Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Програмування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 294
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шкільняк, С. С. = Першопорядкові композиційно-номінативні логіки з предикатами слабкої та строгої рівності // Проблеми програмування : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 28-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-4907

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- частковий предикат -- композиційна алгебра -- логістичний наслідок

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
004:51-3](091)
A20


   
    Ada’s Legacy: Cultures of Computing from the Victorian to the Digital Age / Association for Computing Machinery ; editor: R. Hammerman, A. L. Russell. - New York : ACM Books, 2015. - 249 p. - (ACM Books series ; #7). - ISBN 978-1-970001-49-5 : Б. ц.
Переклад назви: Спадщина Ада: культури обчислення від вікторіанської до цифрової доби
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Обчислювальна техніка--Історія--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
культура обчислення -- історія обчислень
Анотація: «Спадщина Ада» ілюструє глибину та різноманітність письменників, мислителів та творців, які були натхненні Ада Лавлейс, англійською математиком та письменницею. Том, який відзначає дворіччя від дня народження Ада в грудні 1815 р., Відзначає безліч досягнень Лавеллес, а також вплив її життя та творчості, що широко відгукується з кінця 19 століття. У 21 столітті ми спостерігали відродження стипендії Ловеласа завдяки зростанню міждисциплінарного мислення та зростаючому впливу жінок на науку, техніку, техніку та математику. Спадщина Ада є унікальним внеском у цю стипендію. Тут редактори представляють роботи над раніше невідомими для співіснування друком темами: співпраця Ада з Чарльзом Беббідгом, розвиток мови програмування Ада, позиція Ада у вікторіанському та стимпанк літературному жанрах, представлення Ада та натхнення сучасного мистецтва та коміксів, і постійної актуальності Ада в дискусіях про гендер і технології в епоху цифрових технологій. З 200-річчям від дня народження Ада Ловелас 10 грудня 2015 року ми вважаємо, що час для публікації цієї збірки ідеальний. Через свою широку спрямованість на теми, які виходять далеко за межі життя та творчості самої Ада, Спадщина Ада буде звертатися до читачів, яким цікаво постійне значення Ада в обчислювальних технологіях та в усьому світі.


Дод.точки доступу:
Hammerman, Robin \editor.\
Russell, Andrew L. \editor.\
Кінґ, Августа Ада (графиня Лавлейс ; англійська матиматик, письменниця ; 1815-1852) \про неї\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
004.4(091)(73)
H19


    Halvorson, Michael J..
    Code Nation: Personal Computing and the Learn to Program Movement in America / M. J. Halvorson ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2020. - 390 p. - (ACM Books series ; #32). - ISBN 978-1-4503-7758-4 : Б. ц.
Переклад назви: Кодова нація: персональні обчислення та вивчення програмного руху в Америці
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Програмне забезпечення--Історія--США

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерна грамотність -- програмний рух -- начання програмуванню -- програмування -- комп’ютерні технології
Анотація: Code Nation досліджує зростання програмного забезпечення як соціального, культурного та технічного явища в історії Америки. Рух, що проростав в урядових та університетських лабораторіях протягом 1950-х років, набрав обертів завдяки корпоративним та контркультурним експериментам у 1960-х та 1970-х роках та став широкомасштабним рухом комп’ютерної грамотності у 1980-х. По мірі того, як особисті обчислення вийшли на перший план, навчання програмуванню перетворювалося на глибину народного ентузіазму, нових захоплюючих платформ та безлічі комерційних практик, які ще більше посилювались розподіленими обчисленнями та Інтернетом. Внаслідок цього суспільство може бути зображене як "Кодова нація" - глобально пов'язаний світ, насичений комп’ютерними технологіями та зачарований програмним забезпеченням та його створенням.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.
   004.43
   D29


   
    Declarative Logic Programming: Theory, Systems, and Applications / Association for Computing Machinery ; editor: M. Kifer, Y. A. Liu. - New York : ACM Books, 2018. - 595 p. - ISBN 978-1-970001-99-0 : Б. ц.
Переклад назви: Декларативне логічне програмування: теорія, системи та програми
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Мови програмування

   Логічне програмування


Кл.слова (ненормовані):
математична логіка -- бази даних -- мови програмування
Анотація: Логічне програмування (LP) - це напрямок представлення знань, AI, математичної логіки, баз даних та мов програмування. Це дозволяє програмуванню бути більш декларативним, вказавши "що" робити замість "як" це зробити.


Дод.точки доступу:
Kifer, Michael \editor.\
Liu, Yanhong Annie \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
811.111(075.8):004
E93


    Evans, Virginia.
    Information Technology. Teacher’s guide [Текст] / V. Evans, J. Dooley, S. Wright. - Berkshire : Express Publishing, 2015. - 135 p. - ISBN 978-1-4715-3460-7 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Інформаційні технології


Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- будова комп’ютера -- інтерфейс -- мови програмування -- електронні публікації -- автоматизація -- хакери -- віруси -- захист інформації -- антивірус -- системне адміністрування
Дод.точки доступу:
Dooley, Jenny
Wright, Stanley


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
004.42
В 19


    Васильев, А. Н.
    Java. Объектно-ориентированное программирование [Текст] : для магистров и бакалавров : базовый курс по объектно-ориентированному программированию / А. Н. Васильев. - Санкт-Петербург : Питер, 2014. - 395 с. - (Стандарт третьего поколения). - ISBN 978-5-49807-948-6 : 132.00 грн., 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютер--Програмування--Комп’ютерні програми--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
пакет -- інтерфейс -- графік функції

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
004.42
З-18


    Закас, Николас.
    JavaScript для профессиональных веб-разработчиков [Текст] / Н. Закас. - Санкт-Петербург : Питер, 2017. - 958 с. - (Для проффесионалов). - ISBN 978-5-496-01325-3 : 826.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерне програмування--Комп’ютерні програми--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
алгоритм -- програма -- індекс

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Цирульник, С. М.
    Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування [Електронний ресурс] / С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.9195 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Mit app inventor -- android-додаток -- програмування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)