Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вектор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-73 
1.


    Мащенко, С. О.
    Вектор Шепли кооперативной игры с нечетким множеством допустимых коалиций [Текст] / С. О. Мащенко, В. И. Моренец // Кибернетика и системный анализ. - Київ : Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. - Т. 53, № 3. - С. 117-126. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
нечітка множина -- вектор Шеплі -- кооперативні ігри
Дод.точки доступу:
Моренец, В. И.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Білоконь, Олена.
    Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур [Текст] : Формуємо вектор зображення / О. Білоконь // Інформатика. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 5. - С. 25-29

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- інформатика, 9 клас -- комп’ютерна графіка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Аббасова, Ю. Г.
    Cходимость спектрального разложения функций из класса W1pm(G), h1 по собственным вектор-функциям дифференциального оператора третьего порядка [Текст] / Ю. Г. Аббасова, В. М. Курбанов // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 6. - С. 719-733

Кл.слова (ненормовані):
диференціальний оператор третього порядку -- матричний коефіцієнт
Дод.точки доступу:
Курбанов, В. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Гефтер, С. Л.
    Цілі розв’язки одного лінійного неявного диференціально- різницевого рівняння у банахових просторах [Текст] / С. Л. Гефтер, О. Л. Півень // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 8. - С. 1044-1057. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
розв’язок початкової задачі -- вектор-функцій -- експоненціальний тип -- лінійні оператори -- банаховий простір -- диференційні рівняння
Дод.точки доступу:
Півень, О. Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Lyigun, E.
    Про вектор Дарбу в 5-просторі Лоренца [Текст] / E. Lyigun // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 5. - С. 635-641. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
математика -- вектор Дарбу -- 5-простір Лоренса

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Паньків, Л. І.
    Формування мистецьких орієнтацій старшокласника як вектор духовного розвитку особистості [Текст] / Л. І. Паньків // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - № 1. - С. 16-20

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- духовність

Є примірники у відділах:
Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - ) (виданий)
Ф2 (19.04.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)
Прим.1 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

7.


    Лупандін, Олексій Ігоревич.
    Східний вектор зовнішньої політики Української Держави [Текст] / О. І. Лупандін // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2013. - № 3(510). - С. 45-62

Кл.слова (ненормовані):
БРЕСТСЬКИЙ ДОГОВІР -- ДОБРОВОЛЬЧА АРМІЯ -- українська дипломатія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Богуш, Алла.
    Патріотичний вектор образу "Батьківщина" в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / А. Богуш // Рідна школа. - Київ : Фенікс, 2017. - N 1/2. - С. 27-31 : фотогр. - Бібліогр.: 8 назв.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Глущенко, Наталія.
    Аудит окремих господарських операцій - новий і вектор у сфері державного фінансового контролю [Текст] / Н. Глущенко // Фінансовий контроль. - Київ : Державне управління комплексного забезпечення, 2017. - № 4. - С. 44-48

Кл.слова (ненормовані):
господарські операції -- ризикові операції -- аудиторський звіт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Лось, В. М.
    Параболічні за Петровським системи у просторах Хермандера [Текст] / В. М. Лось // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 3. - С. 365-380. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Параболічні за Петровським -- простір Хермандера -- вектор-функції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Горболіс, Лариса.
    Із секретів творчості Володимира Корнійчука: інтермедіальний вектор осмислення [Текст] / Л. Горболіс // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2018. - № 6. - С. 22-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
діалог мистецтв -- психологія творчості -- музика -- інтонаційна настроєність -- світогляд письменника

