Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕРЕЖИВАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Martych, R.
    Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse = Еволюція уявлень про "живе" в релігійно-філософському дискурсі / R. Martych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буття -- людина -- життя -- концепт -- дискурс -- релігія -- етика -- біоетика -- цінність
Анотація: Сучасний науковий дискурс, який має в своїй основі постнекласичну наукову картину світу і ґрунтується на перманентно-транзитивних флуктуаціях епохи постмодерну, все ж включає в себе такі одвічні питання, як проблема людини, її життя і здоров'я, основних факторів буття світу і людського буття в світі. Життя - це єдиний біологічно можливий спосіб буття людини в світі. Цінність його полягає не тільки в особливостях існуючих біологічних форм і різноманітних проявів, які є, проте, в своїй сукупності унікальним феноменом буття, але і в можливості саморефлексії, усвідомленого переживання самого явища і здатності до формування на цій основі символічних картин буттєвого світу. Метою даної роботи є дослідження трансформації наукового дискурсу щодо поняття "живого" в рамках становлення і розвитку релігійно-етичних вчень. Для реалізації цієї мети автором аналізується категоріальний каркас поняття "живого". Аналізуючи класичні філософські та сучасні наукові підходи до визначення поняття "живого", автором виділяються два основні підходи до визначення життя - субстратний і функціональний. Основна увага в статті зосереджена на аналізі релігійного та біоетичного дискурсів у вченні про "живе". Біоетичний дискурс виходить з необхідності виявлення моральних норм та імперативів, здатних відповідати на питання про межі існування "живого" і визначати моральні можливості впливу (розширення або звуження) на ці кордони. Однією з фундаментальних проблем біоетики є проблема життя як цінності. У сучасному біоетичному дискурсі сформувалися дві основні точки зору з цього приводу. Першу можна назвати етикою сакральності життя або життя як найвищої цінності (sanctity of life), другу - етикою якісного життя (quality of life). Сакральність життя передбачає ставлення до феномену "живого" як до об'єкта виняткової ваги, найважливішої цінності і на цій підставі вимагає побожного до нього відношення. Найбільш яскраво і повно такий підхід представлений сучасним релігійним дискурсом. Релігійний зміст біоетичного дискурсу про "живе" проявляється по-перше, в утвердженні християнським персоналізмом об'єктивного онтологічного статусу людської особистості; по-друге, у вченнях християнських теологів, які стверджують красу і праведність життя, створеного Богом, де природа і людина в ній розуміються як щось сакральне, а тому дії, викликані проти них - грішні і неприпустимі; по-третє, основа людського життя корениться в духовному світі самої людини, співвіднесеного з божественною трансценденцією. Зроблено висновок про те, що сучасний релігійно-етичний дискурс формує систему категорій і концептів, що описують прикладні етичні понятійні конструкти з метою формування морального ставлення людини до всього живого. Запропонований авторський підхід дозволив зафіксувати сутність сучасного біоетичного дискурсу у вченні про "живе".
Дод.точки доступу:
Мартич Руслана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Іваненко, О.
    Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе / О. Іваненко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 26–27. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--уроки--есе--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- уроки -- есе -- складання есе -- емоції -- переживання -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано зразок уроку з української мови на тему: "Складання есе" для учнів початкової школи, на якому можна побачити емоції дітей, відчути їхній настрій, переживання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Прим.1 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

3.
159.9
А 16


    Абрамова, Галина Сергеевна.
    Психологическое консультирование: теория и опыт [Текст] : учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. С. Абрамова. - Москва : Академия, 2001. - 240. с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0516-8 : 18.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічне консультування

Кл.слова (ненормовані):
теорії психологічного консультування -- поняття про біль -- поняття про переживання -- тема любові -- тема інших людей -- тема "Я" -- тема уміння жить -- життєва мудрість
Анотація: В книге дается понятие о психологическом консультировании, описаны конкретные факты и дан их анализ, а также изложены основы теории психологического консультирования.

Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

4.
373.2.062.1(477)
А 28


   
    Адаптація дитини до дошкільного закладу в запитаннях і відповідях // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 52–53.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--адаптація--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільний навчальний заклад -- адаптація -- адаптаційний період -- переживання батьків

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Аузінь, Імант.
    Поезія - це переживання життя... [Текст] / І. Аузінь // Всесвіт. - Київ, 2013. - № 3/4. - С. 211-217


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Барнич, Михайло Михайлович.
    Прикметні особливості сценічних авторських переживань / М. М. Барнич // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 37. - С. 202-206. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
переживання -- акторське переживання -- свідомість -- емоційні реакції -- уявний процес -- мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
37.091.31:001.895
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 21 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- СМИСЛОВА ЦІННІСТЬ -- ОСОБИСТІСНА РЕФЛЕКСІЯ -- РЕФЛЕКСИВНА ТЕХНІКА -- ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ -- ГУМАНІСТИЧНИЙ ДІАЛОГ -- ДУХОВНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 63-66 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
етичне одухотворення -- інтелектуально-моральна педагогіка -- інтелектуально-духовна педагогіка

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
159.98
Б 81


    Бондаревська, Л. Л.
    Діагностика значущих переживань у роботі психолога-практика (на матеріалі АСПН) [Текст] / Л. Л. Бондаревська. - Київ : Марич, 2011. - 64 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
феномен переживання -- психодинамічна теорія -- значуще переживання -- травмівні переживання -- психічне вигорання -- соціально-психологічне навчання
Анотація: В посібнику розглянуто застосування методу активного соціально-психологічного навчання, який дозволяє виявити та нівелювати вплив минулих значущих переживань суб’єкта на формування деструктивних тенденцій психіки.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: В353859/2012/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 12
Зміст:
Шевчук, Антоніна. Творче освоєння світу культури / А. Шевчук. - С.4-10
Кл.слова: КУЛЬТУРА МАТЕРІАЛЬНА І ДУХОВНА, ПРЕДМЕТНИЙ СВІТ, СВІТ МИСТЕЦТВА
Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, Л. Аржиманова. - С.11-15
Кл.слова: ПОЛІКУЛЬТУРНА ПЕДАГОГІКА, ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК, ПОЛІКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27
Кл.слова: ПРЕДМЕТНЛО-ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачун, В. Сосенкова. - С.28-36
Кл.слова: РОДИННІ ЦІННОСТІ, РОДИННІ РЕЛІКВІЇ, СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ
Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43
Кл.слова: ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК, ІНДИ ВІДУАЛЬНА СИМВОЛІЧНА СИСТЕМА, ПСИХОЛОГІЯ ДИТЯЧОГО МАЛЮНКА
Переживання у фарбах. - С.44-45
Кл.слова: МАЛЮНОК-ВИЯВ ЗАСВОЄННЯ СУСПІЛЬНОГО ДОСВІДУ, СВОЄРІДНОСТЬ ДИТЯЧОГО ВІДОБРАЖЕННЯ СВІТОБУДОВИ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)