Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=САМОПІЗНАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Dymchuk, A.
    Masonic symbolism in the context of philosophical anthropology searches = Масонський символізм в контексті пошуків сучасної філософії людини / A. Dymchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
масонство -- символ -- суспільство -- філософія людини -- універсалії -- модерн -- культура
Анотація: У статті розглядається у порівняльному аспекті масонський символізм та трактування символу в сучасній філософії людини та філософському дискурсі. Сьогодні, коли в науковій спільноті присутні контроверсійні оцінки масонства, коли масонська філософія тільки виривається зі стану штучної маргіналізації, а в суспільстві з'явився інтерес до "альтернативної" філософії, актуальним євисвітлення взаємовпливу масонського символічного дискурсу і нових шкіл філософії ХХ ст. Наукова новизна полягає у зламі стереотипних підходів до дослідження процесу формування філософської думки ХІХ-ХХ ст., у виявленні особливого масонського впливу на процеси появи нових філософських сенсів. Вперше масонська символіка, як певна система світосприйняття, розглядається в контексті одного з першоджерел філософських систем ХХ ст. Дослідження символічних кодів відкривало простір для філософського дискурсу, пошуків людської ідентичності, самототожності.Масонська ідеологія базувалася на "приписуванні" певним об'єктам особливого символічного значення, на переконаності, що за допомогою символів можливо навчити навернених основам самостійного і вільного процесу пізнання. Масонським є переконання, що символ маркує просторовочасові відносини, здійснюючи комунікативні процеси. Філософи ХХ ст. (К. Леві-Стросс, Е. Кассирер, М. Бердяєв та ін.) наділяють символи властивостями об'єктивності тацінності, розкривають рівні реальності, для описуяких несимволічна мова не підходить. Йдучи "масонською стежкою", ці філософи обгрунтовують, що людина сприймає символи об'єкта, але не сам об'єкт і що саме символи формують цілепокладання сенсів, покладених в основу цінностей, смаків, моди. Результатом дослідження стало відкриттясвоєрідного "масонського феномену" у європейський філософії ХХ ст. У масонських дискурсах народжувалися думки, які згодом перетинались з філософськими концепціями ХХ ст. Можнастверджувати, що масони та філософи ХХ ст. працювали на одному культурному та семантичному тлі, з одними культурно-історичними та епістемологічними універсаліями, розглядаючи символи як апріорну мову та апріорну форму пізнання. Пошук архетипів буття, сенсотвірних кодів привів масонів до бачення того, що символи не містять в собі остаточного змісту, а надають широке поле можливостей для інтерпретацій, виступають гносеологічним ключем, інструментом до самопізнання та пізнання "надреальності".
Дод.точки доступу:
Анатолій Димчук


