Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (4)Рідкісні та цінні видання (6)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=великий<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 226
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Dzihora, K.
    Censorship in social networks as a social practice in the context of global transformations = Цензура в соціальних мережах як соціальна практика в умовах глобальних трансформацій / K. Dzihora // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P58-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-цензура -- інформаційна відкритість -- постправда -- методи цензури -- криза в суспільстві -- Інтернет-технології
Анотація: У статті з’ясовується соціально-філософський характер цензури, методи її дії та обмеження, які вона може накладати на інформацію, представлену в соціальних мережах. Актуальність теми доведена аналізом наукових робіт та експертної думки з цієї тематики. Методологічним підгрунтям дослідження стали роботи з Інтернет-цензури та історії цензури, роботи про постправду, роботи про використання великих даних у повсякденному житті. На конкретних прикладах з роботи соціальних мереж автор доводить, що доступність інформації створює цензуру. Описано, яким чином віртуальний простір посилює суб’єктивність користувача. Виявлено складність та суперечливість явища цензури в Інтернеті. Також на прикладах зображено, як цензура змінює інформаційний простір для користувача. Проаналізовано технічні, нетехнічні та непрямі методи впровадження систем цензури для інформації в кіберпросторі. Більш детально у статті описані технічні методи цензури. Технічні методи було згруповано за такою класифікацією: такі, що уповільнюють дію сервісів; такі, що блокують дію сервісів; такі, що блокують інформацію за участю людини; такі, що блокують інформацію з використанням алгоритмів; позначення інформації як недостовірної. Усі методи проілюстровані прикладами, які доводять суперечливість явища цензури в Інтернеті. Зазначається, що цензура сьогодні ускладнює доступ до інформації, а не повністю блокує її. Розглянуто принцип роботи рекомендаційних систем, які створють новий тип цензури в Інтернеті. Цей новий тип цензури створено для комфорту користувача, а тому спільнота підтримує використання рекомендаційних систем. Зазначено, що використання цих систем посилює суб’єктивність у користувачів та призводить до створення ехо-камер. У висновках заначено, що дослідницька гіпотеза «доступність інформації породжує цензуру» знайшла підтвердження у наведених вище аргументах та прикладах з роботи соціальних мереж. Також розкрита сутність подвійного стану цензури в Інтернеті. З одного боку, у віртуальному просторі існує великий обсяг інформації, яка доступна для користування, а з іншого - вона ретельно відстежується, дозується і впливає на формування ідентичності та соціально-політичної позиції людини. Проблема цензури вписується у більш широкий пласт кризових процесів у суспільстві.
Дод.точки доступу:
Кирил Дзігора


