Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Фінляндія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова С. С.
Назва : Фінська школа з погляду українського вчителя
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 10/12. - С. 13–15. (Шифр У411512/2019/10/12)
Предметні рубрики: Школи --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): батьківські школи--учительська кімната--навчальний план--виховання самостійності
Анотація: Про Західно-Фінляндський коледж.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.3(480)/С 16
Автор(и) : Салберґ, Пасі
Назва : Фінські уроки 2.0 : чого може навчитися світ з освітніх змін Фінляндії
Паралельн. назви :Finnish Lessons 2.0: What Can the World Learn from Educational Change in Finland?
Вихідні дані : Харків: Ранок, 2017
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-617-09-3344-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.014.3(480)
Предметні рубрики: Освітня реформа-- Історія --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінська освіта--історія реформи освіти--досвід--статисника--оцінювання--результати освіти
Анотація: У виданні описана унікальна за своєю ефективністю й справедливістю фінська освітня система. Автор, знаний фінський дослідник, що викладав у Гельсінському й Гарвардському університетах, розповідає історію освітньої реформи у Фінляндії, аналізує фінську освіту з різних боків, розмірковує над тим, як інші країни можуть скористатися вдалим досвідом фінів. Книжка містить дані статистики й міжнародних оцінювань результатів освіти.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хаврикіна Ксенія, Пристінська Марина
Назва : Фінські секрети якісної освіти
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 16-17. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Організація за кордоном --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): настільні ігри--сенсорні тренажери--наповнюваність груп
Анотація: "За результатами міжнародних досліджень якості освіти TIMSS (математика і природничі науки), PISA (грамотність, читання, математика, природничо-наукова грамотність) та PIRLS (читання й розуміння тексту) фінська система освіти визнана однією з найефективніших у світі. Навесні цього року Центр інноваційної освіти організував для групи українських освітян поїздку до Фінлянді". Враженнями від поїздки педагоги діляться у статті .
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(480)"1944"/М 14
Автор(и) : Майнандер, Генріх
Назва : Фінляндія, 1944 : війна, суспільство, настрої
Вихідні дані : Київ: Темпора, 2010
Кільк.характеристики :294 [1] с
ISBN, Ціна 978-617-569-010-9: 30.00 грн.
ДРНТІ : 03.91
УДК : 94(480)"1944"
Предметні рубрики: Історія-- Історія Фінляндії
Анотація: Книга розповідає про один із найцікавіших та найвідповідальніших періодів Республіки Фінляндії у 20 ст.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(480)"1939/1945/В 39-505898842
Автор(и) : Вехвіляйнен, Оллі
Назва : Фінляндія в другій світовій війні: між Німеччиною і Росією
Вихідні дані : Київ: Темпора, 2010
Кільк.характеристики :247 с
ISBN, Ціна 978-966-8201-47-9: 14.00 грн.
ДРНТІ : 03.91
УДК : 94(480)"1939/1945"
Предметні рубрики: Історія-- Історія Фінляндії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пакт--зимова війна--друга світова війна--віхід із війни
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калошин В. Ф.
Назва : У чому причини успіху шкільної освіти Фінляндії?
Місце публікування : Географія: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 21/22. - С. 63–71. (Шифр Г149085/2019/21/22)
Предметні рубрики: Шкільна освіта-- зарубіжний досвід-- причини успіху --Фінляндія
Географіч. рубрики: Фінляндія-- шкільна освіта-- причини успіху
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--зарубіжні країни--фінська шкільна освіта--зарубіжна шкільна освіта--причини успіху--розвиток школи--особливість фінської школи
Анотація: У статті аналізується специфіка розвитку шкільної освітньої системи в Фінляндії.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 47(480)/К 17
Автор(и) : Калошин В. Ф, Гоменюк Д. В.
Назва : У чому причини успіху шкільної освіти Фінляндії
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 7/9. - С. 2–11. (Шифр У411512/2018/7/9)
УДК : 47(480)
Предметні рубрики: Освіта-- принципи --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні принципи--безкоштовність освіти--індивідуальність освіти--самостійність--співпраця--взаємоповага
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 91/С 83
Автор(и) :
Назва : Страны и народы: научно-популярное географо-этнографическое издание в 20 томах/ ред. Ю. В. Бромлей. Зарубежная Европа. Общий обзор. Северная Европа
Вихідні дані : Москва: Мысль, 1981
Кільк.характеристики :268 с
Серія: :
ДРНТІ : 39
УДК : 91
Предметні рубрики: Країнознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінляндія--швеція--норвегія--данія--ісландія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пікалова В.
Назва : Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 95-103. - ISSN 2414-0325 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): steam-освіта--концепція steam-освіти--підготовка майбутнього вчителя математики--geogebra--проєктна діяльність--метапредметні навички
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме застосування концепції STEАM, як інноваційного підходу, що представляє сьогодні предмет масового інтересу і дослідників, і педагогів-практиків. Завдяки STEАM-освіті у вчителя з’являється можливість розвивати учнів відразу у декількох предметних областях - інформатики, фізики, технології, інженерії, мистецтва та математики. Обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки майбутніх учителів концепції STEAM-освіти, яка продовжує реалізацію ідей STEM, що викликано переходом суспільства в цифрову епоху. Розглянуто STEАM підходи в освітньому процесі. Проаналізовано досвід таких розвинених країн як США, Фінляндія, Австралія, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур і з’ясовано, що вони запроваджують державні програми в галузі застосування STEАM-освіти. У Фінляндії було відкрито LUMA-центр, в Іспанії вчителі використовують STEAM-Makerspace для підвищення рівня знань в учнів старшої школи в області геометрії, в Австралії реалізовано програму STEAM Professionals in Schools яка об’єднує викладачів з професіоналами STEAM для вдосконалення практики викладання STEАM і забезпечення навчання STEAM в австралійських школах. Висвітлено можливості реалізації трьох основних шляхів впровадження STEAM-освіти у шкільний процес, таких як STEAM-проєкт, STEAM-урок, Мейкер-простір, які ефективно можна запроваджувати в освітньому процесі вищої школи. Розглядається реалізація STEAM підходу на прикладі підготовки майбутніх учителів математики. Автором відзначається важлива роль в цьому процесі педагогів, готових реалізовувати ідеї STEAM-освіти. Наведено результати експериментальної роботи по реалізації концепції STEAM-освіти в рамках проєктної діяльності студентів на прикладі проєкту «Українська вишивка». Розкрито мету та діяльність студентів, описано дослідницькі завдання, які вони виконували. Результатом проведеного дослідження стала розробка програми, яка «вишиває», імітує процес вишивки у різних техніках, реалізуючи різні підходи при обході схеми вишивки. Крім того було створено комплект інструментів у пакеті GeoGebra для дослідження і конструювання різноманітних орнаментів, які ґрунтуються на традиційних елементах української вишивки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Регейло, Ірина Юріївна, Базелюк, Наталія Валеріївна
Назва : Освітня складова освітньо-наукових програм докторської підготовки в університетах Фінляндії
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 214-227. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 43 назв.
УДК : 37:001.32](477)Регейло + 37:001.32](477)Базелюк + 378(480)
Предметні рубрики: Вища освіта-- докторська підготовка -- Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): докторська підготовка--освітня складова--освітньо-наукові програми--здобувач ступеню phd
Анотація: У статті розглядається докторська підготовка у галузі освітніх наук в універсситетах Фінляндії. Визначено основні чинники: освітньої кладової освітньо-наукових програм докторської підготовки тощо.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)