Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Осмоловська О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації/ О. Осмоловська (стр.23-27) Кл.слова: проектне навчання,видавничий бізнес,журналістика
Тадеуш В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін/ В. Тадеуш (стр.6-8) Кл.слова: суспільні науки,суспільна комунікація
Бічікашвілі І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії/ І. Бічікашвілі (стр.10-13) Кл.слова: світосприйняття,діалог,консенсус
Єжижанська Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці/ Т. Полковенко (стр.28-32) Кл.слова: читацька аудиторія,журналістський матеріал,медіа платформи
Литвинова А. Медіатека у світових та українських реаліях/ А. Литвинова (стр.33-38) Кл.слова: інформаційний простір,користувачі,комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.39-40)
Дмитренко Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту./ Т. Дмитренко (стр.41-42)
Вернигора Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова)/ Н. М. Вернигора (стр.43-45)
Вернигора С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту/ С. М. Вернигора (стр.46-47)
Доронцева Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг/ Є. Д. Доронцева (стр.48-56) Кл.слова: інтелектуальні послуги,видавнича справа,медіа-консалтинг
Карпета С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи"/ С. Я. Карпета (стр.57-59) Кл.слова: PR,бренд,комунікаційні основи
Горбенко Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. Горбенко (стр.60-68) Кл.слова: онлайн-бібліотека,соціальний захист,волнтерська діяльність
Масімова Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування/ Л. Г. Масімова (стр.69-70) Кл.слова: фахова підготовка
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2019р.,N 9/10
Цікаві статті :
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" (стр.2-3) Кл.слова: видавнича група,креативність,досвід
Палієнко Н. М. Магніти на холодильник/ Н. М. Палієнко (стр.4-9) Кл.слова: магніт,холодильник,колекціонування
Захарченко М. М. Ручка для письма/ М. М. Захарченко (стр.10-12) Кл.слова: заняття,екологічна тема,ручка для письма
Гаврилюк Л. С. Виготовлення виробів у техніці макраме/ Л. С. Гаврилюк (стр.13-19) Кл.слова: техніка макраме,6 клас,урок трудового навчання
Черняк О. В. Проектування ляльки-мотанки/ О. В. Черняк (стр.20-30) Кл.слова: старовинна лялька,тканина,міцні нитки
Візінська В. В. Чохол для ножиць "Гламур"/ В. В. Візінська, К. Лопухова (стр.31-40) Кл.слова: чохол,комфортна праця,творчість
Візінська В. В. Бренд "Надія". Домашні капці сучасної панянки/ В. В. Візінська, Н. Крячко (стр.40-49) Кл.слова: домашні капці,сучасна панянка,викроювання деталей
Курятнік Т. В. Нове життя старих речей. Виготовлення органайзера для канцелярії/ Т. В. Курятнік (стр.50-52) Кл.слова: старі речі,нове життя,органайзер
Аббасова Л. Г. Об"ємний паперовий кнверт із живим рослинним матеріалом/ Л. Г. Аббасова (стр.53-61) Кл.слова: паперовий крнверт,рослинний матеріал,живий матеріал
Бакала І. М. Квітка маку з фоамірану/ І. М. Бакала (стр.62-68) Кл.слова: квітка маку,фоаміран,українська символіка
Піддубний Я. В. Мініатюра "Гноми в країні чудес"/ Я. В. Піддубний (стр.66-73) Кл.слова: мініатюра,майстер-клас,холодний фарфор
Костюк А. Д. Виготовлення моделі "Журавлик"/ А. Д. Костюк (стр.74-78) Кл.слова: заняття з трудового навчання,техніка оригамі,виготовлення птаха
Вовк С. Б. Весняна феєрія/ С. Б. Вовк (стр.78-84) Кл.слова: тиждень трудового навчання,місцеве самоврядування,учні школи
Маленко О. О. Дидактичний лексикон. Брейнстормінг/ О. О. Маленко, О. В. Муслієнко (стр.84-86) Кл.слова: поняття брейнстормінгу,проблема,шляхи досягнення
Маленко О. О. Дидактичний лексикон. Афірмація/ Маленко О. О. (стр.86-87) Кл.слова: дидактичний лексикон,новітні технології,лексикон словесника
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій (стр.6-8) Кл.слова: напрями розвитку економіки,вдосконалення маркетингу,економічна дискусія
Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19) Кл.слова: маркетинг територій,рівні територіального маркетингу,маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.20-27) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,формування іміджу регіону
Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-29) Кл.слова: бренд території,регіональний розвиток, Житомирська область,формування іміджу
Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31) Кл.слова: брендинг території,рекламна кампанія,територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,імідж регіону
Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40) Кл.слова: бренд міста, Черкаси,маркетинг територій,територіальне стратегічне планування
