Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=альтернативні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60  
1.


    Diakovska, H.
    Critical interpretation of practical and legal conclusions on the lack of free will and moral responsibility = Критичне осмислення практико-правових висновків з відсутності свободи волі і моральної відповідальності / H. Diakovska, V. Hontar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P30-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аналітична філософія -- свобода волі -- моральна відповідальність -- правова система -- ретрибутивна функція -- справедливість
Анотація: Актуальність статті обумовлена тим, що в сучасних умовах соціально-культурних та ідеологічних трансформацій українського суспільства посилюється вплив негативних чинників на формування соціально стійкої та морально відповідальної особистості. Ключові поняття суспільної стратегії духовного виховання - "моральна відповідальність" та "свобода волі" - проаналізовані авторами з точки зору співвідношення моральних і неморальних підходів при обґрунтуванні правових інститутів в світі без моральної відповідальності. Розглянуто сутнісні характеристики понять "моральна відповідальність" та "свобода волі", показано їх вплив на правову систему, контурно окреслено альтернативні неморальні підходи до обґрунтування правових інститутів в світі з релятивістською парадигмою етико-правових взаємовідносин. В основі побудови такого світу, стверджують автори, лежать не принципи моральної відповідальності та справедливості, що детермінуються "провиною-покаранням", а інші атрибутивні принципи, приміром, безпека суспільства, доцільність чи компенсаторність. Обґрунтовано, що внутрішнього протиріччя в практичній правовій діяльності при відсутності моральної відповідальності немає, адже їй не потрібно ґрунтуватися на принципі справедливості відплати, оскільки цей моральний принцип в світі без моральної відповідальності не працює. Зроблено висновок, що для суспільств з правовими системами без моральної відповідальності звинувачення у внутрішній суперечності нелегітимні та неправомірні, оскільки вони є продуктом та відображенням самого суспільства, для якого цей принцип не актуальний
Дод.точки доступу:
Hontar, V.
Гонтарь Василь
Дьяковська Галина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Сухачова, О. О.
    Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- управлінське рішення -- вимоги -- підприємництво -- принципи -- підходи -- альтернативні варіанти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
327:061.1ЄС
I-69


   
    International Relations and the European Union [Текст] / editor: Ch. Hill, M. Smith. - New York : Oxford University Press, 2005. - 25, окр. паг. с., 469 с. - (The New European Union Series). - ISBN 978-0-19-927348-5 : 62.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зовнішня політика--Міжнародні відносини--Європейський Союз--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня безпека -- європейський порядок -- ліберальність -- альтернативні підходи
Дод.точки доступу:
Hill, Ch. \editor.\
Smith, M. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Сапицька, І.
    Organizational changes in the coal industry foreign countries = Організаційні зміни у вугільній галузі закордонних країн / І. Сапицька, М. Чудек, І. Мальцева // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P26-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
організаційні зміни -- вугільна промисловість -- зарубіжний досвід -- соціально-економічне забезпечення
Анотація: Стаття присвячена організаційним змінам у вугільній промисловості зарубіжних країн. Її реформування характерно практично для всіх вугледобувних країн світу. Виділено наступні цілі організаційних змін: збільшення обсягів видобутку вугілля (США, ПАР, Австралія, Китай, Індія); підвищення конкурентоспроможності підприємств і ліквідація збиткових шахт (Польща, Чехія, Україна); перехід на альтернативні енергоносії та зменшення обсягів видобутку (Німеччина, Франція, Великобританія). Показано, що у всіх державах процес змін базувався на розроблених кожною країною програмах і моделях. Так, наприклад, у Польщі значна увага приділялася законодавчому забезпеченню, у якому визначалися джерела фінансування, особливі права шахтарських регіонів, процедури ліквідації шахт; розглядалися проблеми зайнятості і соціального захисту шахтарів. У Німеччині процес реформування відбувався за моделлю "соціального миру та партнерства", що забезпечило чітку координацію між усіма рівнями уряду і представниками профспілок, які здійснювали соціальний захист шахтарів. Вугільна промисловість Великобританії пережила націоналізацію, а згодом і приватизацію. У країні передбачена її значна підтримка шляхом гарантованого збуту видобутого всередині країни вугілля; виплати допомоги звільненим шахтарям. При цьому поступово збільшувався розмір вихідної допомоги і знижувався віковий поріг. У Франції на початку 60-х рр. ХХ століття була прийнята енергетична стратегія, яка передбачала інтенсивний розвиток атомної енергетики і поступове закриття шахт. Першорядна увага приділялась не достроковому виходу на пенсію, а перепідготовці та працевлаштуванню шахтарів. Рішення уряду Бельгії знизити, а потім відмовитися від вуглевидобутку в країні, було викликано переважно посиленням громадського тиску, спрямованого на припинення субсидування галузі. Уряд розробив програму, яка передбачала не тільки закриття шахт, а й оновлення економічної активності регіону. Процес реструктуризації відбувався за "м'яким" сценарієм. Уряд Іспанії здійснює поступове скорочення активності у вугільній промисловості. Процес супроводжується масштабним субсидуванням державної компанії, можливістю раннього виходу на пенсію, забезпеченням високого рівня соціального захисту шахтарів. У США, з огляду на високу мобільність робочих, вуглевидобувні компанії не мають спеціальних програм з їх працевлаштування та соціального захисту. Роль уряду обмежується виплатою звичайної допомоги з безробіття. Прямої державної підтримки підприємствам немає, фінансуються лише загальногалузеві наукові програми. Непряма підтримка здійснюється через жорстке регулювання діяльності енергогенеруючих компаній. Наведений зарубіжний досвід реформування вугільної промисловості доцільно використовувати в процесі організаційних змін базової галузі України з урахуванням сформованих соціально-економічних умов
Дод.точки доступу:
Чудек, М.
Мальцева, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
373.3.016(072)
Х 94


