Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.


    Лисенко, О.
    Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6873 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- зворотній зв'язок -- післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Воєвутко, Натялія Юріївна.
    Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 106-110. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- освіта республіки Кіпр

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Цехмістер, Я.
    Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 74-77, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7477 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
клінічна фармація -- професійний розвиток -- компетентність лікарів -- післядипломна освіта -- лікарі
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лисенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Воротникова, І.
    Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 21-27, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Лисенко, О.
    Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя / О. Лисенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 57-60, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5760 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
базові принципи -- післядипломна освіта -- освіта лікарів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
74.0я431
П 24


    Чміль, Анатолій Іванович.
    Сучасні напрямки розвитку галузевої освіти [Текст] / А. І. Чміль, В. В. Бабіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Галузева освіта

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальне господарство -- фахівець-економіст -- кредитно-модульна система -- науково-дослідницька робота -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Бабіна, Віолетта Вікторівна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
37.018
О-72


   
    Освіта України 2007 [Текст] : інформ.-аналіт. матеріали діяльн. М-ва освіти і науки України у 2007 році / М-во освіти і науки України ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : Знання, 2008. - 285 с. - ISBN 978-966-346-460-2 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- загальна середня освіта -- професійно-технічна освіта -- позашкільна освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- виховна робота -- фізичне виховання -- спорт -- спортивна робота -- наукова діяльність -- інтелектуальна власність -- інформаційно-комунікаційні технології -- ліцензування -- інспектування -- акредитація -- державна служба -- міжнародне співробітництво -- фінансово-господарстка діяльність
Анотація: Аналіз діяльності Міністерства освіти і науки України.
Дод.точки доступу:
Левківський, К. М. \уклад.\
Погребняк, В. П. \уклад.\
Солоденко, А. К. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Євтушенко, Н.
    Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 155-160, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)155160 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- Республіка Польща
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
37.013(477)(082)
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Акусов, А. М. Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття / А. М. Акусов. - С .3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, про нього, освіта в Україні, національна освіта
Безпалько, Ольга. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах / О. Безпалько. - С .9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна діяльність, особистісно-орієнтований підхід
Богуш, Алла. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема / А. Богуш. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, готовність, психологічна готовність
Борисова, Зоя. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / З. Борисова. - С .19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Русова Софія, про неї, педагогічга спадщина, дошкільне виховання
Будняк, Т. Г. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова / Т. Г. Будняк. - С .24-30
Кл.слова: національна освіта, педагогічні погляди Драгоманова
Гордієнко, Леся. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії / Л. Гордієнко. - С .30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна концепція, виховання, симантико-антропологічний підхід
Гордійчук, М. С. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу / М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. - С .35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура навчання, навчальний процес
Долинська, Л. В. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку / Л. В. Долинська. - С .40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологія, драгоманівська концепція, еволюціоністська концепція
Дубрівна, Г. М. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова / Г. М. Дубрівна. - С .43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, творча спадщина, освіта
Жадько, Катерина. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова / К. Жадько. - С .46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, про нього, просвітницька діяльність
Капська, Алла. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями / А. Капська. - С .50-54
Кл.слова: діти з обмежиними особливостями, реабілітація
Карпенко, Олена. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки / О. Карпенко, М. Опольська. - С .55-59
Кл.слова: гуманізація, вища освіта, студент
Кот, Микола. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах / М. Кот. - С .60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з обмежиними можливостями, спеціальна освіта, реабілітація дітей-інвалідів
Кот, Наталія. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки / Н. Кот. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічні технології, дошкільна педагогіка
Кравчук, Микола. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага / М. Кравчук. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Віра. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів / В. Кузьменко. - С .76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільний вік, самосвідомість, індивідуальний підхід
Куклік, О. В. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців / О. В. Куклік. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, вища освіта, навчальний процес в коледжі
Левінець, Наталія. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення / Н. Левінець. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізична підготовка, дошкільне виховання, навчально-виховний процес
Макаренко, О. П. Драгоманов і дошкілля / О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. - С .93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Л. П. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості / Л. П. Матвієнко
Кл.слова: сільська місцевість, соціалене середовище, освітнє виховання