Білявська Ю. Place Branding, або Навіщо містам бренд/ Ю. Білявська (стр.41-45) Кл.слова: територіальний маркетинг,брендинг території,оцінювання бренду міста
Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49) Кл.слова: бюджетний маркетинг територій,управління маркетингом територій,інструменти маркетингу територій
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Український тиждень -2018р.,N 17
Цікаві статті :
Лапаєв Ю. Річардо Барецкі: "У наступні кілька років ми побачимо в Європі та Україні ще більше атак на підприємства енергетичного сектору, зокрема атомні"/ Ю. Лапаєв (стр.8-9) Кл.слова: кіберзброя
Крамар О. Діяти, а не спостерігати. Реалізація Кремлем обхідних газонів становить очевидну загрозу енергетичній безпеці України, однак замість працювати над її мінімізацією влада пасивно спостерігає/ О. Крамар (стр.10-12)
Макаров Ю. Ліки від постправди/ Ю. Макаров (стр.15)
Крапивенко Д. Ворожі коригувальники, як українські медіа за часів незалежності прокладали шлях для наступу"русского миру"/ Д. Крапивенко (стр.16-17)
Віхров М. Інформаційна криза, чому знижується довіра до медіа й чи можна переломити негативні тенденції/ М. Віхров (стр.18-19)
Корбут А. Обовязок дбати, як західна медіа трактують власну відповідальність перед суспільством і як це є на практиці/ А. Корбут (стр.20-21)
Малко Р. Дорогоцінні поклади, чому ринок небезпечних відходів досі перебуває в тіні, які там крутяться гроші та чим це небезпечно/ Р. Малко (стр.26-28)
Зміна стану. Правляча партія "Право і справедливість" шкодить Польщі всерйоз і надовго (стр.30-33)
Микитенко Т. Шлях до деградантства/ Т. Микитенко (стр.39) Кл.слова: телебачення
Осташко Т. Альтернативи 1918 року./ Т. Осташко (стр.40-43)
Приходько О. Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології"/ О. Приходько (стр.48-49)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2019р.,N 11
Цікаві статті :
Предборський В. А. Новітня розбудова "автономії" тіньової держави як тренд антимодернізаційного розвитку/ В. А. Предборський (стр.7-16)
Кулинич О. І. Статистичні методи прогнозування показників соціально-економічного розвитку та способи оцінки їх результатів/ О. І. Кулинич, Р. О. Кулинич (стр.16-27)
Добріца К. С. Макроекономічні чинники впливу на фінансову стійкість підприємств/ К. С. Добріца, І. О. Тарасенко (стр.28-35)
Бірюк К. П. Механізм забезпечення фінансової безпеки банку/ К. П. Бірюк, І. О. Тарасенко (стр.35-42)
Волот О. І. Аналіз перспектив запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування/ О. І. Волот, В. С. Пономаренко (стр.42-50)
Ганцяк М. О. Державний борг і кредит: особливості прояву макроекономічних ефектів/ М. О. Ганцяк (стр.50-58)
Васильєва Н. Б. Структурно-логічна послідовність впровадження контролінгу в управління мережами/ Н. Б. Васильєва (стр.59-64)
Андрійчук В. Г. Зберігання сільськогосподарської продукції: економічний аспект/ В. Г. Андрійчук, К. Р. Ходзіцька (стр.65-74)
Марченко В. М. Порівняльний аналіз бар’єрів зовнішніх ринків/ В. М. Марченко (стр.75-81)
Чубукова О.Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг/ О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв (стр.81-86)
Притуляк Н. М. Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу/ Н. М. Притуляк, М. В. Козійчук (стр.87-96)
Дрок П. В. Сучасні тенденції розвитку видавничо-поліграфічної справи/ П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв (стр.96-101)
Гейко М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок"/ М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова (стр.102-108)
Ткачук С. В. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємства в усіх сферах діяльності/ С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський (стр.109-118)
Бодюк А. В. Ресурсний аспект понять економічної геології/ А. В. Бодюк (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Літературний процес: методологія, імена, традиції -2022р.,N 19
Цікаві статті :
Броварець Т. "Встане Україна, світ правди засвітить, і помоляться на волі невольничі діти": вишиті фольклоризовані твори Тараса Шевченка/ Т. Броварець (стр.6-13)
Васьків М. Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.)/ М. Васьків (стр.14-25)
Вірченко Т. Відповідальність і покликання як життєва стратегія (за епістолярієм Лесі Українки)/ Т. Вірченко (стр.26-32)
Гайдаш А. Культура дреґ-квін: взаємодія фемінності та чоловічого его у п’єсі Д. Х. Хонга "М. Баттерфляй"/ А. Гайдаш, А. Михайлюк (стр.33-38)
Tytun О. The essence of objects in lyman frank baum’s tales/ О. Tytun, O. Derkachova (стр.39-46)
