Пошуковий запит: (<.>K=ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Баришполь С. В. Співпраця вихователя ГПД та психологічної служби школи/С. В. Баришполь. - 2012
|
>2.
| Становище багатодітних сімей в Україні/М-во України в справах сім'ї, молоді та спорту, Держ. ін-т у справах сім'ї та молоді. - 2007
|
>3.
| Сільська родина: проблеми та шляхи вирішення/Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державний інститут розвитку сім’ї та молоді. - 2007
|
>4.
| Студентська молодь України: сучасний вимір/Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державний інститут розвитку сім’ї та молоді, Державний інформаційно-ресурсний центр. - 2009
|
>5.
| Виховання духовності особистості/За заг. ред. М. Й. Боришевського. - 2013
|
>6.
| Парадигмальні зміни основ загальної психології у синергетичному контексті/Нац. академія пед. наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - 2013
|
>7.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>9.
| Дитина у сучасному соціопросторі/ред. Т. О. Піроженко. - 2014
|
>10.
| Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>11.
| Генералова О. М. Ціннісні орієнтації студентів у процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі/О. М. Генералова // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.157-163
|
>12.
| Олійник С. В. Організаційно-методичні умови удосконалення процесу усного мовлення студентів-філологів у ВНЗ/С. В. Олійник // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.94-102
|
>13.
| Артемчук Г. І. Вища школа України: реальність і тенденції розвитку/Г . І. Артемчук. - 2004
|
>14.
| Теорія та методика фізичного виховання і спорту - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>15.
| Піроженко Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку/Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.4–6.
|
>16.
| Ладивір С. Сім’я як партнер педагогів у формуванні ціннісних орієнтацій дитини/Світлана Ладивір // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.7–11.
|
>17.
| Карабаєва І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.17–22.
|
>18.
| Практичний психолог: Дитячий садок - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Аніщенко Н. В. Особливості діагностування музичного сприйняття майбутніх вчителів мистецтвознавчих предметів/Н. В. Аніщенко. - 2014
|
>20.
| Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/Л. Овсянкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.13-17
|
|
|