Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРПИМІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Квасниця, Ірина Юліянівна (аспірантка)
Назва : Нова світова освітня стратегія формування толерантності у контексті міжнародної законодавчої бази
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 18-24 (Шифр 74.0я43/П 24-905505732)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Моральне виховання-- Полікультурна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний--оон--юнеско--толерантність--терпимість--полікультурність--міжетнічний--дискримінація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламарчук, Лариса Борисівна
Назва : Формування полікультурної компетентності в процесі підготовки майбутнього педагога
Місце публікування : Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць/ Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ: Небокрай, 2013. - № 24. - С. 49-54 (Шифр А023683702/2013/24)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 15
Предметні рубрики: Педагогічна акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полікультурна педагогіка--професійна компетентність--полікультурна компетентність--полікультурні знання--уміння--навички--толерантність--терпимість
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 39:316.647.5/Ж 50
Автор(и) : Желіба О. В.
Назва : Соціальний вимір толерантності
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 15. - С. 8-12. (Шифр І691205/2017/15)
УДК : 39:316.647.5
Предметні рубрики: Етносоціологія-- толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--державний патерналізм--християнська терпимість--етнос--етнічна імперія--етнічно демократична держава
Анотація: Увазі читачів пропонуються матеріали навчально-методичного посібника "Толерантність: соціальний, економічний, культурний вимір" автором якого є доцент Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя О. В. Желіба.
Знайти схожі

4.

Назва газети: Психолог дошкілля -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Животенко Л. Інноваційні технології в роботі з дошкільниками/ Л. Животенко (стр.4-8) Кл.слова: соціалізація,арт-терапія,дошкільний вік
Венніченко О. Конфлікт і способи його подолання/ О. Венніченко (стр.9-12) Кл.слова: конфліктні ситуації,метод Томаса Гордона,вирішення конфліктів
Уласік Н. Скуті одним ланцюгом/ Н. Уласік (стр.13-14) Кл.слова: терпимість,хороші манери,дистанція
Паламарчук В. Ізотерапевтичні техніки/ В. Паламарчук (стр.15-16) Кл.слова: арт-техніки,монотипія,кляксографія
Бугайова І. Провідна діяльність дітей раннього віку/ І. Бугайова (стр.17-20) Кл.слова: дидактична гра,предметно-ігрове середовище,розвиток напрямів життєдіяльності
Саф’янова Р. Цей дивовижний світ/ Р. Саф’янова (стр.21-27) Кл.слова: співчуття,сум, провина,цікавість
Горностаєва А. Ми - чарівники й винахідники/ А. Горностаєва (стр.28-29)
Геймал О. Мовленнєві проблеми дитини: що треба знати/ О. Геймал (стр.30-31) Кл.слова: мовленнєві вади,емоційна підтримка дитини
Бутенко Л. Химерний шлях на двох/ Л. Бутенко (стр.32-33) Кл.слова: двійня
Профілактика шкідливих звичок (стр.1-32 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ганжала, Ірина
Назва : Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості : заняття для учнів 8—9-х класів
Місце публікування : Соціальний педагог. - Київ: Шкільний світ, 2013. - N 4. - С. 32-35 (Шифр С911378/2013/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--терпимість--самооцінка
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Уласік Н.
Назва : Скуті одним ланцюгом : Чому вчить робота з тими, хто нам неприємний
Місце публікування : Психолог дошкілля. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 4. - С. 13-14 (Шифр П163564/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): терпимість--хороші манери--дистанція
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова Г.
Назва : Проект "Джерело толерантності" : (4 клас)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 4. - С. 50–52. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.035:316.647.5](477)
Предметні рубрики: Толерантність-- проект-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--толерантна особистість--толерантне ставлення--безконфліктне спілкування--терпимість--проект--сценарій заходу--початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проекту "Джерело толерантності" для учнів початкової школи. Мета: формувати в учнів розуміння толерантності, виробити основні риси толерантної та інтолерантної особистості; формувати толерантне ставлення до інших людей; виховувати чуйність і терпимість.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Артамонов М.
Назва : Феномен толерантності. Етичні виміри та вияви в культурі
Місце публікування : Завуч: всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 12. - С. 4-21 (Шифр З568135/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--моральність--терпимість--декларація принципів толерантності--етичні виміри толерантності--різновиди толерантності
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Зелененко С., Силюкова О.
Назва : Бути толерантним - відгукнутися на чужий біль : матеріали для проведення виховних годин
Місце публікування : Завуч: всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 12. - С. 15-24 (вкладка) (Шифр З568135/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантна особистість--толерантна сім'я--толерантна країна--терпимість
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загурська-Антонюк В. Ф.