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бєлєнька, Г.
    Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції [Електронний ресурс] / Г. Бєлєнька. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2021.354. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- майбутні вихователі -- професійна підготовка -- студенти -- університет
Анотація: У статті представлено стислий аналіз існуючих концепцій педагогічної освіти, проаналізовано досвід зарубіжних закладів освіти з підготовки педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Вишневецька, Л. Г.
    Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта [Текст] / Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 60-64, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- заклад вищої мистецької освіти -- фахова підготовка -- контекстний підхід -- майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Шевченко, И. С.
    Историко-когнитивные исследования: вопросы евристики [Текст] / И. С. Шевченко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
історична концептологія -- когнітивна лінгвістика -- когнітивно-дискурсивна парадигма -- методика і алгоритм аналізу -- типи концептів
Анотація: У статті обґрунтовуються теоретичні принципи нової галузі когнітивної лінгвістики — історичної концептології/когнітивістики на базі когнітивно-дискурсивної парадигми науки. Узагальнюються дані діахронічного вивчення концептів різних типів на матеріалі англійської мови, визначається вектор розвитку концепту: еволюція чи інволюція; пропонується методика й алгоритм історичного вивчення концепту з урахуванням його типу: когнітивного або лінгвокультурного, зокрема концепту комунікативної поведінки.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Погребняк, Інга.
    Специфіка культурної ідентичності у проблематиці сучасних медіа [Текст] / І. Погребняк, М. Ясінська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 57-62DOI 10.28925/2524-2644.2023.166. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
культурна ідентичність -- сучасні українські медіа -- маніпулятивні наративи -- культурно-мистецький простір
Анотація: У тексті статті окреслено нагальну необхідність утворення медіапростору, що спроможний боронити національну самобутність і дати достойну відповідь маніпулятивним наративам країни-агресора. Сучасні українські медіа в культурно-мистецьких означеннях досить багатоаспектні щодо тематичних вимірів із проблематики – зокрема унікальність української мови, книговидавничий ринок, популяризація української культури (не спотвореної елементами меншовартості), висвітлення роботи режисерів і продюсерів на міжнародних фестивалях, промоція новинок аудіовізуального світу, створення онлайн-антології (зібрання, видання та переклад текстів українських літераторів про війну), архівування спогадів та власних вражень української інтелектуальної еліти. Під час повномасштабного вторгнення культурні медіа встановлюють діалог зі світовою спільною. Гібридна війна, котру роками вела Росія, блокувала всілякі можливості показати міжнародній спільноті справжні ознаки нашої держави, не розмитої висловами про «братські народи» тощо. Тому, пізнавши нас зараз, світ пожвавився у своєму прагненні дізнатися про Україну більше, у бажанні співпрацювати. Наративи про «величність» російської самобутності поступово переходять на інший вектор. Тепер лідирує ідея української «незламності», що коригується мотивами складної ідентичності у непростих умовах агресивної політики ворога. Отже, медіакультури під час повномасштабного вторгнення є невід’ємним елементом у консолідації суспільства задля розбудови нових цінностей та ідеалів, відкидання ідей зросійщення (малороства). Специфіка національної ідентичності проглядається в їх матеріалах з поліфонічного забарвлення, окрім того, такі засоби масової інформації є потужним інструментом популяризації української культури (зокрема, воєнної) та історії у світовому контексті.
Дод.точки доступу:
Ясінська, Марина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Досенко, Анжеліка.
    Профорієнтаційна робота: сучасні підходи (на прикладі діяльності кафедри журналістики та нових медіа університету Грінченка [Текст] / А. Досенко, В. Пастушина // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- кафедра журналістики та нових медіа -- вебінар-практикум -- журналістський марафон
Анотація: Ведення профорієнтаційної роботи — важливий етап формування грамотного контингенту студентів для кожного сучасного закладу вищої освіти. У науковій діяльності аналізуються сучасні методи профорієнта-ційної роботи на прикладі кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського універ-ситету імені Бориса Грінченка. Такий вектор діяльності розглядається авторами як такий, що спрямований на те, аби допомогти молоді визначитися із майбутньою професією, виявити спеціальні здібності й таланти абітурієнтів, спрямовані на медійну галузь. У науковій статті розглядаються методики здійснення фахових заходів професійно орієнтованої роботи, а саме вебінари-практикуми, медіафестивалі, які протягом 2020 та 2021 років кафедра проводить як традиційні. Увага приділена організованим онлайн-зустрічам із абітурієнтами та їхніми батьками, проаналізовано про-грами здійснених заходів, представлено систему практичних завдань, майстер-класів від медійників-практиків. Мета наукової статті полягає у вивченні існуючих ефективних концептів формування профорієнтаційної роботи кафедри журналістики і нових медіа КУБГ. Протягом періоду 2020–2021 рр. кафедра журналістики та нових медіа здійснює активну профорієнтаційну роботу серед старшокласників, плідно співпрацює з медіашколами, шкільними редакціями та гуртками Інфор-маційно-творчої агенції ЮН-ПРЕС. Загальна політика кафедри не орієнтується лише на Київ, а формує цільову аудиторію з усієї України. Це підтверджується кількістю учасників марафонів та вебінарів-практикумів з різ-них міст нашої країни: Кривий Ріг, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Харків, Хмельницький тощо. Такий фор-мат став можливий в умовах дистанційного навчання, що дало змогу розширити географію та уможливило ведення онлайн-зустрічей
Дод.точки доступу:
Пастушина, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Осінчук, О. І.
    Оптимізація моделі факторів забезпечення якості тематичног планування книжкових видань [Текст] / О. І. Осінчук, В. М. Сеньківський // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 2(74). - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
тематичне планування -- фактор -- оптимізація -- багаторівнева модель -- вектор -- вага -- матриця попарних порівнянь
Дод.точки доступу:
Сеньківський, В. М.


