Пошуковий запит: (<.>K=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту/І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.18-34
|
>2.
| Стойка О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України/О. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.61-76
|
>3.
| Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі/О. Аніщенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.7-16
|
>4.
| Сисоєв О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.100-107
|
>5.
| Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.84-89
|
>6.
| Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога/Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2022
|
>7.
| Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.127-134
|
>8.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.62-74
|
>10.
| Наумова В. Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти/В. Наумова // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.130-143
|
>11.
| Волинець Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції/Ю. Волинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.71-76
|
>12.
| Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.72-80
|
>13.
| Сорочан Т. Цифровий близнюк закладу післядипломної освіти як екосистема професійного розвитку/Т. Сорочан, Л. Карташова, А. Гуржій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.33-41
|
>14.
| Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.136-148
|
>15.
| Кітова О. А. Професійний розвиток учителів трудоаого навчання в післядипломній освіті/О. А. Кітова, С. П. Панченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.3-11
|
>16.
| Трудове навчання в школі - 2020г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>17.
| Освітологія - 2019г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>18.
| Демченко О. М. Індивідуальний освітній маршрут педагога – специфічна інновація в системі підвищення кваліфікації педагогів/О. М. Демченко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 22/24.-С.5–12.
|
>19.
| Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/Н. Євтушенко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2019,N № 8.-С.50-56
|
>20.
| Мельник Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти/Надія Мельник, Валентина Андрійчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.1–3.
|
|
|