    Хромчихіна, О. О.
    STEM-проекти для початкової школи : посібник для вчителя / О. О. Хромчихіна, О. Б. Кармаліт. - Харків : Основа, 2020. - 95 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-617-00-3850-0 : 85.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
STEM -- розробки уроків -- квест-гра -- Delphi
Дод.точки доступу:
Кармаліт, О. Б.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

7.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/7
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 7 . - 59.65, грн.
Зміст:
Андрейчук, Н. І. Культурний семіозис: до поняття візуальної книги / Н. І. Андрейчук. - С.3-10
Потапенко, С. И. Когнитивная риторика потребностей: как королева Елизавета ІІ говорит о примирении / С. И. Потапенко. - С.11-17
Домніч, О. В. Соціально-історичні передумови формування англійської мови в Сінгапурі / О. В. Домніч. - С.18-25
Бешлей О.В. Концептуальна метафора у фразеологічних одиницях і пареміях, що репрезентують концепт YOUTH / МОЛОДІСТЬ. - С.26-29
Приходько, А. М. Номінативні властивості субстантивованого партиципа німецької мови / А. М. Приходько. - С.30-35
Mykhaylenko, Valeriy Vasilyevich. Functional Overview of Second Person Singular Pronoun in “Beowulf” / V. V. Mykhaylenko. - С.36-43
Очковська, А. П. Структурна реорганізація інфінітива у складі рейзингової конструкції протягом давньоанглійського і середньоанглійського періодів / А. П. Очковська. - С.44-50
Prihodko, H. Actualization of Evaluation in Cognitive-Сommunicative Field / H. Prihodko. - С.50-55
Карамишева, І. Д. Синтаксичний концепт і структурна схема речення: підходи до встановлення співвідношення / І. Д. Карамишева. - С.56-65
Калитюк, Лілія Петрівна. Складнопідрядні порівняльні речення як об’єкт теоретичного синтаксису / Л. П. Калитюк. - С.66-68
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Медіальні та альтернативні станові конструкції готської мови: типологія творення та вживання / О. В. Шапочкіна. - С.69-72
Оксанич, М. П. Функціонування багатозначних сполучників у середньоверхньонімецькій мові / М. П. Оксанич. - С.73-79
Літкович, Ю. В. Плеонастичні словосполучення в сучасних англомовних медіа-текстах / Ю. В. Літкович. - С.80-87
Кукса, І. М. Теорія гри в жанрі англомовних теледебатів / І. М. Кукса. - С.88-96
Денисюк, Ю. І. Лінгвокультурне кодування президентських меморандумів Барака Обами 2009 - 2015 рр. / Ю. І. Денисюк. - С.97-104
Gryshchenko, Olena. Linguistic Personality: Multiplicity and Fake / O. Gryshchenko. - С.105-110
Tsapro, Galyna. Conversations among Friends: Reflecting Gender Social Norms / G. Tsapro, T. Kychan. - С.111-115
Чайківська, Г. С. "Моралізаторська" казка як особливий піджанр французької авторської казки / Г. С. Чайківська. - С.116-121
Макаревич, О. О. Реактивні висловлення американських підлітків у аспекті принципів Кооперації та Ввічливості (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. О. Макаревич. - С.122-126
Ребенко, М. Ю. Художній переклад як площина взаємозв’язку об’єктивних і суб’єктивних перетворень / М. Ю. Ребенко. - С.127-132
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кідалова, В.
    Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука [Текст] / В. Кідалова // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 105-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
пародія -- жанр -- фабула -- сприйняття -- альтернативні можливості
Анотація: Оманливість фабули та подвійна специфіка пластів художнього тексту визначають колізію у романі «Три листки за вікном» В. Шевчука. На структурному, проблемно-тематичному та художньому рівнях твори являють собою пародію на певний літературний жанр. За допомогою максимальної амбівалентності ігрового тексту (під якою розуміємо закладену в твір настанову на багаторазове прочитання) письменник маніпулює сприйняттям читача, націленого на одночасне виділення альтернативних можливостей інтерпретації як всього тексту, так і його окремих елементів.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
37.091.3
Д 50