Король Л. Бренд письменника й образ автора: кореляція понять/ Л. Король (стр.47-53)
Кравченко А. Конструкт молитви у моделюванні ідентичності персонажа (модифікації у прозі О. Забужко, Ю. Іздрика, С. Жадана)/ А. Кравченко (стр.54-61)
Lepokhin E. "The song remains the same”: Mykola Khvylovyi’s "non-classic” short stories and "canonic” writer’s tyle/ E. Lepokhin (стр.62-70)
Терехова І. Художня специфіка забутої казкової прози Марка Вовчка/ І. Терехова (стр.71-76)
Федик Т. Художні моделі адиктивної поведінки у п’єсі О. Миколайчука та Неди Нежданої "Оноре, а де Бальзак?"/ Т. Федик (стр.77-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Інвестиції: практика та досвід -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Карпук А. І. Інвестиційне забезпечення відтворення лісового біорізноманіття в контексті диверсифікації діяльності лісогосподарських підприємств/ А. І. Карпук, Ю. Ю. Несторяк, О. М. Олексієвець (стр.5-12)
Караван Н. А. Класифікація інвестицій та обгрунтування вибору критеріїв їх ефективності/ Н. А. Караван (стр.13-17)
Макаренко Ю. П. Теоретичні аспекти системи управління проблемною заборгованістю в банках/ Ю. П. Макаренко, І. С. Онищенко (стр.18-23)
Меліхова Т. О. Удосконалення методики перевірки грошових коштів у національній валюті/ Т. О. Меліхова, А. С. Верьовкіна (стр.24-29)
Третяк Д. Д. Інноваційні технології в автотранспортному страхуванні/ Д. Д. Третяк, Я. С. Поруба (стр.30-36)
Хрустальова В. В. Ринок послуг мобільного зв’язку України: тенденції та перспективи розвитку/ В. В. Хрустальова, Є. В. Кононенко (стр.37-41)
Куліш Л. П. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва в Україні/ Л. П. Куліш (стр.42-46)
Альшаафі М. А. Перебудова закладів охорони здоров’я в Лівії/ М. А. Альшаафі (стр.47-52)
Диндар А. С. Позиції культурно-креативної індустрії в економіці ЄС/ А. С. Диндар (стр.53-59)
Миколаєць А. П. Розвиток соціальної активності і людського потенціалу в системі публічного управління/ А. П. Миколаєць (стр.60-63)
Муц Л. Ф. Міграційна політика під впливом розбудови інформаційно-комунікаційної інфраструктури/ Л. Ф. Муц (стр.64-69)
Ажажа М. А. Державна електронна підтримка процесу модернізації вищої освіти України/ М. А. Ажажа (стр.70-75)
Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритетут державної політики в сфері туризму в Україні/ А. М. Гаврилюк (стр.76-83)
Богданенко А. І. Теоретичне обгрунтування природи державного регулювання інвестиційними процесами у сфері будівництва соціального житла/ А. І. Богданенко (стр.84-89)
Лагунова І. А. Технічне регулювання як механізм публічного управління ризиками у будівництві: шляхи та перспективи розвитку/ І. А. Лагунова (стр.90-96)
Любецька М. М. Розвиток наукового знання у сфері здійснення соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах/ М. М. Любецька (стр.97-100)
Капштик О. В. Теоретичні здобутки у галузі наукового забезпечення розвитку державних механізмів стратегічних комунікацій у секторі безпеки та оборони України/ О. В. Капштик (стр.101-106)
Бойко А. О. Сучасні тенденції розвитку наукового знання щодо механізмів формування та реалізації державної політики у сфері земельних відносин в Україні/ А. О. Бойко (стр.107-111)
Хома О. З. Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці в умовах децентралізації/ О. З. Хома (стр.112-116)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Український медичний часопис -2018р. т.1,N 5
Цікаві статті :
Мартишин О. Сучасна кардіологія в Україні: від невідкладних станів до глобального реформування галузі/ О. Мартишин (стр.4-10)
«Санофі» представляє результати першого прямого дослідження, в якому порівнюється препарат Тожео®* з інсуліном деглюдек (стр.12-13)
Колесник М. XX Сидельниковские чтения — бренд отечественной педиатрии/ М. Колесник (стр.14-18)
Осадчий О. Конгрес анестезіологів України. Безпека пацієнта — головний тренд заходу/ О. Осадчий (стр.19-22)
Стасенко Т. Лікування захворювань нервової системи: сучасний погляд на клінічні аспекти/ Т. Стасенко (стр.23-26)
Колесник М. Медицина пограничных состояний: фокус на профессиональные заболевания/ М. Колесник (стр.27-29)
Осадчий О. XXIV З’їзд хірургів України/ О. Осадчий (стр.30-33)
Гузій О. Фінансовий план діяльності закладів первинної медичної допомоги: запровадження, реалізація, звітність/ О. Гузій (стр.34-36)
Ніколаєнко В. Проблеми психічного здоров’я дітей: сучасні підходи до діагностики та лікування/ В. Ніколаєнко (стр.37-41)
Колесник М. Профилактика неинфекционных заболеваний: акцент на кардиоваскулярную патологию/ М. Колесник (стр.42-44)
Снегирев Ф. Нобелевская премия в области физиологии или медицины — 2018: атака на рак/ Ф. Снегирев (стр.46-48)