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Грицик, Людмила.
    Академічний тип української орієнталістики: китайський вектор [Текст] / Л. Грицик // Всесвіт : журнал іноземної літератури. - 2018. - № 5/6. - С. 275-278

Кл.слова (ненормовані):
китайська література -- сходознавство -- китайська жіноча проза

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Кузнецова, І. О.
    Продовольча безпека України: вектор розвитку [Текст] / І. О. Кузнецова // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2019. - № 11/12. - С. 60-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- індикатори продовольчої безпеки -- зерновий ринок -- експорт зерна -- зовнішньоекономічна діяльність борошноземельної галузі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


   
    Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 82-88, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- толерантність -- міжнародне спілкування
Анотація: У статті розглянуто поняття креативності та важливість її розвитку d студентів на заняттях з іноземної мови. Зазначено, що вектор сучасної політики та стратегії України спрямований на подальший розвиток національної системи освіти шляхом її адаптації до умов соціально-орієнтованої економіки, трансформації та інтеграції в європейське та світове співтовариство. Виявлено, що розвиток креативності студентів зумовлений необхідністю реалізації складних, нестандартних завдань і ситуацій у процесі професійного міжнародного спілкування та потребою налагодження глибшого взаєморозуміння. Забезпечення високого рівня мотивації до вивчення іноземної мови в студентів та розвитку їхньої креативності охарактеризовано як одне з основних завдань викладача сучасного закладу вищої освіти України, що, у свою чергу, потребує підходу, який базується на сучасних технологіях навчання та забезпечує ефективне оволодіння студентами іноземною мовою і розвиток у них самостійності, ініціативності та креативності. Констатовано необхідність впровадження сучасних технологій навчання, які допомагають удосконалювати освітній процес. Стаття розкриває бачення дослідниками креативності як: загальної здатності до творчості; риси особистості; здатності особистості вийти за межі заданої ситуації, створити оригінальні цінності; процесу прояву власної індивідуальності; обов’язкової характеристики педагога. У статті зазначено багатовимірний характер креативності, який передбачає, що основою для креативності можуть бути знання в широкому ряді технічних і нетехнічних галузей. Креативність також визначено як здатність людини відмовлятися від стереотипних способів мислення, змінювати загальноприйнятий, буденний спосіб мислення: відзначено інноваційний характер креативності. У статті розкривається необхідність створення в аудиторії творчої атмосфери, що передбачає високий рівень ініціативності, активності та працьовитості; заохочення студентів до самостійного пошуку, відкриття, експериментування, набуття знань і умінь, висловлення власних думок та суперечливих думок; створення простору для дебатів, відстоювання ідей, а також для розвитку толерантності та визнання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.
Гарбуза, Т.
Радченко, Ю.
Тернова О., Пойдин М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-73 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)