Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптивність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.


    Аровіна, М.
    Formation of the ecosystem of open data in Ukraine as a factor of the development of the regional economy = Формування екосистеми відкритих даних в Україні як фактора розвитку регіональної економіки / М. Аровіна // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- відкриті дані -- регіональна економіка -- розпорядники даних -- ендогенні і екзогенні чинники -- набори даних -- інституційна готовність -- економічна вигода -- хмарні технології
Анотація: У статті досліджено особливості формування екосистеми відкритих даних в контексті впливу на розвиток регіональної економіки. Охарактеризовано поняття "відкриті дані", закріплене чинним законодавством України. Розглянуто принципи організації Інтернет-платформи відкритих даних, наведено класифікацію розпорядників інформації, види публічної інформації. Розглянуто трансформацію терміна "екосистема" при перенесенні специфічних аспектів природних екосистем на сферу підприємництва. Підкреслюється ідея про взаємозалежність, взаємовплив, гнучкість та адаптивність елементів в "екосистемі" бізнесу в процесі виживання. Наведені приклади застосування концепції екосистем в інформаційній сфері - глобальна мережа Інтернет, портали відкритих даних розвинених країн світу. Проведено аналіз формування елементів екосистеми відкритих даних в Україні. Встановлено, що в числі найбільш розвинутих елементів - нормативно-правова база діяльності, наявність потенціалу в наданні інформації, якісна технологічна інфраструктура. Дослідження показали, що до тепер на єдиному державному порталі відкритих даних опубліковано значну кількість наборів даних, при цьому найбільш широко представлений державний сектор, що відповідає світовим тенденціям попиту споживачів інформації. Показано, що інституційна готовність країни до відкриття даних, яка визначається за методикою World Wide Web Foundation, є низькою, вплив на економіку поки що незначний у порівнянні з країнами-лідерами, такими як США і Великобританія. Відзначено, що в розвинених країнах регіональні відкриті дані інтегровані в центральні портали, що значно полегшує пошук інформації і роботу споживачів з нею. Встановлено, що в Україні більше половини муніципальних сайтів великих міст не мають ресурсів відкритих даних. Виявлено проблеми фінансування інновацій в ІТсфері, при наявності істотного потенціалу вітчизняних фахівців. Запропоновано напрями вдосконалення екосистеми відкритих даних України, пов'язані зі структуруванням інформації в регіональному контексті, з одного боку, інтегрування регіональних інформаційних ресурсів в центральний портал, з іншого, а також широке залучення вітчизняних фахівців в організацію стартапів на основі використання відкритих даних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Арсеньєва, Лариса.
    Робота центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти національного університету харчових технологій / Л. Арсеньєва, І. Нікітіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 10. - С. 9-19 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
особистість здобувача вищої освіти -- психологічна підтримка -- процес адаптації першокурсників -- адаптивність -- чинники дезадаптації -- якість вищої професійної освіти
Дод.точки доступу:
Нікітіна, Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Берсенева, А. О.
    Адаптивна система економічної безпеки підприємства / А. О. Берсенева, Т. М. Іванюта // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- адаптивність -- економічна безпека -- система економічної безпеки -- підприємництво
Дод.точки доступу:
Іванюта, Т. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Буйницька, О. П.
    Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 13-31, DOI 10.28925/2414-0325.2021.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- адаптивна система -- цифрова компетентність -- персоналізована траєкторія професійного розвитку -- електронне навчання
Анотація: Стаття присвячена питанню розробки системи підвищення кваліфікації викладачів для розвитку цифрової компетентності. Обґрунтовано необхідність розробки вказаної системи та описано адаптивну систему підвищення кваліфікації викладачів за цифровим напрямом в Київському університеті імені Бориса Грінченка, що передбачає можливості формування персоналізованих траєкторій професійного розвитку викладачів. Відповідно до потреб закладу освіти адаптивність системи реалізована у двох напрямах: до часових можливостей тестування та проходження міні-курсів; до персональних потреб викладача відповідно до рівня знань, професійного спрямування та встановлених цілей. Розроблено модель організації цієї системи, що побудована на основі самооцінювання, самоосвіти, за принципами мікронавчання. Адаптивна система реалізована в системі енавчання за допомогою наступних структурних елементів - діагностичного тесту та набору міні-курсів, завдяки тематичній організації яких досягається персоналізації траєкторії навчання викладачів. Деталізовано застосовані підходи у формуванні діагностичного тесту, в тому числі забезпечення його інтегрованості, варіативності та валідності, а також принцип його використання з метою визначення рівня цифрової компетентності викладачів відповідно до розробленого Корпоративного стандарту цифрової компетентності. На прикладі обов'язкового рівня цифрової компетентності Аналітик-Дослідник (А) показано використання наборів міні-курсів для всіх рівнів володіння цифровою компетентністю - Інтегратора (В1), Експерта (В2); Лідера (С1) та Новатора (С2). Система дозволяє викладачу відслідковувати у персональному кабінеті прогрес та визначати власну траєкторію професійного розвитку та за допомогою використання вбудованих інструментів бізнесаналітики отримувати візуалізовану цілісну картину результатів цифрової професійної діяльності. Окреслено роль адаптивної системи у організації підвищення кваліфікації викладачів та перспективи подальшого використання результатів впровадження даної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Василенко, Валерія.