Невмержицький, О. А. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського / О. А. Невмержицький. - С .103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сухомлинський, педагогічна спадщина, інтелектуальні емоції
Онкович, Г. В. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова / Г. В. Онкович. - С .110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, педагогічна спадщина, лінгвоукраїнознавство
Руденко, Юрій. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.) / Ю. Руденко. - С .115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, героїко-патріотичне виховання, молодь
Савелюк, Н. М. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива / Н. М. Савелюк. - С .120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, Драгоманов
Слободянюк, Т. Б. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні / Т. Б. Слободянюк. - С .130-134
Кл.слова: історія педагогіки України
Терещенко, Ю. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання / Ю. Терещенко. - С .135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософсько-педагогічні пріорітети, виховання
Черкасов, Олексій Володимирович. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття / О. В. Черкасов. - С .139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, вітчизняна освіта
Шпак, В. І. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова / В. І. Шпак. - С .144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, Драгоманов Михайла
Щербань, Микола. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи / М. Щербань. - С .148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-правова культура, правова етика
Давидюк, Л. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі / Л. Давидюк. - С .155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, фразеологічний фонд мови
Демченко, С. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти / С. Демченко. - С .160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, освітні системи, інженерна діяльність
Мельник, П. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами / П. Мельник. - С .165-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламні тексти, соціокультурна компетентність
Мудрак, В. І. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова / В. І. Мудрак. - С .175-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітіна, В. В. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття / В. В. Нікітіна. - С .180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень / В. Радченко. - С .185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна освіта
Рудакова, Л. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні / Л. Рудакова. - С .194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціокультура
Холодна, Ю. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України / Ю. Холодна. - С .200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: риторика, філософське осмислення
Шарко, В. Д. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти / В. Д. Шарко. - С .211-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрагонічний підхід, післядипломна освіта
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Сисоєв, О.
    Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 72-80, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- організація навчання -- післядипломна освіта -- професійна підготовка
Анотація: Статтю присвячено аналізу організації і змісту післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща на прикладі Сілезької Політехніки. Наголошено, що Республіка Польща робить значні кроки в розвитку циркулярної економіки й професійної підготовки фахівців до реалізації її ідей. На основі аналізу програм післядипломної освіти «Циркулярна економіка і чисте виробництво на практиці» та «Циклічна інженерія» Сілезької Політехніки в статті розкрито вимоги, права та обов’язки слухачів післядипломних студій; обґрунтовано знання, вміння й компетентності, які вони набувають у процесі підготовки за програмами циркулярної економіки; а також форми навчання та зміст дипломів, які слухачі отримують після підготовки, і напрями можливого працевлаштування. Акцентовано, що в системі післядипломної освіти Сілезької Політехніки існують програми як безпосередньо із циркулярної економіки, так і з окремих проблем, які відносяться до сфери діяльності таких фахівців та сприяють розвитку економіки замкненого циклу. Доведено, що підготовка фахівців із циркулярної економіки на післядипломних студіях набуває системного характеру за охопленням змістом тих проблем, які стосуються професійної діяльності фахівців із циркулярної економіки. Наголошено, що беззаперечною цінністю таких освітніх програм є долучення до їх розроблення й визначення змісту підготовки фахівців не тільки викладачів закладів вищої освіти, а й громадських і фахових товариств, які опікуються проблемами збереження навколишнього середовища, переробленням відходів тощо. Освітні програми із циркулярної економіки в Сілезькій Політехніці є практикоорієнтованими, вони включають консультації в компаніях циркулярного виробництва, тренінги з практики бізнесу, а також виконання проєкту впровадження під керівництвом експертів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Волинець, Ю.
    Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Ю. Волинець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 71-76, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервна дошкільна освіта -- дошкільні педагоги -- євроінтеграція -- мотивація -- педагогічна майстерність -- післядипломна освіта -- професійна компетентність -- професійний розвиток дошкільного педагога -- якість дошкільної освіти
Анотація: Покращення системи якості освіти в закладах дошкільної освіти є соціально-значущою проблемою сьогодення, яка стоїть перед педагогічною наукою й практикою. Тільки життєва активна позиція дошкільного педагога, підвищення його професійної майстерності допоможе забезпечити одне з найважливіших прав тих, хто навчається — право на якісну освіту. Є багато фактів які впливають на якість педагогічної освіти: матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу, інформаційно-методичне, фінансове тощо, але найголовніше — це укомплектованість педагогічними кадрами в освітньому процесі, які володіютьпрофесійними компетентностями, ІКТ і застосовують їх в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.У статті проаналізовано проблему мотивації професійного розвитку дошкільних педагогів. Визначені поняття «післядипломна освіта», «безперервна педагогічна освіта», «педагогічна майстерність». Автором обґрунтовано необхідність всебічного вивчення досвіду професійної підготовки педагогічних кадрів у Великій Британії та його використання для побудови ефективної системи педагогічної освіти в Україні, подані особливості моделі педагогічної освіти у Великій Британії. Розкриті фактори, які впливають на якість професійної діяльності дошкільних педагогів та їх бажання до професійного зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.


