Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вебінари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/О-72
Назва : Освіта столиці у 2013-2014 навчальному році : серпневі конференції, семінари, вебінари, "круглі столи",майстер-класи для педагогів навчальних закладів м. Києва
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план конференції--теорія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєнко, Катерина
Назва : Не континентом єдиним, або Сервіси е-журналу
Місце публікування : Практика управління дошкільним закладом. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2017. - N 4. - С. 52-57 (Шифр П464336/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вебінари--тематички
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ланько О. С.
Назва : Інтернет-марафон : освітні ініціативи захоплюють
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 13/14. - С. 11-12. (Шифр І691205/2017/13/14)
Предметні рубрики: Освіта-- інтернет-технології в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон освітян--вебінар освітян--інтернет-технології в освіті
Анотація: 28-29 березня відбулись вебінари, на які було зареєстровано близько 8000 осіб з усіх куточків нашої держави, програмне оснащення відповідало потребам. Особливу увагу було приділено інтеграції дітлахів у (поза)шкільне суспільство, новому поколінню підручників та надбання технічного процесу, які можна використати в навчальному процесі.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Гурак Р. Інспектор ДІНЗ на порозі: планова перевірка/ Р. Гурак (стр.5-9) Кл.слова: контроль,періодичність перевірок,документи
Інспектування, моніторинг, аудит... Чим відрізняються поняття? (стр.10-11)
Фоменко М. Почерк -шлях до пізнання людини/ М. Фоменко (стр.12-17) Кл.слова: графологія,графологічний аналіз
Приклад оформлення наказу про надання щорічної основної відпустки (стр.25)
Приклад оформлення наказу про надання додаткової соціальної відпустки працівникам, які мають дітей (стр.26)
Приклад оформлення наказу про перенесення частини щорічної основної відпустки, невикористаної у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю (стр.27)
Заповнюємо трудову книжку при прийнятті працівника: алгоритм дій (стр.28-29)
Як оформити запис у трудовій книжці про зміну неблагозвучного призвіща (стр.30)
Як оформити запис у трудовій книжці про зміну призвіща у зв'язку з одруженням (стр.31)
Як оформити запис у трудовій книжці про роботу працівника за сумісництвом (стр.32)
Як оформити запис у трудовій книжці працівника про зміну назви дошкільного закладу (стр.32)
Як виправити у трудовій книжці помилку в номері наказу про прийняття працівника на роботу (стр.33)
Як оформити запис у трудовій книжці про навчання у вищому навчальному закладі (стр.33)
Пирог Т. Освітня платформа - середовище становлення успішного менеджера освіти/ Т. Пирог (стр.36-44) Кл.слова: управлінська копетентність,професійне мислення
Морєва О. Методист методкабінету працює керівником гуртка: як оплатити роботу/ О. Морєва (стр.45-47) Кл.слова: сумісництво,погодинна оплата
Морєва О. Надбавки й доплати працівникам дошкільних закладів/ О. Морєва (стр.48-51) Кл.слова: заробітна плата,структура,розміри надбавок
Алєксєєнко К. Не континентом єдиним, або Сервіси е-журналу/ К. Алєксєєнко (стр.52-57) Кл.слова: вебінари,тематички
Клименко А. Чи має право селищний голова скорочувати працівників дошкільного закладу/ А. Клименко (стр.58-59) Кл.слова: повноваження,самоврядування
Запорожець Т. Присвоєння імені навчальному закладу/ Т. Запорожець (стр.60-63) Кл.слова: підстави,громадське обговорення,документальний супровід
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Серпневий інтернет- марафон : потужна підготовка до нового навчального року на раз-два
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 28/29. - С. 3-4. (Шифр І691205/2018/28/29)
Предметні рубрики: Освіта в Україні-- інтернет-технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон для освітян--нова українська школа--новий навчальний рік--вебінари в освіті
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила професійного зростання
Місце публікування : Шкільному психологу. Усе для роботи: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 12. - С. 2-3 (Шифр Ш111224/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон--кращі світові системи освіти--вебінари--концепція нуш--інклюзивна освіта
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дика Н., Глазова О.
Назва : Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 14-20. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--компетентнісний підхід--післядипломна педагогічна освіта--ситуативно-комунікативний--моделювання
Анотація: У статті висвітлено змістові характеристики базових понять дослідження. Розкрито принципові відмінності між компетентнісним і знаннєвим підходами в освітньому процесі та спроектовано їх порівняльну характеристику. Запропоновано технологію моделювання компентнісно орієнтованих уроків української мови. Подано структуру та зразки моделювання компетентнісно орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на тому, що на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників вчителям надаються консультації, пропонуються майстер-класи, науково-методичні кластери, тренінги, семінари, вебінари.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще!
