Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 644
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Burmaka, I. A.
    Evaluating a blockchain-based network performance for the intrusion detection system [Текст] / I. A. Burmaka, V. V. Lytvynov, I. S. Skiter // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 99-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
система виявлення вторгань -- блокчейн -- імітаційна модель -- оцінка працездатності
Дод.точки доступу:
Lytvynov, V. V.
Skiter, I. S.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    CLA+. Часто задавані питання // Вісник ТІМО. - 2018. - № 8/9. - С. 89-92

Кл.слова (ненормовані):
продуктивно-орієнтоване навчання -- оцінка результатів навчання -- процес оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Dovgyi, S. O.
    About one statistical model of error rate in the stream of packet data transmission through communication channels [Текст] / S. O. Dovgyi, O. I. Yurikov, M. O. Zozyuk // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
статистична модель -- різницеве стохастичне рівняння -- стаціонарний процес -- рівновага -- коваріаційна статистика -- оцінка параметрів за траєкторіями
Дод.точки доступу:
Yurikov, O. I.
Zozyuk, M. O.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Dulebova, I.
    War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine = Війна і мир: шляхи до миру у війні на сході України / I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P59-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
теорія миру -- паксологія -- теорія війни -- полемологія -- інформаційна війна -- гібридна війна -- війна смислів
Анотація: Стаття написана за результатами виконання науково-дослідного проекту "Соціально-філософська рефлексія шляхів вирішення конфлікту на Сході України" (№ держреєстрації: 0116U002518) і присвячена філософському осмисленню проблеми миру на Сході України. Висвітлено розкриття поняття "війна" та "мир" в історіографії з позицій методології теорії (не)насильства, конфліктології, паксології, полемології, геофілософії тощо. Стверджується, що задля досягнення миру слід від початку використовувати методологію і термінологію паксології як теорії миру, а не полемології як теорії війни. Розкрито специфіку гібридної війни як комбінації конвенційних, іррегулярних, асиметричних засобів, що включають постійну маніпуляцію політичним та ідеологічним конфліктом, а також залучення сил спеціальних операцій та регулярної армії, агентів розвідки, політичних провокаторів, представників медіа, економічний шантаж; кібератаки; пара-військові, терористичні і кримінальні елементи тощо. Продемонстровано гібридні форми встановлення деформованих світоглядних орієнтирів, підміни смислів і формування спотвореної соціокультурної реальності, на тлі яких розгортався конфлікт на Сході України. Сформульовано алгоритм вирішення східноукраїнського конфлікту, запропоновано шляхи подолання ендогенних та екзогенних кризових явищ на Сході України у вигляді "дорожньої карти". Дорожнє картування ув'язує між собою бачення, стратегію і план, вибудовує в часі основні кроки цього процесу за принципом "минуле-сьогодення-майбутнє". У межах "дорожньої карти" виокремлено необхідні кроки подолання конфлікту, а саме: етап локалізації зони конфлікту і припинення вогню; етап політичної стабілізації регіону; етап гуманітарної реабілітації. Оцінка перспектив подолання конфлікту ґрунтується на домінуванні "партії війни" або "партії миру", в настроях українського соціуму в цілому і серед населення неконтрольованих територій зокрема. Асоційований "суб'єкт миру" вимагає всебічної підтримки держави та громадянського суспільства
Дод.точки доступу:
Kovalskyi, H.
Ковальський Григорій
Dodonova, V.
Додонова Віра
Дулєбова Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Durdas, A.
    The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
докторантура -- елітні школи -- оцінка якості -- університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
37.018.43:004
E10


   
    E-learning. Vol.8: E-learning Methodology - Implementation and Evaluation [Текст] : monograph / scient. ed. E. Smyrnova-Trybulska. - Katowice - Cieszyn : Studio NOA of University of Silesia in Katowice, 2016. - 480 p. - ISBN 978-83-060071-86-1 : 60.00 грн.
Переклад назви: Методологія електронного навчання - впровадження та оцінка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Електронне навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- дистанційне навчання -- індивідуальна робота студента -- е-портфоліо -- е-комунікація -- експертна оцінка -- індивідуальне навчання -- інструменти оцінювання -- забезпечення якості освіти
Дод.точки доступу:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia \scient. ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
37.013.42:159.942-053.6(076)
E11


   
    Early Adolescent Skills for Emotions (EASE): group psychological help for young : adolescent and caregiver posters. - Geneva : World Health Organization and the United Nations Children’s Fund (UNICEF), 2023. - 16 p. : il. - Б. ц.
Переклад назви: Емоційні навички раннього підліткового віку: групова психологічна допомога молоді
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Емоційні стани--Підлітки, молодь--Практичні посібники

Анотація: Плакати з емоційних навичок для раннього підліткового віку використовуються на заняттях з підлітками та заняттях з опікуном. Додається інструкція з втручання, яка надає підказки, коли показувати плакати під час тренінгу.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

9.


    Ezeah, G.
    Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out = Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання / G. Ezeah, V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
продовольча криза -- голод -- літературна публіцистика -- техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Дод.точки доступу:
Gever, V. C.
Гевер Верлумун Селестін
Езеа Грегорі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)