Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.

Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту/І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.18-34
2.

Стойка О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України/О. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.61-76
3.

Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі/О. Аніщенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.7-16
4.

Сисоєв О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.100-107
5.

Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.84-89
6.

Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога/Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2022
7.

Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.127-134
8.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.62-74
10.

Наумова В. Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти/В. Наумова // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.130-143
11.

Волинець Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції/Ю. Волинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.71-76
12.

Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.72-80
13.

Сорочан Т. Цифровий близнюк закладу післядипломної освіти як екосистема професійного розвитку/Т. Сорочан, Л. Карташова, А. Гуржій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.33-41
14.

Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.136-148
15.

Кітова О. А. Професійний розвиток учителів трудоаого навчання в післядипломній освіті/О. А. Кітова, С. П. Панченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.3-11
16.

Трудове навчання в школі - 2020г.,N 1/2 (Введено оглавление)
17.

Освітологія - 2019г.,N 8 (Введено оглавление)
18.

Демченко О. М. Індивідуальний освітній маршрут педагога – специфічна інновація в системі підвищення кваліфікації педагогів/О. М. Демченко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 22/24.-С.5–12.
19.

Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/Н. Євтушенко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2019,N № 8.-С.50-56
20.

Мельник Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти/Надія Мельник, Валентина Андрійчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.1–3.
 1-20    21-40   41-60   61-76 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)