Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=акмеологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.
74.0я43
П 24


    Базиль, Л. О.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен [Текст] / Л. О. Базиль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 35-42
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність учителя української мови -- учитель української мови -- акмеологічний підхід -- літературознавча компетентність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.
74.0я431
П 24


    Мурована, Нонна Миколаївна.
    До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи [Текст] / Н. М. Мурована // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- саморозвиток вчителя -- професіоналізм -- акмеологічний підхід -- синергетичний підхід -- суб’єктний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Ковшар, Олена Вікторівна.
    Передшкільна освіта як умова акмеологічного підходу розвитку особистості [Текст] / О. В. Ковшар // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 23. - С. 77-79. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Акмеологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість дошкільника -- акмеологічний підхід -- наступність -- неперервність -- перед шкільна освіта

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Дубасенюк, Олександра Антонівна.
    Акмеологічний контекст професійно-педагогічної підготовки студентів університетів [Текст] / О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 24. - С. 36-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Педагогічна акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
професійно-педагогічна підготовка -- професійна зрілість особистості -- акмеологічний підхід
Дод.точки доступу:
Сидорчук, Нінель Герандіївна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Мартиненко, Світлана Миколаївна.
    Акмеологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього педагога [Текст] / С. М. Мартиненко // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 24. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Акмеологія професійної підготовки

Кл.слова (ненормовані):
АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- КОМПЕТЕНЦІЯ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ -- ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Мачинська, Наталія Ігорівна.
    Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в Україні--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- неперервна освіта -- індивідуально-диференційований підхід -- інтеграція -- магістрант -- міждисциплінарний контекст -- технологічний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Навчально-виховні комплекси--модель інноваційного розвитку--Школа свідомого українця

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.018.058(477)
С 82


    Стороженко, Н.
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічні інновації--акмеологічний підхід--інноваційні технології

   Навчально-виховні комплекси--інноваційна модель розвитку


Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічні інновації--акмеологічний підхід--інноваційні технології

   Навчально-виховні комплекси--інноваційна модель розвитку


Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Багатопрофільні гімназії--модель інноваційного розвитку --Школа трансформаційного лідерства

Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Батечко, Н.
    Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 60-68, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6068 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- мотиваційна сфера -- професійний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: М021125/2019/16/18
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 16/18
Зміст:
Бродський, Я. С. Олександр Леонідович Павлов : )до 70-річчя від дня народження) / Я. С. Бродський. - С.2-5
Кл.слова: велика математика, математична освіта, нетрадиціяна система підготовки студентів
Шевченко, І. В. Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів / І. В. Шевченко. - С.6-11
Кл.слова: творчість учнів, акмеологічний підхід, творче мислення учнів
Филипповский, Г. Б. Любопытный отррезок равный V р (р-а) / Г. Б. Филипповский. - С.12-15
Кл.слова: відрізок, задача, трикутник
Кушнір, І. А. Авторська гомотетія / І. А. Кушнір. - С.16-17
Кл.слова: задача, доведення, креслення гомотетії
Ушаков, Р. П. Колекція тригонометричних нерівностей / Р. П. Ушаков. - С.18-29. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: тригонометричні нерівності, множина чисел, приклад
Кожем’яченко, С. О. Авпка самоосвіти / С. О. Кожем’яченко. - С.30-34
Кл.слова: самоосвіта, вчитель математики, самооцінка
Сумець, О. І. Піраміди : методичні вказівки під час вивчення та повторення теми / О. І. Сумець. - С.35-55. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: піраміда, пірамідальна форма, площа поверхні піраміди
Волинець, Р. С. Квадратична іункція, її властивості та графік : 9 клас / Р. С. Волинець. - С.56-58
Кл.слова: квадратична функція, 9 клас, урок математики
Пфайфер, В. Я. Математичний теренкур по відсотках : урок-подорож. 5 клас / В. Я. Пфайфер. - С.59-64
Кл.слова: урок математики, відсотки від числа, завдання
Ваврикович, Л. В. Всеукраїнська олімпіада з математики : ІІ (міський) етап. 2017/18 н. р. / Л. В. Ваврикович, Т. М. Левицька. - С.65-74. - Бібліогр.: 17 назв
Кл.слова: олімпіада, умови задач, розв"язки задач
Притула, Б. Й. Геометрія навколо нас : віртуальна екскурсія в експериментаніум. 5 клас / Б. Й. Притула. - С.75-82
Кл.слова: геометрія, віртуальна екскурсія, 5 клас
Гурільова, Т. Г. Математичний калейдоскоп : вечір математики. 8 клас / Т. Г. Гурільова. - С.83-86
Кл.слова: вечір математики, математичний калейдоскоп, 8 клас
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.86-95
Кл.слова: площа квадрата, рівнобедрений трикутник, гіпотенуза
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Черепєхіна, О.
    Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології [Текст] / О. Черепєхіна // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 45-51, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.4551 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- професіоналізм -- компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Cherepekhina, O.
    The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс] / O. Cherepekhina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- компетентнісний підхід -- професіографічний підхід -- магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Шевченко, І. В.
    Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів / І. В. Шевченко // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 16/17/18. - С. 6-11

Рубрики: Математика--методика навчання--психологічні основи навчання--розвиток творчості учнів

Кл.слова (ненормовані):
творчість учнів -- акмеологічний підхід -- творче мислення учнів -- педагогічні технології -- винахідництво -- методи дослідження -- функціональна активність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Осипов, Дмитро.
    Теоретико-практичні основи діяльності керівника у формуванні та оцінюванні професійних інтересів публічних службовців в Україні [Текст] / Д. Осипов // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 3. - С. 71-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
публічний службовець -- професійні інтереси персоналу -- акмеологічний підхід -- керівник органу публічної влади -- керівник публічної служби -- професійне оцінювання -- професійне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)