Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СНД<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загірняк М. В., Сергієнко С. А.
Назва : Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 72-78. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/2). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Сенченко М. Хто тягне Україну в Європейський Союз і з якою метою?/ М. Сенченко (стр.3-8)
Мураховський А. Випуск книг і брошур в Україні та окремих країнах СНД/ А. Мураховський (стр.9-19)
Остапчук Ю. Олесь Гончар: бібліографічне відображення творчості письменника/ Ю. Остапчук (стр.19-20)
Назаровець М. PR бібліотек вищих навчальних закладів у мережі Інтернет/ М. Назаровець (стр.21-22)
Матвієнко О. "Інформаційний бізнес" для бібліотекарів: "ринкові знання" для некомерційної спеціальності/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.23-26)
Біловус Л. Образ Києво-Могилянської академії в україномовній періодиці США, або Роздуми про збереження ідентичності/ Л. Біловус (стр.27-31)
Шульженко С. Документальна пам'ять про визволення Києва від гітлерівців у фондах Книжкової палати України/ С. Шульженко, О. Тихоненко (стр.31-35)
Корифею українського бібліографознавства — 70! (стр.35-37)
Лавріненко Л. Становлення та бібліографічний аспект діяльності Чернігівської обласної наукової медичної бібліотеки (1933—2012)/ Л. Лавріненко (стр.38-41)
Мельниченко А. Грошова культура населення в контексті дослідження соціальних комунікацій/ А. Мельниченко, А. Киричок (стр.42-43)
Грипич С. Проблема художньо-естетичного виховання молодших школярів у наукових працях доби незалежності України/ С. Грипич (стр.44-45)
Бачинська Н. Кадри сільських бібліотек: проблеми та перспективи/ Н. Бачинська, В. Несін (стр.45-47)
Погореловська І. Щорічні Збори з питань ISBN та ISMN у США/ І. Погореловська (стр.48-49)
Читання на просторах дитинства (стр.49-50)
Семінар для видавців (стр.50-51)
Практичні знання — видавцям-науковцям (стр.51-52)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мураховський, Анатолій
Назва : Випуск книг і брошур в Україні та окремих країнах СНД
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 9-19 (Шифр В890024/2013/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 655.4(477+47+57-672СНД)
Анотація: Проналізовано стан книговидання відповідно до асортименту видавничої продукції, її мовного і територіального аспекту. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур окремими країнами СНД.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891/П 99
Автор(и) : П’ятницька-Позднякова, Ірина Станіславівна
Назва : Основи наукових досліджень у вищій школі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2003
Кільк.характеристики :116 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-8253-74-4:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Вища школа
Анотація: У посібнику розкривається логіка, методологія та організація наукових досліджень у вищій школі.
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф3(4), Ф1(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф3(4), Ф1(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72/Ш 39
Автор(и) : Шейко, Василь Миколайович, Кушнаренко, Наталя Миколаївна
Назва : Організація та методика науково-дослідницької діяльності : підручник . -6-те вид. перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2008
Кільк.характеристики :310 с
Примітки : Библиогр.: с. 306-310
ISBN, Ціна 978-966-346-463-3:
ДРНТІ : 12.41
ББК : 72
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Дослідження-- наукове
Примірники : всього : ГП АБ(2)
Вільні : ГП АБ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/У 45
Назва : Україна у міжнародних відносинах ХХ столітя : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Львів: Світ, 2004
Кільк.характеристики :468 с
ISBN, Ціна 966-603-361-5: Б.ц.
ДРНТІ : 11
УДК : 327
Предметні рубрики: Право-- Міжнародні відносини
Анотація: Висвітлено роки і місце України у міжнародних відносинах 20 ст. Значну увагу приділено аналізу зовнішньої політики України на сучасному етапі.