    Стойка, О.
    Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 61-76, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цифрова грамотність -- цифрові технології -- цифрова компетентність -- післядипломна освіта -- безперервне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Сисоєв, О.
    Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відновлення економіки -- циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- просвіта молоді -- європейські країни
Анотація: У статті розкриваються тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща. До таких тенденцій віднесено: створення нормативно-правової бази для розвитку циркулярної економіки і підготовки фахівців з циркулярної економіки; впровадження фінансування проєктів, що підтримують розвиток циркулярної економіки, зокрема підготовку фахівців до впровадження моделей циркулярної економіки; взаємозумовленість розвитку економічної теорії й змісту практичної підготовки фахівців з циркулярної економіки; просвіта дітей, молоді і всього населення країни щодо їхньої ролі в охороні навколишнього середовища; різноманітність суб’єктів, задіяних у підготовці фахівців із циркулярної економіки; пріоритетність післядипломної освіти в підготовці фахівців із циркулярної економіки; урізноманітнення форм і методів навчання циркулярній економіці; розгортання професійної підготовки із циркулярної економіки в закладах вищої освіти; забезпечення практико-орієнтованої підготовки з використанням як навчальних проєктів, так і проєктів на конкретному виробництві (виробничих проєктів); відбір для формування змістової компоненти професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки у Республіці Польща; навчання фахівців застосовувати бізнес-моделі циркулярної економіки. Зроблено висновок, що врахування тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща має вагоме значення для відновлення економіки України, оскільки вони вказують напрями і шляхи досягнення цілей на основі використання досвіду європейської країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Сисоєв, О.
    Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 127-134, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- економіка управління відходами
Анотація: У статті розглядається зміст підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща у процесі післядипломної освіти за різними напрямами на прикладі Сілезької Політехніки. Акцентовано, що це дає змогу фахівцям різного профілю отримати знання з циркулярної економіки і спрямувати свою професійну діяльність на вирішення стратегічних екологічних завдань відповідно до цілей сталого розвитку суспільства. Проаналізовано навчальні плани та форми організації навчання за напрямами: інженерія середовища та енергетика, економіка управління відходами, альтернативні види палива та використання енергії відходів, системи охорони повітря та управління навколишнім середовищем, системи безпеки водопостачання. Аналіз навчальних планів підготовки фахівців із циркулярної економіки за різними напрямами дозволяє констатувати, що навчання триває не більше двох семестрів, здійснюється за заочною формою, що надає можливість поєднувати навчання з професійною діяльністю. Серед форм навчання перевага надається лекціям з огляду на новизну тематики й відсутність відповідної навчально-методичної літератури, підручників тощо. Підкреслено, що в процесі навчання використовуються найсучасніші документи й програми Європейського Союзу. Показано, що для України ця проблема набуває значної актуальності, оскільки відновлення України після війни буде вимагати саме таких фахівців для її розбудови, тому перспективним завданням є аналіз можливостей впровадження підготовки фахівців із циркулярної економіки в Україні в системі як вищої, так і післядипломної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Сорочан, Т.
    Цифровий близнюк закладу післядипломної освіти як екосистема професійного розвитку [Електронний ресурс] / Т. Сорочан, Л. Карташова, А. Гуржій. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 33-41, DOI 10.28925/2312-5829.2021.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- цифрова екосистема -- цифровий близнюк -- відкритий університет
Анотація: Стаття висвітлює нові погляди на можливості професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти, зумовлені переходом від систем управління навчанням (LMS) до цифрового навчального середовища наступного покоління (Next Generation Digital Learning Environment, NGDLE) як екосистеми цифрових інструментів для підтримки діяльності суб’єктів освітнього процесу. Уперше автори розкривають ознаки екологічності NGDLE, характеризують її як відкриту, стабільну, безпечну й комфортну систему для суб’єктів освітнього процесу, яка забезпечує обмін інформацією між ними, а також між ними й оточуючим світом. Подібні цифрові екосистеми створюються для ефективного безперервного навчання і професійного розвитку педагогів як цифрові близнюки реальних закладів післядипломної освіти. Практична реалізація цих концепцій нового покоління показана на прикладі Українського відкритого університету післядипломної освіти, що призначений для організації й підтримки неформальної післядипломної освіти. Він став комплексом цифрових рішень, спрямованих на реалізацію EdTech з пріоритетом на успішне функціонування віртуальних кафедр, здійснення освітнього процесу (формальна/неформальна освіта), професійний розвиток слухачів та педагогів, залучення до навчання та викладання осіб, які перебувають у різних регіонах країни, висвітлення інноваційних освітніх практик тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Карташова, Л.
