Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОЗДОРОВЧИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.54/П 78
Назва : Про підсумки розвитку загльної середньої та дошкільної освіти у 2007/2008 навчальному році та завдання на 2008/2009 навчальний рік : інформ.-аналіт. матеріали до підсумкової колегії МОН України 22 серп. 2008 р.
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :156 с.
Колективи : Мністерство освіти і науки України :
УДК : 373.54
Предметні рубрики: Освіта-- профільне навчання-- позашкільна освіта-- післядипломна освіта
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.3-6) Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ,КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ,КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/ Г. Ткачук (стр.7-10) Кл.слова: позакласне читання,читацька компетентність,початкова школа
Очеретько І. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання)/ І. Очеретько (стр.11-13) Кл.слова: 4 клас,позакласне читання,російська мова викладання
Гавриш В. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі/ В. Гавриш (стр.13-16.) Кл.слова: 1 клас,компетентнісний підхід,вміння вчитися
Ігнатенко Л. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім"/ Л. Ігнатенко (стр.16-19) Кл.слова: екологічна освіта,екологічне виховання,естетичне виховання
Мачулкіна О. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів)/ О. Мачулкіна (стр.20-21.) Кл.слова: жива природа,збереження та охорона природи,Екологічний проект
Бурилкіна Л. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання)/ Л. Бурилкіна (стр.22-25.) Кл.слова: 2 клас,трудове навчання,інтегрований урок
Тимофієва І. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи)/ І. Тимофієва, В. Васильєва (стр.25-27.) Кл.слова: конкурсно-розважальна програма
Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/ Т. Чернецька (стр.28-33.) Кл.слова: навчальне пізнання,молодші школярі,навчально-дослідницька діяльності
Вашуленко М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.34-36.) Кл.слова: 2 клас,українська мова,календарне планування
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі/ О. Вашуленко (стр.37-44.) Кл.слова: 2 клас,уроки літературного читання,календарне планування
Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/ О. Митник, Л. Литвинчук (стр.45-47.) Кл.слова: оптимізація психічного стану,самореалізація учнів,ігрова діяльність
Драчевська Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи/ Р. Драчевська, Л. Сіреньок (стр.47-48.) Кл.слова: психологічні особливості учня,учні 10-12 років,адаптація учнів
Коваленко І. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина"/ І. Коваленко (стр.49-50.) Кл.слова: літній відпочинок,пришкільний табір,оздоровчий табір
Корнієнко С. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда)/ С. Корнієнко (стр.51-52.) Кл.слова: гіперопіка,виховання,спілкування
Остапенко О. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам/ О. Остапенко (стр.53-55.) Кл.слова: молдші школярі,бігові вправи,розвиток швидкості
Рєзнік Т. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас)/ Т. Рєзнік (стр.56-57) Кл.слова: 4 клас,рухливі ігри,уроці фізичної культури
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-6) Кл.слова: моніторинг законодавства
Орієнтовна циклограма діяльності керівника дошкільного навчального закладу на І квартал (стр.7-13) Кл.слова: організаційні питання,діловодство
Організація засідань педагогічної ради: нормативно-правові документи (стр.14-15) Кл.слова: Закон України "Про дошкільну освіту"
Саврова О. Порядок звільнення працівника за прогул/ О. Саврова (стр.25-35) Кл.слова: робота з кадрами
Романюк І. Організація конкурсу-огляду на найкращий фізкультурно-оздоровчий центр/ І. Романюк (стр.36-41) Кл.слова: підвищення майстерності
Демчук І. Держбюджет - 2013: соціальні стандарти/ І. Демчук (стр.42-50) Кл.слова: робота бюджетних установ
Божинський В. Отримання дозволу на виготовлення печатки та штампу дошкільного навчального закладу/ В. Божинський (стр.51-54) Кл.слова: повноваження сільського, селищного, міського голови,печатки та штампи
Клименко А. Порядок виплати доплат машиністам (кочегарам) котельні за роботу з важкими та шкідливими умовами праці/ А. Клименко ; 55-57 Кл.слова: атестація робочих місць за умовами праці,пільги і компенсації за роботу з важкими та шкідливими умовами праці,перелік робіт з несприятливими умовами праці
Морєва О. Оформлення надлишків м'якого інвентарю, виявлених під час інаентарізації/ О. Морєва (стр.58-63) Кл.слова: інвентарізація,бухгалтерський облік,оприбуткування
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Ладивір С. Сьогодення дошкілля/ С. Ладивір (стр.4-12) Кл.слова: освітній процес,індивідуалізація виховання,принцип ампліфікації
Гурковська Т. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною/ Т. Гурковська (стр.13-18) Кл.слова: стереотип,педагогічний стереотип,взаємодія
Морозова Л. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчального закладу/ Л. Морозова (стр.19-28) Кл.слова: планування роботи ДНЗ,структура річного плану,розділи річного плану
Морозова Л. Складання аналізу роботи дошкільного закладу за минулий рік крок за кроком/ Л. Морозова Кл.слова: аналіз роботи дошкільного закладу,функціонування дошкільного закладу,методична робота
Носачева Т. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період/ Т. Носачева, І. Резніченко (стр.33-44) Кл.слова: план роботи дошкільного навчального закладу на літній період,літній оздоровчий період,освітні завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Носачева, Тетяна, Резніченко, Ірина
Назва : Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 4. - С. 33-44 (Шифр В353859/2012/4)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-7) Кл.слова: моніторинг законодавства
