Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Фінляндія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.2(480)/S15
Автор(и) : Sahlberg, Pasi
Назва : Finish Lessons 2.0: What Can the World Learn from Educational Change in Finland? . -2nd ed.
Вихідні дані : New York: Teachers Collage Press, 2014
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Columbia University
ISBN, Ціна 978-0-8077-5585-3: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.013.2(480)
Предметні рубрики: Система освіти --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середня освіта--освітня система--фінська освіта--освіта фінляндії--культура навчання
Анотація: У книзі демонструється, як систематичне зосередження уваги на професіоналізмі вчителів і керівників, зміцнення довіри між суспільством і його школами та інвестування в рівність освіти, а не в конкуренцію, вибір та інші ринкові реформи роблять фінські школи міжнародною моделлю успіху. Докладно описано складність значущих змін, досліджуючи результати освіти Фінляндії у світлі останніх даних міжнародного оцінювання та внутрішніх змін.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horbenko H., Fruktova Y., Hondiul O.
Назва : Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 103-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освтіа--медіацентр--медіаосвіта--навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.04я031/Л 64 рукописний текст
Автор(и) : Литвин, Лілія Володимирівна
Назва : Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :260 арк.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.04я031
Предметні рубрики: Вальдорфська педагогіка --Україна
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.
Примірники :ГП(1)
Вільні : ГП(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання : 74.202.23я031/Л64 рукописний текст
Автор(и) : Литвин Л. В.
Назва : Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки"
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :20 с
ББК : 74.202.23я031
Предметні рубрики: Вальдорфська педагогіка.
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.
Примірники : всього : ГП(3)
Вільні : ГП(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.5/Л 14
Автор(и) : Лагута Л.
Назва : Досвід зарубіжних країн щодо фінансування публічних бібліотек
Місце публікування : Бібліотечна планета: Щоквартальний науково-виробничий журнал: Національна парламентська бібліотека України, 2018. - N 2. - С. 25-28. (Шифр Б982359/2018/2)
УДК : 027.5
Предметні рубрики: Бібліотеки зарубіжних країн-- публічні бібліотеки-- фінансування
Географіч. рубрики: США-- бібліотечна справа
Великобританія-- бібліотечна справа
Естонія-- бібліотечна справа
Данія-- бібліотечна справа
Литва-- бібліотечна справа
Фінляндія-- бібліотечна справа
Австралія-- бібліотечна справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотеки--фінансове забезпечення--волонтерська робота
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лохвицька Любов
Назва : Дошкільна освіта Фінляндії: погляд зсередини
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 13-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна --Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитсадки у фінляндії
Анотація: В статті висвітлюється досвід організації дошкільної освіти Фінляндії: типи дошкільних закладів; комплектування дитячих садків; організація освітнього процесу; облаштування середовища.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Киричук, Леся
Назва : Користувач у центрі уваги бібліотекарів: європейський підхід до обслуговування
Місце публікування : Бібліотечна планета: Щоквартальний науково-виробничий журнал: Національна парламентська бібліотека України, 2019. - N 1. - С. 24-26. (Шифр Б982359/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- зарубіжні країни-- обслуговування користувачів
Географіч. рубрики: Чехія-- бібліотечна справа
Фінляндія-- бібліотечна справа
Великобританія-- бібліотечна справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський підхід до обслуговування користувачів--робота в бібліотеках єс
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Регейло, Ірина Юріївна, Базелюк, Наталія Валеріївна
Назва : Освітня складова освітньо-наукових програм докторської підготовки в університетах Фінляндії
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 214-227. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 43 назв.
УДК : 37:001.32](477)Регейло + 37:001.32](477)Базелюк + 378(480)
Предметні рубрики: Вища освіта-- докторська підготовка -- Фінляндія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): докторська підготовка--освітня складова--освітньо-наукові програми--здобувач ступеню phd
Анотація: У статті розглядається докторська підготовка у галузі освітніх наук в універсситетах Фінляндії. Визначено основні чинники: освітньої кладової освітньо-наукових програм докторської підготовки тощо.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пікалова В.
Назва : Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 95-103. - ISSN 2414-0325 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): steam-освіта--концепція steam-освіти--підготовка майбутнього вчителя математики--geogebra--проєктна діяльність--метапредметні навички
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме застосування концепції STEАM, як інноваційного підходу, що представляє сьогодні предмет масового інтересу і дослідників, і педагогів-практиків. Завдяки STEАM-освіті у вчителя з’являється можливість розвивати учнів відразу у декількох предметних областях - інформатики, фізики, технології, інженерії, мистецтва та математики. Обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки майбутніх учителів концепції STEAM-освіти, яка продовжує реалізацію ідей STEM, що викликано переходом суспільства в цифрову епоху. Розглянуто STEАM підходи в освітньому процесі. Проаналізовано досвід таких розвинених країн як США, Фінляндія, Австралія, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур і з’ясовано, що вони запроваджують державні програми в галузі застосування STEАM-освіти. У Фінляндії було відкрито LUMA-центр, в Іспанії вчителі використовують STEAM-Makerspace для підвищення рівня знань в учнів старшої школи в області геометрії, в Австралії реалізовано програму STEAM Professionals in Schools яка об’єднує викладачів з професіоналами STEAM для вдосконалення практики викладання STEАM і забезпечення навчання STEAM в австралійських школах. Висвітлено можливості реалізації трьох основних шляхів впровадження STEAM-освіти у шкільний процес, таких як STEAM-проєкт, STEAM-урок, Мейкер-простір, які ефективно можна запроваджувати в освітньому процесі вищої школи. Розглядається реалізація STEAM підходу на прикладі підготовки майбутніх учителів математики. Автором відзначається важлива роль в цьому процесі педагогів, готових реалізовувати ідеї STEAM-освіти. Наведено результати експериментальної роботи по реалізації концепції STEAM-освіти в рамках проєктної діяльності студентів на прикладі проєкту «Українська вишивка». Розкрито мету та діяльність студентів, описано дослідницькі завдання, які вони виконували. Результатом проведеного дослідження стала розробка програми, яка «вишиває», імітує процес вишивки у різних техніках, реалізуючи різні підходи при обході схеми вишивки. Крім того було створено комплект інструментів у пакеті GeoGebra для дослідження і конструювання різноманітних орнаментів, які ґрунтуються на традиційних елементах української вишивки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 91/С 83
Автор(и) :
Назва : Страны и народы: научно-популярное географо-этнографическое издание в 20 томах/ ред. Ю. В. Бромлей. Зарубежная Европа. Общий обзор. Северная Европа
Вихідні дані : Москва: Мысль, 1981
Кільк.характеристики :268 с
Серія: :
ДРНТІ : 39
УДК : 91
Предметні рубрики: Країнознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінляндія--швеція--норвегія--данія--ісландія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)