Примірники : всього : ГП(3), Ф3(5), ГП ЧЗ(2), Ф2(6)
Вільні : ГП(3), Ф3(5), ГП ЧЗ(2), Ф2(6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32-027.21/Р 83
Автор(и) : Рудич, Фелікс Михайлович
Назва : Політологія : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :480 с
ISBN, Ціна 966-06-0347-9
ДРНТІ : 11
УДК : 32-027.21
Предметні рубрики: Політологія
Анотація: У підручнику розглянуто теорію і розвиток політичної науки від давнини до сучасності, головні поняття прикладної політології, висвітлено процес трансформації політичних систем у країнах СНД, Балтії, Центральної та Східної Європи, а також геополітичні проблеми в сучасному світі.
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(141), Ф1(5), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(11)
Вільні : Ф3(2), Ф2(141), Ф1(5), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(11)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/Г 62
Автор(и) : Голуб Н. В., Клімкін П. А.
Назва : Україна та міжнародні організації : інформаційно-довідкове видання
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2010
Кільк.характеристики :182 с
ISBN, Ціна 966-351-000-5: Б.ц.
ДРНТІ : 11.25.47
УДК : 327
Предметні рубрики: Політика-- Міжнародні організації
Анотація: У виданні висвітлюються історія створення, основні функції, організаційні основи, механізми роботи та напрями діяльності міжнародних організацій, в яких Україна є членом аба прагне набути членства. Увага приділяється участі України в діяльності таких організації, як ООН, Рада Європи, Організаціїї з безпеки та співробітництва в Європі, СНД, окремих регіональних ініціативах. Більш детально розглядаєтьсядіяльність Європейського Союзу та НАТО, а також основні сфери співробітництва нашої держави з цими міжнародними структурами.
Примірники : всього : ГП КС(3), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(3), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327(477)/К 95
Автор(и) : Кучик О. С., Заяць О. А.
Назва : Зовнішня політика України : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :572 с ; [2] с
Серія: Факультету міжнародних відносин Львіського національного університету імені Івана Франка - 20 років
ISBN, Ціна 978-966-346-713-9: 136.00 грн.
ДРНТІ : 10.87.31
УДК : 327(477)
Предметні рубрики: Політика-- Міжнародні відносини-- Зовнішня політика
Анотація: У навчальному посібнику на основі широкого фактологічного матеріалу розкрито основні етапи формування та розвитку зовнішньополітичної діяльності української державності. Подано цілісну картину зовнішньополітичної діяльності урядів України, проаналізовано місце і роль нашої держави у міжнародних відносинах.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42/К 20
Автор(и) : Капська, Алла Йосипівна, Безпалько О. В., Вайнола Р. Х.
Назва : Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи : модульний курс дистанційного навчання
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2001
Кільк.характеристики :129 с
Примітки : викладач КУ
ISBN, Ціна 966-7820-99-8: 3.00 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 37.013.42
Предметні рубрики: Соціально-педагогічна робота
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович, Омеляненко, Віталій Лукіч
Назва : Педагогіка : підручник . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :445 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-92-2:
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): занедбані діти--виховання--навчання--сім'я--школознавство--оцінювання
Зміст : Загальні основи педагогіки ; Учитель і суспільство ; Людина і сусупільство ; Роль учителя у суспільному розвитку ; Функції учителя ; Якості учителя-вихователя ; ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя ; Педагогічна майстерність ; Предмет і завдання педагогіки ; Предмет педагогіки, її категорії ; Педагогіка в системі наук ; Джерела розвитку педагогіки ; Структура педагогічних наук ; Методи науково-педагогічних досліджень ; Розвиток і формування особистості ; Поняття про розвиток і формування ; Біологічне і соціальне у розвитку людини ; Акселерація та ретардія ; Вікова періодизація дітей ; Мета і завдання виховання ; Сутність виховання, його мета ; Завдання складових виховання ; Комплексний підхід до виховання ; Система освіти в Україні ; Поняття системи освіти, її структура ; Принципи освіти в України ; Завдання закладів освіти ; Управління системою освіти в Україні ; Теорія навчання (дидактика) ; Дидактика, її категорії ; Сутність і завдання дидактики ; Категорії дидактики ; Зв'язок дидактики з іншими науками ; Актуальні завдання дидактики ; Процес навчання ; Сутність навчання, його методологічна основа ; Рушійні сили навчального процесу ; Функції навчання ; Логіка навчального процесу ; Структура процесу учіння ; Типи навчання ; Модульне навчання ; Мотиви навчання ; Оптимізація процесу навчання ; Інтенсифікація процесу навчання ; Принципи навчання ; Принципи і закономірності навчання ; Принципи науковості ; Принципи систематичності й послідовності ; Принцип свідомості ; Принципи активности та самостійності