєвропейського єврейства, Центр европейських гуманітарних досліджень. - Видання друге. - Київ : Дух і літера, 2019. - 358 с. - ISBN 978-966-378-570-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Україна, 21 ст.--Популярні видання

   Міжнародні відносини--Історія--Україна--Росія--Польща--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
українська історія -- українська ментальність -- українсько-польські відносини -- українсько-російські відносини -- українсько-єврейські взаємини -- українська ідентичність -- історична пам’ять -- мовне питання -- нація -- націоналізм -- еліти -- Організація українських націоналістів
Анотація: Головною темою розмови є придатність історії для розуміння того, що робиться в Україні і з Україною в останні десятиліття. Особливий наголос мають відносини України з її історичними сусідами - поляками і росіянами, а також українсько-єврейські взаємини.
Дод.точки доступу:
Хруслінська, Іза
Матіяш, Богдана \переклад.\
Диса, Катерина \редактор.\
Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Центр досліджень історії та культури східноєвропейського єврейства
Центр европейських гуманітарних досліджень


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

21.


    Шквиря, Л. В.
    Пульс мовлення. Мовознавча квест-гра з теми: "Фонетика. Орфоепія. Наголос" [Текст] / Л. В. Шквиря // Вивчаємо українську мову та літературу. - Київ : Основа, 2018. - № 4/5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 2 назви.

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (мовознавча гра) -- квест-гра (українська мова) -- фонетика (українська мова)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

22.
373.3.016:811.161.2](477)
С 15


    Саквенко, О.
    Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / Ольга Саквенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–24. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--урок-гра--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- урок-гра -- звуки -- букви -- склад -- наголос -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-гри з української мови на тему: "Узагальнення і систематизація знань учнів з теми "Звуки і букви. Склад. Наголос" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.


    Шквиря, Л. В.
    Пульс мовлення. Мовознавча квест-гра з теми: "Фонетика. Орфоепія. Наголос" / Л. В. Шквиря // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2018. - N 4/5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 2 назви.

Рубрики: Українська мова--методика викладання--мовознавча квест-гра

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (мовознавча гра) -- квест-гра (українська мова) -- фонетика (українська мова) -- орфоепія (українська мова) -- наголос (українська мова)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
Шифр: В901257/2018/4/5
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 4/5
Зміст:
Сангаєвська, Н. Л. Формування мовної компетентності засобами пунктуації в школі / Н. Л. Сангаєвська. - С.3-6. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: українська мова в школі, мовна компетентність (українська мова), пунктуація (українська мова)
Шушунова, Т. А. Леся Українка "Тиша морська" - пейзажно-мариністичний малюнок : 6 клас / Т. А. Шушунова. - С.7-11
Кл.слова: українська література (6 клас), 6 клас (українська література), українська поетеса
Супрун, Н. В. Тореадори з Васюківки - бешкетники чи малі мрійники? / Н. В. Супрун. - С.12-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: українська література, український письменник, пригодницький твір
Звягінцева, Л. І. Любов Пономаренко "Гер переможений" : 7 клас / Л. І. Звягінцева. - С.17-22
Кл.слова: українська література (7 клас), 7 клас (українська література), українська письменниця
Москаленко, Н. В. Іван Карпенко-Карий "Сто тисяч" : 8 клас / Н. В. Москаленко. - С.23-29. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: українська література (8 клас), 8 клас (українська література), трагікомедія
Казаніна, Т. О. Повторення вивченого про складнопідрядні речення : інтегрований урок української мови та літератури: 9 клас / Т. О. Казаніна. - С.30-34
Кл.слова: українська мова (9 клас), інтегрований урок (українська мова та література), українська література (9 клас)
Шквиря, Л. В. Пульс мовлення. Мовознавча квест-гра з теми: "Фонетика. Орфоепія. Наголос" / Л. В. Шквиря. - С.35-39. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська мова (мовознавча гра), квест-гра (українська мова), фонетика (українська мова)
Забавська, Т. В. Ліна Костенко: стежками долі незламної поетеси : 11 клас / Т. В. Забавська. - С.40-44
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), українська поетеса
Корабльова, Н. І. Є місце, що ніколи незабутнє, країна, що народжує майбутнє : до ювілею школи / Н. І. Корабльова. - С.45-49
Кл.слова: шкільне свято (сценарій), сценарій шкільного свята, ювілей школи (сценарій свята)
Ничипорук, Г. М. Літературно-музична композиція "Свято вареника" / Г. М. Ничипорук, О. Б. Костов'ят. - С.50-56
Кл.слова: літературно-музична композиція, народознавчий захід, народознавство (сценарій заходу)
Приходько, І. Ф. Відкриваймо маловідомі імена. Василь Кархут (1905-1980) / І. Ф. Приходько. - С.57-60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література, український письменник, анімалістика
Романченко, Н. І. Ти серед людей : година спілкування / Н. І. Романченко. - С.61-66. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: година спілкування (сценарій), моральне виховання (година спілкування), українська мова (година спілкування)
Чорногал, В. О. Вивчаємо творчість Ольги Кобилянської : 10 клас / В. О. Чорногал. - С.67-71
Кл.слова: українська література (10 клас), 10 клас (українська література), українська письменниця
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
   373.3.016:811.161.2](072)
   В 23