Артеріальна гіпертензія. Стандарти надання медичної допомоги лікарями первинної ланки (за матеріалами Настанови Європейського товариства з артеріальної гіпертензії/Європейського товариства кардіологів (ESC/ESH) 2018 р. з лікування артеріальної гіпертензії (стр.50-59)
Охотнікова О. М. Алергічний бронхолегеневий аспергільоз/ О. М. Охотнікова, О. І. Усова (стр.62-66)
Иванов Д. Д. Нефрология «под микроскопом». Индивидуализация ренопротекции/ Д. Д. Иванов (стр.68-69)
Крахмалова Е. О. Оптимизация патогенетической терапии у пациентов с хронической обструктивной болезнью легких в совокупности с ишемической болезнью сердца/ Е. О. Крахмалова, Ю. Е. Харченко, А. Ю. Токарева (стр.71-74)
Яковлева Л. А. «ESC Congress 2018»: акцент на обновленные рекомендации по лечению артериальной гипертензии/ Л. А. Яковлева, С. В. Жулинская (стр.77-79)
Шадрін О. Г. Кишкова мікробіота у дітей: сучасні можливості профілактики та корекції порушень/ О. Г. Шадрін, В. П. Місник (стр.81-84)
Колесник Т. В. Тревожно-депрессивные расстройства у пациентов с сердечно-сосудистыми заболеваниями в клинической практике: возможности терапии/ Т. В. Колесник [и др.] (стр.85-88)
Устінов О. Успішний лікар первинки: як ним стати в Україні/ О. Устінов (стр.89-90)
Осадчий А. И. Ишемическая болезнь сердца. Рекомендации по реваскуляризации 2018 г./ А. И. Осадчий (стр.91-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Степанова О. А. Культ католицьких ікон у туристичній галузі України/ О. А. Степанова (стр.3-8)
Аманмурадов Н. Культурні цінності музеїв Туркменістану у формуванні засад діалогу культур/ Н. Аманмурадов (стр.8-14)
Божко Л. Д. Травелог у просторі нових медіа-комунікацій/ Л. Д. Божко (стр.14-20)
Грінберг Л. Ф. Підготовка фахівців інформаційного профілю: соціокультурний аспект/ Л. Ф. Грінберг (стр.20-24)
Коваленко Є. Я. Особливості культури менеджменту в Стародавній Індії/ Є. Я. Коваленко (стр.24-31)
Колосова Н. А. Меценатська діяльність князя В.-К. Острозького та його роль в історії князівського меценатства України кінця XVI - початку XVII ст./ Н. А. Колосова (стр.32-37)
Косінова О. М. Особливості корпоративного спілкування і його значення для формування культури шоу-продюсера/ О. М. Косінова, О. М. Капустянська (стр.38-42)
Мельник М. Т. Потенціал фенш-туризму в контексті формування міжнародного іміджу України/ М. Т. Мельник (стр.42-46)
Пилипів В. В. Філософсько-культорологічні аспекти феномену гостинності/ В. В. Пилипів (стр.47-51)
Піщанська В. М. Філософські, релігійні та мистецькі виміри духовної культури козацького бароко/ В. М. Піщанська (стр.52-57)
Руденко С. Б. "Прокрустове ложе" марксизму для авангардної музеології/ С. Б. Руденко (стр.57-62)
Адамовська М. С. Культурологічна складова практично-орієнтованої підготовки у сфері туризму/ М. С. Адамовська (стр.63-69)
Вернигоренко О. С. Дослідження хронотопу міста в культорологічному контексті (на матеріалі збірки Михайля Семенка "Дерзання")/ О. С. Вернигоренко (стр.69-76)
Красовський С. О. Імідж та бренд України у контексті комунікативної функції міжнародного туризму/ С. О. Красовський (стр.76-83)
Мащенко І. О. Міфологічні персонажі спортивно-художніх дійств у сучасній культурі/ І. О. Мащенко (стр.83-87)
Новікова Г. Ю. Зародження феномену середовищних музеїв в європейській музейній традиції/ Г. Ю. Новікова (стр.88-93)
Пономаренко Ю. В. Гетерохронія та гетеротопія сучасних практик культури/ Ю. В. Пономаренко (стр.93-99)
Сокол Є. В. Українські художньо-ігрові фільми: передумови та тенденції розвитку жанру за часів хрущовської "відлиги"/ Є. В. Сокол (стр.99-104)
Шершова Т. В. Фольклорні засади формування пісенного виконавства Полтавщини/ Т. В. Шершова (стр.105-109)
Rybinska Y. Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists ne means of creative writing/ Y. Rybinska (стр.110-115)
Бондарчук В. О. "Сорочинський ярмарок" М. Мусорського у сценічному втіленні Д. М. Гнатюка/ В. О. Бондарчук (стр.116-121)
Гусарчук Т. В. Деякі драматургічні особливості духовних концертів Артемія Веделя у світлі Фідеїстичного діалогу/ Т. В. Гусарчук (стр.122-128)
Каблова Т. Б. Естрадний вокальний номер: специфіка режисури/ Т. Б. Каблова, Д. А. Лєвіт (стр.128-132)
Каплієнко-Ілюк Ю. В. Принципи обробок українських народних пісень про кохання у творчості Андрія Кушніренка/ Ю. В. Каплієнко-Ілюк (стр.133-138)
Кравченко А. І. Поліхудожні проекти у виконавській творчості українських ансамблістів кінця XX - початку XXI століть/ А. І. Кравченко (стр.139-145)
Кузьмінський І. Ю. Історія київського музичного братства та музичної капели київського магістрату (XVII-XVIII століття)/ І. Ю. Кузьмінський (стр.145-150)