Назва : Роль фундаментальних цінностей толерантності та націоналізму у процесі формування державних систем
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 22. - С. 90-94. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/22). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна система--етнос--націоналізм--національність--національне самовизначення--патріотизм--терпимість--толерантність--упередження--цивілізованість
Знайти схожі

11.

Назва газети: Сучасна школа України -2022р.,N 4
Цікаві статті :
Чи вміє дитина співчувати? Діагностика соціальної емпатії (стр.7-9)
Альтруїст? Егоїст? Діагностика особистої установки "альтруїзм - егоїзм" (стр.10-11)
Емоції дитини. Діагностика емоційної спрямованості особистості (стр.12-14)
Сам у собі чи разом з іншими? Діагностика інтерактивної спрямованості особистості (стр.15-20)
Мотиви вчинків. Діагностика мотивів учня (стр.21-25)
Успіх чи поразка? Діагностика мотивації успіху й остраху невдачі (стр.26-27)
Навіщо вчитися? Діагностика структури навчальної мотивації школяра (стр.28-29)
Роздратування - терпимість. Діагностика толерантності (стр.30-34)
Поведінка в конфлікті. Визначення рівня витривалості в конфлікті (стр.35-36)
"Шкала совісності". Діагностична методика (стр.37-38)
Прояви агресії. Визначення міри агресивності (стр.39-42)
Наскільки я агресивний? Самооцінка агресивної поведінки (стр.43-45)
Методика "Прислів’я". Рівень моральної вихованості учнів (стр.46-49)
"Міркуємо про життєвий досвід". Тест (стр.50-51)
"Квіточка-семицвіточка". Методика дослідження інтересів та уподобань учнів (стр.52)
Я, ти, ми? Стратегії конфліктної поведінки (метафоричний варіант) (стр.53-56)
Як вийти із конфлікту? Експрес-діагностика поведінкового стилю в конфліктній ситуації (стр.57-58)
Самооцінка поведінки в конфлікті. Діагностична методика (стр.59-60)
Карта класу. Діагностика психологічної характеристики класу (стр.61-70)
"Акт добровольців". Дослідження участі в житті класу (стр.71)
Що я роблю для інших? Методика визначення суспільної активності учнів (стр.72-74)
Мотиви участі учнів у справах колективу. Діагностика методика (стр.75-77)
"Ми - колектив ? Ми - колектив... Ми - колектив!" Діагностична методика (стр.78-81)
Самоатестація колективу. Діагностична методика (стр.82-84)
"Який у нас колектив?" Діагностична методика (стр.85-88)
Взаємодія педагогів та учнів. Анкета для старшокласників (стр.89-91)
Взаємини з учителем. Діагностична методика (стр.92-93)
Вибір педагога в різних життєвих ситуаціях. Діагностична методика (стр.94-95)
Самоврядування в класі. Діагностична методика (стр.96-98)
Задоволеність результатами й процесом виховання. Анкета випускника (стр.99-102)
Ефективність виховних засобів. Анкета для старшокласників (стр.103-104)
Виховна робота в школі. Анкета для учнів 7-11-х класів (стр.105)
Задоволеність учнів шкільним життям. Діагностична методика (стр.106-107)
Задоволеність батьків діяльністю школи. Діагностична методика (стр.108-111)
Задоволеність педагогів шкільним життям. Діагностична методика (стр.112-113)
Задоволеністьбатьків педагогічним колективом (стр.114-115)
Задоволеність педагогів колективом школи (стр.116-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Роздратування - терпимість. Діагностика толерантності
Місце публікування : Сучасна школа України/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2022. - № 4. - С. 30-34 (Шифр С839171598/2022/4)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Xiaoxing Z.
Назва : Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism
Паралельн. назви :Формування етнічної толерантності студентів на принципах полікультуралізму
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 141-147. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.16 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.16
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання етнічної толерантності--формування етнічної толерантності учнів--етнічна толерантність--мультикультуралізм--полікультурна освіта--терпимість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїч Л., Науменко М.
Назва : Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 53-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безбар’єрний простір--заклади загальної середньої освіти--освіта--освітній простір--універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федь В.