    Дичківська, Ілона Миколаївна.
    Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. М. Дичківська. - 2-ге видання, доповнене. - Київ : Академвидав, 2012. - 352 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 345-349. - ISBN 978-617-572-027-1 : 58.00 грн., 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація -- системи освіти -- М. Монтессорі -- антропософські школи -- розвивальне навчання -- фізичне виховання

Примірників всього: 51
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (50)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (50)

Знайти схожі

10.
37.09(038)
І99


   
    Інноваційні педагогічні технології : словник-довідник / Міністерство освіти України. Рівненський державний гуманітарний університет ; автор-упорядник Дичківська І. М. - Рівне : РДГУ, 2003. - 43 с. - 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інноваційні технології--Словники

Дод.точки доступу:
Дичківська І. М. \автор-упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
37.091.3
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. Дичківська. - 3-е видання виправлене. - Київ : Академвидав, 2015. - 302 с. - (Alma-mater+). - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572-090-5 : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Технології навчання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
технологічний процес -- педагогічні нововведення -- педагогічна інноватика

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.
37.09:005.591.6
Д 50


    Дичківська, Ілона Миколаївна.
    Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / І. М. Дичківська. - Київ : Академвидав, 2004. - 352 с. - (Альма-матер). - Літер.: с. 331-333. - ISBN 966-8226-17-8 : 25.00 грн., 19.60 грн., 18.00 грн., 26.56 грн., 60.00 грн.
    Зміст:
Загальні засади педагогічної інноватики
Системні інноваційні педагогічні технології
Модульні та локальні інноваційні педагогічні технології
Інноваційна діяльність педагога
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- педагогічні технології -- педагогіка -- система освіти

Примірників всього: 192
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (85),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (66),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (35)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (85),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (66),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (35)

Знайти схожі

13.
37.07:614.8(477)
Г 70


    Горпинченко, В. М.
    Альтернативні погляди на практичні заходи безпеки в закладах освіти / В. М. Горпинченко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 16/18. - С. 55–56.
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--цивільний захист--Україна--Харківська область

