Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення учня<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Міхно, Олександр.
    Наукова характерологія Олександра Лазурського як внесок у методику складання характеристики учня / О. Міхно // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 53-60. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Психологія--персоналії

   Особистість учня--складання характеристики


Кл.слова (ненормовані):
характерологія -- спостереження -- природний експеримент -- вивчення учня
Анотація: Аналізуються погляди психолога О. Лазурського щодо вивчення учня і складання його характеристики.
Дод.точки доступу:
Лазурський, Олександр Федорович (російський лікар і психолог ; 1874-1917) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Міхно, О. П.
    Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. П. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 1-13, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
типологія характерів -- вивчення учня -- характеристика учня -- план характеристики
Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Міхно, О.
    Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках [Електронний ресурс] / О. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 22-37, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.2237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вивчення учня -- західноукраїнські педагоги -- карта індивідуальності -- педологія -- психограма -- психографічний листок -- характеристика учня
Анотація: У статті шляхом аналізу праць західноукраїнських учених-педагогів доведено, що вони працювали в контексті наукових пошуків, які були характерні для європейської педагогічної думки 1920-1930-х років. Висвітлено запропоновані вченими методи вивчення учня вчителем та головні методичні ідеї – використання психографічних схем (Я. Ярема, М. Остапович, Д. Козій) та карт індивідуальності (І. Кухта), які були орієнтиром для педагогів у їх практичній роботі з вивчення учня та складання його характеристики. Розкрито зміст та структуру психографічних схем; подано напрями педології у баченні М. Базника. Стаття містить короткі біографічні довідки про вчених-педагогів, чиї статті аналізуються.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)