Гуржій, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Сисоєв, О.
    Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 100-107, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- циркулярна економіка -- цілі сталого розвитку
Анотація: У статті розглядається економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам суспільства; зазначається, що економічна освіта для сталого розвитку є цілісною і охоплює зміст навчальних програм, результати навчання, методи навчання і учіння, освітнє середовище. Саме освіта в інтересах сталого розвитку надає можливість побудови «зелених» економік і суспільств, оскільки забезпечує розвиток в учнів навичок, необхідних для «зелених» робочих місць; формує мотивацію людей до життєдіяльності відповідно до цілей сталого розвитку. Питання охорони середовища, налагодження чистої економіки почали набирати значної актуальності після того, як Республіка Польща приєдналася до Європейського Союзу. В умовах ринкової економіки вагомого значення має інноваційний підхід до вищої економічної освіти, оскільки особливої актуальності набуває підготовка фахівців нової формації для економічної галузі в умовах модернізації економічних відносин, утвердження ринкових принципів господарювання, суспільних і соціальних перетворень. Циркулярна економіка та підготовка фахівців із циркулярної економіки – це шлях до вирішення економічних завдань і проблем навколишнього середовища. Свідоме ставлення до збереження навколишнього середовища й впровадження відповідних технологій господарювання формується в дітей Польщі ще на етапі навчання підприємництву в старшій школі. Показано, що циркулярна економіка своїми коренями базується на гуманістичній і демократичній освіті, реалізуючи принцип людиноцентризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Аніщенко, О.
    Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Аніщенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 7-16, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- післядипломна освіта -- освітні послуги -- індивідуальні потреби
Анотація: Автором статті обгрунтовано вектори розвитку післядипломної освіти в Україні (освітній, культурно-просвітницький, консультативний, волонтерський). Науковий пошук скеровано на виявлення та аналіз актуальних напрямів та особливостей розвитку післядипломної освіти в українському освітньому просторі, що зумовлюються впливом зовнішніх і внутрішніх чинників та унаочнюють позитивні й негативні тенденції її розвитку, дозволяють спроєктувати перспективи цієї сфери освіти з урахуванням можливостей суттєвого розширення діапазону освітніх послуг тощо. Цілісність розгляду феномену післядипломної освіти досягнуто шляхом увиразнення взаємозв’язку післядипломної освіти з розвитком суспільства, системою освіти дорослих у цілому через аналіз теоретичних, організаційно-процесуальних і змістових аспектів її розвитку. Обгрунтовано висновок про те, що потреби в освіті й навчанні, перепідготовці, підвищенні кваліфікації упродовж усього життя є одними з основних потреб людини у суспільстві знань. Акцентовано увагу на тому, що післядипломна освіта є важливою складовою освіти дорослих у системі ціложиттєвого навчання. Охарактеризовано сутність і значення післядипломної освіти у контексті професійного розвитку особистості. Окреслено сучасний стан і проблеми розвитку післядипломної освіти. Наголошено, що актуальні проблеми у сфері післядипломної освіти дорослого населення в Україні зумовлені змінами (фінансово-економічного, соціально-політичного, структурного, комунікаційного характеру), спричиненими активною фазою російсько-української війни. Доведено необхідність розв’язання проблем, пов’язаних із недосконалістю нормативно-правового, а також ресурсного забезпечення (кадрами, фінансами, матеріально-технічними засобами тощо) післядипломної освіти. Обґрунтовано доцільність постійного оновлення напрямів, змісту і форм організації навчання відповідно до індивідуальних потреб слухачів, актуалітетів розвитку демократичного суспільства в Україні, потреб економічного та соціального розвитку держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
37.018
Н 63


    Ніколаєнко, С. М.
    Освіта в інноваційному поступі суспільства [Текст] / С. М. Ніколаєнко. - Київ : Знання, 2006. - 207, [1]. с. - ISBN 966-346-222-1 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Школа примусу -- дошкілля -- школа творчості -- інформатизація освітнього процесу -- зовнішнє незалежне оцінювання -- педагогічна наука -- післядипломна освіта -- здоров’я дітей -- корекційна освіта
Анотація: Пропонована робота - системне дослідження і аналіз стану діяльності закладів освіти в умовах динамічних змін у суспільному житті.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)