Макаренко Л. П. Особливості фольклорної трансформації в оркестровій творчості Л. Колодуба на основі аналізу симфонії № 3 "В стилі українського бароко"/ Л. П. Макаренко (стр.150-155)
Михайлова О. В. Принципи циклізації melodie Ф. Пуленка на вірші Г. Аполлінера/ О. В. Михайлова (стр.155-160)
Палійчук І. С. Жанр Мініатюри для мідних духових унструментів у творчості українських композиторів 80-90-х років XX ст./ І. С. Палійчук (стр.160-165)
Ракочі В. О. Драматургічні й виражальні функції оркестру у третьому фортепіанному концерті Сергія Рахманінова/ В. О. Ракочі (стр.166-171)
Тормахова В. М. Полістилістика в музиці Джона Зорна як прояв постмодернізму/ В. М. Тормахова, А. М. Тормахова (стр.171-176)
Шевченко Л. М. Культурна штучність романтичної стилістики в умовах українського ліризму і в формуванні мистецьких засад фортепіанної гри від XIX на XX століття/ Л. М. Шевченко (стр.176-183)
Юрченко М. С. Внутрішній музичнийрух у концертних хорових творах Максима Березовського. На прикладі концерту "Тебе Бога хвалим" C-dur, № 1/ М. С. Юрченко (стр.184-191)
Аксьонов О. Б. Значення творчості українських композиторів XIX століття для розвитку національного музичного мистецтва/ О. Б. Аксьонов (стр.191-195)
Білоусова С. В. Методологічні засади та педагогічні принципи В. Івка/ С. В. Білоусова (стр.196-202)
Дріневська В. С. Осягнення драматургії народної пісні як умова розвитку артистизму виконавця/ В. С. Дріневська (стр.203-208)
Кисла С. Творчий діалог С. Рахманінова та Ф. Шаляпіна (на прикладі романсів opus 34)/ С. Кисла (стр.209-214)
Лапко В. В. Композитор Шолом Секунда в мультикультурному мистецькому середовищі Олександрії на початку XX ст./ В. В. Лапко (стр.215-218)
Овсяннікова Н. Ю. Джазова інтерпретація пісенної спадщини Олександра Злотника/ Н. Ю. Овсяннікова (стр.219-223)
Остапчук Н. М. Тенденції розвитку вітчизняної баянно-акардеонної школи кінця XX - початку XXI ст./ Н. М. Остапчук (стр.223-227)
Пістунова Т. В. Новітні тенденції в українському джазі/ Т. В. Пістунова (стр.228-232)
Раденко Ю. В. Вокальна імпровізація як особливість виконавського процесу у мюзиклах/ Ю. В. Раденко, Б. М. Раденко (стр.233-237)
Фурдуй Ю. В. Жанрова парадигма фортепіанної багателі у творчості Л. Бетховена/ Ю. В. Фурдуй (стр.238-242)
Шевченко В. В. Трансформаційні процеси в жанрі обробки народної пісні (на прикладі творчості О. Яковчука і Г. Гаврилець)/ В. В. Шевченко, С. А. Добронравова (стр.243-247)
Чабаненко Н. А. Засади професійної майстерності бандуристів в умовах сучасного культурного розвитку/ Н. А. Чабаненко (стр.247-252)
Щириця Д. О. "Гіперпризма" Едгара Вареза як цілісність/ Д. О. Щириця (стр.252-258)
Юрчук В. В. Інтерпретація класичних творів в джазовій вокально-інструментальній музиці/ В. В. Юрчук, А. А. Хлопотова (стр.258-262)
Ялоза А. Г. Елегія Й. Мерца в контексті культури першої половини XIX століття/ А. Г. Ялоза (стр.263-268)
Беда О. М. Творчість гурту "Jungleman" у контексті розвитку українського джазу/ О. М. Беда (стр.269-274)
Бережник С. І. Вплив фестивалю "Sziger" на розвиток культури в Східній Європі/ С. І. Бережник (стр.275-280)
Богданов М. М. Сучасні тенденції в українській електронній та поп-музиці/ М. М. Богданов (стр.280-285)
Ван Мінцзе. Партія сопрано в опері "Царська наречена" М. Рильського-Корсакова/ Ван Мінцзе (стр.286-291)
Волик О. О. Художній етюд на перехресті віртуозності та концептуалізму/ О. О. Волик (стр.291-295)
Кацалап О. В. Концертно-гастрольна поїздка Зої Гайдай до Канади та США в 1946 р./ О. В. Кацалап (стр.296-300)
Коресандрович Н. М. Музично-стилбові форми відтворення національної ідеї у творчості українських композиторів (1920-1930-х рр.)/ Н. М. Коресандрович (стр.301-307)
Лавриненко А. В. Музично-пісенне мистецтво: основні поняття і категорії/ А. В. Лавриненко (стр.307-312)
Пастухов О. В. Вільям Уотерхаус і Моріс Аллард: видатні постаті в історії фаготного виконавства/ О. В. Пастухов (стр.312-317)
Прохоренко-Деньгуб Я. А. Фольклорні прояви у ладо-гармонічній лексиці українських композиторів радянської доби/ Я. А. Прохоренко-Деньгуб (стр.318-323)
Радкевич Ю. М. Сучасний стан українського музичного діаспорознавства (на матеріалі виконавського стилю Квітки Цісик)/ Ю. М. Радкевич (стр.324-328)
Rusnak Y. Odesa pianistic school as a system phenomenon of the musical culture of Ukraine/ Y. Rusnak (стр.328-333)
Семенова А. В. Жанрово-стильові аспекти опери М. В. Лисенка "Ноктюрн"/ А. В. Семенова (стр.334-340)
Чень Наньпу. Китайські керамічні мембранофони доби неоліту (IV-II тис. до н.е.)/ Чень Наньпу (стр.341-346)
