Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=акмеологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Cherepekhina O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/O. Cherepekhina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.17-22
2.

Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
3.

Базиль Л. О. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен/Л. О. Базиль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. т.№20.-С.35-42
4.

Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.60-68
5.

Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система/Н. Батечко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.45-52
6.

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки - 2014г.,N 30 (Введено оглавление)
7.

Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/Любов Денисюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.62–62
8.

Дубасенюк О. А. Акмеологічний контекст професійно-педагогічної підготовки студентів університетів/О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 24.-С.36-38
9.

Ковшар О. В. Передшкільна освіта як умова акмеологічного підходу розвитку особистості/О. В. Ковшар // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 23.-С.77-79
10.

Мартиненко С. М. Акмеологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього педагога/С. М. Мартиненко // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 24.-С.45-48
11.

Математика в школах України - 2019г.,N 16/18 (Введено оглавление)
12.

Мачинська Н. І. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури/Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.35-38
13.

Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/Володимир Мельничук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.53–55
14.

Мурована Н. М. До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи/Н. М. Мурована // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. т.№ 1 (15).-С.47-51
15.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
16.

Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/Володимир Нерубайський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.46–49
17.

Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів/Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - 2015
18.

Осипов Д. Теоретико-практичні основи діяльності керівника у формуванні та оцінюванні професійних інтересів публічних службовців в Україні/Д. Осипов // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 3.-С.71-80
19.

Педагогічний процес: теорія і практика - 2019г.,N 3/4 (Введено оглавление)
20.

Проблеми освіти - 2015г.,N 84 (Введено оглавление)
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)