у навчанні ; Принцип наочності ; Принцип ґрунтовності ; Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю ; Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів ; Принцип емоційності навчання ; Зміст шкільної освіти ; Сутність і завдання змісту освіти ; Концепції освіти ; Види освіти ; Рівні освіти ; Компоненти загальної освіти ; Нормативні документи змісту освіти ; Методи і засоби навчання ; Сутність методів, прийомів і засобів навчання ; Класифікація методів навчання ; Методи навчання за джерелом знань ; Методи навчання за характером логіки пізнання ; Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності ; Вибір методів навчання ; Форми організації навчання ; Форми організації навчання, їх становлення ; Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку ; Вимоги до сучасного уроку в школі ; Типи уроків, їх структура ; Позаурочні форми навчання ; Підготовка учителя до уроку ; Педагогічний аналіз уроку ; Програма спостереження і аналізу уроку ; Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів ; Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу ; Види контролю знань, умінь і навичок учнів ; Методи контролю знань, умінь та навичок ; Оцінка зань, умінь і навичок ; Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів ; Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності ; Теорія виховання ; Сутність, зміст і процес виховання ; Людина і виховання ; Закономірності процесу виховання ; Рушійнй сили процесу виховання ; Фактори виховання ; Концепції виховання ; Мотиви виховання ; Структура виховного процесу ; Самовиховання і перевиховання ; Зміст виховання ; Принципи виховання ; Критерії вихованості особистості ; Загальні методи виховання ; Поняття методу, прийому і засобу виховання ; Класифікація методів виховання ; МСетотди формування свідомості й переконань ; Методи організації діяльності і формування поведінки ; Методи стимулювання поведінки і діяльності ; Педагогічні умови використання методів виховання ; Формування колективу, його вплив на виховання особистості ; Поняття колективу, його види ; Діалектика розвитку колективу ; Фактори розвитку колективу ; Моральне виховання ; Завдання і зміст морального виховання ; Шляхи і засоби морального виховання ; Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності ; Виховання національної гідності й менталітету ; Патріотичне й інтернаціональне виховання ; Виховання дисциплінованості ; Статеве виховання ; Екологічне виховання ; Правове виховання ; Розумове виховання ; Завдання розумового виховання ; Шляхи, засоби і методи розумового виховання ; Трудове виховання ; Значення праці в житті людини ; Завдання та принципи трудового виховання ; Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням ; Професійна орієнтація молоді ; Естетичне виховання ; Місце і роль естетичного виховання в житті людини ; Зміст естетичного виховання ; Шляхи, засоби і форми естетичного виховання ; Фізичне виховання ; Здоров’я людини- запорука життєвого успіху ; Напрямки, засоби і форми фізичного виховання ; Педагогічне спілкування ; Педагогічне спілкування, його функції ; Структура, рівні, види спілкування ; Стилі спілкування ; Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування ; Робота класного керівника ; Функції класного керівника ; Напрямки і форми роботи класного керівника ; Робота класного керівника з вивчення учнів ; Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи ; Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми ; Поняття "педагогічного занедбані діти" ; Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей ; Принципи, шляхи і засоби перевиховання ; Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї ; Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку ; Функції сім’ї ; Вимоги до батьків ; Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків ; Форми роботи класного керівника з батьками учня ; Основи школознавства ; Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами ; Принципи керівництва шкільною справою ; Структура управління освітою в Україні ; Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами ; Планування й облік роботи ; Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.89(075.8)/Ш 39
Автор(и) : Шейко, Василь Миколайович, Кушнаренко, Наталя Миколаївна
Назва : Організація та методика науково-дослідницької діяльності : підручник . -5-те вид. стер.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2006
Кільк.характеристики :307 с
Примітки : Бібліогр.: С. 305-307
ISBN, Ціна 966-346-069-5:
ДРНТІ : 12.41
УДК : 001.89(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Примірники : всього : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф2(2), Ф1(4)
Вільні : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф2(2), Ф1(4)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72я73/Ц 55-512550913
001.891/Ц 55
Автор(и) : Цехмістрова, Галина Степанівна
Назва : Основи наукових досліджень : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Слово, 2004
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8407-10-5: 17.38, 17.38, грн.