Кл.слова (ненормовані):
цивільний захист -- безпека життєдіяльності -- заклади освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.
Шифр: Б222100/2018/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Філіпова, Людмила Яківна. Цифрові архіви в сучасному суспільстві: термінологічний та змістовний аспект / Л. Я. Філіпова. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Комова, Марія Василівна. Концепція нової політичної думки Єжи Гедройця: документальний реконструкт / М. В. Комова. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Анна Миколаївна. Онлайн-сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів вишів України / А. М. Шелестова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Збанацька, О. М. Формування наукових поглядів на евристику / О. М. Збанацька. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Свердлик, Зоряна Михайлівна. Архівні документи як джерело дослідження документаційного забезпечення органів місцевого самоврядування / З. М. Свердлик, І. В. Братусь. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнійчук, Костянтин Сергійович. Система електронного документообігу E-FREIGHT та її використання в транспортній галузі / К. С. Корнійчук. - С.45-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Жалко, Тетяна Йосипівна. Електронні журнали як об’єкт сучасних бібліотечних інновацій / Т. Й. Жалко, Н. В. Лящук. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Чередник, Людмила Анатоліївна. Рідкісні книги у фонді бібліотеки (на пркладі НТБ ПОЛТНТУ імені Юрія Кондратюка) / Л. А. Чередник. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісіна, Світлана Омельянівна. Періодика проводу українських націоналістів "Сурма" і "Розбудова нації" / С. О. Лісіна. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Передерій, Ірина Григоріївна. Сучасна музейна комунікація в Україні та світі: стан і перспективи розвитку / І. Г. Передерій, Н. В. Білан. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Грінберг, Лариса Феліксівна. Основні тенденції реінжинірингу документообігу в установах України / Л. Ф. Грінберг. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Добровольська, Вікторія Василівна. Міжнародні стандарти у створенні цифрового фонду документації культурної спадщини / В. В. Добровольська. - С.86-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Половинчак, Юлія Миколаївна. Комеморативні практики в сучасному інформаційному просторі / Ю. М. Половинчак. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Редька, Катерина Юріївна. Стратегічні орієнтири розвитку сфери інфокомунікацій / К. Ю. Редька. - С.100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Зацерківна, Марина Олексіївна. Напрями організації зв’язків з громадськістю ВНЗ / М. О. Зацерківна. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Терещенко, Ірина
    Батарейки, здавайтеся! Заняття в альтанці для дітей старшої групи / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- життєва компетентність
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - ознайомлювати дітей з будовою, призначенням батарейок і їхнім шкідливим впливом на природу; давати знання про альтернативні джерела енергії; формувати розуміння необхідності впровадження роздільного збирання відходів, утилізації відпрацьованих батарейок для покращення екологічного стану населеного пункту; розвивати мислення, мовлення, дрібну моторику; виховувати любов до природи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Дудзяк, О. А.
    Вплив енергетичної ситуації України на добробут сільського населення / О. А. Дудзяк // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 1. - С. 151-156. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сільські території -- енергетика -- альтернативні джерела енергії -- субсидії -- сільське населення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: В528425/2016/6
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Нарада методистів із зарубіжної літератури. - С.2
Кл.слова: нарада методистів із зарубіжної літератури, Київ, 2016 р., програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури
Ковбасенко, Юрій Іванович. Селекція літературних творів для шкільних програм як методична проблема / Ю. І. Ковбасенко. - С.3-5
Кл.слова: методологічний рівень, філологічний рівень, селекція літературних творів
Кущ, Олег. Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета / О. Кущ. - С.6-7
Кл.слова: популяризація книг, альтернативні програми, курикулум
Мищенко, Тетяна. Яким я бачу шкільний курс зарубіжної літератури : Актуальне інтерв’ю вчителів м. Кременчука, Полтавська область / Т. Мищенко []. - С.8-10
Інші автори: Онищенко О., Омельченко Л., Лук'яненко Тетяна
Кл.слова: програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури, художні твори
Смовська, Ірина. Випускникам / І. Смовська. - С.10
Кл.слова: поезія, текст
Радченко, Світлана. Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання / C. Радченко. - С.11-12
Кл.слова: робота в групах, метод пазлів, картка персонажа
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - №5. - 2016 / О. Бушакова. - С.13-17
Кл.слова: завдання, написання фанфіків, підтекст
Онищенко, Ольга. Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури / О. Онищенко. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: буктрейлер, тизерна реклама, колажі
Горобченко, Ірина. Ви не писали ще рекламу книжки? Саме час!!! : методичні рекомендації та матеріали до написання творів у жанрі реклами / І. Горобченко. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформативна реклама, стимулююча реклама, непряма реклама
Якименко, Марина. Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер / М. Якименко. - С.30
Кл.слова: тизерна реклама, друкована реклама, мальована реклама
Писанюк, Наталія. Засвоєння навчального матеріалу : картки оперативного контролю, 5 клас / Н. Писанюк. - С.31-33
Кл.слова: Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, контроль знань
Самодрина, Людмила. Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури / Л. Самодрина. - С.34-35
Кл.слова: прийом "Фішбоун", метод "Піраміда", навчання
Митринська, Галина. Українські перекладачі XX століття / Г. Митринська. - С.36-40
Кл.слова: художній переклад, українські перекладачі, українська перекладацька школа
Косиков, Георгий. Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" : Продолжение. Начало см. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2016. - №5 / Г. Косиков. - С.41-43
Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього, моральні проблеми, бодлеризм
Омельченко, Лариса. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів / Л. Омельченко. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення учнів, спілкування, мотив наміру
Щербина, Юлия. Поезія / Ю. Щербина. - С.49
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, текст
Сіденко, Василина. Лист солдату : літературно-музична композиція / В. Сіденко. - С.50-52
Кл.слова: сценарій, поезiї, літературна студія
Мищенко, Тетяна. Щасливий випадок : Літературна гра для учнів 8-11 класів / Т. Мищенко, Н. Заяц. - С.53-55
Кл.слова: сценарій, конкурси, запитання
Петрук, Валентина. Зустріч / В. Петрук. - С.55
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Ніколенко, Людмила.
    Деякі аспекти врегулювання спору за участю судді у господарському судочинстві / Л. Ніколенко, С. Масловський // Право України : юридичний журнал. - 2020. - № 7. - С. 110-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
врегулювання спору за участю судді -- медіація -- вирішення спору -- альтернативні способи вирішення спорів -- примирення -- посередництво -- господарське судочинство
Дод.точки доступу:
Масловський, Сергій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
373.2.0196:57.081