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Dielini, M.
    Development of social responsibility of business in China: experience for Ukraine = Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в КНР:досвід для України / M. Dielini // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 6. - P17-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- соціальна звітність -- благодійність -- державні підприємства
Анотація: У статті представлено теоретичний огляд державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу в Китаї. Вибір країни для дослідження обґрунтовано успішністю проваджуваних у ній економічних реформ, актуальністю інструменту корпоративної соціальної відповідальності для поліпшення екологічного становища в країні, а також для додаткового контролю недержавного сектора економіки. Визначено основні законодавчі акти, які регулюють цю сферу. Зазначено обов'язковість соціальної звітності для державних підприємств. Зауважено, що важливою сферою регулювання соціальної відповідальності бізнесу з боку держави є охорона навколишнього середовища через великий рівень забруднення та промисловий характер економіки країни. Визначено напрями для розвитку української соціально-економічної відповідальності підприємництва, основані на досвіді Китаю. Зокрема, це законодавче впровадження обов'язкової соціальної звітності для підприємців, а також вдосконалення законодавчої бази в галузі охорони навколишнього середовища шляхом підвищення стандартів виробництва
Дод.точки доступу:
Дєліні Марина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Dubinina, V.
    Gadamer as a universal philosophy of understanding = Герменевтика Г.-Ґ. Ґадамера як універсальна філософія розуміння / V. Dubinina, H. -G. Hermeneutics // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P5-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
герменевтика -- розуміння -- інтерпретація -- мова -- смисл -- платонізм
Анотація: Формування кола ідей, що лягли в основу філософської герменевтики Г.-Ґ. Ґадамера, є невід'ємною частиною поняття сутності мови і розуміння її ролі у формуванні сенсу і всієї духовної культури людства, а також концепцій людської особистості, її створення і розвитку. Філософська герменевтика Ґадамера з часом лише збільшує своє значення в розвитку філософського дискурсу, тим самим підтверджуючи свій великий евристичний потенціал. Як і в сучасній українській філософії, розвиток проблем розуміння, насамперед, розуміння смислової складової людської діяльності в найрізноманітніших сферах - від сфери мистецтва до політичного дискурсу - є сьогодні гостро актуальним. Але в наші дні можна спостерігати певні обмеження в розумінні значущості й актуальності ґадамерівської спадщини, вивчення якої часто має формальний характер. Сам мислитель і його твори згадуються як своєрідна "фігура розбрату", без необхідного відображення і подальшого розвитку. У статті розглядається герменевтичний проект Г.-Ґ. Ґадамера як завершальна фаза розвитку кола ідей німецької філологічної герменевтики ХІХ-ХХ ст. Філософію мови і вчення про розуміння та інтерпретацію досліджено у зв'язку з розвитком герменевтичних ідей в рамках феноменологічної школи. Показано взаємозв'язок позиції Ґадамера з представниками різних лінгвістичних теорій початку ХХ ст. Поняття "розуміння" подано як ключовий елемент герменевтичного процесу. Герменевтика Ґадамера аналізується в контексті консервативної концепції філософа і його доробків у царині інтерпретації платонівської філософії.
Дод.точки доступу:
Hermeneutics, H.-G.
Дубініна Віра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
94(5)".../04"
Р 82


    Рубель, Вадим Анатолійович.
    Iсторiя середньовiчного сходу : курс лекцій / В. А. Рубель. - Київ : Либiдь, 1997. - 464 с. - ISBN 5-325-00775-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Середні віки--Схід--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
Східна Азія -- Китай -- Великий Степ -- Японія -- Тибет -- держава Сасанідів -- араби -- Іран -- Середня Азія -- Османська імперія -- Доісламська Індія -- Індія -- Східна Африка -- Судан -- Південна Африка
Анотація: У книзі розкривається специфіка історичного процесу в госновних середньовічних афро - азіатських цивілізаціях.

Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.


    Piechaczek-Ogierman, G.
    Media pop culture in the process of shaping the identity of youth [Електронний ресурс] = Медіа-поп-культура в процесі формування особистості молоді / G. Piechaczek-Ogierman. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 233-245, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- медіа-моделі -- поп-культура
Анотація: Медіа-поп-культура не тільки формує світове бачення, але також створює тенденції та є джерелом натхнення та ідентифікації молоді. Результати досліджень, представлені в цьому дослідженні, показують, що молодь на заключному етапі підліткового віку судить про реальність критично. Значна частина вивчених учнів реалізує модель ідентичності, яка формується у напрямку «знизу». Вони відкидають засоби масової інформації і прагнуть створити власну концепцію про себе. У той же час великий відсоток респондентів поважає медіамоделі, пов'язані з зовнішнім виглядом та споживчим способом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Габріела Пєхачек-Огерман


