Пошуковий запит: (<.>K=ввічливість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25 |
>1.
| Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.46-51
|
>2.
| Миронюк О. Мовна ввічливість в українському епістолярії /О. Миронюк // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2016,N N 3.-С.156-161
|
>3.
| Марцин С. О. Урок літератури як процес виховання: формуємо ввічливість/С. О. Марцин // Вивчаємо українську мову та літературу. -Київ:Основа, 2017,N № 1/2.-С.64-69
|
>4.
| Пономаренко В. П. Історичні та сучасні тенденції розвитку категорії звертання в індоєвропейських мовах/В. П. Пономаренко // Мовознавство, 2008,N N 4/5.-С.92-100
|
>5.
| Юрчишин І. М. Роль металінгвістичного заперечення в міжособистісній комунікації/І. М. Юрчишин // Studia Philologica. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N Вип. 21.-С.119-126
|
>6.
| Богдан С. К. Мовний етикет українців : традиції і сучасність/С. К. Богдан ; ред. Л. О. Пустовіт. - 1998
|
>7.
| Ланова В. Слова вітання та прощання/Валентина Ланова, Світлана Тодосійчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.42-43.
|
>8.
| Жилка О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами/О. І. Жилка // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. -Київ:Основа, 2018,N № 7(43).-С.15-18
|
>9.
| Маркович А. М. Чарівні слова відкривають серця! (Виховна година)/А. М. Маркович // Шкільний бібліотекар (Осн.). -Харків:Основа, 2018,N N 5.-С.20-23.
|
>10.
| Ґолибард Є. Ставлення до Правди/Євген Ґолибард // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.54–55.
|
>11.
| Охрімчук Р. Виховання дітей в американській сім’ї/Раїса Охрімчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.56–58.
|
>12.
| Молчанова Альона В гості Зайчика запросимо - горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського "Зайчик і горобина"/Альона Молчанова // Дошкільне виховання, 2019,N № 10.-С.24-26
|
>13.
| Крюкова О. Урок української мови, 2 клас/Ольга Крюкова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.22–24.
|
>14.
| Бондар Л. Світ міняється від слів магічних/Лариса Бондар // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.57-58.
|
>15.
| Марцин С. О. Урок літератури як процес виховання: формуємо ввічливість/С. О. Марцин // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 1/2.-С.64-69
|
>16.
| Науменко В. О. Риторика. 4 клас./В. О. Науменко, М. Д. Захарійчук. - 2010
|
>17.
| Науменко В. О. Риторика. 3 клас./В. О. Науменко, М. Д. Захарійчук. - 2010
|
>18.
| Лопатюк Н. Людина починається з добра/Надія Лопатюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.36–39
|
>19.
| Ляшишина Л. Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх!/Любов Ляшишина // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.60–62.
|
>20.
| Коваль К. І. Мандрівка країною ввічливості та доброти/К. І. Коваль // Шкільний бібліотекар (Осн.). -Харків:Основа, 2017,N N 7.-С.43-46.
|
>21.
| Glagush N. Translation of Indirect Speech Acts/N. Glagush // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>22.
| Шкільний світ - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>23.
| Мовознавство - 2008г.,N 4/5 (Введено оглавление)
|
>24.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2017г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>25.
| Українська мова - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|