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наука-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові дослідження--інформаційне забезпечення наукових досліджень--основи методології--курсова робота--магістерська робота
Анотація: Навчальний посібник для студентів зі спеціальностей: міжнародні економічні відносини, туризм, готельне господарство.В ньому узагальнено вимоги до науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі, подаються рекомендації з методології написання творчих робіт студентів, курсової, дипломної (магістерської) робіт.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф1(12), Ф2(10)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф1(12), Ф2(10)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.89(075.8)/С 60
Автор(и) : Соловйов, Станіслав Миколайович
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2007
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 171-173
ISBN, Ціна 966-364-420-6: 18.00 грн
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.89(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукове пізнання--научное познание--спостереження--наблюдение--виміри--измерения--похибки--погрешности--експерименти--эксперименты--планування експерименту--планирование эксперимента--статистичний аналіз в експерименті--статистический анализ в эксперименте--графічний аналіз даних--графический анализ данных--аналітичний аналіз даних--аналитический анализ данных
Анотація: Методи планування та здійснення експерименту у технічних галузях наукових досліджень та виробництва.
Примірники : всього 2: Ф1(5), Ф2(4), Ф3(1)
Вільні : Ф1(5), Ф2(4), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891/Р 69
Автор(и) : Романчиков, Володимир Іванович
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2007
Кільк.характеристики :254 с
ISBN, Ціна 966-364-399-4
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Анотація: Містить в собі програму дисципліни, навчально-тематичні плани, навчально-методичні матеріали у конспектно-схематичному вигляді, тлумачний словник термінів, перелік питань та тестові завдання для поточного та підсумкового контролю знань студентів, перелік рекомендованої літератури.
Примірники : всього : Ф2(5), ГП АБ(6), ГП ЧЗ(1), Ф1(7)
Вільні : Ф2(5), ГП АБ(6), ГП ЧЗ(1), Ф1(7)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72я73/Ф 11-765066878
001.891/Ф 11
Автор(и) : Філіпенко, Антон Сергійович
Назва : Основи наукових досліджень : конспект лекцій
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2005
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-15-1:
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретична основа досліджень--методологія наукових досліджень--логіка наукового дослідження--самостійна робота студента
Примірники : всього 2: ГП АБ(9), Ф1(11), Ф2(6)
Вільні : ГП АБ(9), Ф1(11), Ф2(6)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/Б 77
Автор(и) : Бойко, Олександр Дмитрович
Назва : Історія України : навчальний посібник . -2-ге вид., доп.
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :656 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-03-8:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Примірники : всього : Ф2(8), ГП АБ(1)
Вільні : Ф2(8), ГП АБ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72.5я7/К 56-842616231
001.891/К 56
Автор(и) : Ковальчук, Володимир Володимирович
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2009
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-966-194-003-0:
ДРНТІ : 12.21.35
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наука-- дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виникнення науки--розвиток науки--наукові дослідження--наукознавство--виникнення друкарства
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)