Шевчук І. Г. Хорова творчість К. Стеценка в контексті духовних і жанрово-стильових пошуків української культури початку XX ст./ І. Г. Шевчук (стр.346-352)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 6
Цікаві статті :
ВидеоЖара для брендов - 2018: инсайты и секреты (стр.6-9) Кл.слова: відеомаркетинг,фестиваль відеокультури,конкурентоспроможність
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.10-18) Кл.слова: інструменти маркетинга,неплатоспроможність населення,неплатоспроможність ринку
Коршевнюк Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности/ Л. Коршевнюк (стр.20-21) Кл.слова: неплатоспроможність населення,неплатоспроможність ринку,цінова конкуренція
Ромат Є. В. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління/ Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко (стр.22-30) Кл.слова: бренд-менеджмент,фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації,формування брендів
Зозульов О. В. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку/ О. В. Зозульов, К. І. Менькова (стр.32-37) Кл.слова: бренд компаніїї,стратегія ребрендингу,причини репозиціонування
Білявська Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя?/ Ю. Білявська (стр.38-40) Кл.слова: персональний бренд,бренд особистості,брендинг
Современные модели поведения покупателя (стр.42-44) Кл.слова: поведінка споживача,ноомаркетинг,організація продажу
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Рудницька Н. Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника"/ Н. Рудницька (стр.2-3)
Ткач І. Міжпредметні й міжмистецькі зв’язки на уроках зарубіжної літератури: взаємодія літератури з образотворчим мистецтвом/ І. Ткач (стр.4-6)
Малигіна Л. Актуальність проблематики роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок" для сучасного читача/ Л. Малигіна (стр.7-11)
Лінійчук Т. Провідні мотиви роману "Провина зірок" Джона Гріна/ Т. Лінійчук (стр.12-15)
Кожукало Н. Сучасники М. В. Гоголь і Г. К. Андерсен: спільні сторінки в бібліографії класиків світової літератури/ Н. Кожукало (стр.16-19)
Орлова О. Листування з Богом. Урок позакласного читання за повістю Е.- Е. Шмітта "Оскар і Рожева пані"/ О. Орлова (стр.20-22)
Аброскіна О. Читатинеможнадуматизаборонити (До осмислення сенсу оповідання Майка Гелпріна "Свіча горіла")/ О. Аброскіна (стр.23-26)
Козова Т. Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору Ніла Геймана/ Т. Козова (стр.27-32)
Гузь О. Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення/ О. Гузь (стр.34-36)
Гузь О. Лабіринти нашого життя, або Секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна/ О. Гузь (стр.37-40)
Козаченко І. Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста"/ І. Козаченко (стр.41-45)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Лазебник М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019/ М. Лазебник (стр.4-10)
Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым (стр.11-15)
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys (стр.16-26)
Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу/ С. Ковальчук, М. Принько (стр.27-34)
Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 (стр.35-36)
Боде Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи/ Л. Боде, Ж. Райжите (стр.37-46)
Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі/ О. Бучинська (стр.47-64)
Максименко О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення/ О. Максименко (стр.65-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Управление персоналом -2020р.,N 4/5
Цікаві статті :
Маличевский В. Реструктуризация в кризис: структура, алгоритмы, поведение/ В. Маличевский (стр.10-21)
Ламанова Е. Десять шагов на пути к собственному бизнесу: инструкция для успешного старта/ Е. Ламанова (стр.22-37)
Найдовская И. Практический кейс "Вовлеченность. Влияние на производительность и результаты бизнеса"/ И. Найдовская (стр.38-49)
Тиль Й. Два взгляда на бренд работодателя от экспертов Randstad/ Й. Тиль, Ш. Байя (стр.50-57)
Чумак Е. Лучшая управленческая практика, повышающая эфективность компании во время кризиса/ Е. Чумак (стр.58-67)
Данильская А. Ситуация на рынке труда Украины: итоги и планы/ А. Данильская (стр.68-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-5)
Царьова О. Формування органів управління освітою/ О. Царьова (стр.6-10) Кл.слова: територіальні громади,місцеве самоврядуванння
Денисенко О. Складаємо описи справ у навчальному закладі/ О. Денисенко (стр.11-21) Кл.слова: архів установи,тривалий строк зберігання,структурний підрозділ
Алєксєєнко К. Формуємо імідж навчального закладу/ К. Алєксєєнко (стр.22-35) Кл.слова: іміджева атрибутика,ділова репутація,бренд
