Пошуковий запит: (<.>K=арифметичні дії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кашуб’як І. Метод "Фішбоун" на уроках математики у початковій школі/І. Кашуб’як // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 2.-С.81-90
|
>2.
| Інтегрований навчальний день у 2 класі/Світлана Якименко [та ін.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.37–41.
|
>3.
| Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.26–30
|
>4.
| Онопрієнко О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики/Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.22–25
|
>5.
| Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.43–48.
|
>6.
| Гончарук О. В. Усі дії з раціональними числами/О. В. Гончарук // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/5/6.-С.47-50
|
>7.
| Протас В. Урок математики в 2 класі НУШ/Вікторія Протас // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.52-54.
|
>8.
| Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 12.-С.35–41
|
>9.
| Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.27–30.
|
>10.
| Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.21–23
|
|
|