Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 644
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / О. Половіна, Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 5. - С. 15-19

Кл.слова (ненормовані):
аналіз та оцінка результатів діяльності -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальний заклад -- технологія проектного офісу
Дод.точки доступу:
Савінова, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Dovgyi, S. O.
    About one statistical model of error rate in the stream of packet data transmission through communication channels [Текст] / S. O. Dovgyi, O. I. Yurikov, M. O. Zozyuk // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
статистична модель -- різницеве стохастичне рівняння -- стаціонарний процес -- рівновага -- коваріаційна статистика -- оцінка параметрів за траєкторіями
Дод.точки доступу:
Yurikov, O. I.
Zozyuk, M. O.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Prihodko, H.
    Actualization of Evaluation in Cognitive-Сommunicative Field [Текст] / H. Prihodko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2017. - Вип. 7. - С. 50-55 . - ISSN 2311-2425. - ISSN 2412-2491
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика--Фрейм

Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- оцінне висловлювання -- адресант -- когнітивно-комунікативне поле

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Şahinoğlu, A.
    An examination of teachers’ practices supported through mentoring program [Електронний ресурс] / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P66-87, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчительські практики -- наставництво -- підготовка вчителів -- професійний розвиток учителів
Анотація: Метою цього дослідження є оцінка впливу практики наставництва, розробленої для підтримки вчителів у впровадженні оновленої навчальної програми з фізики, на практику. Для досягнення цієї мети була розроблена триетапна модель із застосуванням підходу групового наставництва, яка складається з підготовки (оцінка потреб для визначення поточного статусу вчителя), реалізації (практики наставництва, спрямовані на усунення виявлених прогалин у знаннях предмета) та загальної оцінки (оцінка впливу практики наставництва на практику вчителів до, під час і після процесу впровадження). Було прийнято дидактичний інженерний метод, і протягом 16 тижнів спостерігали за трьома вчителями фізики за допомогою записів камери. Спостереження були класифіковані відповідно до компетентностей у галузі фізики, і відповідно була проаналізована практика вчителів. Отримані дані свідчать про те, що підтримка наставництва мала позитивний вплив на розвиток вчителями дидактичної структури та підходів, орієнтованих на учня, з деяким регресом, який спостерігався після припинення наставництва. Проте практика вчителів залишилася кращою порівняно з початковим станом. Це дослідження було обмежене трьома вчителями-добровольцями з фізики, але результати свідчать про те, що наставництво може бути ефективним для покращення дотримання вчителями навчальної програми в галузі прикладної педагогічної освіти, і дослідження має практичні наслідки для підготовки та професійного розвитку вчителів. Дослідження робить внесок у поле, надаючи інший погляд на підготовку вчителів, наголошуючи на практичній підготовці та оцінці потреб, а не на теоретичній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sağlam, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Shved, O.
    Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations = Оцінка потреб сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами в практиці українських негромадських організацій / O. Shved, I. Tkach // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P151-166, DOI 10.28925/2518-7635.2021.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
оцінка потреб сім’ї -- сім’ї які виховують дітей-інвалідів -- методи оцінки потреб -- неурядові організації -- соціальний захист -- суспільні послуги
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Tkach, I.
Швед Ольга


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.


