Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=академічні бібліотеки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Публічні бібліотеки в культурно-освітньому просторі України/ Т. Вилегжаніна (стр.4-6) Кл.слова: модернізація бібліотек,віртуальний режим,цифровий простір бібліотек
Бейліс Л. Організаційна культура бібліотечної діяльності: горизонтальні зв'язки/ Л. Бейліс (стр.6-9) Кл.слова: бібліотечна справа,міжгрупові зв'язки,організаційна культура
Проценко Т. Формування іміджу сучасної бібліотеки/ Т. Проценко (стр.10-12) Кл.слова: зовнішній імідж,внутрішній імідж,незалежний імідж
Бабій Л. Бібліотека і письменники: співпраця заради користувача/ Л. Бабій (стр.13-14) Кл.слова: популяризація книги,читання,презентування книжок
Попова Л. Керівник: успіхи, складнощі, секрети/ клад з рос. т. проценко Л. Попова (стр.14-16) Кл.слова: стиль управління,мистецтво переконання,комунікабельність
Коновалов Ю. Бібліотеки у США/ клад з рос. л. бейліса Ю. Коновалов (стр.16-19) Кл.слова: публічні бібліотеки,спеціальні бібліотеки,академічні бібліотеки
Новіцька Н. До питання культури спілкування в бібліотеці/ Н. Новіцька (стр.19-22) Кл.слова: поведінка бібліотекаря,діалог бібліотекаря та користувача,ведення дискусії
Руденко Л. Ви на пляж? А ми в бібліотеку!/ Л. Руденко (стр.22-24) Кл.слова: бібліотеки влітку,культурно-просвітницька робота,диференціація читачів
Ковальчук Г. Культура спілкування в Інтернеті/ Г. Ковальчук (стр.24-27) Кл.слова: стандарти поведінки,культура подання інформації,мережевий етикет
Бакуменко О. На вістрі сатиричного пера/ О. Бакуменко (стр.27-31) Кл.слова: Скомаровський Вадим,Осадчук Петро,Стрекаль Володимир
В Україні вибрано логотип до святкування 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка. Інформація/ Ю. Ворона (стр.32) Кл.слова: логотип,Шупляк О.,200-річчя від дня народження Т. Шевченка
У Києві презентовано інтернет-архів Тараса Шевченка. Інформація/ Ю. Ворона (стр.32) Кл.слова: віртуальний архів,оцифрування документів,електронні копії документів
Новак М. Новини "Бібліомосту"/ М. Новак (стр.33) Кл.слова: конференція "Інстинкт майбутнього", Київ, 2013 р.,бібліотечні ярмарки,тренінги
Новальська Т. Інноваційне дослідження довідково-бібліографічної діяльності наукових бібліотек/ Т. Новальська (стр.34-35) Кл.слова: довідково-бібліографічне обслуговування,бібліографічний пошук,інформатизація
Політова О. Бібліографічний посібник з вітчизняного документознавства/ О. Політова (стр.35) Кл.слова: теорія документа,керування документацією,електронне документознавство
Лютий Г. Орієнтир у світі сучасної української жіночої прози/ Г. Лютий Кл.слова: жіноча проза,світогляд,сучасна література
Герасимова Т. . Фестиваль у бібліотеці. Інформація/ Т. Герасимова (стр.38-39) Кл.слова: декоративно-прикладна творчість,літературна студія,діти з обмеженими можливостями
Киянам презентували паркову бібліотеку. Інформація/ Ю. Ворона (стр.39) Кл.слова: цілодобова бібліотека,парк ім. Тараса Шевченка,Київ
У Черкасах з'явилися "Бібліотеки під парасольками". Інформація/ Ю. Ворона Кл.слова: бібліотека у парку,реклама послуг,Черкаси
У парку Рівного бібліотеки встановили в телефонних будках. Інформація/ Ю. Ворона (стр.40) Кл.слова: міні-бібліотеки,Рівне
Мобільна бібліотека на центральній вулиці Києва/ Ю. Ворона (стр.40) Кл.слова: віртуальні книжкові полиці,електронний формат,мережа Wi-Fi
Щастя людини - в її руках (стр.41) Кл.слова: Ярошенко Тетяна Олександрівна,Києво-Могилянська Академія,бібліотечна справа
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Бібліотеки у США
Місце публікування : Бібліотечна планета. - Київ: Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2013. - N 3. - С. 16-19 (Шифр Б982359/2013/3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)