Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=апарт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 7/М 65
Автор(и) : Сорока, Іван Іванович
Назва : Роздуми про варіантність поняття "підтекст" (на матеріалі праці Г. Крісті)
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки/ Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2014. - Вип. 25. - С. 183-190 (Шифр 7/М 65-988475111)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підтекст--ілюстрований підтекст--прихований зміст--протилежний зміст--апарт
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Денисюк Ж. З. Меметичність комунікативних практик в умовах розвитку цифрового інформаційного простору/ Ж. З. Денисюк (стр.13-19)
Сабадаш Ю. С. Культурологічні дослідження у логіці розвитку української гуманістики: досвід 2010-2020 років/ Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко, Л. Г. Дабло (стр.20-25)
Конюкова І. Я. Цифровий етикет комунікативної культури 21 століття/ І. Я. Конюкова, Є. А. Сидоровська (стр.26-30)
Кобзар М. В. Ознаки десакралізації їжі східних слов’ян в умовах сьогодення: культурологічний аналіз/ М. В. Кобзар (стр.31-36)
Паламарчук С. П. Формування соціокультурних традицій в Ужанському національному природному парку/ С. П. Паламарчук, В. І. Биркович, І. В. Швець (стр.37-40)
Шевченко М. Є. Принцип синергії у творчості шістдесятників як новації української культури/ М. Є. Шевченко (стр.41-47)
Афоніна О. С. Сучасне мистецтво в теорії та практиці/ О. С. Афоніна (стр.48-52)
Несен І. І. Сценічний костюм: еволюція змістів у 19 ст. (за матеріалами театральних труп підросійської частини України)/ І. І. Несен (стр.53-57)
Майстренко-Вакуленко Ю. В. Портретні рисунки Карпа Трохименка 1941-1944 років до картини "Засідання президії Академії наук УРСР в Уфі"/ Ю. В. Майстренко-Вакуленко (стр.58-63)
Міронова Т. В. "Художні" та "Візуальні" образи у сучасному образотворчому мистецтві/ Т. В. Міронова (стр.64-70)
Слівінська А. Ф. Куртуазні мотиви у мистецтві високого Середньовіччя/ А. Ф. Слівінська, Л. Ю. Цвєткова (стр.71-75)
Полтавець-Гуйда О. В. Книговидання України другої половини 20 століття і художня ілюстрація у творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-Гуйда (стр.76-83)
Долеско С. В. Мистецтвознавчий трансфер українського народного вбрання у державних протокольних заходах/ С. В. Долеско (стр.84-89)
Кіндер К. Р. Антропоморфні символообрази в українській народній танцювальній культурі/ К. Р. Кіндер (стр.90-95)
Білаш О. С. Балетмейстерська діяльність на сцені Національної опери України у 21 столітті/ О. С. Білаш (стр.96-102)
Вакуленко О. М. Художній простір хореографічної вистави та його герменевтика/ О. М. Вакуленко (стр.103-107)
Вишотравка Л. І. Творчість Аніко Рехвіашвілі у контексті розвитку хореографічного мистецтва України кінця 20- початку 21 століть/ Л. І. Вишотравка (стр.108-113)
Антошко М. О. Вивчення китайської оперної культури на прикладі жанрової палітри/ М. О. Антошко (стр.114-117)
Брайченко Т. Ф. Музична діяльність у психолого-педагогічному ракурсі: аналіз праць початку 21 століття/ Т. Ф. Брайченко (стр.118-124)
Гиса О. А. Історія становлення кафедри музикології університету імені Адама Міцкевича в познані/ О. А. Гиса (стр.125-129)
Данченко Н. Г. Звукові об’єкти у творчості та теоретичних роботах П’єра Шеффера/ Н. Г. Данченко (стр.130-135)
Завальнюк А. Ф. Про відродження незакінченої опери М. Леонтовича "На Русалчин Великдень"/ А. Ф. Завальнюк, Н. Г. Мозгальова, І. Г. Барановська (стр.136-141)
Палійчук І. С. Жанрово-стильові та виконавські особливості збірки "П’єси для саксофона О. Мельника та Ф. Микитюка"/ І. С. Палійчук, Р. В. Лесів (стр.142-145)
Підгорбунський М. А. Періодизація поширення багатоголосної музики та запровадження лінійної нотації в Україні/ М. А. Підгорбунський (стр.146-151)
Тимченко-Бихун І. А. Автобіографічні сенси фортепіанних мініатюр М. Глінки/ І. А. Тимченко-Бихун (стр.152-155)
Чахоян С. В. Виконавська трансформація партії головної героїні в опері Г. Доніцетті "Лючія ді Ламмермур"/ С. В. Чахоян (стр.160-165)
Мустафаєв Ф. М. Творча діяльність кримськотатарських композиторів 20 століття: музичний та етнологічний виміри/ Ф. М. Мустафаєв (стр.166-172)
Даценко В. П. . Творча індивідуальність композитора в українському наковому дискурсі/ В. П. Даценко (стр.173-179)
Сіончук О. В. Значимість дисциплін "Комп‘ютерне аранжування" в сучасній освітній професійній підготовці студентів духовних інструментів/ О. В. Сіончук (стр.180-185)
Ліхута І. Л. Продюсер як ключова постать арт-ринку постмодерної культури 21 століття/ І. Л. Ліхута (стр.186-191)
Кравченко Н. Ю. Багатоваріантний виконавський принцип "Сициліани та бурлески" А. Казелли в стилістичній концепції неокласицизму/ Н. Ю. Кравченко (стр.198-203)
Сорока І. І. Сценічні прийоми "Підтекст" та "Апарт" в словесній дії актора/ І. І. Сорока (стр.204-208)
Хоролець Л. І. Проблематика театральних постановок драматичних творів Лесі Українки на сучасній українській сцені/ Л. І. Хоролець (стр.209-215)
Донченко Н. П. Режисура як художнє явище радикальних змін сценічного мистецтва кінця 19 - початку 20 століття/ Н. П. Донченко (стр.216-220)
Іващенко І. В. Специфіка творчої репрезентації класичних і сучасних текстів у режисурі А. Приходька/ І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук (стр.221-225)
Майборода Н. В. Еволюція європейського каскадерського мистецтва (50-70-ті рр. 20 ст.)/ Н. В. Майборода (стр.226-231)
Москаленко-Висоцька О. М. Про основні проблемні питання у тлумаченні змісту вчення К. С. Станіславського про надзавдання/ О. М. Москаленко-Висоцька (стр.232-236)
Ільницька О. А. Цирковий костюм як засіб художньо-образної виразності/ О. А. Ільницька (стр.237-241)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорока, Іван Іванович
Назва : Сценічні прийоми "Підтекст" та "Апарт" в словесній дії актора
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 1. - С. 204-208. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/1). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесне спілкування--апарт--іншозміст--комізм ситуації
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)