    Вашуленко, Микола Самійлович.
    Українська мова і мовлення в початковій школі : методичний посібник для вчителів / М. С. Вашуленко. - Київ : Освіта, 2018. - 400 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-617-656-856-8 : 75.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Методика викладання--Початкова школа--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- формування мовних знань -- навчання читанню -- уроки української мови -- частини мови -- речення -- звуки -- наголос -- правопис
Анотація: Теоретичні засади структури, змісту і методики навчання української мови в сучасній початковій школі, подано методичні рекомендації для вчителів, розпочинаючи із процесу навчання грамоти.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

26.


    Бурячок, В.
    Віртуальна лабораторія для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці як засіб формування практичних навичок студентів [Електронний ресурс] / В. Бурячок, С. Шевченко, П. Складаний // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 2. - С. 98-104, DOI 10.28925/2663-4023.2018.2.98104 . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- навчальний процес -- практичні навички -- фахівці в інформаційній та кібербезпеці
Анотація: Кількість хакерських атак та матеріальних збитків, які отримують останнім часом країни світу щороку збільшується. Все це вказує на те, що потреба у фахівцях, здатних виявляти та оцінювати ознаки стороннього кібервпливу, моделювати можливі ситуації такого впливу та прогнозувати їх можливі наслідки, організовувати й підтримувати комплекс заходів щодо забезпечення інформаційної і кібербезпеки та протидіяти несанкціонованому проникненню протиборчих сторін до власних ІТ систем і мереж, забезпечити криптозахист власного інформаційного ресурсу тощо, - буде зростати. В даній статті акцентовано увагу на те, що питання кіберзахисту даних особливо гостро постало в Україні. Адже саме від якості отримуваної інформації й залежить наше майбутнє, зокрема й майбутнє нашої держави. Разом з тим в статті зроблено наголос на те, що жодна педагогічна теорія не буде реалізована в навчальній діяльності, якщо для її впровадження не буде розроблено відповідний алгоритм - алгоритм формування влсне фахових компетенцій майбутніх спеціалістів в області інформаційної та кібербезпеки. На основі наукової педагогічної літератури в статті визначено поняття «віртуальна лабораторія» та її значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Обґрунтовано актуальність впровадження лабораторії для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці. Представлено віртуальну лабораторію «навчальний кіберполігон» Київського університету імені Бориса Грінченка та можливості її використання студентами у процесі вивчення технологій в інформаційній та кібернетичній безпеці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шевченко, С.
Складаний, П.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

