Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Фінляндія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
37.013.2(480)
S15


    Sahlberg, Pasi.
    Finish Lessons 2.0: What Can the World Learn from Educational Change in Finland? [Текст] / P. Sahlberg ; forewords by D. Ravitch ; afterword by K. Robinson ; Columbia University. - 2nd ed. - New York : Teachers Collage Press, 2014. - 236 p. - ISBN 978-0-8077-5585-3 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Система освіти--Фінляндія

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- освітня система -- фінська освіта -- освіта Фінляндії -- культура навчання
Анотація: У книзі демонструється, як систематичне зосередження уваги на професіоналізмі вчителів і керівників, зміцнення довіри між суспільством і його школами та інвестування в рівність освіти, а не в конкуренцію, вибір та інші ринкові реформи роблять фінські школи міжнародною моделлю успіху. Докладно описано складність значущих змін, досліджуючи результати освіти Фінляндії у світлі останніх даних міжнародного оцінювання та внутрішніх змін.
Дод.точки доступу:
Ravitch, Diane \forewords by.\
Robinson, Ken \afterword by.\
Columbia University


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Horbenko, H.
    Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Електронний ресурс] / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P103-109, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освтіа -- медіацентр -- медіаосвіта -- навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fruktova, Y.
Hondiul, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
74.04я031
Л 64


    Литвин, Лілія Володимирівна.
    Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Литвин Лілія Володимирівна ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2011. - 260 арк.
ДРНТІ
ББК 74.04я031

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--Україна--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Штайнер Р. -- дитиноцентризм -- учитель -- управління -- навчально-виховний процес -- вільний розвиток -- Сухомлинський В. О. -- Німеччина -- Фінляндія -- Росія -- Російська Федерація -- експериментальна робота -- експеримент
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

4.
74.202.23я031
Л64


    Литвин, Л. В.
    Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Литвин Лілія Володимирівна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 20 с.
ББК 74.202.23я031

Рубрики: Вальдорфська педагогіка.--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфськапедагогіка -- Р. Штайнер -- учитель -- управління -- навчально-виховний процес -- вільний розвиток -- В. О. Сухомлинський -- Німеччина -- Фінляндія -- дитиноцентризм -- Росія -- Російська Федерація -- Україна -- експериментальна робота -- експеримент
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)

Знайти схожі

5.
027.5
Л 14


    Лагута, Л.
    Досвід зарубіжних країн щодо фінансування публічних бібліотек / Л. Лагута // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - N 2. - С. 25-28.
УДК

Рубрики: Бібліотеки зарубіжних країн--публічні бібліотеки--фінансування

   США--бібліотечна справа
    Великобританія--бібліотечна справа

    Естонія--бібліотечна справа

    Данія--бібліотечна справа

    Литва--бібліотечна справа

    Фінляндія--бібліотечна справа

    Австралія--бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- фінансове забезпечення -- волонтерська робота

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Лохвицька, Любов
    Дошкільна освіта Фінляндії: погляд зсередини / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фінляндія

Кл.слова (ненормовані):
дитсадки у Фінляндії
Анотація: В статті висвітлюється досвід організації дошкільної освіти Фінляндії: типи дошкільних закладів; комплектування дитячих садків; організація освітнього процесу; облаштування середовища.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Киричук, Леся.
    Користувач у центрі уваги бібліотекарів: європейський підхід до обслуговування / Л. Киричук // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2019. - N 1. - С. 24-26. - Бібліогр.: 10 назв

Рубрики: Бібліотечна справа--зарубіжні країни--обслуговування користувачів

   Чехія--бібліотечна справа
    Фінляндія--бібліотечна справа

    Великобританія--бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
європейський підхід до обслуговування користувачів -- робота в бібліотеках ЄС

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
37:001.32](477)Регейло
Р 32


    Регейло, Ірина Юріївна.
    Освітня складова освітньо-наукових програм докторської підготовки в університетах Фінляндії / І. Ю. Гегейло, Н. В. Базелюк // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 214-227. - Библіогр.: 43 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Вища освіта--докторська підготовка-- Фінляндія

Кл.слова (ненормовані):
докторська підготовка -- освітня складова -- освітньо-наукові програми -- здобувач ступеню PhD
Анотація: У статті розглядається докторська підготовка у галузі освітніх наук в універсситетах Фінляндії. Визначено основні чинники: освітньої кладової освітньо-наукових програм докторської підготовки тощо.
Дод.точки доступу:
Базелюк, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Пікалова, В.
    Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEAM-освіта -- концепція STEAM-освіти -- підготовка майбутнього вчителя математики -- GeoGebra -- проєктна діяльність -- метапредметні навички
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме застосування концепції STEАM, як інноваційного підходу, що представляє сьогодні предмет масового інтересу і дослідників, і педагогів-практиків. Завдяки STEАM-освіті у вчителя з’являється можливість розвивати учнів відразу у декількох предметних областях - інформатики, фізики, технології, інженерії, мистецтва та математики. Обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки майбутніх учителів концепції STEAM-освіти, яка продовжує реалізацію ідей STEM, що викликано переходом суспільства в цифрову епоху. Розглянуто STEАM підходи в освітньому процесі. Проаналізовано досвід таких розвинених країн як США, Фінляндія, Австралія, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур і з’ясовано, що вони запроваджують державні програми в галузі застосування STEАM-освіти. У Фінляндії було відкрито LUMA-центр, в Іспанії вчителі використовують STEAM-Makerspace для підвищення рівня знань в учнів старшої школи в області геометрії, в Австралії реалізовано програму STEAM Professionals in Schools яка об’єднує викладачів з професіоналами STEAM для вдосконалення практики викладання STEАM і забезпечення навчання STEAM в австралійських школах. Висвітлено можливості реалізації трьох основних шляхів впровадження STEAM-освіти у шкільний процес, таких як STEAM-проєкт, STEAM-урок, Мейкер-простір, які ефективно можна запроваджувати в освітньому процесі вищої школи. Розглядається реалізація STEAM підходу на прикладі підготовки майбутніх учителів математики. Автором відзначається важлива роль в цьому процесі педагогів, готових реалізовувати ідеї STEAM-освіти. Наведено результати експериментальної роботи по реалізації концепції STEAM-освіти в рамках проєктної діяльності студентів на прикладі проєкту «Українська вишивка». Розкрито мету та діяльність студентів, описано дослідницькі завдання, які вони виконували. Результатом проведеного дослідження стала розробка програми, яка «вишиває», імітує процес вишивки у різних техніках, реалізуючи різні підходи при обході схеми вишивки. Крім того було створено комплект інструментів у пакеті GeoGebra для дослідження і конструювання різноманітних орнаментів, які ґрунтуються на традиційних елементах української вишивки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
91
С 83


    Страны и народы [Текст] : научно-популярное географо-этнографическое издание в 20 томах / ред. Ю. В. Бромлей. - Москва : Мысль, 198? - 19--.Зарубежная Европа. Общий обзор. Северная Европа. - 1981. - 268 с. - ). - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Країнознавство--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
Фінляндія -- Швеція -- Норвегія -- Данія -- Ісландія
Дод.точки доступу:
Бромлей, Ю. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)