Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=абітурієнти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Афанасьєв, Ілля.
    П’ять років наукової діяльності викладачів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] / І. Афанасьєв, Н. Варгіч // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- зв’язки з громадськістю -- наукова діяльність кафедри -- Scopus -- Web of Science
Анотація: У статті аналізується наукова діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журна-лістики Київського університету імені Бориса Грінченку в період з 2017 до 2021 р. Наукові дослідження є не про-сто важливим напрямом діяльності сучасних університетів, а й одним із пріоритетних, тому що значно впли-вають на місце ЗВО в престижних рейтингах, що є одним із аргументів на користь прийняття рішення абіту-рієнта про вибір університету для подальшого навчання. У 2017–2021 рр. Міністерство освіти і науки України й аналогічні урядові структури у США та країнах ЄС, як і багато НУО-грантодавців у галузі освіти, деклару-вали необхідність розвитку наукової діяльності університетів. Опублікування статей, проіндексованих у на-укометричних системах “Scopus” і “Web of Science”, стало обов’язковим для більшості українських викладачів.Наукову діяльність особливо складно здійснювати практикам, які залучені до викладання саме через до-свід у бізнес-секторі економіки. Відповідно до стратегії студентоцентрованого та практико-орієнтованого навчання, на кафедру реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики залучено багато таких фахівців. Реклама та зв’язки з громадськістю є здебільшого прикладним, а не науковим напрямом діяльності, на відміну від багатьох інших спеціалізацій кафедр в українських університетах. Однак сучасні абітурієнти демонструють більший інтерес до перших, ніж до теоретичних напрямів соціальних наук. Тому аналіз наукової роботи зазначеної кафедри може становити особливий інтерес для викладачів та адміністраторів, які працю-ють у закладах вищої освіти. На основі наукових статей, масмедійних публікацій викладачів цієї кафедри, а також за допомогою кількох спеціальних інтерв’ю з працівниками Інституту журналістики систематизовано основні завдання й результа-ти наукової роботи цього підрозділу. Висвітлено основні досягнення ключових діячів кафедри в контексті спіль-ної наукової теми інституту «Сучасне медіазнавство в освітньому та науковому дискурсах» та їхні індивіду-альні наукові інтереси. У статті міститься огляд найбільш важливих наукових публікацій викладачів. Значну увагу приділено аналізу досягнень і теоретичних проблем наукової співпраці між викладачами та студентами. У статті наголошується на необхідності об’єднати зусилля не лише українських науковців та освітян, але й більшості українського суспільства, а також його по-справжньому проукраїнських іноземних партнерів для реформування системи управління дослідницькою роботою та вищою освітою в Україні.
Дод.точки доступу:
Варгіч, Наталія


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)