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Hoshko, T.
    Oriental technologies in the production of cauldrons of Late Bronze Age = Східні технології у виробництві казанів доби пізньої бронзи / T. Hoshko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P87-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Великий Степ -- доба пізньої бронзи -- казани -- обмін технологіями
Анотація: Історія дослідження казанів розпочалася ще в кінці ХІХ століття. Майже одразу ця тема виділилася в окремий напрямок в археології через те, що їх найчастіше знаходять поза комплексами, за якими можна було б встановити хронологію і, відповідно, культурну приналежність. Але зі збільшенням кількості цих виробів (на сьогодні їх відомо вже 40 примірників), і особливо з появою нових знахідок у Східному Казахстані найбільш ранніх казанів в датованих комплексах андронівської культурної спільності, дозволили залучити казани, відомі на величезному просторі Великого Степу, від Східного Казахстану до Молдови, до вивчення міжкультурних зв'язків пізнього бронзового віку. Взагалі металевий посуд це складний об'єкт, що вимагає спеціального технологічного дослідження. Тому крім морфологічної схожості кованих казанів із деякими формами керамічного посуду культур доби пізньої бронзи, необхідно враховувати й технологію їхнього виробництва. Для пропонованої статті вибрані лише окремі казани, бо дослідження форми й технології їхнього виготовлення дозволяє простежити обмін новими ідеями між майстрами культур валикової кераміки. В результаті детального вивчення окремих технологічних прийомів, які застосовували майстри, можна намітити напрямок руху інновацій у формуванні казанів та виділити два імпульси, які йшли зі сходу на захід. Перший - більш ранній. Початок йому поклало виробництво невеликих казанків в середовищі синташтинскої та петровської (ранньоандронівскої) культурах Східного Казахстану, тобто, ще до складання спільності культур валикової кераміки. Для них характерна специфічна технологія з'єднання корпусу казана із піддоном без заклепок, гладко оброблена поверхня корпусу та, часом відсутність ручок. Пізніше, ця технологія фіксується вже в Надволжжі й Донщині. Далі, просуваючись в західному напрямку, вона з'являється на Дніпровському Лівобережжі, а потім і на Правобережжі. Матеріалом для казанів на цьому етапі служила мідь. У міру просування у західному напрямку (в Надволжжі) виникає нова технологія - вставка дна, закріпленого без заклепок. Другий імпульс, більш пізній - із Надволжжя через Донщину на Лівобережну й Правобережну Україну. Казани виготовляються з бронзи. У зв'язку з цим змінюється й технологія формування корпусу, яка відстежується по вертикальних слідах від ковальських знарядь, піддони прикріплюються заклепками. Поступово з'являються відлиті деталі, як-то заклепки, ручки, піддони, а потім і цілі кільця з ручками
Дод.точки доступу:
Гошко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
821.162.1.09(092)Словацький
P61


   
    Piękno Juliusza Słowackiego [Текст]. Т. 1 . principia / pod red.: J. Lawskiego, K. Korotkicha, G. Kowalskiego. - Białystok : Zakład Badań Interdyscyplinarnych i Porównawczych "Wschód - Zachòd", 2012. - 700 с. - (Przełomy/Pogranicza = Studia Literackie. II). - ISBN 978-83-63631-32-1 : 110.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Польські письменники--Життя і творчість