Назва : Стрибок віри: трансцендентний діалог релігійної культури Середньовіччя та глобалізація
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 3. - С. 45-50. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--культуротворчість--віра--епоха середньовіччя--буття--діалог--глобалізація
Анотація: У статті досліджено можливості виявлення конструктивних елементів Середньовіччя для розв'язання проблем сьогодення, висвітлено трансцендентний діалог, що гарантує майбуття Культури, виявлено найбільш актуальні умови входження України в глобалізаційний процес. Наукова новизна полягає у визнанні можливості використання середньовічних мистецьких та діалогічних форм у виробленні "християнської" моделі глобалізації з політичної та догматичної точки зору. Автор проводить аналогію між глобалізацією та середньовічним "стрибком віри" й показує, що сучасний "стрибок віри" стає можливим завдяки зміцненню віри в глобалізацію, що може проходити складний шлях від віри та прийняття глобалізації за єдиний можливий шлях розвитку (соціокультурний рівень) до віри в божественний промисел інтеграційних процесів, її сакралізації (релігійно-культурний рівень), а релігійно-догматичний рівень аналізу становить перспективу дослідження. Духовна атмосфера Середньовіччя культивувала терпимість до іншого та суворість до себе, що може стати одним з суттєвих елементів діалогізації глобального світу. Український контекст інтеграційних процесів має реалізовуватися, виходячи не з декларативно-ідеальної, лише світоглядної, а практичної діалогічної концепції. Вона може бути реалізована в культурній політиці держави, яка на законодавчому рівні забезпечує поліетнічність інтеграційних процесів та розвиває при цьому українську національну культуру.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dodonova V., Dodonov R.
Назва : Transformation of social values during a pandemic and problems of global solidarity
Паралельн. назви :Трансформація соціальних цінностей під час пандемії та проблеми глобальної солідарності
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 3. - С. 21-26. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): альтруїзм--безпекократія--влада--екологія--здоров'я
Анотація: У статті проаналізовано соціально-етичну ситуацію у світі під час пандемії COVID-19, зокрема, загальну тенденцію до закриття кордонів, ізоляції, національного егоїзму, збільшення тотального контролю та безпекократії. Задіяна в статті методологія дискурс-аналізу дозволила узагальнити різноманітні оцінки феномену глобальної пандемії, включаючи ставлення до солідарності, випробовування загальнолюдських цінностей, наповнення концептів, що аналізуються, конкретним політичним, етичним, соціокультурним змістом. Феноменологічний метод надав змогу проаналізувати повсякденний досвід людей, постраждалих від пандемії. Компаративний підхід дозволив порівняти прояви боротьби з епідемією в різноманітних політичних системах. У статті згадується концепція глобального альтруїзму П. Сорокіна, яка в сучасних умовах набуває нової інструментальної функції, спрямованої на колективне виживання. Констатується, що в ході пандемії людством переосмислюється співвідношення матеріальних і постматеріальних цінностей на користь останніх. Ізольованість у замкненому просторі житла не сприяє демонстративному споживанню дорогих товарів і предметів розкоші навіть у середовищі багатіїв. Навпаки, після епідемії будуть цінуватися зручність, економічність, екологічність, тобто стандарти середнього класу на основі балансу "ціна-якість". Прогнозується загострення вітальних проблем, які приведуть до переоцінки власного життя, смислів, які раніше були визначальними в житті людей. Значно актуалізуються цінності свободи, дружби, сім'ї, кохання, самореалізації, знання - принаймні для тієї частини суспільства, яка піднялась над рівнем екзистенц-мінімума. Пандемія продемонструвала, що жага визнання в якості основного мотиву поведінки людини в великому соціумі, не зовсім вдало спрацьовує у власній сім'ї, де головним правилом має бути толерантність, терпимість, любов та повага до ближнього. На перше місце вийдуть цінності природного права: право на життя, право на здоров'я, право на свободу, право вимагати від держави забезпечення своїх природних прав, а також екологічні цінності та проблема відповідальності. Певно, що в критичні періоди розвитку світової історії вони усвідомлюються людством як найважливіші
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 323.27(477)"2014"/Т 65
Автор(и) : Трайдакало, Олег
Назва : Майдан. Погляд зсередини
Вихідні дані : Київ: Видавець Мельник М. Ю., 2018
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-966-97751-0-8: 30.00 грн.
ДРНТІ : 11.15
УДК : 323.27(477)"2014"
Предметні рубрики: Внутрішня політика-- Революції-- Майдан
Анотація: На перший погляд, це історія про простих людей — справжніх, щирих, добрих і небайдужих. Проте їм судилося стати насправді незвичайними, видатними людьми. У подіях Революції гідності на київському Майдані їм довелось поєднати доброту і терпимість із праведною люттю задля порятунку всієї України. Без перебільшення, самовідданість і щоденна робота цих людей із легендарної «Львівської брами» зробили можливими тектонічні зміни в українському суспільстві. У цій книзі на 100% справжні автентичні емоції і почуття: терпимість до опонента, яка увінчується порозумінням; справжнє братерство людей, об’єднаних спільною метою і великою національною родиною (це у часи, коли навіть сусіди можуть ворожо ставитись одне до одного); відчайдушна стійкість мирного протесту; криваве протистояння з ворогом, який перетнув межу людяності; невимовна гіркота втрати людей, які стали за нетривалий час найдорожчими, рідними людьми, оскільки народились як справжні Українці. Ця історія не про жорстокість протистояння з ворогом. Вона про справжні чесноти найкращих людей, які живуть поміж нас. І вона насправді захоплює.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)