    Федорчук, С.
    Assessment of the risk of injury to athletes in connection with psychophysiological indicators (skiing) = Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 141-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спортсмени високої кваліфікації -- стан психофізіологічних функцій -- сноубординг -- гірські лижі -- лижні перегони
Анотація: У сучасному спорті високий рівень фізичної працездатності спортсмена обумовлений функціональними властивостями та станом усіх систем організму. Особливе значення має оцінка функціонального стану центральної нервової системи. Водночас потенційний ризик отримання травм зростає щороку, тож основним завданням спортивних медиків, психологів, фізіологів, зокрема в спорті з високими досягненнями, є зменшення травматизму. Мета дослідження – порівняти стан психофізіологічних функцій спортсменів високої кваліфікації, які спеціалізуються у видах спорту з різним ступенем екстремальності та ризиком травматизму (сноубординг, гірські лижі, лижні перегони). Матеріал і методи. Для визначення стану психофізіологічних функцій спортсменів застосовували діагностичний комплекс «Діагност-1» (М.В. Макаренко, В.С. Лизогуб). Ці види спорту висувають особливі вимоги насамперед до центральної нервової системи спортсменів. Вивчали приховані періоди простої зорово-рухової реакції, просту і складну реакцію вибору, ефективність сенсомоторної діяльності та динаміку нервових процесів у режимі зворотного зв’язку, точність реакції на рухомий предмет і співвідношення реакцій випередження та затримки, динамічна м’язова витривалість правої та лівої кистей (за тестом постукування), а також основні властивості нервової системи, а саме функціональну рухливість нервових процесів та силу нервових процесів. Вищий психофізіологічний статус за показниками сили нервових процесів і показниками реакції на рухомий об’єкт, вищий рівень динамічної м’язової витривалості за показниками теппінг-тесту продемонстрували спортсмени з вищим ступенем екстремальності спортивної діяльності й ризиком травматизму (сноубордисти та гірськолижники). Виявлені розбіжності стану психофізіологічних функцій у спортсменів із різним ступенем екстремальності спортивної діяльності та рівнем ризику травматизму можуть мати прогностичну цінність і застосовуватися для оптимізації спортивного удосконалення в цих видах спорту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лисенко, О.
Колосова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


   
    CLA+. Часто задавані питання // Вісник ТІМО. - 2018. - № 8/9. - С. 89-92

Кл.слова (ненормовані):
продуктивно-орієнтоване навчання -- оцінка результатів навчання -- процес оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Скітер, Iгор Семенович.
    Cyber security culture level assessment model in the information system = Модель оцінки рівня культури кібербезпеки в інформаційній системі / I. С. Скітер // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 158-169, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.158169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека інформаційної системи -- кластери станів безпеки -- коефіцієнт тяжкості наслідків -- усереднена вага кластеру
Анотація: В роботі поставлена задача формалізації процесів оцінки культури кібербезпеки інформаційної системи організації на основі розроблення комплексної моделі з врахуванням технічних та організаційних параметрів інформаційної системи та ризиків, пов’язаних з ними. Проводиться оцінка рівня культури безпеки інформаційної системи на основі побудови адитивної моделі, яка включає в себе характеристики кластерів станів системи. Кластери формуються на основі масивів факторів, які відповідають різним класам культури інформаційної безпеки. Їх вплив оцінюється за допомогою коефіцієнтів тяжкості наслідків для рівня кібербезпеки інформаційної системи. Крім того визначається ймовірність прояву даного фактору в конкретній інформаційній системі. Величина коефіцієнтів та ймовірнісних розподілів для кожного кластеру та набору факторів оцінюється експертними методами та на основі проведеного анкетування. Особливістю формування масивів факторів є включення до кожного кластеру фактору, який відображає пасивну поведінку користувача до негативних факторів. Таким чином у моделі вводиться ймовірність несприйняття негативних факторів та ймовірність ідеальної поведінки щодо формування відповідного класу загроз. Визначення усереднених ваг факторів рівня впливу на кібербезпеку інформаційної системи запропоновано проводити на основі середнього зваженого показника. Запропонована методика оцінки ваг на основі рівномовірного розподілу негативних факторів в межах кластеру. Запропонована методика не залежить від кількості факторів у кластері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Koroliuk, V. S.
    Diffusion process with evolution and its parameter estimation [Текст] / V. S. Koroliuk, D. Koroliouk // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 55-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
дискретний марковський процес -- дифузійна апроксимація -- асимптотичне дифузійне середовище -- процес Орнштейна–Уленбека -- фазове укрупнення, -- оцінка параметра зсуву
Дод.точки доступу:
Koroliouk, D.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)