    Платформи дистанційного навчання: основні характеристики та можливості використання [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 11. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
платформа дистанційного навчання -- заклад вищої освіти -- етапи ухвалення раціональних рішень
Анотація: У статті розглянуто інформаційно-освітнє середовище ЗВО як програмно-телекомунікаційне середовище, що дає змогу забезпечити єдиними технологічними засобами процеси інформаційної підтримки та організації навчання, наукові дослідження, професійне консультування слухачів. Визначено основні риси особистісно орієнтованого способу навчання з використання платформ дистан­ційної освіти, а саме: гнучкість, доступність, рентабельність, мобільність, охоплення, технологічність, соціальна рівноправність. Для вибору відповідної платформи дистанційної освіти, що допоможе повною мірою реалізувати весь комплекс функцій, було використано етапи ухвалення раціональних рішень: діагностика проблеми; формулю­вання критеріїв і обмежень; визначення альтернатив; оцінювання альтернатив; вибір оптимальної альтернативи. Наведено характеристику найпопулярніших платформ дистанційного навчання, як-от: система управління навчанням "1С: Електронне навчання. Корпоративний університет"; еFront; Moodle; Mirapolis Learning Management System. Визначено основні критерії вибору платформи дистанційної освіти: програмне забезпечення з відкритим / закритим кодом; наявність демоверсії; наявність інструкції; платно / безоплатно; дружність інтерфейсу; наявність якісного контролю знань здобувачів. Проведено оцінювання запропонованих варіантів платформ для дистанційної освіти й визначено, що максимальну кількість балів здобула система Moodle. Окреслено принципи побудови інформаційно-освітніх середовищ: багатокомпонентність; інтеграль­ність; розподіленість; адаптивність. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу, та методу візуалізації результатів дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Ведель, Я. И.
    Адаптивный алгоритм для вариационного неравенства на множестве решений задачи о равновесии [Текст] / Я. И. Ведель, С. В. Денисов, В. В. Семенов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 104-115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
дворівнева задача -- варіаційна нерівність -- задача про рівновагу -- двоетапний проксимальний метод -- адаптивність -- ітеративна регуляризація -- сильна збіжність
Дод.точки доступу:
Денисов, С. В.
Семенов, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ведель, Я. И.
    Адаптивный двухэтапный проксимальный алгоритм для задачи [Текст] / Я. И. Ведель, Г. В. Сандраков, В. В. Семенов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 6. - С. 136-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
простір Адамара -- задача про рівновагу -- псевдомоно-тонність -- двоетапний проксимальний алгоритм -- адаптивність -- збіжність
Дод.точки доступу:
Сандраков, Г. В.
Семенов, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Гулько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 51-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-лідер -- лідерські якості -- студентське самоврядування -- педагогічний працівник
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано вплив участі в студентському самоврядуванні на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогічних працівників. Визначено комплекс лідерських якостей сучасного вчителя, що формується в здобувачів вищої освіти під час навчання у закладі вищої освіти, а саме: ініціативність, організованість, комунікативність, відповідальність, креативність, критичність, дослідницькі якості, емоційний інтелект, соціальна активність, стратегічне бачення, уміння працювати в команді, соціальна адаптивність, здатність вести за собою, толерантність, готовність прийти на допомогу, чесність і надійність. Наведені якості допоможуть майбутньому педагогічному працівникові здійснювати власну професійну діяльність на високому рівні: сприятимуть розвитку вмінь швидко налагоджувати контакти, спрямовувати роботу класу, знаходити швидкі та нестандартні варіанти вирішення проблемних питань, відчувати та розуміти внутрішній світ оточуючих, ставити близькі та далекі життєві цілі й досягати їх, працювати в команді тощо. Зазначене свідчить, що випускник закладу вищої освіти має володіти повним набором лідерських якостей, які сприятимуть його успішній професійній діяльності та здійснюватимуть активний вплив на розвиток відповідних якостей у його учнів. Акцентовано студентське самоуправління як самоорганізована діяльність, яка розвиває лідерські якості студентів, навички працювати у команді та планувати й прогнозувати власну діяльність, креативність, критичне мислення. Запропоновано приклад реалізації рольової гри «День студентського самоврядування», апробованої нами в Барському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Михайла Грушевського, як складової частини інтерактивної технології, спрямованої на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі залучення до діяльності органів студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
374.72:005.336.2
К 17


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2 / С. А. Калашнікова ; Міністерство освіти і науки України, Світовий банк. - Київ : Світовий банк, 2008. - 57 зустріч. паг., 57 зустріч. паг. - Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка. Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників". Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Книжка-"перекрутка"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація вищої освіти--Педагогічна освіта--Підвищення кваліфікації

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
тенденції освіти дорослих -- компетентісно-орієнтований підхід -- психолого-педагогічні особливості -- інтерактивні методи навчання -- інновації -- лідерство -- адаптивність -- аналіз
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк


Примірників всього: 48
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)

Знайти схожі

10.


    Кобильченко, Вадим.
    Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 3(91). - С. 64-75 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- адаптивність -- шкільна дезадаптація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)