Малишева О. Застосування норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників у зв'язку з прийняттям Закону України "Про професійний розвиток працівників"/ О. Малишева (стр.10-12) Кл.слова: регулювання системи професійного навчання,підвищення ролі та пристижу робітничих професій,неформальне професійне навчання працівників
Васильчук Л. Контроль організації харчування дітей у дошкільному навчальному закладі/ Л. Васильчук (стр.13-31) Кл.слова: харчування дітей у дошкільному навчальному закладі,організації харчування дітей
Іванченко І. Оформлення особової справи/ І. Іванченко, О. Саврова (стр.42-46) Кл.слова: обкладинка особової справи,особовий листок з обліку кадрів
Борисенко С. Порядок надання працівникам щорічних відпусток/ С. Борисенко, М. Пономаренко (стр.46-49) Кл.слова: щорічні додаткові відпустки,графік надання щорічних основних відпусток
Лесик М. Організація дня відкритих дверей/ М. Лесик (стр.50-57) Кл.слова: заходи дня відкритих дверей,презентація навчального закладу
Грищенко А. Функціонування груп загального типу у центрі розвитку дитини/ А. Грищенко (стр.58-59) Кл.слова: типи дошкільних навчальних закладів,базовий компонент дошкільної освіти
Клименко А. Право педагога-логопеда на підвищення ставки заробітної плати за роботу влітку з дітьми, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку/ А. Клименко (стр.60-61) Кл.слова: підвищена оплата праці вчителя-логопеда,дошкільні навчальні заклади комбінованого типу,літній оздоровчий період
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Ціна : 52.25, 52.00, 55.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796.011.1 + 378(06)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Методика викладання фізичної культури
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна/ Ф. Л. Левітас. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту/ О. М. Вацеба. Розвиток їздового спорту в Україні/ О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях/ О. Б. Попова. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях/ І. В. Стражнікова. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.)/ Ю. В. Черпак. Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine/ М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности/ A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів/ Г. В. Охромій [и др.]. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла/ О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ/ А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю/ Т. П. Гусєв [и др.]. Фізична культура та збереження здоров’я/ М. М. Гуменюк. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності/ П. Б. Джуринський. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України/ Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді/ О. Д. Кривчикова. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури/ У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання/ К. В. Левшунова. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи/ В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю/ О.В. Магера. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов/ Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи/ В. І. Майєр. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії/ О. А. Молчанова. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла/ Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді/ Є. А. Павленко. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку/ В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення/ І. В. Шеремет. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers)/ j. Knotowicz, М. Radzlyevska. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету/ В. І. Бобрицька. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо/ Г. В. Охромий [и др.]. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах/ Г. В. Охромій [и др.]. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов/ О. Г. Румба. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки/ Ю. О. Полатайко. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів/ В. В. Бєлкін. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ І. Б. Гринченко. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ/ С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс/ A. M. Козак, М. В. Ібраімова. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту/ В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. Розвиток силових якостей "сумісним" методом/ А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. Адаптивная физическая культура в ВНЗ/ В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою/ Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення/ Т. І. Омельченко. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість/ A. M. Пустолякова.
Примірники : всього 1: ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Назва газети: Дефектолог -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Маркова Л. День открытых дверей в Горской областной СОШИ/ Л. Маркова (стр.6-8)
Кузичкина Т. Гармония души и тела/ Т. Кузичкина (стр.17-19) Кл.слова: коррекционная школа,ритмика,дети с особыми потребностями
Чуищева И. Здоровьесберегающие технологии в логопедической работе/ И. Чуищева (стр.20-24) Кл.слова: логопедический массаж,сенсорное воспитание,арт-терапия
Устінова О. Оздоровчий ефект бойових мистецтв/ О. Устінова (стр.25-26) Кл.слова: здоровий спосіб життя
Цюрмаста Т. Думаю, міркую, розумію/ Т. Цюрмаста (стр.39-43) Кл.слова: діти з вадами зору
Боровик Л. Застосування пісочної анімації/ Л. Боровик (стр.42-43) Кл.слова: сенсорний розвиток,корекційна робота
П’ята М. Сенсорна стимуляція різних органів відчуття у житті дитини з порушенням розвитку/ М. П’ята (стр.44-46) Кл.слова: стимуляція запахами,стимуляція звуками,стимуляція смаковими відчуттями
Цікаві статті :
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)