27.
Шифр: В901257/2018/34/36
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 34/36
Зміст:
Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила професійного зростання. - С.2-3
Кл.слова: інтернет-марафон, система освіти, реформа
Новосельська, С. В. Діяльнісний потенціал навчального предмета "Українська мова" у формуванні компетентності "Уміння вчитися" / С. В. Новосельська. - С.4-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська мова в школі, уміння вчитися (українська мова), компетентності (українська мова)
Губська, Г. В. Інтегроване навчання на уроках української мови та літератури / Г. В. Губська. - С.9-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська мова (інтегроване навчання), українська література (інтегроване навчання), інтегроване навчання (українська мова та література)
Телехова, О. П. "Живу і мислю думою одною..." (До 185-річчя з дня народження Марка Вовчка) / О. П. Телехова. - С.15-22. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: українська література в школі, життєвий і творчий шлях письменника, український письменник
Романченко, О. О. Михайло Стельмах. "Гуси-лебеді летять". Звичаї і традиції українців у творі : 7 клас / О. О. Романченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (7 клас), 7 клас (українська література), українські традиції в літературі
Щербань, С. В. Іван Котляревський. "Наталка Полтавка". Наталка як уособлення кращих рис української жінки : 9 клас / С. В. Щербань. - С.28-33
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), українська жінка (уособлення в літературі)
Мосіюк, Н. П. Ольга Кобилянська "Valse melancolique" : 10 клас / Н. П. Мосіюк. - С.34-39. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська література (10 клас), 10 клас (українська література), урок-дослідження (українська література)
Оліна, Г. М. Наголос. Нормативний наголос. Діалектний, слово- і форморозрізнювальний наголоси. Основні правила та складні випадки наголошування слів : 10 клас / Г. М. Оліна. - С.40-45. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: українська мова (10 клас), наголос (українська мова), 10 клас (українська мова)
Чупринін, О. О. Українська література. Тематичні контрольні роботи : 9 клас / О. О. Чупринін. - С.46-58
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), тематичні контрольні роботи (українська література)
Румянцева-Лахтіна, О. О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О. О. Румянцева-Лахтіна. - С.59-61. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література (технологія "фішбоун"), технологія "фішбоун" (українська література), дидактичний лексикон (українська мова та література)
Шматко, М. С. Український театр від витоків до сучасності : матеріали до вивчення теми / М. С. Шматко. - С.62-68. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська література в школі, український театр (історія), драматургія (історія)
Герега, І. Б. Свіча, запалена від Бога. Присвячено життю і творчості Лесі Українки / І. Б. Герега. - С.69-72. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: українська література в школі, українська письменниця, мистецька вітальня (українська література)
Слободян, Л. М. Господь подарував митцю талант. Вечір-зустріч із поетом Григорієм Іваненком / Л. М. Слободян. - С.73-76. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література, література рідного краю, іечір-зустріч з поетом
Титенко, М. М. "Моя земля-країна - Україна". Творчість поетеси-землячки Надії Кошель : 9 клас / М. М. Титенко. - С.77-81
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), урок-презентація
Кизименко, О. М. Виховний захід "Відродження українських оберегів. Свиня - символ плодючості й статків" / О. М. Кизименко. - С.82-86. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська література в школі, українське народознавство в школі, українські обереги (виховний захід)
Зміст журналів "Вивчаємо українську мову та літературу" за 2018 рік. - С.87-95
Кл.слова: українська періодика, зміст журналів (вивчаємо українську мову та літературу), періодика (зміст за рік)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.


    Оліна, Г. М.
    Наголос. Нормативний наголос. Діалектний, слово- і форморозрізнювальний наголоси. Основні правила та складні випадки наголошування слів : 10 клас / Г. М. Оліна // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2018. - N 34/35/36. - С. 40-45. - Бібліогр.: 8 назв.

Рубрики: Українська мова--методика викладання--наголос

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (10 клас) -- наголос (українська мова) -- 10 клас (українська мова)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

29.
811.161.2’367.625:801.612
С 43


    Скляренко, В. Г.
    Історія українського наголосу. Дієслово [Текст] / В. Г. Скляренко ; Нац. акад. наук України, Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні. - Київ : Наукова думка, 2017. - 701 с. - (Проект "Наукова книга"). - ISBN 978-966-00-1477-0 : 941.63 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Дієслово--Наголос--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
українські говори -- дієприкметники -- дієприслівники -- баритонованя дієслова
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Інститут мовознавства імені О. О. Потебні


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

30.
Шифр: Ш505267/2017/7
   Журнал

Шкільний бібліотекар [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
Бібліотечна професія: творчість без кордонів. - С.2-4.
Про припинення використання Бібліотечно-бібліографічної класифікації та впровадження Універсальної десяткової класифікації: Постанова Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 р. № 177. - С.5.
Зубрицька, І. Є. Інноваційні ідеї та проблеми сучасної шкільної бібліотеки / І. Є. Зубрицька. - С.6-9.
Світашова, В. В. Бібліотечно-інформаційний центр навчального закладу - територія якісної та корисної інформації / В. В. Світашова. - С.10-13.
Мороз, О. М. Хліб у нашому житті / О. М. Мороз. - С.14-16.
Олійник, Н. М. «Від роду - до народу» (родинне свято) / Н. М. Олійник. - С.17-20.
Малова, Ю. В. «Де козак, там і слава» (свято) / Ю. В. Малова. - С.21-25.
Лобанова, О. В. «Їхній подвиг житиме вічно» (до дня пам’яті Героїв Небесної сотні) / О. В. Лобанова. - С.26-28.
Заворотна, Л. Ф. Любов - господня благодать» (літературно-музичне свято «Жінки в житті Т. Шевченка») / Л. Ф. Заворотна, Т. О. КазанінаТ. М. Козлова. - С.29-32.
Абрамова, Ю. М. Людина у світі книг (до Всеукраїнського дня бібліотек) / Ю. М. Абрамова, Р. І. Стрижко. - С.33-35.
Чорновол, О. Ф. «Нема дива в тому, що і наголос вершить дива» (наголос в українській мові) / О. Ф. Чорновол. - С.36-42.
Коваль, К. І. Мандрівка країною ввічливості та доброти / К. І. Коваль. - С.43-46.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)