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Rosinska, O.
    Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") = Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці») / O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотип -- гендер -- серіальний контент -- архетип -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олена Росінська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Новик, І.
    "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. Новик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 220-234, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійне зростання -- професійна діяльність -- саморозвиток -- самопізнання
Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Verbova, R.
    Self-improvement through the prism of God's cognition in the poetry of Vasyl Stus = Самовдосконалення особи крізь призму пізнання бога у поезіях Василя Стуса / R. Verbova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
християнський персоналізм -- самовдосконалення особи -- самопізнання особи -- персоналістські ідеї -- персоналізація молитви
Анотація: У статті проведено аналіз персоналістських ідей Василя Стуса з точки зору християнської філософії. Закцентовано увагу на самовдосконаленні особи в контексті пізнання Бога як однієї з головних проблем у творчості українського мислителя. У дослідженні висвітлено актуальні питання, пов'язані із внутрішнім світом людини та впливом духовності на формування особи. Простежено тенденцію до розкриття тематики персоналістського діалогу Бога і особи у поезіях Василя Стуса. Розкрито проблему становлення особистісної свободи крізь призму пізнання Бога. Розглянуто медитацію як один із станів самопізнання Бога кожною конкретною особою. Доведено, що у творчості українського поета взаємозв'язок особи і Бога має значення і у відбитті індивідуального авторського модусу буття, і у формуванні більш загального виявлення відповідної персоналістської рецепції. Використано персоналістський метод, який є універсальним засобом пізнання людини і всієї реальності.
Дод.точки доступу:
Роксолана Вербова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Gedifew, B. T.
    Self-Other Dialectic, Hegel, and the Contemporary theory of 'The Politics of Recognition' = Діалектика «свій-інший», гегель і сучасна теорія «політики визнання» / B. T. Gedifew // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- політика визнання -- визнання -- самопізнання
Анотація: Стаття присвячена переусвідомленню сучасної концепції «політики визнання» в контексті діалектики «свій-інший», поданої Гегелем у «Феноменології духу». Цілком слушно Гегель вважається передтечею і натхненником для сучасних теорій політики ідентичності. Метою статті є доведення ідейного зв'язку між гегелівським вченням про «визнання» та «самосвідомість» і сучасними уявленнями про зміст політики ідентичності. Доводиться, що Гегель має величезний вплив на чинні дискусії щодо політики ідентичності. Посилаючись на «Феноменологію духу», автор статті демонструє, що розробка Гегелем поняття «визнання» з точки зору діалектики свідомості є необхідною передумовою для розуміння більш широких онтологічних і гносеологічних засад сучасної політики визнання. Обґрунтовується думка, що гегелівська ідея свободи і визнання підтримує існуючу конституційну ліберальну систему для задоволення «потреб» та «вимог» визнання, на яких будується теорія ідентичності. Як підкреслював Гегель у багатьох своїх працях, у ході історії людства, Держава (включаючи створені інститути) - це Абсолютний Дух, який актуалізує взаємну свободу та взаємне визнання людей у більш широкому політичному просторі. Відштовхуючись від цих гегелівських тез, автор статті дійшов висновку, що освіта, дорадча демократія, інститути громадянського суспільства є інструментами для вирішення конкуруючих «потреб» та «вимог» визнання в політиці ідентичності, які не торкаються конституційного визнання соцієтальних прав та інтересів.
Дод.точки доступу:
Белайне Тайе Гедифев


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
821.161.2-92
U31


   
    Ukraine Incognita. TOP 25 / general editorship Larysa Ivshyna ; translators: B. Honcharov, G. Skliar. - Kyiv : Private JSC Ukrainian Press Group, 2014. - 383 p. - (The Day’s library "Ukraine Incognita"). - ISBN 978-966-8152-59-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Публіцистика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
україна -- історія -- духовний розвиток -- саморозвиток -- боротьба за волю
Анотація: Ці 25 вибраних статей «Дня» можуть стати для вас двадцятьма п’ятьма «цілющими краплинами» у цей важкий час. Вони допоможуть зрозуміти, чому колишнє, особливо «бандерівське» вітання «Слава Україні – Героям слава!» Так органічно зазвучало тепер і російською... Наша книга про Україну. Про її шлях крізь століття, про духовний та історичний досвід, про самопізнання, про тяжку боротьбу за волю і велику любов до волі.
Дод.точки доступу:
Ivshyna, Larysa \editor.\
Honcharov, Borys \transl.\
Skliar, George \transl.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Сологуб, В.
    Імідж лідера [Текст] = Тренінгове заняття для учнів 5-9-х класів / В. Сологуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - Київ : Плеяди, 2013. - N 10. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
самоврядування -- самопізнання -- саморегуляція
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7

Рубрики: Самореализация личности

   Самореалізація особистості


   Викладачі вищих навчальних закладів


   Преподаватели вузов


Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Ігошина, Н. В.
    Інтерактивна лекція як засіб самопізнання та самореалізації особистості [Текст] / Н. В. Ігошина // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура. - Київ : Основа, 2016. - № 9. - С. 16-19