    Бєлєнька Г. В., Половіна О. А
    Дошкільнятам про світ природи. Діти четвертого року життя (молодший дошкільний вік) / Ганна Володимирівна Бєлєнька ; Олена Анатоліївна Половіна. - Київ : Генеза, 2018. - 128 с. - ISBN 978-966-11-0889-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальні посібники--Природа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особливості психічного розвитку дітей -- молодший дошкільний вік -- формування інтересу дітей до природи -- дитина у світі природи
Анотація: Розкриваються освітній зміст та інноваційні підходи формування еколого-природничої компетентності у дітей четвертого року життя (молодший дошкільний вік). Подано рекомендації щодо організації різноманітних форм і методів ознайомлення дітей з природою.
Дод.точки доступу:
Половіна , Олена Анатоліївна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.


    Предун, К. М.
    Еколого-економічні аспекти реновації змісту функціонально-технологічного інструментарію житлово-комунального господарства України / К. М. Предун // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 9. - С. 118-126. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
енергопостачання -- тариф -- енергоносій -- природний газ -- альтернативні палива -- теплота згорання -- альтернативна енергетика -- електроенергія -- забруднювальні речовини -- парникові гази

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.
615.851:111(075.8)
Ф 32


    Федій, Ольга Андріївна.
    Естетотерапія [Текст] : навчальний посібник / О. А. Федій. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 303 с. - Библиогр.: с. 289-303. - ISBN 978-617-673-000-2 : 75.00 грн., 168.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Психотерапія--Естетотерапія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Педагогіка--Методика викладання естетики


   Естетика


Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- музикотерапія -- ігрова терапія -- пісочна терапія
Анотація: У посібнику представлена орігінальна концепція естетотерапевтичного впливу на особистість, що має проблеми соціалізації. Висвітлені сучасні психолого-педагогічні технології подолання кризових емоційно-стресових станів дитини й надання їй можливості самовираження та творчого вияву.

Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

22.


    Кущ, Олег.
    Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета [Текст] / О. Кущ // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 6. - С. 6-7

Кл.слова (ненормовані):
популяризація книг -- альтернативні програми -- курикулум