   Польська література--Критика та аналіз


Дод.точки доступу:
Lawskiego, Jaroslawa \pod red.\
Korotkicha, Krzysztofa \pod red.\
Kowalskiego, Grzegorza \pod red.\
Словацький, Юліуш (великий польський поет і драматург ; 1809-1849) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Machynska, N.
    Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P28-34, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2834. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навантаження -- потенціал -- професійне вигорання -- синдром -- навчальні години
Анотація: Професійне вигорання вчителів є дуже поширеною та актуальною проблемою для сучасного суспільства. Проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям, прояви синдрому емоційного вигорання безпосередньо впливають на здоров'я не тільки самих викладачів, але також мають великий вплив на їх учнів. Робота вчителя не має встановлених термінів, що призводить до збільшення витрат часу на різні структурні елементи роботи. Відсутність здатності чи навичок розслабитися, знайти хобі збільшує ризик представників учительської професії отримати захворювання, яке називається професійним вигоранням. Зрозуміло, що кроки профілактики виконувати простіше, ніж подолати набуту хворобу. Ці кілька підходів, як організувати життя звичайного вчителя поза його роботою, пропонуються у статті. Важливо, щоб проблему психічного стану вчителя цінували не лише він, а водночас і його керівний орган. Це відіграватиме вирішальну роль у процесі роботи, сприятиме професійному довголіття. Охорону здоров'я не можна недооцінювати на жодному етапі. Тому виникає необхідність розробити на державному рівні програму збереження професійного здоров’я вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Kulish, A.
    Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) [Текст] = Мовленнєва особистість: комунікативний аспект (аналіз мовленнєвих актів у мовленні Шелдона Лі Купера у ТБ серіалі «Теорія великого вибуху») / A. Kulish // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва особистість -- мовні особливості -- мовленнєвий акт -- комунікативна компетентність -- комунікативна лінгвістика -- сильна мовленнєва особистість
Анотація: У статті розглядається мовленнєва особистість Шелдона Лі Купера в комунікативному аспекті. Метою статті є виявлення лінгвістичних особливостей мовлення Шелдона Лі Купера на основі класифікації, що здійснюється за параметром рівня володіння комунікативною компетенцією і поділяється на сильну, посередню та слабку мовленнєві особистості. Предметом цього дослідження є типологія мовленнєвих актів у висловлюваннях Шелдона Лі Купера. Відповідно, об’єктом є локуція висловлювань, що вказує на мовленнєву особистість Шелдона Лі Купера. Визначення рівня комунікативної компетенції Шелдона Лі Купера реалізується за наступними параметрами: креативність, рівень текстобудування будь-якої тематичної та жанрово-стилістичної оформленості; великий об’єм активного словника; володіння усіма функціонально-стильовими різновидами літературної мови; поєднання різностильових елементів мовлення, адекватне цілям і задачам спілкування; вільне володіння як усною так і письмовою формою мовлення та безпомилковий вибір форми мовлення у залежності від комунікативних цілей. Аналіз лексико-граматичних шарів мовлення Шелдона Лі Купера дає підстави віднести його мовленнєву особистість до певного типу (сильна, посередня (середня) чи слабка). Для реалізації мети були використані такі методи: описовий та структурний методи для характеристики типологічних ознак класифікації за рівнем комунікативної компетентності; контекстуальний аналіз та аналіз мовленнєвого акту для виявлення комунікативних намірів Шелдона Купера та його ставлення до розмови; метод лінгвістичного моделювання для визначення рівня комунікативної компетентності мовленнєвої особистості Шелдона Лі Купера.
Дод.точки доступу:
Куліш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Анотація: Статтю присвячено навчанню магістрів, зокрема сфокусовано на вивченні комунікативної ефективності обраних тем для курсу практичної англійської мови для магістрів-лінгвістів. Дослідження ґрунтується на опитуванні, мета якого виявити оцінку студентами тем та жанрів текстів, що вивчаються протягом двох магістерських курсів. Результати дослідження показують, що деякі теми викликали у студентів більш глибокий резонанс, ніж інші. Так, теми «Tying the Knot» та «Parenting» отримали вищи бали, що свідчить про підвищений рівень зацікавленості до цих тем і, як результат, вищу залученість у дискусії серед магістрів. Такі теми, як «When something went wrong» та «Getting through», набрали порівняно нижчі оцінки, що окреслює потенційні області для вдосконалення або перегляду навчальної програми. Подальший аналіз показує, що другий рік магістерської програми отримав більш позитивні відгуки від студентів. Тема «Artificial Intelligence» виявилася найбільш високо оціненою серед різноманітних тем, що охоплюються курсом. Це спостереження свідчить про великий інтерес до сучасних технологій серед магістрів лінгвістики. Серед різних жанрів текстів, що використовуються в курсі, короткі оповідання виявилися найбільш захоплюючими для обговорення. На другому місці – статті, вірші, розділи книг та уривки з романів. Студенти віддають перевагу повним коротким оповіданням через їхню схильність до цікавих, творчих занять, пов’язаних з літературним аналізом. Вірші отримали позитивний відгук через винахідливі завдання, такі, як переклад і написання вірша у відповідь на заданий, що сприяє швидкому розумінню тексту та полегшує обговорення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)