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 3. - С. 2-4. (Шифр І691205/2018/3)
Предметні рубрики: Освіта в Україні-- з’їзди, конференції, семінари, наради-- вебінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 2-й міжнародний інтернет-марафон--освіта в епоху змін--сертифікати єктс--міжнародний вебінар
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37(477)/П 44
Назва : Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила змін!
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 13/14. - С. 3-4. (Шифр І691205/2018/13/14)
УДК : 37(477)
Предметні рубрики: Освіта в Україні-- з’їзди, конференції, семінари, наради-- вебінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон для освітян--сучасна українська школа--світові освітні практики--канадські школи--диференціювання навчання
Анотація: В статті йде мова про березневий інтернет-марафон, організований Видавничою групою "Основа" : 26-27 березня "Світові освітні практики. Досвід Канади"; 28-29 березня "Навчання в сучасній українській школі".
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37(477)/П 44
Назва : Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін!
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 15. - С. 2-4. (Шифр І691205/2018/15)
УДК : 37(477)
Предметні рубрики: Освіта в Україні-- інноваційна діяльність
Освіта в Україні-- з’їзди, конференції, семінари, наради-- вебінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон для освітян--подвійний інтернет-марафон освітян--диференціювання навчання--світові освітні трактики--досвід канади--сучасна українська школа--навчання в сучасній школі--вебінар освітян
Анотація: В статті йдеться мова про Міжнародний інтернет-марафон “Світові освітні трактики. Досвід Канади”, який відбувся 26-27 березня, на якому канадські вчителі розповідали про особливості місцевої освіти. Наступні два дні, 28-29 березня творчі й активні вчителі виступали спікерами на Всеукраїнському інтернет-марафоні "Навчання в сучасній українській школі".
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019 / 20" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища!
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2019. - N 19/20. - С. 2–3. (Шифр З252288/2019/19/20)
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Інтернет-марафон-- вебінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова українська школа--інтернет-марафон для вчителів--вчитель зарубіжної літератури--сучасне освітнє середовище--булінг учителів--інформаційні технології--вебінари для вчителів--віртуальні семінари--технології навчання
Анотація: Про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", що відбувся 20–21 серпня 2019 року.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019–2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища!
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 28/29/30. - С. 2–3. (Шифр В901257/2019/28/30)
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Інтернет-марафон-- вебінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-марафон--освітній процес--нова українська школа--сучасне освітнє середовище--булінг учителів--інформаційні технології--вебінари для вчителів--віртуальні семінари--технології навчання
Анотація: Про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", що відбувся 20–21 серпня 2019 року.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Досенко, Анжеліка, Пастушина В.
Назва : Профорієнтаційна робота: сучасні підходи (на прикладі діяльності кафедри журналістики та нових медіа університету Грінченка
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 2(12). - С. 31-36 (Шифр І254815328/2021/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профорієнтаційна робота--кафедра журналістики та нових медіа--вебінар-практикум--журналістський марафон
Анотація: Ведення профорієнтаційної роботи — важливий етап формування грамотного контингенту студентів для кожного сучасного закладу вищої освіти. У науковій діяльності аналізуються сучасні методи профорієнта-ційної роботи на прикладі кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського універ-ситету імені Бориса Грінченка. Такий вектор діяльності розглядається авторами як такий, що спрямований на те, аби допомогти молоді визначитися із майбутньою професією, виявити спеціальні здібності й таланти абітурієнтів, спрямовані на медійну галузь. У науковій статті розглядаються методики здійснення фахових заходів професійно орієнтованої роботи, а саме вебінари-практикуми, медіафестивалі, які протягом 2020 та 2021 років кафедра проводить як традиційні. Увага приділена організованим онлайн-зустрічам із абітурієнтами та їхніми батьками, проаналізовано про-грами здійснених заходів, представлено систему практичних завдань, майстер-класів від медійників-практиків. Мета наукової статті полягає у вивченні існуючих ефективних концептів формування профорієнтаційної роботи кафедри журналістики і нових медіа КУБГ. Протягом періоду 2020–2021 рр. кафедра журналістики та нових медіа здійснює активну профорієнтаційну роботу серед старшокласників, плідно співпрацює з медіашколами, шкільними редакціями та гуртками Інфор-маційно-творчої агенції ЮН-ПРЕС. Загальна політика кафедри не орієнтується лише на Київ, а формує цільову аудиторію з усієї України. Це підтверджується кількістю учасників марафонів та вебінарів-практикумів з різ-них міст нашої країни: Кривий Ріг, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Харків, Хмельницький тощо. Такий фор-мат став можливий в умовах дистанційного навчання, що дало змогу розширити географію та уможливило ведення онлайн-зустрічей
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)