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Сисоєв, О.
    Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 127-134, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- економіка управління відходами
Анотація: У статті розглядається зміст підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща у процесі післядипломної освіти за різними напрямами на прикладі Сілезької Політехніки. Акцентовано, що це дає змогу фахівцям різного профілю отримати знання з циркулярної економіки і спрямувати свою професійну діяльність на вирішення стратегічних екологічних завдань відповідно до цілей сталого розвитку суспільства. Проаналізовано навчальні плани та форми організації навчання за напрямами: інженерія середовища та енергетика, економіка управління відходами, альтернативні види палива та використання енергії відходів, системи охорони повітря та управління навколишнім середовищем, системи безпеки водопостачання. Аналіз навчальних планів підготовки фахівців із циркулярної економіки за різними напрямами дозволяє констатувати, що навчання триває не більше двох семестрів, здійснюється за заочною формою, що надає можливість поєднувати навчання з професійною діяльністю. Серед форм навчання перевага надається лекціям з огляду на новизну тематики й відсутність відповідної навчально-методичної літератури, підручників тощо. Підкреслено, що в процесі навчання використовуються найсучасніші документи й програми Європейського Союзу. Показано, що для України ця проблема набуває значної актуальності, оскільки відновлення України після війни буде вимагати саме таких фахівців для її розбудови, тому перспективним завданням є аналіз можливостей впровадження підготовки фахівців із циркулярної економіки в Україні в системі як вищої, так і післядипломної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Маценка, Світлан.
    Кліматичний апокаліпсис у романі «Мале» Романа Ерліха [Текст] / С. Маценка // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 22. - С. 42-49DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічний апокаліпсис -- утопія -- забруднення навколишнього середовища -- масовий туризм -- альтернативні концепти -- Мальдіви -- Роман Ерліх
Анотація: Гостроактуальна проблематика сучасного екологічного катастрофізму і кліматичної апокаліптики розглядається в межах новітньої німецькомовної екокритики із зосередженням особливої уваги на феномені «катастрофи без події» (Ева Горн) і зв’язку апокаліпсису та утопії. З цього погляду важливими видаються фікційні зображення екологічних катастроф, які уможливлюють осмислення викликаних ними надзвичайних станів і спонукають до конфронтації із конкретною реальністю. Метою дослідження є окреслення сучасного екологічно-кризового досвіду, узагальненого на прикладі суспільної дійсності острова Мале в однойменному романі («Malé», 2020) сучасного німецького письменника Романа Ерліха (Roman Ehrlich). Завдання дослідження: представлення екологічного світогляду сучасного німецького автора Романа Ерліха, виявлення літературної семантики екологічного апокаліпсису, аналіз роману «Мале» як такого, в якому закарбовані екокритичні ідеї. Дослідження ґрунтується на засадах культурологічного літературознавства з використанням ідей екокритики. Новизна дослідження полягає у тому, що твір німецького письменника проаналізовано, використовуючи ідеї екокритики, на цьому прикладі показано як активну роль людини в організації та дезорганізації світу, так і її безсилля перед лицем могутньої природи, перед просторами, які перестають бути життєвими просторами, втрачаючи цю якість, перед силами, які ухиляються від огляду, контролю і використання. Тож темою роману є сучасний світ у стані занепаду, який для німецького письменника втілює одне з найпривабливіших курортних місць планети – Мальдіви. Масовий туризм, забруднення навколишнього середовища, а передусім океану, маніпулювання етичними і моральними нормами, загальне потепління спричинилися до абсолютно видимих і швидких негативних змін, які загрожують існуванню островів. Встановлено, що Роман Ерліх показує наш щоденний світ тільки як симульований стан безпеки. Спостерігаючи наближення катастрофи, острів’яни занурюються в безмежне дозвілля, нудьгу, безбатьківщину. Автор уникає моралізаторського тону. Безпорадність персонажів перед лицем апокаліпсису віддзеркалюється в романі в неможливості формулювання пояснювальної оповідної позиції щодо катастрофи. Автор дотримується ідеї основоположної втрати переконливості оповідей про суспільні здобутки чи виснаження. Підкреслено відчуженою мовою Роман Ерліх інсценує катастрофу, використовуючи мистецькі можливості програвання ситуації. Аналіз роману стимулює розмисли про сучасну екологічну кризу і реакцію на неї сучасної людини, яка, з одного боку, суттєво спричинилася до критичного стану, а з іншого, – сама є його безпосереднім втіленням.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

25.


    Кравченко, Марта Ярославівна.
    Концептуальні засади розвитку художніх прикрас в Європі 1960-1980-х років [Текст] / М. Я. Кравченко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
прикраси -- ювелірне мистецтво -- альтернативні матеріали -- концепції -- творчість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.


    Гавриш, Наталія.
    Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 34-44

Кл.слова (ненормовані):
коректурні таблиці -- інформаційно-ігрове поле -- розвиток креативності

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

27.


    Родименко, Ірина.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 3(91). - С. 7-22 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- корекційне навчання -- альтернативні методи комунікації
Дод.точки доступу:
Михайленко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Гавриш, Наталія
    Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал
Анотація: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Шапочкіна, Ольга Володимирівна.
    Медіальні та альтернативні станові конструкції готської мови: типологія творення та вживання [Текст] / О. В. Шапочкіна // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2017. - Вип. 7. - С. 69-72 . - ISSN 2311-2425. - ISSN 2412-2491
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Готська мова--Медіопасив

Кл.слова (ненормовані):
категорія стану -- дієслова IV класу -- конструкція "копула + дієприкметник II -- станова конструкція

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

30.


    Поліщук, О. Д.
    Мережеві структури та системи: потокові характеристики складних мереж / О. Д. Поліщук, М. С. Яджак // Системні дослідження та інформаційні технології : міжнародний науково-технічний журнал. - 2018. - № 2. - С. 42-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-6048

Кл.слова (ненормовані):
складна мережа -- мережива система -- потік -- модель -- розмірність -- адекватність -- альтернативні шляхи
Дод.точки доступу:
Яджак, М. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)