Божинський В. Зміна назви структурного підрозділу: чи звільняти працівників, аби прийняти на роботу знову/ В. Божинський (стр.36-38) Кл.слова: скорочення штату,переміщення працівника,трудова книжка
Даньковська Н. Оплачуємо тимчасову непрацездатність за усіма правилами/ Н. Даньковська, Т. Піднебесна (стр.54-62) Кл.слова: страховий стаж,середньоденна зарплата
Охріменко О. Пенсійне забезпечення - 2016: чого очікувати працівникам -пенсіонерам/ О. Охріменко (стр.63-65) Кл.слова: максимальний розмір пенсії,спецпосади,обмеження
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
В Киеве состоялся Девятый iForum (стр.6-9) Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017,інтернет-діячі,місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте (стр.10-15) Кл.слова: поведінка споживача,маркетинг,вітчизняні товаровиробники
Федоришина И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка/ И. Федоришина (стр.16-21) Кл.слова: практичний маркетинг,сегментація ринку,поведінка споживача
Степанюк А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя)/ А. Степанюк (стр.22-24) Кл.слова: сенсорний маркетинг,нейромаркетинг,споживча поведінка
Патоша О. И. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей/ О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова (стр.25-29) Кл.слова: поведінка споживача,нераціональні ефекти поведінки,фактори вибору товару
Ромат Е. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК)/ Е. Ромат (стр.30-40) Кл.слова: маркетингові комунікації,комунікаційні характеристики,класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % (стр.41) Кл.слова: реклама,Пепсі,імідж
Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.42-48) Кл.слова: стратегія,стратегія виведення,новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке (стр.50-54) Кл.слова: рекламна агенція,відеоконтент,відеореклама
Левченко С. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды/ С. Левченко (стр.56-57) Кл.слова: онлайн-бізнес,штатні фахівці,інтернет-магазин
Тейлор К. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики/ К. Тейлор (стр.58-60) Кл.слова: креативна економіка, Україна,менеджмент,ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" (стр.61-67) Кл.слова: круглий стіл,засоби масової інформації,бренд
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.68-73) Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р.,мода,жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" (стр.74-78) Кл.слова: Фаворити Успіху,церемонія нагородження,український бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры (стр.6-9) Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р.,молоді рекламісти,студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... (стр.10-19) Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом,програми лояльності,бренд
Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/ Е. Венгер (стр.20-21) Кл.слова: лояльний споживач,підтримка лояльності,лояльність
Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/ С. Горонович (стр.22-23) Кл.слова: лояльний споживач,програма лояльності,залучення споживачів
Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/ Н. Потапова (стр.24-26) Кл.слова: сучасний споживач,лояльність споживача,основні ознаки лояльності споживача
Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/ С. Спивакова (стр.27-29) Кл.слова: лояльність,основні критерії росту прояву лояльності,формування лояльності
Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/ А. Степанова (стр.30-31) Кл.слова: лояльність споживача,лояльність бренду,інструменти формування лояльності
Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/ И. П. Широченская (стр.32-39) Кл.слова: лояльність,лояльність бренду,типи лояльності
Гурджиян К. В. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей/ К. В. Гурджиян (стр.40-48) Кл.слова: програма лояльності,способи накопичення балів
Ромат Е. В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК)/ Е. В. Ромат (стр.49-53) Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації,формування комунікації,реклама
Зозулев А. В. К вопросу о сегментировании рынка/ А. В. Зозулев (стр.56-61) Кл.слова: масовий маркетинг,цільовий маркетинг,краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают (стр.62-63) Кл.слова: інтернет-бізнес,скорочені посилання,соціальні мережі
Ромат Е. В. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. В. Ромат, Т. Пирогова (стр.66-72) Кл.слова: жінка в рекламі,соціальні ролі жінок,жіноча реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення/ Т. Вилегжаніна (стр.4-5.)