Кл.слова (ненормовані):
художня культура -- педагогічний діалог

Є примірники у відділах:
Ф2 (22.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології епохи Просвітництва : навчальний посібник для студ. ун-тів, які навч. за спец. "Психологія", "Філософія" / Роменець В. А. - Київ : Вища школа, 1993. - 568 с. : рис. - Лит.: с. 557-564. - ISBN 5-11-004103-2 : 83.000 грн.,
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія, 18 ст.--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- история психологии -- тотем -- ранні людські спільноти -- ранние человеческие сообщества -- мікрокосмос -- микрокосмос -- Просвітництво -- Просвещение -- авантюризм -- просвітницький титанізм -- просветительский титанизм -- психологія індивідуального існування -- психология индивидуального существования -- бунтівний індивідуалізм -- мятежный индивидуализм -- психологія і революція -- психология и революция -- суспільне життя -- общественная жизнь -- емпірична психологія -- эмпирическая психология -- самосвідомість -- самосознание -- самопізнання -- самопознания -- творча особистість -- творческая личность -- психологія самопізнання -- психология самопознания -- кріпосне право -- крепостное право -- феноменологія -- феноменология
Анотація: Висвітленно шляхи розвитку психологічної науки в18 ст. у звязку з суспільно-політичними та науково-культурніми надбаннями епохи.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХХ століття : навчальний посібник / В. А. Роменець, І. П. Маноха ; автор передмови: В. О. Татенко, Т. М. Титаренко. - 2-е видання стереотипне. - Київ : Либідь, 2003. - 989 с. - ISBN 966-06-0290-1 : 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія психології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методологія рефлексивності -- феноменологічна психологія -- інтеріоризація вчинкової дії -- екстеріоризація -- психоаналіз -- егопсихологія -- біхевіоризм -- самопізнання -- психософія вчинку -- канонічна психологія
Анотація: У навчальному посібнику в культурно-історичному контексті представлено рух світової психологічної думки у ХХ столітті, висвітлено наукові напрями шкіл, особистостей, внутрішній світ та знання про людину.
Дод.точки доступу:
Маноха, Ірина Петрівна
Татенко, В. О. \автор передмови.\
Титаренко, Т. М. \автор передмови.\


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

13.


    Братко, М.
    Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-2409.2022.371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний коучинг -- вища освіта -- коучинг -- коучинг в освіті -- менторинг
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сутнісного змісту поняття «академічний коучинг», виокремлено цільові орієнтири діяльності коуча в освіті, окреслено перспективи застосування технології академічного коучингу в практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять — коучинг, коучинг в освіті, навчальний коучинг, академічний коучинг. Виявлено сутнісну різницю між коучингом та менторством, яка пов’язана з концептом «передача знань». Менторинг (наставництво) передбачає передачу знань і досвіду від більш досвідченого учасника педагогічної взаємодії до менш досвідченого, а коучинг — самопізнання учня з метою розкриття внутрішнього потенціалу. Встановлено, що коучинг це специфічний діалогічний, праксеологічний метод навчання, спрямований на особистісний та/або професійний розвиток в процесі якого, завдяки підтримці, наданій коучем, особистість отримує психологічну та поведінкову допомогу, необхідну для досягнення конкретних цілей у різних царинах життя. Зроблено висновок, що академічний коучинг — це педагогічна технологія, цільове призначення якої допомога здобувачу освіти у досягненні своїх особистісних освітніх цілей, збільшенні продуктивності, покращанні освітніх результатів, через розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, що дозволяє підібрати власні способи вирішення академічних проблем. Акцентовано на успішному запроваджені технології академічного коучингу у закладах післяшкільної освіти США, в межах діяльності Центрів академічного успіху (Academic success centers). Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ академічного коучингу, визначення педагогічних умов запровадження цієї технології у вітчизняну освітню практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Батечко, Н.
    Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Батечко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 60-68, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6068. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- мотиваційна сфера -- професійний розвиток -- магістратура -- викладач
Анотація: У статті розкрито особливості застосування акмеологічного підходу як теоретико-ме-тодологічного підґрунтя моделювання процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури. Розглянуто переваги магістерських програм як сприятливого середовища для формування особистості майбутнього педагога, який прагне до постійного саморозвитку та самовдосконалення. У результаті аналізу самопізнання, самовиховання, саморозвитку та само-вдосконалення майбутнього викладача закладу вищої освіти виокремлено етапи його станов-лення як професіонала, так і особистості та побудовано акмеологічну модель його підготовки в умовах навчання в магістратурі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Рибалко, Л. С.
    Акмеологічний аспект змісту самостійної роботи студентів [Текст] / Л. С. Рибалко // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 23. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Акмеологія професійної підготовки

