Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (61)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЯКІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 682
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Sysoieva, S.
    Academic staff development programme: research competence formation [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P23-32, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- компетентність -- дослідницька -- програма -- ефективність
Анотація: Статтю присвячено дослідженню ефективності програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти для сприяння розвитку дослідницької компетентності. Для дослідження проблеми був використаний змішаний метод (якісний та кількісний): аналіз наукової літератури для вивчення поняття «дослідницька компетентність», а також для моделювання структурних компонентів дослідницької компетентності. Дослідницьку компетентність розглядаємо як інтегровану особистісно-професійну якість фахівця, яка відображає мотивацію до наукового пошуку, рівень володіння методологією педагогічного дослідження, особистісно-значущі якості дослідника, зокрема такі, як інноваційне мислення, здатність до творчої та інноваційної діяльності. У структурі дослідницької компетентності викладача закладу вищої освіти виокремлюємо мотиваційно-ціннісний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікаційний, комунікативний, особистісно-творчий, професійно-рефлексивний компоненти; компоненти дослідницької компетентності утворюють цілісну єдність результатів професійного та особистісного розвитку викладачів. У статті представлено досвід та результати впровадження дослідницького модулю програми підвищення кваліфікації викладачів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Результати дослідження свідчать про якісні зміни в рівнях розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників (мотиваційно-цінного, комунікативного, особистісно-творчого компонентів). Сформульовано рекомендації закладам вищої освіти щодо розвитку академічного персоналу шляхом проєктування дослідницького модулю програм і удосконалення контенту, що відкриває нові «вікна можливостей» для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sokolova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Yunina, Olha.
    Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Yunina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P77-90, DOI 10.28925/2617-5266.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
засоби штучного інтелекту -- навчання іноземних мов -- вищий навчальний заклад -- технології -- якість навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання засобів штучного інтелекту (ШІ) у системі навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Дослідження містить огляд сучасних підходів до навчання мови, переваги та можливості використання ШІ в навчальному процесі, а також аналіз впливу цих інструментів на навчальні досягнення студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Борисова, О.
    Characteristics of competitive activity of Ukrainian national teams in sports games in the international area : Характеристика змагальної діяльності збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені / О. Борисова, С. Шутова, В. Нагорна // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 27-37, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
висококваліфіковані спортсмени -- програми підготовки -- змагальна діяльність -- спортивні ігри -- критерії ефективності
Анотація: На сучасному етапі розвитку спорту вищих досягнень у всьому світі відбуваються глобальні перетворення, що вплинули на інтенсифікацію змагальної практики та впровадженню інноваційних технологій у процес підготовки висококваліфікованих спортсменів. На жаль, зовнішні фактори і внутрішні політично-економічні проблеми в Україні стають серйозною перешкодою для впровадження ефективної змагальної діяльності національних збірних команд на головних міжнародних змаганнях. Соціально-економічна ситуація в країні ставить під сумнів можливість підготовки якісного резерву, дитячо-юнацький спорт потерпає внаслідок фінансово-економічної кризи, а недостатній рівень матеріально-технічного забезпечення та змога мігрувати кращим гравцям і тренерам негативно впливає на якість виступів національної збірної на міжнародній арені. Планування підготовки висококваліфікованих спортсменів до головних міжнародних змагань має відбуватися з врахуванням особливостей турнірних навантажень у командних та індивідуальних видах спортивних ігор. З цією метою варто окреслити основні фактори, що впливають на якість та результативність виступів кращих спортсменів та команд у спортивних іграх. Тому метою нашої роботи є аналіз ефективності змагальної діяльності висококваліфікованих спортсменів у спортивних іграх. Матеріал і методи досліджень: аналіз документів планування і змагань та узагальнення спеціальної літератури, метод експертних оцінок, педагогічне спостереження, методи математичної статистики. Реалізація ефективного виступу спортсменів збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені потребує оптимізації процесу спортивної підготовки на основі індивідуалізації з паралельним застосуванням техніко-тактичних, психофізіологічних моделей підготовленості провідних гравців світу, поєднуючи сучасні можливості нашої держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шутова, С.
Нагорна, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
37(062.552)
C76


   
    Contemporary education contexts : scientific articles = Контексты современного образования : (сборник научных статей) / Lithuanian University of Educational Sciences, Yanka Kupala State University of Grodno. - Vilnius : [s. n.], 2013. - 318 p. - ISBN 978-9955-20-910-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Сучасна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- якість освіти -- проблема вдосконалення -- педагогічні умови
Дод.точки доступу:
Lithuanian University of Educational Sciences
Yanka Kupala State University of Grodno


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.


    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Antonyuk, Ya. M.
    Diagnostic methods and traffic manacement on campus networks [Текст] / Ya. M. Antonyuk // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2019. - N 6. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
аналіз мережевого трафіку -- мережева безпека -- політики управління трафіком -- класифікація мережевого трафіку -- якість послуг -- якість сприйняття -- принцип максимальної очікуваної корисності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Eshete, Mekie M.
    Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs [Електронний ресурс] / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P51-67, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- безперервний -- цільові потреби -- викладачі -- англійська мова
Анотація: У дослідженнях з питань освіти все більше уваги приділяється безперервному професійному розвитку вчителів, оскільки він може вплинути на якість викладання. Незважаючи на це, дослідження потреб вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку були обмеженими. Щоб подолати цю прогалину, у цій статті досліджувалися роздуми вчителів англійської мови як іноземної щодо цільових потреб безперервного професійного розвитку. У цьому роботі використовувався змішаний метод дослідження, який включає як кількісний, так і якісний підходи для відповіді на завдання дослідження. Учасники дослідження включали 20 викладачів англійської мови як іноземної, які викладають у державних середніх школах, а дані збирали за допомогою тесту, анкет та інтерв’ю. Висновки показали, що вчителі англійської мови як іноземної мають різні погляди на свої професійні недоліки, бажання та потреби. Крім того, вчителі англійської мови як іноземної зазначили, що поточна програма безперервного професійного розвитку, яка практикується в їхній школі, ніколи не проводилася з метою допомоги їм розвивати свою професійні уміння. На двосторонньому рівні 0,01 спостерігалася сильна негативна кореляція між цільовими потребами вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку та їхніми рефлексіями щодо поточного безперервного професійного розвитку (rs = -0,961, n = 20, p = 0,01). Нарешті, дослідження рекомендує переглянути програму безперервного професійного розвитку; зацікавлені сторони повинні провести оцінку програми, а потім включити в неї міркування вчителів і цільові потреби для безперервного професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gezahegn, G.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)