Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудницька, Наталія
Назва : Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ: Антросвіт, 2019. - № 4. - С. 2-3 (Шифр З659149/2019/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--медіа-імідж--образ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 11-15. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламно-маркетинговий фестиваль--рекламний ринок--видимість бренду
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8/С 88
Автор(и) : Студинская Г. Я.
Назва : Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Вихідні дані : Киев: Феникс, 2011
Кільк.характеристики :136 с
ISBN, Ціна 978-966-651-850-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:658.8 + 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бізнес-планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--business plan--продажі--sales--маркетинг--marketing--конкуренція--competition--бренд--brand
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колосніченко, Марина Вікторівна, Чупріна, Наталія Владиславівна
Назва : Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 2. - С. 386-391. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система моди--модний образ--ретроспективність--проектна практика--дизайнерський бренд--модний стандарт
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стельмахова, Александра
Назва : Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Татьяна
Назва : Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бренд
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єжижанська, Тетяна
Назва : Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 4. - С. 5-12. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація видавництва--книжкові видавництва--медіапростір--імідж--бренд--репутація
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Приходько, Олександр
Назва : Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології"
Місце публікування : Український тиждень. - Київ: ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 17. - С. 48-49 (Шифр У770933935/2018/17)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дичковський, Степан Іванович
Назва : Нові тенденції культурного туризму в парадигмі дігітал-ейч: від індустрії вражень до культурного брендування
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 4. - С. 24-31. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/4). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурний туризм--дігітал-ейч--бренд--дестанції--інтернет--культурна столиця
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Король Л.
Назва : Бренд письменника й образ автора: кореляція понять
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 19. - С. 47-53 (Шифр Л580023252/2022/19)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний процес --модель літературного процесу--образ автора--особистий бренд письменника
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крохмаль Н., Мирошниченко С.
Назва : Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 36-50. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад освіти--класифікація--технології управління--управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морозова, Олена
Назва : Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 1. - С. 29-33. - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15 (Шифр І254815328/2022/1). - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державне управління--pr-інструменти--бренд--національні інтереси
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні аспекти формування українського національного брендингу. Проаналізовано створення та розвиток національного бренду як PR-інструмента, що використовується в галузі державного управління. Зазначено, що просування українських національних інтересів — це стратегічні інвестиції в майбутнє. Успіх економічного зростання та динамічний розвиток відносин з іншими державами багато в чому залежить від того, яким чином сформовано і просувається на внутрішньому й світовому ринку бренд держави, особливо в умовах російської збройної агресії, з якою стикнулась Україна. Наголошується, що трансформація та популяризація українського національного бренду має відповідати викликам часу, бути скоординованою та цілеспрямованою. Зокрема, необхідно налагодити співпрацю державного та приватного секторів, у тому числі представників бізнесових кіл, галузі культури, освіти, ЗМІ. Адже в ситуації військової агресії з боку росії і для внутрішньої, і для зовнішньої аудиторії на національний бренд покладається ще й функція протидії російській дезінформації. Тож чим вища довіра до бренду української держави, тим більша довіра до інформації, яку продукують і державні, і недержавні структури в Україні. У статті зазначається, що сьогодні Україна має значно більше можливостей для прямої та ефективної комунікації із західною аудиторією та партнерами. Змістовні й емоційні виступи українського президента на парламентських майданчиках у різних країнах світу формують у політичних еліт і широкої масовоїаудиторії достатньо об’єктивну картину того, що насправді відбувається в Україні. Чи не вперше в історії української незалежності те, як Україну сприймають західні споживачі, зумовлено об’єктивною реальністю, а не російськими наративами.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новохатько, Леонід, Снопкова, Валерія
Назва : Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 83-88. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1610 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1610
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд українського кіно--кінофестивалі--промоція кіно--цінності кіно--українська оптика--особливості українського кіно
Анотація: Стаття розглядає ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Реалії просування бренду українського кіно – це фестивальна залученість та репрезентація української оптики на міжнародних майданчиках. В Україні активно розвивається власний кінематографічний бренд. Щороку створюються нові заходи, присвячені популяризації українського кіно, з’являються нові імена в індустрії. Українське кіно відображає цінності, сформовані в ході історії, такі як боротьба, незалежність, інноваційність, культурна самоідентифікація та авторство. У дослідженні застосовано методи проблемного, системного та контент-аналізу, описовий, методи спостереження, аналітичний. Залучено також соціологічні дослідження; експертні оцінки; моніторинг фестивалів. Вкрай важливим є визначення цільової аудиторії, що складається з різних груп, які виявляють інтерес до різних аспектів кіноіндустрії, взаємодія та адаптація стратегій просування. Успіхи українського кіно (касовий успіх фільмів «Мавка» та «Довбуш») дають надію на зміну сприйняття глядачем власного продукту та набуття статусу канону. Надзвичайно важлива на сьогодні всебічна підтримка українського кіно в міжнародних кіноінституціях та організаціях. Пильна увага та інтерес до українського кіно під час Берлінале 2023 року свідчить про зміну ставлення до нього в світі. Україна вдало використала фестивальну платформу для представлення свого кіно та демонстрації солідарності в контексті російської агресії. Новий образ України на Берлінале відзначається символічною зміною кольорів ведмедя Берлінале на кольори українського прапора. Водночас необхідна державна підтримка та ефективні механізми розвитку для подолання проблем та підвищення впливу українського кіно на світовій арені.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новохатько, Леонід, Власов, Владислав
Назва : Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 67-73. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.168 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.168
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок реклами--піар-послуги--дизайн--творчість--індивідуальний підхід--бренд--сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Здор, Олена
Назва : Як ми формуємо бренд педагога та бренд закладу
Місце публікування : Практика управління закладом освіти: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2021. - № 3. - С. 26-32 (Шифр П447988/2021/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--особистий бренд--бренд школи
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дичковський, Степан Іванович
Назва : Туристичне освоєння соціокультурного простору міста
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 3. - С. 3-13. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2020/3). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний простір--місто--бренд--культурний туризм--кульутрні індустрії--інформаційне суспільство
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дичковський, Степан Іванович
Назва : Культурний туризм індустріальної епохи: глобальні та локальні перспективи
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 2. - С. 17-26. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2020/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурний туризм--індустріальна епоха--бренд--постмодерні туристи--індустрія послуг--мультикультуралізм
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.336.6/Б 11
Автор(и) : Біденко, Сергій, Золотаревич, Ірина
Назва : Репутаційний антистрес. Інструкція для власників і топ-менеджерів бізнесу
Вихідні дані : Київ: Yakaboo Publishing, 2021
Кільк.характеристики :244 с
ISBN, Ціна 978-617-7933-14-3: 60.00 грн.
ДРНТІ : 82.33
УДК : 005.336.6
Предметні рубрики: Менеджмент-- Репутація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансові збитки--репутаційні втрати--відновлення репутації--системний аналіз--захист бізнесу--репутація компанії--персональний бренд--стейкхолдери--стратегічна сесія--тренди--кризи--інформаційні атаки--в2в--нон-фікшн
Анотація: Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)