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- самостійна робота -- особистісно-професійні результати

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

17.
373.5.015.31:17.026.4
Ж 91


    Журба, Катерина Олександрівна.
    Виховання культури гідності молодших підлітків у взаємодії сім’ї і школи : методичні рекомендації / Журба К. О. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 70 с. - Бібліогр. в тексті. - ISBN 978-966-189-290-2 : 25.21 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Середня школа--Моральне виховання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- самопізнання
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ)
Інститут проблем виховання (Київ)


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: В622816/2018/7/8
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 7/8
Зміст:
Робінсон, Едвін Арлінґтон. Ричард Корі / Е. А. Робінсон. - С.7
Іванаускайте, Юрґа. «Ода до радості». Вибрані вірші / Ю. Іванаускайте. - С.8-16
Шекспір, Вільям. Вибрані сонети / В. Шекспір. - С.17-22
ROCKS VS WAR. Антивоєнна рок-поезія. - С.23-35
Бражник, Станіслав. …Ліквідація. Повість / С. Бражник. - С.37-68
Ільченко, Олесь. Осінь в Сайоні. Оповідання / О. Ільченко. - С.69-85
Воннеґут, Курт. Король трутнів. Оповідання / К. Воннеґут. - С.86-94
Нахум, Святослав. Втеча із Криму. Оповідання / С. Нахум. - С.95-105
Бірмінгем, Джордж. Світло ірландського життя / Дж. Бірмінгем. - С.107-123
Родріґез, Річард. Ojalá. Есей / Р. Родріґез. - С.124-137
Дроздовський, Дмитро. «Англійський пацієнт» — найкращий букерівський роман останніх 50 років / Д. Дроздовський. - С.138-139
Денисенко, Анатолій. "Метушливий нероба": Патер Браун, Честертон і детективи / А. Денисенко. - С.140-146
Челецька, Мар’яна. Кілька «іскорок блакитних» з литовської пустелі Юрґи Іванаускайте / М. Челецька. - С.147-151
Поліщук, Ярослав. Поезія і доля Зузанни Ґінчанки / Я. Поліщук. - С.152-158
Дроздовський, Дмитро. Кати й жертви «війни» Ларса Нурена / Д. Дроздовський. - С.159-162
Жлуктенко, Наталія. Письмо про себе як вимір самопізнання індивіда: перепрочитання французького роману ХVIII — поч. ХХІ ст. Рецензія / Н. Жлуктенко. - С.163-165
Криницька, Наталія. Всесвіт Курта Воннеґута / Н. Криницька. - С.166-169
Калініченко, М. Художні реальності метамодернізму: від філософії до естетики / М. Калініченко. - С.170-174
Скринченко, Володимир. Павло Скоропадський, останній лицар гетьманщини / В. Скринченко. - С.175-184
О’Лір, Олена. Невтомний садівник людської доброти. Спогад про Всеволода Ткаченка / О. О’Лір. - С.185-188
Тучкова, Катержина. Дорога. Оповідання / К. Тучкова. - С.189-192
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
37.013(075.8)
М 55


    Мешко, Галина Михайлівна.
    Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник / Г. М. Мешко. - Київ : Академвидав, 2010. - 197 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-000-4 : 40.00 грн., 38.00 грн., 34.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вступ до спеціальності--Викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогічний конфлікт -- Болонський процес -- самопізнання -- професійне зростання

Примірників всього: 16
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

20.
37.013(075.8)
М 55


    Мешко, Галина Михайлівна.
    Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник / Г. М. Мешко. - 2-е видання, стереотипне. - Київ : Академвидав, 2012. - 200 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 : 38.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вступ до спеціальності--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сутність -- функції -- педагогічна діяльність -- особистісні якості -- педагогічне спілкування -- педагогічний конфлікт -- поведінка вчителя -- модернізація вищої освіти -- Болонський процес -- вищий педагогічний навчальний заклад -- навчально-виховний процес -- організація навчання -- наукова робота -- самовиховання -- майбутні вчителі -- самопізнання
Анотація: У пропонованому посібнику висвітлено різноманітні аспекти проблеми вчительської професії.

Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (18),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (18),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)