Ржегак О. Бібліотечна Полонщина: реформа в дії/ О. Ржегак (стр.6-7.)
Бояринова О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек/ О. Бояринова, О. Воскобойнікова-Гузєва, В. Пашкова (стр.7-9.)
Розколупа Н. Питання оплати праці працівників публічних бібліотек/ Н. Розколупа (стр.9-11.)
Капустіна Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном"/ Н. Капустіна (стр.11-15.)
Серебріян О. "Букфест" - присвята письменнику М. Івасюку/ О. Серебріян (стр.15-16.)
Амельченко Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/ Ю. Амельченко (стр.17-19.)
Талалаєвська М. Нові бачення просторових рішень бібліотек/ М. Талалаєвська (стр.20-22.)
Федорченко Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ/ Н. Федорченко (стр.23-25.)
Скаченко О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек/ О. Скаченко (стр.25-27.)
Приймак С. Відображення історії Театру корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського/ С. Приймак (стр.27-29.)
Турбаніст Т. Заради дитини працюємо і творимо 50 років поспіль/ Т. Турбаніст (стр.30-33.)
Здановська В. "Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення"/ В. Здановська (стр.33-35.)
Здановська В. Маленькі шедеври власноруч/ В. Здановська (стр.35-36.)
Майдак Т. Славний шлях бібліотеки/ Т. Майдак (стр.36-38.)
Білик О. Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу "Краща книга України"/ підгот. О. Білик (стр.39.)
Білик О. Україну вперше представлено на Бейрутському міжнародному арабському книжковому ярмарку/ підгот. О. Білик (стр.39-40.)
[Алла Миколаївна Макарова] (стр.40-41.)
[Нінель Олександрівна Шадріна] (стр.41.)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Маркетинговые исследования в Украине -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Новости маркетинговых исследований в Украине (стр.8-14) Кл.слова: інтернет-маркетинг,медіа-обстеження
Чиглинцев С. Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования?/ С. Чиглинцев (стр.15-17)
Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.18-29) Кл.слова: маркетинг
Соснюк О. Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров/ О. Соснюк (стр.30-33) Кл.слова: бренд,менеджер
Венгер Е. Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований/ Е. Венгер (стр.39-41) Кл.слова: маркетинг
"Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики" (стр.42-43) Кл.слова: стратегія,локальні виклики
Попова Т. Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен/ Т. Попова (стр.44-46) Кл.слова: маркетинг
Стельмахова А. Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов/ А. Стельмахова (стр.47-49) Кл.слова: бренд-менеджмент
Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель? (стр.50-51) Кл.слова: міжнародний бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Догадіна О. Закон про електронні трудові книжки: перспективи кадрової "п'ятирічки"/ О. Догадіна (стр.4-7) Кл.слова: страховий стаж,трудова діяльність
Клименко А. Нові розміри посадових окладів педагогічних працівників у 2021 році/ А. Клименко (стр.8-9) Кл.слова: заробітна плата
Морєва О. Як змінилася зарплата працівників: 6 прикладів/ О. Морєва (стр.10-14) Кл.слова: посадовий оклад,підвищення
Клименко А. Дві зміни в Галузевій угоді про виплати медпрацівникам і працівникам , які хворіли на коронавірус/ А. Клименко (стр.15-16)
Новий Порядок медичного обслуговування учнів: вивчаємо за п'ять звилин (стр.17-19) Кл.слова: медогляд,медична допомога,обов'язки медпрацівника
Філоненко О. Цивільний захист: що заклади освіти повинні зробити у 2021 році/ О. Філоненко (стр.20-22) Кл.слова: споруди,працівники,заходи
Ященко В. Ви переглянули план евакуації у разі пожежі? Підказки, нащо треба звернути увагу/ В. Ященко (стр.23-25)
Здор О. Як ми формуємо бренд педагога та бренд закладу/ О. Здор (стр.26-32) Кл.слова: якість освіти,особистий бренд,бренд школи
Омельяненко Н. Посадова інструкція вчителя: врахуйте зміни та оновіть/ Н. Омельяненко, О. Юрчук
Маймула Г. Як правильно записати посаду вчителя у трудовій книжці/ Г. Маймула (стр.38-41) Кл.слова: професійний стандарт,національний класифікатор
Нижник А. Як ліцензувати медичний кабінет школи/ А. Нижник (стр.42-45)
Денисенко О. Готуєте документи в архів? Що повинні проконтролювати/ О. Денисенко (стр.46-50)
Денисенко О. Опорна школа та філія: як організувати роботу з документами/ О. Денисенко (стр.51-55) Кл.слова: документообіг філії,адміністративно-господарські питання,номенклатура справ
Клименко А. Трудові відносини працівників з новими громадами: чотири ситуації/ А. Клименко (стр.56-57)
Борисенко С. Чи має право засновник закладу перейменувати ЗОШ у ліцей/ С. Борисенко (стр.58-59)
Савенець В. Освітня платформа HUMAN: чим стане у пригоді директору та педагогам/ В. Савенець (стр.60-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)